bout three fiddyquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:52 schreef Sapstengel het volgende:
Hoeveel sma's heb je al gebald in garageboxen?
nou seg jij ben ook nie aardig :squote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:52 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Dikke blanke met rode adipowers oké zie je daar
Hoorde zonet dat toen Colombia de vorige keer speelde, en ze wonnen, er 8 mensen gedood waren.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:53 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ik ben geneigd te zeggen van wel, maar goed. Dat zullen Uruguay, Italië en Engeland ook gedacht hebben en die is het ook niet gelukt om ze te verslaan.
Ik hoop dat Colombia kampioen wordt tho.
Heb t over mezelf hequote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
bout three fiddy
[..]
nou seg jij ben ook nie aardig :s
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk ook wel zoiets, als ze eruit vliegen krijgen we riots.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hoorde zonet dat toen Colombia de vorige keer speelde, en ze wonnen, er 8 mensen gedood waren.Daarom zeggen 'ze' ook dat Brazilie door moet want anders breekt de hel los daar.
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:57 schreef VMSDKR het volgende:
Sickening spoiler brahimo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ik denk ook wel zoiets, als ze eruit vliegen krijgen we riots.If not now, then when.
Not so much.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ah.Onderhand was je al aan het cutten toch?
Gew eten wat je wil, je maag ziet het toch niet.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Haha yeah. Helaas de aankomende twee weken weer langzaam beginnen met kcals tellen en op onderhoud eten.
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:57 schreef VMSDKR het volgende:
zou allemaal de anus schoon likke hmmmmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ik denk ook wel zoiets, als ze eruit vliegen krijgen we riots.
But wait, there's more.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komt goed man, komt goed.quote:
Nee Weissmano, dat is niet helemaal waar. Terug naar de schoolbanken jij.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:59 schreef Weissman het volgende:
[..]
Gew eten wat je wil, je maag ziet het toch niet.
Maar waarom eet je dan zovaak junkfood en ijs enzo?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Nee Weissmano, dat is niet helemaal waar. Terug naar de schoolbanken jij.
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:00 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
But wait, there's more.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat ik nu niet tel, en 'zovaak' is niet zovaak.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:04 schreef Weissman het volgende:
[..]
Maar waarom eet je dan zovaak junkfood en ijs enzo?If not now, then when.
Vaasje erbij, bitterballetjes erbij. Lekker man.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:06 schreef Awesome_ het volgende:
Zou met VMS wel avondje vleeskeuren op terras. Wij begrijpen elkaar denk ik.
HNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNGquote:
?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Sinds ik in de Bijlmer woon begrijp ik Etha.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |