Misschien was ik met een bod van 100 minder ook wel akkoord gegaan als hij normaal had gedaan, maar op deze manier donder je maar weer op naar de andere kant van het land.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:21 schreef RaymondK het volgende:
Moet je die velgen nu voor 100eu minder opnieuw op MP zetten
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:26 schreef fathank het volgende:
Lui op marktplaats die een ander met 50 cent overbieden
Sowieso bieden op marktplaats
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:55 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hoeveel voor die schoenen rechtsboven? Alleen interesse als ze gedragen zijn.
Ziet er nogal heel klein uitquote:Op dinsdag 1 juli 2014 07:29 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Als aller eerste staat dumbell overhead press..... Dat doe je met dumbels
die side raises doe je met dumbelss dus jawel we hebben wel dumbels in de sportschool
![]()
wat ziet er nogal heel klein uit? Die lettertjes?quote:
Ik ook, maar als ik zo'n idioot tegenkom heeft het met auto's of motoren te maken (zowel bij auto als bij motor hetzelfde gehad)quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:16 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik handel al jaren op Marktplaats en slechts sporadisch zitten er van dit soort prutsers tussen.
Die eerste wil ik gewoon een stomp verkopen. En nog boos worden ook.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:00 schreef Awesome_ het volgende:
Of deze:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je sportschool is best krap geloof ik?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:26 schreef RaymondK het volgende:
[..]
wat ziet er nogal heel klein uit? Die lettertjes?
Kan je ergens de text grote aanpassen dan LOL. Ik wil volgende keer best met letters van 20 of 30 groot typen heur
![]()
ooh.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:07 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Je sportschool is best krap geloof ik?
Jij bent toch bekend met Bully's in Arnhem? Over krap gesproken.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:07 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:00 schreef Awesome_ het volgende:
Of deze:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Geeft een enorme energie over langere tijd
Ultramoderne pre-workout formule – je voelt dat het anders is
Stijging groeihormoon tot wel 17%, voor snel meer spiermassa
Keiharde pomp – tot 61% meer NO in de spieren dan traditionele pre-workouts
Voel je onverslaanbaar
Til gewichten waar je eerst niet eens naar durfde te kijken
Alle vermoeidheid glijdt van je af
Enorme toename motivatie
Geen nare crash achteraf
Doet zijn naam eer aan!
lol die kreeg ik ook in mailquote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:25 schreef Weissman het volgende:
Die omschrijving van Roid Rage van XXL nutrition!
[..]
Had ik ook last van, gelijk de bank van zijn plek getild en op het bureau neergezet! Zo gek werd ik er van!quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:27 schreef fathank het volgende:
[..]
lol die kreeg ik ook in mail
Werd gelijk helemaal gek toen ik het las. Kreeg ineens aandrang om de gym te slopen.
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:25 schreef Weissman het volgende:
[..]
Tranen van het lachen.quote:Til gewichten waar je eerst niet eens naar durfde te kijken
Ik denk dat ze de tekstschrijver van B&F shop in dienst genomen hebbenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:25 schreef Weissman het volgende:
[..]
Eens.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:15 schreef ChesterPerry het volgende:
Geeft niet als een sportschool krap is, maar daar ziet er gewoon onconfortabel uit
sryquote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:05 schreef Fanta-stick het volgende:
Lol kankertuig die mij bedreigt in de trein.
heb je die kk wous geklapt dan??quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:05 schreef Fanta-stick het volgende:
wat voor afkomst hadde zequote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:16 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ze hebben me niet aangeraakt anders waren de rapen gaar.
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:15 schreef ChesterPerry het volgende:
Geeft niet als een sportschool krap is, maar daar ziet er gewoon onconfortabel uit
kk noord afrikanen altijdquote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:20 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Noord Afrikaans en 2 donkere maar die kon ik niet plaatsen. Wat een helden.
nee, dat komt omdat Ray zo breed is.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:07 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
dan werkt het dus wel!quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:27 schreef fathank het volgende:
[..]
lol die kreeg ik ook in mail
Werd gelijk helemaal gek toen ik het las. Kreeg ineens aandrang om de gym te slopen.
wat heb je uitgedaagd?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:05 schreef Fanta-stick het volgende:
Egyptenaren?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:20 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Noord Afrikaans en 2 donkere maar die kon ik niet plaatsen. Wat een helden.
Fanta loopt trein in op zoek naar zitplek na legday, lopen er 3 kankerkneuzen achter me aan heel de tijd vuige opmerkingen maken. Ik vind zitplek, gasten blijven om me heen hangen. ''Jullie kunnen doorlopen hoor''quote:
Vlindermes trekkenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:46 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Fanta loopt trein in op zoek naar zitplek na legday, lopen er 3 kankerkneuzen achter me aan heel de tijd vuige opmerkingen maken. Ik vind zitplek, gasten blijven om me heen hangen. ''Jullie kunnen doorlopen hoor''
wat wat wat wat, zeg in mijn gezicht dan.
''Doe ik toch ook''
Als je zo door gaat krijg je een klap op je smoel
''Loop maar door''
En toen liepen ze door. Wel blaffende honden die niet bijten, maar god wat kansloos.
gewoon zeggen dat e hun plassertje eraf knipt, gelijk stil, die apenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:46 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Fanta loopt trein in op zoek naar zitplek na legday, lopen er 3 kankerkneuzen achter me aan heel de tijd vuige opmerkingen maken. Ik vind zitplek, gasten blijven om me heen hangen. ''Jullie kunnen doorlopen hoor''
wat wat wat wat, zeg in mijn gezicht dan.
''Doe ik toch ook''
Als je zo door gaat krijg je een klap op je smoel
''Loop maar door''
En toen liepen ze door. Wel blaffende honden die niet bijten, maar god wat kansloos.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |