Alles is mogelijk met elk team vind ik afhankelijk of ze wel of niet een goede dag hebben.quote:Op zondag 29 juni 2014 20:04 schreef Klokov het volgende:
[..]
Mexico was wel 1 van de sterkste tegenstanders. Ik denk dat de wereldkampioen in FR-DU beslist wordt. Met wat geluk krijgen beide elftallen een aantal rode kaarten waardoor wij wereldkampioen kunnen worden
Wat wil je hiermee zeggen?quote:Op zondag 29 juni 2014 19:47 schreef Klokov het volgende:
Net zo genetisch als dikke mensen met dikke botten.
Dat ook je springkracht redelijk verbeterd kan worden.quote:
Thanks man!! Klinkt goed. Zal het er (na proberen) op zetten!quote:Op zondag 29 juni 2014 01:11 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik heb je site geliked, als ik win hoef je in ieder geval geen verzendkosten te betalen
Suggestie recept voor je website:
Overnight oats
- 1 cup havermout
- 1 liter melk
- 1 banaan
- 50-100 gr rozijnen
- een beetje kaneel
Melk laten koken, havermout erin en circa 10 minuten doorroeren. Vervolgens af laten koelen en later de koelkast in. 's ochtends een banaan prakken in een kom de havermout en rozijnen erin en vervolgens een beetje kaneel toevoegen en voila. Denk dat ik mijn hele leven nooit meer iets anders eet.
Hey Raymondquote:
quote:Op zondag 29 juni 2014 20:51 schreef Weissman het volgende:
[..]
Hey Raymond
Hey Sapstengel
Inbe4 Yuri "het maakt niet uit wat je eet want je maag heeft geen ogen".
10 seconden in de magic bullet en daarna in de magnetron.quote:Op zondag 29 juni 2014 21:04 schreef clumsy_clown het volgende:
Hey cuttende gymboys. Waar bakken jullie in als jullie in standje Auschwitz gaan? Ik irriteer me kapot aan de nutteloze calorieën in boter en olie.
Volgens mij zijn de meesten hier al hun hele leven in standje Auschwitz, dus die gaan echt niet aan de CromasprayLight.quote:Op zondag 29 juni 2014 21:04 schreef clumsy_clown het volgende:
Hey cuttende gymboys. Waar bakken jullie in als jullie in standje Auschwitz gaan? Ik irriteer me kapot aan de nutteloze calorieën in boter en olie.
Kokos oliequote:Op zondag 29 juni 2014 21:04 schreef clumsy_clown het volgende:
Ja vlees gaat sowieso op de grill, maar met de roekbakgroenten gaat dat lastigerquote:
Sorry. Wil je m'n haar afscheren als straf?quote:Op zondag 29 juni 2014 21:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
'Standje Auschwitz' is een erg respectloze uitspraak. Daar maak je geen grappen over.
ga lekker in je dikke vetzakken topic in lif posten ofso met je standje auswitch gewoon op kkre hier walgelijk stuk vretenquote:Op zondag 29 juni 2014 21:21 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja vlees gaat sowieso op de grill, maar met de roekbakgroenten gaat dat lastiger. Ik zal kokosolie eens een kans geven, thanks.
[..]
Sorry. Wil je m'n haar afscheren als straf?
Ik moet even uithijgen van m'n reis naar dit topic, zodra het klotsende zweet is opgedroogd waggel ik weer die kant op, beloofd.quote:Op zondag 29 juni 2014 21:22 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ga lekker in je dikke vetzakken topic in lif posten ofso met je standje auswitch gewoon op kkre hier walgelijk stuk vreten
quote:Op zondag 29 juni 2014 21:22 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ga lekker in je dikke vetzakken topic in lif posten ofso met je standje auswitch gewoon op kkre hier walgelijk stuk vreten
Nee.quote:Op zondag 29 juni 2014 21:21 schreef clumsy_clown het volgende:
Sorry. Wil je m'n haar afscheren als straf?
Gewoon een maand lang de hele dag vasten i.p.v. alleen overdag.quote:Op zondag 29 juni 2014 21:32 schreef clumsy_clown het volgende:
Ok, ok, hij was wat grof, excuus.
Anyway. Ik was verder wel serieus met m'n vraag, en denk dat jullie nog een tikje beter zijn in cal's absoluut minimaliseren, dus laten we het daar maar weer over hebben.
Heeft dat nog een nasty smaakje, of is het echt puur glibberspul?quote:
5:2 nu, lastig zat voor dat vette lichaam van me.quote:Op zondag 29 juni 2014 21:33 schreef Modus het volgende:
[..]
Gewoon een maand lang de hele dag vasten i.p.v. alleen overdag.
Gewoon boter en olie, ik tel die kcals nooit mee. Dan haal ik ergens anders wel 100kcal ofzo af als ik niet snel genoeg afval, avondeten trek ik niet om te berekenen.quote:Op zondag 29 juni 2014 21:04 schreef clumsy_clown het volgende:
Binnenkort maar even langs de BK dan. Hier zou er ook een komen , maar ze zijn nog aan het bouwen helaas.quote:
Heb naturel en olijfolie gebruikt voor pannenkoeken, proefde ik niks van.quote:Op zondag 29 juni 2014 21:35 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Heeft dat nog een nasty smaakje, of is het echt puur glibberspul?
[..]
5:2 nu, lastig zat voor dat vette lichaam van me.
Intermittend fasting, eat stop eat, blabla, hoe je het wil noemen. Komt neer op 5 dagen normaal eten (al pleur ik er wel een calorie-plafond op, op die dagen, want fattie), 2 niet aaneengesloten dagen max 500 (vrouw)/600 (man) kcals eten. Hoop gezondheidsvoordelen van beschreven, heb ook redelijk wat wetenschappelijk bewijs gezien, geeft een mentale challenge en ik wil nu knallen. Dus. Dat.quote:
nee, wij zijn beter in verbranden, niet in standje konijnquote:Op zondag 29 juni 2014 21:32 schreef clumsy_clown het volgende:
Ok, ok, hij was wat grof, excuus.
Anyway. Ik was verder wel serieus met m'n vraag, en denk dat jullie nog een tikje beter zijn in cal's absoluut minimaliseren, dus laten we het daar maar weer over hebben.
ramedanquote:Op zondag 29 juni 2014 21:33 schreef Modus het volgende:
[..]
Gewoon een maand lang de hele dag vasten i.p.v. alleen overdag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |