Zit er aan te denken om bij de politie te gaanquote:Op zondag 6 juli 2014 17:41 schreef fathank het volgende:
[..]
Een echte vent wordt geen agent, en zeker niet zo'n overijverige bonnenschrijver die na 2 dagen z'n quotum al heeft gehaald voor de rest van de maand.
Fair enough, die flikkers zitten ertussen.quote:Op zondag 6 juli 2014 17:41 schreef fathank het volgende:
[..]
Ach zo'n overijverige agent die ff naar binnen zit te koekeloeren en dan maar besluit iemand op de achterbank een boete van 140 piek te geven. Een echte vent wordt geen agent, en zeker niet zo'n overijverige bonnenschrijver die na 2 dagen z'n quotum al heeft gehaald voor de rest van de maand.
Het is wel een variant op de bestaande, ik vrees voor copyrightissues.quote:Op zondag 6 juli 2014 17:50 schreef Awesome_ het volgende:
Wel catchy vms, denk dat dat wel aan kan gaan slaan.
Tuurlijk huftergedrag mag zwaar bestraft, maar als je ziet wat een snelheidsovertreding op een lege 5baans snelweg kostquote:Op zondag 6 juli 2014 17:49 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Fair enough, die flikkers zitten ertussen.
Maar mensen die eerst over een doorgetrokken streep inhalen ofzo gaan inhalen, aan de kant gezet worden, en dan lopen zeiken over het bedrag mogen ze wat mij betreft afschieten. Iedereen weet dat die boetes hoog zijn, doe het dan gewoon niet. Gegokt en verloren.
Ik rij ook standaard 20 te hard, behalve in dorpen enzo, maar ik zorg er gewoon voor dat ik niet gepakt word. En zo wel, dan zeik ik niet.
Jij liever dan ik. Met 1500 euro netto per maand thuiskomen en nog kuturen werken ook. No thx jeffquote:Op zondag 6 juli 2014 17:48 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zit er aan te denken om bij de politie te gaan
srs
Ja ze staat er wel voor open, ze keek me echt aan met die bambi ogen. Ik kom haar hopelijk bij de eerste tentamen periode - 7-8 weken na start schooljaar - weer tegen op station en dan aanspreken. Maar hield ik mezelf ook voor bij de laatste tentamens maar geen move gemaakt. Maar heb zoveel pijn nu, moet gewoon gedag zeggen minimaal als ik haar weer tegenkom.quote:
Dat is eigenlijk best wel triest.quote:Op zondag 6 juli 2014 17:18 schreef Awesome_ het volgende:
Ik voel me altijd zon ontzettende badass als ik de posts van Dima lees
Doe dan gelijk 1000 euro boete voor kutfietsers die drukker zijn met hun telefoon dan de omgevingquote:Op zondag 6 juli 2014 18:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Fathank.Gewoon ¤ 1000,- boete voor geen gordel dragen. Iemand die te lui is om 1 seconde de tijd te nemen om voor zijn eigen veiligheid een gordel om te doen.
[..]
Dat is eigenlijk best wel triest.
Gaat niks wordenquote:Op zondag 6 juli 2014 18:37 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ja ze staat er wel voor open, ze keek me echt aan met die bambi ogen. Ik kom haar hopelijk bij de eerste tentamen periode - 7-8 weken na start schooljaar - weer tegen op station en dan aanspreken. Maar hield ik mezelf ook voor bij de laatste tentamens maar geen move gemaakt. Maar heb zoveel pijn nu, moet gewoon gedag zeggen minimaal als ik haar weer tegenkom.
Dat ook ja, erg irritant.quote:Op zondag 6 juli 2014 19:12 schreef fathank het volgende:
[..]
Doe dan gelijk 1000 euro boete voor kutfietsers die drukker zijn met hun telefoon dan de omgeving.
Duizend euro je moer. Vanaf nu betaal ik helemaal nergens mee voor.quote:
Arme jongen.quote:Op zondag 6 juli 2014 19:19 schreef fathank het volgende:
[..]
Duizend euro je moer. Vanaf nu betaal ik helemaal nergens mee voor.
Prima.quote:
" Ja maar "quote:Op zondag 6 juli 2014 19:19 schreef fathank het volgende:
[..]
Duizend euro je moer. Vanaf nu betaal ik helemaal nergens mee voor.
Human beanquote:Op zondag 6 juli 2014 19:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hahahahaha, Sap, check deze hele video.
"I'm not a monkey, I'm a human bean".
Ik ga dood hier.
300 euro voor onnodig toeterenquote:Op zondag 6 juli 2014 17:32 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mwah, de boetes voor zonder gordel en niet handsfree bellen zijn imo wel terecht. Geen richting aangeven bij het verlaten van een rotonde is ook wel iets waar ze eens actief op mogen controleren. Gewoon agent daar neerzetten en iedereen van de weg halen.
Snelheidsboetes mogen wel iets omlaag, of misschien gekoppeld worden aan tijdstip. 70 in de bebouwde kom op maandag om 03:00 's nachts is bijvoorbeeld een stuk minder gevaarlijk dan om 15:10 als de weg vol is met schoolkinderen.
En ik vind 230 euro voor niet voorsorteren waar het wel moet ook aardig overdreven. Net als over doorgetrokken streep rijden, ook 230 euro.
Ga altijd kapot om die shit.quote:Op zondag 6 juli 2014 19:41 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Human bean![]()
inb4 photoshops op zn news feed
Alleen als het educatief verantwoord is.quote:Op zondag 6 juli 2014 20:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Mag je eigenlijk vagina's posten? Ik stuitte net echt op een sickening gifje.
[..]
Ga altijd kapot om die shit.
Nee, dikke aso en ze kijkt alsof ze er een einde aan wel makenquote:Op zondag 6 juli 2014 19:06 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Wie zou geven?
inb4 teveel notifications in taakbalk.
Zou niet raken/10quote:
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 10:56 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Doe gewoon alsof je lift zo doe ik ook.
quote:
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 12:53 schreef Sapstengel het volgende:
Idd man als ik op mn 14e begon met liften was ik nu een zieke beer geweest.
Ook al die puberteit gains.
Maar hij heeft al een vriendin dus waarom liften?
Nog geen penislengte verschil met jezelf vriend.quote:
Begin met kettlebelltraining, dat heb ik ook gedaan omdat ik lui benquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe er eens wat mee danquote:Op zondag 6 juli 2014 16:23 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Meisje uit mijn omgeving die dezelfde opleiding doet en in het zelfde jaar zit lijkt op emilia clarke op deze foto. Alleen is zij blond met blauwe ogen maar ze hebben dezelfde schedel structuur en gezichtskenmerken.
Kwam haar iedereen keer op het treinstation tegen de afgelopen tentamens, ik heb een zware crush op haar. Woensdag en vrijdag zaten we in hetzelfde lokaal voor een herkansing, ze deed zieke mirrin' kan ik je vertellen.Sapquote:
Haten op de politie, ik had beter van je verwacht Henk.quote:Op zondag 6 juli 2014 17:41 schreef fathank het volgende:
[..]
Ach zo'n overijverige agent die ff naar binnen zit te koekeloeren en dan maar besluit iemand op de achterbank een boete van 140 piek te geven. Een echte vent wordt geen agent, en zeker niet zo'n overijverige bonnenschrijver die na 2 dagen z'n quotum al heeft gehaald voor de rest van de maand.Dit x2quote:Op zondag 6 juli 2014 18:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Fathank.Gewoon ¤ 1000,- boete voor geen gordel dragen. Iemand die te lui is om 1 seconde de tijd te nemen om voor zijn eigen veiligheid een gordel om te doen.
[..]
Dat is eigenlijk best wel triest.Doorgetrokken streep en verdrijvingsvlakken zijn wel terecht. Als automobilist mag je er daar vanuit gaat dat er niemand overheen rijdt. Wanneer iemand dat wel doet kan het voor gevaarlijke situaties zorgen. De snelheidsboetes mogen wat mij betreft ook vors omlaag. Het is alleen jammer om deze subjectief te maken, wellicht in de toekomst met verkeersborden die zich automatisch aanpassen aan de omstandigheden (file, spits, kinderen, e.d.). Tot dan alleen snelheidsovertredingen buiten de bebouwde kom omlaag.quote:Op zondag 6 juli 2014 17:32 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mwah, de boetes voor zonder gordel en niet handsfree bellen zijn imo wel terecht. Geen richting aangeven bij het verlaten van een rotonde is ook wel iets waar ze eens actief op mogen controleren. Gewoon agent daar neerzetten en iedereen van de weg halen.
Snelheidsboetes mogen wel iets omlaag, of misschien gekoppeld worden aan tijdstip. 70 in de bebouwde kom op maandag om 03:00 's nachts is bijvoorbeeld een stuk minder gevaarlijk dan om 15:10 als de weg vol is met schoolkinderen.
En ik vind 230 euro voor niet voorsorteren waar het wel moet ook aardig overdreven. Net als over doorgetrokken streep rijden, ook 230 euro.Je mag wel dmenquote:Op zondag 6 juli 2014 20:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Mag je eigenlijk vagina's posten? Ik stuitte net echt op een sickening gifje.
[..]
Ga altijd kapot om die shit.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |