Kijk nog een keer naar de dumbell ohp die hij noemtquote:Op maandag 30 juni 2014 22:23 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Heb je geen dumbells in je sportschool?
dunnoquote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:09 schreef no1uknow het volgende:
[..]
hoe noem je een jood in een roeibootje
mijn opa was een roeiboot, beetje respect aubquote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:09 schreef no1uknow het volgende:
[..]
hoe noem je een jood in een roeibootje
niet schelden met respect aub, m'n oma is respectxecuteerd in de oorlog.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:49 schreef Weissman het volgende:
[..]
mijn opa was een roeiboot, beetje respect aub
Panzer ging ooit bijna met een neger van hier op FOK! vechten. Neger durfde niet.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:27 schreef Teddyburrr het volgende:
Adriana Lima topic escaleert tot twee fokkers die elkaar uitdagen voor een fittie.![]()
Mensen die Adriana Lima niet kunnen waarderen
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:49 schreef Weissman het volgende:
[..]
mijn opa was een roeiboot, beetje respect aub
Wahaha echt? Waar ging die ruzie over?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 01:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Panzer ging ooit bijna met een neger van hier op FOK! vechten. Neger durfde niet.
[..][ afbeelding ]
dwcruffryder ckerquote:Op dinsdag 1 juli 2014 01:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Panzer ging ooit bijna met een neger van hier op FOK! vechten. Neger durfde niet.
[..][ afbeelding ]
zo'n beetje de laatste 2,5 a 3jr wel ja. Voor m'n gevoel werkte het bij mij zo het beste.quote:Op maandag 30 juni 2014 20:00 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Dit alles twee keer per week. Nice
quote:Op maandag 30 juni 2014 22:20 schreef no1uknow het volgende:
[..]
ik ben langzaam aan het ontwaken
bedoelde je deze
[ afbeelding ]
Als aller eerste staat dumbell overhead press..... Dat doe je met dumbelsquote:Op maandag 30 juni 2014 22:23 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Heb je geen dumbells in je sportschool?
Ja. Ging over wie snelst 10 colli met huishoudartikelen kon vakken vullen.quote:
Ik doe de side raises altijd met barbells.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 07:29 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Als aller eerste staat dumbell overhead press..... Dat doe je met dumbels
die side raises doe je met dumbelss dus jawel we hebben wel dumbels in de sportschool
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
In een poseerslip poseren als je niet droog staatquote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 09:05 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ik doe de side raises altijd met barbells.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dan ben je zelf waarsch. de enige die veilig is op dat moment![]()
![]()
![]()
Rechts is erg lekker. Alleen zijn haar tieten (onnatuurlijk) gegroeid.quote:Op maandag 30 juni 2014 00:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik vind haar zo awesome (lees: lekker).
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |