En toen werd je wakker op station Amsterdam Zuid of ?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:46 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Fanta loopt trein in op zoek naar zitplek na legday, lopen er 3 kankerkneuzen achter me aan heel de tijd vuige opmerkingen maken. Ik vind zitplek, gasten blijven om me heen hangen. ''Jullie kunnen doorlopen hoor''
wat wat wat wat, zeg in mijn gezicht dan.
''Doe ik toch ook''
Als je zo door gaat krijg je een klap op je smoel
''Loop maar door''
En toen liepen ze door. Wel blaffende honden die niet bijten, maar god wat kansloos.
sickeningquote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:02 schreef Sapstengel het volgende:
sinds ik mijn eigen sperma slik maak ik de gains van mn leven
Wie gaat dan ook met de trein na legday dan vraag je er ook omquote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:46 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Fanta loopt trein in op zoek naar zitplek na legday, lopen er 3 kankerkneuzen achter me aan heel de tijd vuige opmerkingen maken. Ik vind zitplek, gasten blijven om me heen hangen. ''Jullie kunnen doorlopen hoor''
wat wat wat wat, zeg in mijn gezicht dan.
''Doe ik toch ook''
Als je zo door gaat krijg je een klap op je smoel
''Loop maar door''
En toen liepen ze door. Wel blaffende honden die niet bijten, maar god wat kansloos.
Meid. Had je sjans?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:21 schreef Ethanolic het volgende:
Damn, ik voel me vandaag echt heel lekker.
Nog geen reden meisjes lastig te vallen in de trein!!quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:21 schreef Ethanolic het volgende:
Damn, ik voel me vandaag echt heel lekker.
KLB / Naast de pot kleienquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:16 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Beter post je die drolopschoolfoto ipv die gayboi
mooie lange spiertjesquote:
zieke squatsessie zo op het gras maat!!!!!!! niet te zwaar gaan anders verlies je je wendbaarheid op het veld he!!! gewoon voor die mooie lange spieren is dit goedquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:03 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Damn zieke work-out @ de toekomst.
sarcastische ondertoon maar tis wel de waarheid, jammer voor jou dat hun millions maken en jij met je 80 kilo benchpress helemaal niksquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:09 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
zieke squatsessie zo op het gras maat!!!!!!! niet te zwaar gaan anders verlies je je wendbaarheid op het veld he!!! gewoon voor die mooie lange spieren is dit goed
wat lul jij slap ik geen millions? ik pak gewoon handje kontantje ziek geld je weet niksquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:10 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
sarcastische ondertoon maar tis wel de waarheid, jammer voor jou dat hun millions maken en jij met je 80 kilo benchpress helemaal niks
Nou poehoe..wat een heldenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:10 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
sarcastische ondertoon maar tis wel de waarheid, jammer voor jou dat hun millions maken en jij met je 80 kilo benchpress helemaal niks
Deze boi.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:10 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
GoT.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:12 schreef Fanta-stick het volgende:
Oke ik kan een nieuwe serie volgen..
aanraders..geen GoT.
quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:12 schreef Fanta-stick het volgende:
Oke ik kan een nieuwe serie volgen..
aanraders..geen GoT.
quote:
Sons of Anarchy. Die kijk ik nu, echt dope.quote:
Net laatste aflevering gekeken, zeer vermakelijk.. Alex Vausequote:Op woensdag 2 juli 2014 00:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Orange is the New Black is ook een leuke serie. Vind je sowieso leuk.
Ik vond Lorna wel leuk totdat de scenes uit de rechtbank voorbij kwamen. Man, wat een eng ding. Dayanara heeft ook wel wat.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:43 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Net laatste aflevering gekeken, zeer vermakelijk.. Alex Vause
Echt hé.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:44 schreef Sapstengel het volgende:
Ook niet echt verrassend dat die butch Donna met haar bouwvakkersmotoriek in een gevangenisserie speelt
Geen Netflix hebben.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:44 schreef Fanta-stick het volgende:
k heb popcorntv gedownload, wat een fucking bazenprogramma.
wilde haar vroeger rakenquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:44 schreef Sapstengel het volgende:
Ook niet echt verrassend dat die butch Donna met haar bouwvakkersmotoriek in een gevangenisserie speelt
Gewoon normale abo brah.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:05 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Oja goed idee
Zal me eens aanmelden, die 2 schermen + HD voor 8.99 p/m is het beste of niet?
Maar met normale heb je geen HD terwijl ik wel HD televisie hebquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Gewoon normale abo brah.
Download wel deze plugin: https://mediahint.com/ of de Hola plugin om de Amerikaanse Netflix te kunnen ontvangen, want de Nederlandse zuigt. Als je echter toegang wilt tot alle Netflixen dan kun je voor ¤ 2,- p.m. oid bij www.unblock-us.com een abo afnemen waardoor je easy kan switchen tussen alle Netflixen, want op de UK staat bijv. iets wat op de andere niet staat.
Oh, dat basic abo is iets van 7 euro toch? Ja, je moet wel die van 9 hebben voor de ekte ekte shit.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:11 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Maar met normale heb je geen HD terwijl ik wel HD televisie heb
En die plugin is inderdaad handig, maar dat kan gewoon met een in Nederland afgesloten abonnement? Je hoeft geen Amerikaans abo af te sluiten om op die servers te komen?
Klopt ja basic is 7.99 die twee schermen met HD is 8.99.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Oh, dat basic abo is iets van 7 euro toch? Ja, je moet wel die van 9 hebben voor de ekte ekte shit.
Ja, maakt niks uit. Echter als je Netflix op je TV kijkt dan zou ik Unblock-US wel overwegen, omdat je dat op alle apparaten kan doen; http://www.unblock-us.com/how-to-set-up/
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:09 schreef no1uknow het volgende:
[..]
hoe noem je een jood in een roeibootje
hahaha shitquote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:49 schreef Weissman het volgende:
[..]
mijn opa was een roeiboot, beetje respect aub
Nice man. Netflix is fucking bo$$. Op www.moreflicks.com kun je mooi series/docu's/films zoeken als je zo 1-2-3 niks weet om te kijken. Op reddit heb je vaak ook threads als in "What are the best movies/docu's/shows to watch." en check ook: TV / Netflix #23 Met meer 4K aanbodquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:15 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Klopt ja basic is 7.99 die twee schermen met HD is 8.99.
En thanks, ik kan idd via app op de tv kijken of via PS3 dus is die unblock-us wel fijn. Ga nu iig wel ff netflix afsluiten kan ik zo op mn laptop kijken.
Jup, super chill, net zoals Spotify. Fuck downloaden man. Het enige nadeel is wel dat niet van alles het allernieuwste erop staat en je dus af en toe het laatste seizoen wel moet downloaden, maar dat is niet zo'n punt.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:37 schreef Sapstengel het volgende:
Het fijne is ook dat ik niet hoef te bedenken wat ik wil kijken en dat downloaden, maar gewoon netflix aan en beetje browsen.
Heb je al een naked bike brah?quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:42 schreef Drinky het volgende:
Rondje cardio gedaan, kaolo koud man. Deze zomer
Ontspanning is ook belangrijk brah.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:51 schreef Panzermaus het volgende:
Bro's, waarom zoveel series kijken man. Er zijn toch ook dingen die zowel leuk als zinnig zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |