SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
[ Bericht 0% gewijzigd door THEFXR op 30-06-2014 00:19:32 ]
Goede Anita.quote:Op zondag 29 juni 2014 21:43 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Speciaal voor jou dan
[ afbeelding ]
+1quote:Op zondag 29 juni 2014 21:49 schreef Sapstengel het volgende:
Zou mn banaan wel tussen die twee meloenen leggen.
zou deze sma zonder na te denken vernietigen met mijn boomstamquote:Op zondag 29 juni 2014 21:43 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Speciaal voor jou dan
[ afbeelding ]
Grom! Wat een vurige passie weer in je post!quote:Op zondag 29 juni 2014 22:13 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
zou deze sma zonder na te denken vernietigen met mijn boomstam
Nee man. Dit kan gewoon niet.quote:Op zondag 29 juni 2014 22:24 schreef Sapstengel het volgende:
Hey Weissman
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Inb4 Eleiko die post dat ze midget is.
Lobiquote:Op zondag 29 juni 2014 22:24 schreef Sapstengel het volgende:
Hey Weissman
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Inb4 Eleiko die post dat ze midget is.
Godverdommequote:Op zondag 29 juni 2014 22:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Dit is echt zo'n Dima-wanneer-hij-een-vriendin-heeft-gevonden-en-zij-het-uiteindelijk-uitmaakt post.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 29 juni 2014 22:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Dit is echt zo'n Dima-wanneer-hij-een-vriendin-heeft-gevonden-en-zij-het-uiteindelijk-uitmaakt post.
[ afbeelding ]
0-1 winnen met Costa Rica als winnaar ingevuld, beetje kansen spreiden. Nee maar srs, is niks. Als ze dit niet verliezen dan de volgende wel.quote:Op zondag 29 juni 2014 22:28 schreef Klokov het volgende:
Vms, met hoeveel denk je dat Griekenland gaat verliezen?
quote:Op zondag 29 juni 2014 22:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kan me niet voorstellen dat iemand die gif nog niet gezien heeft.quote:
alweer zeiken?quote:Op maandag 30 juni 2014 00:41 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat iemand die gif nog niet gezien heeft.
Gelukkig is er nog Grieks etenquote:Op maandag 30 juni 2014 00:58 schreef VMSDKR het volgende:
Ziet er sowieso niet uit, Grieks voetbal. Oh well.
Gelukkig zijn er ook nog lekkere Griekse om te eten. Nomsayyyyinnnn.quote:
Haha, ja wel jouw smaak in dat filmpje ja. Heel ander lichaam had ze daar ook als je naar haar huidige lichaam kijkt @ haar fb.quote:
hah, ja heb je wel gelijk in, maar nogaltijd 100x beter dan kanker dit en kanker dat. Het ene is een oneerbiedig vergelijk, het andere bijna een regelrechte toewensing.quote:Op zondag 29 juni 2014 21:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
'Standje Auschwitz' is een erg respectloze uitspraak. Daar maak je geen grappen over.
Zo groot zijn ze niet, en voor die foto keihard bovenlichaam pompen. En voilaquote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:24 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik snap dat echt niet he, zo'n ripped bovenlichaam en dan van die skinnyfat benen er onder. Hoe kan dat sowieso, zoals bij die rechter. Nauwelijks quad definitie.
my thoughtsquote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:25 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Die beentjes. Dit ziet er echt niet uit
.
Welke oefeningen en sets/reps doe jij voor schouders trouwens?quote:Op maandag 30 juni 2014 07:34 schreef RaymondK het volgende:
[..]
hah, ja heb je wel gelijk in, maar nogaltijd 100x beter dan kanker dit en kanker dat
Niks bij voor te stellen overigens. 125-250kcal's maanden lang, en dan werken tot je werd afgeschoten omdat je instorte![]()
![]()
![]()
[..]
Zo groot zijn ze niet, en voor die foto keihard bovenlichaam pompen. En voila
Benen trainen ze al helemaal nooit dus waarom die pumpen voor de pic?
[..]
my thoughts![]()
Deltoid extensions.quote:Op maandag 30 juni 2014 07:39 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Welke oefeningen en sets/reps doe jij voor schouders trouwens?
Ik wil meer schoudergainz machen.
2x per week een volle schouderdag...quote:Op maandag 30 juni 2014 07:39 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Welke oefeningen en sets/reps doe jij voor schouders trouwens?
Ik wil meer schoudergainz machen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schouders laag houden, niet uit je traps gaan halen, en pink laten leiden in de beweging (dus pink hoger dan duim eindigen) ik hou m'n armen iets geknikerter dan haar.
Front raises met plates (dus vasthouden als een stuurtje en zo hoog gaan dat je door het gat heen kunt kijken)
Rear fly's liggend op een bankje met plates (zo:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.)
En nog rear fly's met kabels (zo:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.)
En dan kill ik het met military presses
Soms begin ik ook met military's of seated overhead presses with olybar
De rear fly's doe ik zo omdat ik instant pijn in m'n schouders krijg op de machines er voor...
Plus dat ik het idee heb dat je zo veel beter ziet wat je doet en je veel beter concentreren kunt op de juiste spier.
[ Bericht 3% gewijzigd door RaymondK op 30-06-2014 08:22:10 ]![]()
Is no1uknow trouwens al weer onder de mensen? Al z'n gains verdampt gisteren zo te zien op z'n FB feuto![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 30 juni 2014 08:00 schreef RaymondK het volgende:
[..]
2x per week een volle schouderdag...
Beginnen met rotatorcuff oefening om het los te krijgen.
Alles 4x8 opwarmend naar een zo zwaar mogelijke set toe zonder te gaan cheaten:
Bij de opwarmende sets (die iets lichter zijn als je zwaarste tel ik eigenlijk niet maar ga ik vaak tot verzuring/failure, dat kunnen er net zo goed 10 reps zijn dan)
Dumble overhead press
Side raizes als dezeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schouders laag houden, niet uit je traps gaan halen, en pink laten leiden in de beweging (dus pink hoger dan duim eindigen) ik hou m'n armen iets geknikerter dan haar.
Front raises met plates (dus vasthouden als een stuurtje en zo hoog gaan dat je door het gat heen kunt kijken)
Rear fly's liggend op een bankje met plates (zo:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.)
En nog rear fly's met kabels (zo:Bij front raises zie je mensen wel eens de schijf op het hoogste punt naar link en naar rechts "sturen" (alsof je een bocht naar link, rechts neemt in de auto) goede aanvulling of nutteloze extra beweging?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.)
De rear fly's doe ik zo omdat ik instant pijn in m'n schouders krijg op de machines er voor...
Plus dat ik het idee heb dat je zo veel beter ziet wat je doet en je veel beter concentreren kunt op de juiste spier.![]()
ik heb geen idee.quote:Op maandag 30 juni 2014 08:24 schreef Questular het volgende:
[..]
Bij front raises zie je mensen wel eens de schijf op het hoogste punt naar link en naar rechts "sturen" (alsof je een bocht naar link, rechts neemt in de auto) goede aanvulling of nutteloze extra beweging?
weet wat je bedoelt idd. maar knappe chef als je dat met 25kg plates kan doen![]()
volgens mij hou je dan i.i.g. de schijf wat langer voor je hoog, dat zal wel uitmaken...
Of het goed is voor je schouder vraag ik me af...
gewoon 25kg plaat gestrekte armen en liften als een jekko
Ook weer Schouder laag houden, en niet gaan lopen hoisten vanuit je traps of vanuit een slinger beweging. Puur op je front delts focussen
Volgens mij is het i.i.g onzinnig om hoger dan je schouders/hoofd te gaan met oefeningen als deze...![]()
Holy cow
Zo serieus heb ik het hier al lang niet gezien zo sochtendsStats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280![]()
[..]
Bij de opwarmende sets (die iets lichter zijn als je zwaarste tel ik eigenlijk niet maar ga ik vaak tot verzuring/failure, dat kunnen er net zo goed 10 reps zijn dan)
Dumble overhead press
Side raizes als dezeJe borstpartij is aardig gegroeid, RaySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten![]()
haha thanks.quote:Op maandag 30 juni 2014 08:56 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Je borstpartij is aardig gegroeid, Ray
inb4 gyno![]()
Zou rakenquote:
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Ray of dat wijf?quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten![]()
Dat mokkel sowieso, Ray twijfel ik nog een beetje over.quote:Behulpzaam als een waterkraan.
Nohomo trouwensBehulpzaam als een waterkraan.
quote:
NEDERLAND< GOAAALLL!!!You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..![]()
Check het lengte en gewichttopic. Ik zie een matchquote:
ff een slinger aan gegeven daar / upgespicedquote:Op maandag 30 juni 2014 12:46 schreef fathank het volgende:
[..]
Check het lengte en gewichttopic. Ik zie een match![]()
Wat moet er gepompt worden? JB?Behulpzaam als een waterkraan.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:30 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Heb gehoord dat hij elke dag 5400 kcal naar binnen propt omdat hij in zijn jeugd gepest werd.Het helpt hem bij het ontvluchten van de eeuwige hartenpijn, maar dat is natuurlijk ontwijking, geen oplossing. God beware die man.
Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister![]()
quote:![]()
![]()
Jezus Christus waar haal je die dan zodiep vandaan. Ben je ff de archieven van Fok in gedoken?![]()
Zelfde topic chefquote:Op maandag 30 juni 2014 13:26 schreef RaymondK het volgende:
[..]![]()
![]()
Jezus Christus waar haal je die dan zodiep vandaan. Ben je ff de archieven van Fok in gedoken?
wow 21 januari, ik keek net in je pohi over dat lengte gewicht topicquote:Op maandag 30 juni 2014 13:26 schreef RaymondK het volgende:
[..]![]()
![]()
Jezus Christus waar haal je die dan zodiep vandaan. Ben je ff de archieven van Fok in gedoken?
Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister![]()
Dit blijft nog altijd onzin, dus je moet mij niet al te serieus nemen.quote:Op maandag 30 juni 2014 07:34 schreef RaymondK het volgende:
[..]
hah, ja heb je wel gelijk in, maar nogaltijd 100x beter dan kanker dit en kanker dat. Het ene is een oneerbiedig vergelijk, het andere bijna een regelrechte toewensing.Geen wonder dat je schouders je zo hinderen.quote:Op maandag 30 juni 2014 08:00 schreef RaymondK het volgende:
[..]
2x per week een volle schouderdag...quote:
If not now, then when.![]()
me schouders me hinderen? met in m'n kever klimmen jaquote:Op maandag 30 juni 2014 14:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dit blijft nog altijd onzin, dus je moet mij niet al te serieus nemen.
[..]
Geen wonder dat je schouders je zo hinderen.
[..]
haha
verder niet heur![]()
![]()
![]()
![]()
Ik bedoel die pijntjes bij het benchen enz.quote:Op maandag 30 juni 2014 14:32 schreef RaymondK het volgende:
[..]
me schouders me hinderen? met in m'n kever klimmen ja
haha
verder niet heur![]()
![]()
If not now, then when.![]()
ohw, mja. Er zit wel 1 of 2 dagen tussen benchen en schouders in principe.quote:Op maandag 30 juni 2014 14:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik bedoel die pijntjes bij het benchen enz.
maargoed, liever dikke delts dan een epic bench press dan lol.
al ga ik nu waarsch. naar 1x per week schouders, en wat meer benchen. Kijken wat het doet
't is meer de ROM die kut is met m'n schouders gewoon
[ Bericht 5% gewijzigd door RaymondK op 30-06-2014 14:41:39 ]![]()
Haha, of course liever dikke delts, maar ook weer liever gezonde schouders.quote:Op maandag 30 juni 2014 14:36 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ohw, mja. Er zit wel 2 dagen tussen benchen en schouders in principe.
maargoed, liever dikke delts dan een epic bench press dan lol.
al ga ik nu waarsch. naar 1x per week schouders, en wat meer benchen. Kijken wat het doet
Heb je dat met die bands al geprobeerd?If not now, then when.![]()
benchen met elastiek banden? nee.quote:Op maandag 30 juni 2014 14:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Haha, of course liever dikke delts, maar ook weer liever gezonde schouders.
Heb je dat met die bands al geprobeerd?![]()
Nee, dit:quote:
Verder ook met lacrosse bal in je schouders wroeten, wat rotator cuff oefening enz.
Bij mij helpt het gigantisch. Als ik het een tijdje niet doe dan merk ik het ook gelijk.If not now, then when.![]()
thanx voor de reminderquote:Op maandag 30 juni 2014 14:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nee, dit:
Verder ook met lacrosse bal in je schouders wroeten, wat rotator cuff oefening enz.
Bij mij helpt het gigantisch. Als ik het een tijdje niet doe dan merk ik het ook gelijk.![]()
[..]
Dumble overhead press
Side raizes als dezeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schouders laag houden, niet uit je traps gaan halen, en pink laten leiden in de beweging (dus pink hoger dan duim eindigen) ik hou m'n armen iets geknikerter dan haar.
En nog rear fly's met kabels (zo:Dit alles twee keer per week. NiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.)
Plus dat ik het idee heb dat je zo veel beter ziet wat je doet en je veel beter concentreren kunt op de juiste spier.
Grom.![]()
Gewoon ballonne lek prikkequote:Op maandag 30 juni 2014 19:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wel jammer van dem boobs.
[ afbeelding ]Grom.![]()
goeie shoopquote:Op maandag 30 juni 2014 19:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wel jammer van dem boobs.
[ afbeelding ]The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
http://www.flabber.nl/web(...)derland-mexico-19202
Hey Ethanolic 01:22
Hey Awesome_ (links) en Puahank (rechts) @ 2:20 - 2:42
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-06-2014 21:01:20 ]![]()
Whahahaha, die gast aan de rechterkant.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:01 schreef Dimachaerus het volgende:
Hey Awesome_ (links) en Puahank (rechts) @ 2:20 - 2:42If not now, then when.![]()
Buitenbeeldquote:Op maandag 30 juni 2014 21:01 schreef Dimachaerus het volgende:
Hey Awesome_ (links) en Puahank (rechts) @ 2:20 - 2:42![]()
Die meid kwam ook zo grappig aanhuppelen. Tof wijf met humor.
[ Bericht 0% gewijzigd door Teddyburrr op 30-06-2014 21:41:27 ]Grom.![]()
nouwquote:
nouw
nouw
nouwThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
ik ben langzaam aan het ontwakenquote:Op maandag 30 juni 2014 08:23 schreef RaymondK het volgende:
Is no1uknow trouwens al weer onder de mensen? Al z'n gains verdampt gisteren zo te zien op z'n FB feuto![]()
![]()
![]()
bedoelde je deze![]()
![]()
[..]
Dumble overhead press
En nog rear fly's met kabels (zo:Heb je geen dumbells in je sportschool?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.)
Plus dat ik het idee heb dat je zo veel beter ziet wat je doet en je veel beter concentreren kunt op de juiste spier.There's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: