Beachboy alert.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 12:33 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik ben niet onzeker over mn eigen lichaam, ben juist trots en blij met hoe ik erbij sta. Ik hoef niet groter te worden zodat ik eruit kom te zien alsof ik m'n eigen reet niet kan afvegen. Dat ziet er gewoon niet uit imho. Dat heeft niks met onzekerheid te maken. Als ik me druk had gemaakt om wat anderen van me denken was ik wel een instagramaccount begonnen vol met geshopte pics.
Dat werkt maar deels, want dan zie je op tv, internet of op straat ineens weer een zieke buffel.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hier heb je er alvast eentje: alleen vrienden zijn en hangen met graatmagere gasten/manlets.
Ik herinner me vaag iets over volledige inductie, lineair en integer programmeren, imaginaire getallen, Chebychef en nog wat andere meukquote:Op zaterdag 28 juni 2014 10:04 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik had gewoon deze op HBO
http://nl.wikipedia.org/wiki/Vierdegraadsvergelijking
ik herriner mij gelukkig niets, heeft plaats gemaakt voor belangrijke dingenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:23 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ik herinner me vaag iets over volledige inductie, lineair en integer programmeren, imaginaire getallen, Chebychef en nog wat andere meuk
Beachboy alert.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:21 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Nee joh, ik ben op 70kg nog skinny. Op 80kg gewoon mooi lean athletic underwearmodel fysiek.
Ik snap dat echt niet he, zo'n ripped bovenlichaam en dan van die skinnyfat benen er onder. Hoe kan dat sowieso, zoals bij die rechter. Nauwelijks quad definitie.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:23 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hier heb je my (links), yuri (midden, incl zijn kapsel 183cm masterrace) en henk (rechts), kom je haten?
Die beentjesquote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:23 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hier heb je my (links), yuri (midden, incl zijn kapsel 183cm masterrace) en henk (rechts), kom je haten?
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:23 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat studeer jij?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:55 schreef Ethanolic het volgende:
Lol een supermarkt hier heeft verbouwd en heeft als slogan op de ramen 'Voordeel zit in onze natuur.' Welke bloedzuiger van een CE-stagiaire heeft dat nou weer verzonnen
Dit had ik eigenlijk wel verwachtquote:
Met 80 kilo op 1,70 ben je nog steeds klein vriend. Je verwart klein en groot met smal en breed.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 12:58 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Hoezo zou je eruit zien als een opgeblazen kikker als je op 1.78 80 > kg zou wegen? Ik ben met 70 kg op 1.70 nog steeds klein?
Nee nooit. Maar dat is omdat als ik ecto ben nog steeds fucking Awesome ben.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:38 schreef Sapstengel het volgende:
Ken je die feels dat je jezelf ecto voelt en denkt "fuck it ik ga wel aan de juice".
Onder de rest van het hbo valt ook kunstacademie en toegepaste psychologie.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:04 schreef Eleiko het volgende:
CE staat 1 trede hoger dan makelaardij.
En ongeveer 2 hele trappen onder de rest van het HBO.
quote:
Mwah het zou geen zelfvertrouwen zijn bij mij maar wil gewoon meer gains lol.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:14 schreef fathank het volgende:
[..]
Nee nooit. Maar dat is omdat als ik ecto ben nog steeds fucking Awesome ben.
Juiceheads met zelfvertrouwen uit een naald vind ik altijd een beetje treurig. Bij voorkeur kaal en tribaltattoeaties over de hele arm en een heuptasje
Niet fucken met kaal wordenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:16 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mwah het zou geen zelfvertrouwen zijn bij mij maar wil gewoon meer gains lol.
Zou alleen nog lang niet juicen, wil ook niet kaal worden.
Gewoon legday skippenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:24 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik snap dat echt niet he, zo'n ripped bovenlichaam en dan van die skinnyfat benen er onder. Hoe kan dat sowieso, zoals bij die rechter. Nauwelijks quad definitie.
Waar staat mijn opleiding?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:04 schreef Eleiko het volgende:
CE staat 1 trede hoger dan makelaardij.
En ongeveer 2 hele trappen onder de rest van het HBO.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |