Gewoon ballonne lek prikkequote:Op maandag 30 juni 2014 19:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wel jammer van dem boobs.
[ afbeelding ]
goeie shoopquote:Op maandag 30 juni 2014 19:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wel jammer van dem boobs.
[ afbeelding ]
Whahahaha, die gast aan de rechterkant.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:01 schreef Dimachaerus het volgende:
http://www.flabber.nl/web(...)derland-mexico-19202
Hey Ethanolic 01:22
Hey Awesome_ (links) en Puahank (rechts) @ 2:20 - 2:42
Buitenbeeldquote:Op maandag 30 juni 2014 21:01 schreef Dimachaerus het volgende:
http://www.flabber.nl/web(...)derland-mexico-19202
Hey Ethanolic 01:22
Hey Awesome_ (links) en Puahank (rechts) @ 2:20 - 2:42
nouwquote:
ik ben langzaam aan het ontwakenquote:Op maandag 30 juni 2014 08:23 schreef RaymondK het volgende:
Is no1uknow trouwens al weer onder de mensen? Al z'n gains verdampt gisteren zo te zien op z'n FB feuto![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 30 juni 2014 08:00 schreef RaymondK het volgende:
[..]
2x per week een volle schouderdag...
Beginnen met rotatorcuff oefening om het los te krijgen.
Alles 4x8 opwarmend naar een zo zwaar mogelijke set toe zonder te gaan cheaten:
Bij de opwarmende sets (die iets lichter zijn als je zwaarste tel ik eigenlijk niet maar ga ik vaak tot verzuring/failure, dat kunnen er net zo goed 10 reps zijn dan)
Dumble overhead press
Side raizes als dezeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schouders laag houden, niet uit je traps gaan halen, en pink laten leiden in de beweging (dus pink hoger dan duim eindigen) ik hou m'n armen iets geknikerter dan haar.
Front raises met plates (dus vasthouden als een stuurtje en zo hoog gaan dat je door het gat heen kunt kijken)
Rear fly's liggend op een bankje met plates (zo:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.)
En nog rear fly's met kabels (zo:Heb je geen dumbells in je sportschool?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.)
En dan kill ik het met military presses
Soms begin ik ook met military's of seated overhead presses with olybar
De rear fly's doe ik zo omdat ik instant pijn in m'n schouders krijg op de machines er voor...
Plus dat ik het idee heb dat je zo veel beter ziet wat je doet en je veel beter concentreren kunt op de juiste spier.There's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.![]()
Kijk nog een keer naar de dumbell ohp die hij noemtquote:Op maandag 30 juni 2014 22:23 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Heb je geen dumbells in je sportschool?
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.![]()
OverHead PressOp vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Op naar de 2?Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
dunnoquote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:09 schreef no1uknow het volgende:
[..]
hoe noem je een jood in een roeibootjeGrom.![]()
Adriana Lima topic escaleert tot twee fokkers die elkaar uitdagen voor een fittie.![]()
Mensen die Adriana Lima niet kunnen waarderen
Grom.![]()
mijn opa was een roeiboot, beetje respect aubquote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:09 schreef no1uknow het volgende:
[..]
hoe noem je een jood in een roeibootje![]()
niet schelden met respect aub, m'n oma is respectxecuteerd in de oorlog.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:49 schreef Weissman het volgende:
[..]
mijn opa was een roeiboot, beetje respect aub![]()
Panzer ging ooit bijna met een neger van hier op FOK! vechten. Neger durfde niet.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:27 schreef Teddyburrr het volgende:
Adriana Lima topic escaleert tot twee fokkers die elkaar uitdagen voor een fittie.![]()
Mensen die Adriana Lima niet kunnen waarderenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:49 schreef Weissman het volgende:
[..]
mijn opa was een roeiboot, beetje respect aub
If not now, then when.![]()
Wahaha echt? Waar ging die ruzie over?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 01:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Panzer ging ooit bijna met een neger van hier op FOK! vechten. Neger durfde niet.
[..][ afbeelding ]
Grom.![]()
dwcruffryder ckerquote:Op dinsdag 1 juli 2014 01:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Panzer ging ooit bijna met een neger van hier op FOK! vechten. Neger durfde niet.
[..][ afbeelding ]
![]()
zo'n beetje de laatste 2,5 a 3jr wel ja. Voor m'n gevoel werkte het bij mij zo het beste.quote:Op maandag 30 juni 2014 20:00 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Dit alles twee keer per week. Nice
Wel eens wat getweaked onderweg :-)
Nu ga ik over naar 1x per week schouders, en proberen m'n bench wat op te krikken![]()
quote:Op maandag 30 juni 2014 22:20 schreef no1uknow het volgende:
[..]
ik ben langzaam aan het ontwaken
bedoelde je deze
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ja die ja LOL![]()
Als aller eerste staat dumbell overhead press..... Dat doe je met dumbelsquote:Op maandag 30 juni 2014 22:23 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Heb je geen dumbells in je sportschool?
die side raises doe je met dumbelss dus jawel we hebben wel dumbels in de sportschool
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |