Gvdquote:Op zondag 6 juli 2014 14:37 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
wowjooow gek zeker ziekke gewichten pas je wel op dat je spieren niet afscheurd onder dese zieke gewichten
quote:Op zondag 6 juli 2014 14:09 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Wat komt er gvd dan wel in de buurt van je standards dan?
2x bijna geneukt?quote:Op zondag 6 juli 2014 16:23 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Meisje uit mijn omgeving die dezelfde opleiding doet en in het zelfde jaar zit lijkt op emilia clarke op deze foto. Alleen is zij blond met blauwe ogen maar ze hebben dezelfde schedel structuur en gezichtskenmerken.
Kwam haar iedereen keer op het treinstation tegen de afgelopen tentamens, ik heb een zware crush op haar. Woensdag en vrijdag zaten we in hetzelfde lokaal voor een herkansing, ze deed zieke mirrin' kan ik je vertellen.
Zij is idd sickening hnnnnnng.quote:Op zondag 6 juli 2014 16:23 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Meisje uit mijn omgeving die dezelfde opleiding doet en in het zelfde jaar zit lijkt op emilia clarke op deze foto. Alleen is zij blond met blauwe ogen maar ze hebben dezelfde schedel structuur en gezichtskenmerken.
Kwam haar iedereen keer op het treinstation tegen de afgelopen tentamens, ik heb een zware crush op haar. Woensdag en vrijdag zaten we in hetzelfde lokaal voor een herkansing, ze deed zieke mirrin' kan ik je vertellen.
Als ik het goed begrepen hebt komt dat doordat er in de boeken op dit moment vrij weinig gebeurd.quote:Op zondag 6 juli 2014 16:41 schreef Beach het volgende:
[..]
Jammer dat haar rol zo ontzettend saai is.
Hoe dom kun je zijn?quote:Op zondag 6 juli 2014 04:38 schreef no1uknow het volgende:
140 euro boete voor niet dragen van gordel als passagier, avond om nooit te vergeten #yolo
en wie mirrde ze dan?quote:Op zondag 6 juli 2014 16:23 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
140 euro is wel behoorlijk buiten proporties. Maarja dit is nederland, waarbij een automobilist gestraft moet worden omdat ie het gore lef heeft gehad om überhaupt een auto te kopen/rijden.quote:
Mwah, de boetes voor zonder gordel en niet handsfree bellen zijn imo wel terecht. Geen richting aangeven bij het verlaten van een rotonde is ook wel iets waar ze eens actief op mogen controleren. Gewoon agent daar neerzetten en iedereen van de weg halen.quote:Op zondag 6 juli 2014 17:13 schreef fathank het volgende:
[..]
140 euro is wel behoorlijk buiten proporties. Maarja dit is nederland, waarbij een automobilist gestraft moet worden omdat ie het gore lef heeft gehad om überhaupt een auto te kopen/rijden.
Wat een onzin, wat mij betreft maken ze die boetes dubbel zo hoog.quote:Op zondag 6 juli 2014 17:13 schreef fathank het volgende:
[..]
140 euro is wel behoorlijk buiten proporties. Maarja dit is nederland, waarbij een automobilist gestraft moet worden omdat ie het gore lef heeft gehad om überhaupt een auto te kopen/rijden.
Ach zo'n overijverige agent die ff naar binnen zit te koekeloeren en dan maar besluit iemand op de achterbank een boete van 140 piek te geven. Een echte vent wordt geen agent, en zeker niet zo'n overijverige bonnenschrijver die na 2 dagen z'n quotum al heeft gehaald voor de rest van de maand.quote:Op zondag 6 juli 2014 17:37 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Wat een onzin, wat mij betreft maken ze die boetes dubbel zo hoog.
Je kan je gordel ook gewoon om doen. If you can't pay the fine, don't commit the crime.
Dat heb ik net zelf bedacht.
Eigen verantwoording. Kiest er zelf voor om geen gordel om te doen.quote:Op zondag 6 juli 2014 17:44 schreef Beach het volgende:
Precies liever met je kop door de voorruit dan moeilijk doen over een gordel.
Zo werkt dat natuurlijk niet.quote:Op zondag 6 juli 2014 17:46 schreef fathank het volgende:
[..]
Eigen verantwoording. Kiest er zelf voor om geen gordel om te doen.
Zit er aan te denken om bij de politie te gaanquote:Op zondag 6 juli 2014 17:41 schreef fathank het volgende:
[..]
Een echte vent wordt geen agent, en zeker niet zo'n overijverige bonnenschrijver die na 2 dagen z'n quotum al heeft gehaald voor de rest van de maand.
Fair enough, die flikkers zitten ertussen.quote:Op zondag 6 juli 2014 17:41 schreef fathank het volgende:
[..]
Ach zo'n overijverige agent die ff naar binnen zit te koekeloeren en dan maar besluit iemand op de achterbank een boete van 140 piek te geven. Een echte vent wordt geen agent, en zeker niet zo'n overijverige bonnenschrijver die na 2 dagen z'n quotum al heeft gehaald voor de rest van de maand.
Het is wel een variant op de bestaande, ik vrees voor copyrightissues.quote:Op zondag 6 juli 2014 17:50 schreef Awesome_ het volgende:
Wel catchy vms, denk dat dat wel aan kan gaan slaan.
Tuurlijk huftergedrag mag zwaar bestraft, maar als je ziet wat een snelheidsovertreding op een lege 5baans snelweg kostquote:Op zondag 6 juli 2014 17:49 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Fair enough, die flikkers zitten ertussen.
Maar mensen die eerst over een doorgetrokken streep inhalen ofzo gaan inhalen, aan de kant gezet worden, en dan lopen zeiken over het bedrag mogen ze wat mij betreft afschieten. Iedereen weet dat die boetes hoog zijn, doe het dan gewoon niet. Gegokt en verloren.
Ik rij ook standaard 20 te hard, behalve in dorpen enzo, maar ik zorg er gewoon voor dat ik niet gepakt word. En zo wel, dan zeik ik niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |