Eens.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:15 schreef ChesterPerry het volgende:
Geeft niet als een sportschool krap is, maar daar ziet er gewoon onconfortabel uit
sryquote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:05 schreef Fanta-stick het volgende:
Lol kankertuig die mij bedreigt in de trein.
heb je die kk wous geklapt dan??quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:05 schreef Fanta-stick het volgende:
wat voor afkomst hadde zequote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:16 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ze hebben me niet aangeraakt anders waren de rapen gaar.
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:15 schreef ChesterPerry het volgende:
Geeft niet als een sportschool krap is, maar daar ziet er gewoon onconfortabel uit
kk noord afrikanen altijdquote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:20 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Noord Afrikaans en 2 donkere maar die kon ik niet plaatsen. Wat een helden.
nee, dat komt omdat Ray zo breed is.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:07 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Je sportschool is best krap geloof ik?
dan werkt het dus wel!quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:27 schreef fathank het volgende:
[..]
lol die kreeg ik ook in mail
Werd gelijk helemaal gek toen ik het las. Kreeg ineens aandrang om de gym te slopen.
wat heb je uitgedaagd?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:05 schreef Fanta-stick het volgende:
Egyptenaren?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:20 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Noord Afrikaans en 2 donkere maar die kon ik niet plaatsen. Wat een helden.
Fanta loopt trein in op zoek naar zitplek na legday, lopen er 3 kankerkneuzen achter me aan heel de tijd vuige opmerkingen maken. Ik vind zitplek, gasten blijven om me heen hangen. ''Jullie kunnen doorlopen hoor''quote:
Vlindermes trekkenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:46 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Fanta loopt trein in op zoek naar zitplek na legday, lopen er 3 kankerkneuzen achter me aan heel de tijd vuige opmerkingen maken. Ik vind zitplek, gasten blijven om me heen hangen. ''Jullie kunnen doorlopen hoor''
wat wat wat wat, zeg in mijn gezicht dan.
''Doe ik toch ook''
Als je zo door gaat krijg je een klap op je smoel
''Loop maar door''
En toen liepen ze door. Wel blaffende honden die niet bijten, maar god wat kansloos.
gewoon zeggen dat e hun plassertje eraf knipt, gelijk stil, die apenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:46 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Fanta loopt trein in op zoek naar zitplek na legday, lopen er 3 kankerkneuzen achter me aan heel de tijd vuige opmerkingen maken. Ik vind zitplek, gasten blijven om me heen hangen. ''Jullie kunnen doorlopen hoor''
''Doe ik toch ook''
''Loop maar door''
En toen liepen ze door. Wel blaffende honden die niet bijten, maar god wat kansloos.
gewoonn dese bij ju hebbequote:
En toen werd je wakker op station Amsterdam Zuid of ?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:46 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
''Doe ik toch ook''
''Loop maar door''
sickeningquote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:02 schreef Sapstengel het volgende:
sinds ik mijn eigen sperma slik maak ik de gains van mn leven
Wie gaat dan ook met de trein na legday dan vraag je er ook omquote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:46 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
''Doe ik toch ook''
''Loop maar door''
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |