Oh, dat basic abo is iets van 7 euro toch? Ja, je moet wel die van 9 hebben voor de ekte ekte shit.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:11 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Maar met normale heb je geen HD terwijl ik wel HD televisie heb
En die plugin is inderdaad handig, maar dat kan gewoon met een in Nederland afgesloten abonnement? Je hoeft geen Amerikaans abo af te sluiten om op die servers te komen?
Klopt ja basic is 7.99 die twee schermen met HD is 8.99.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Oh, dat basic abo is iets van 7 euro toch? Ja, je moet wel die van 9 hebben voor de ekte ekte shit.
Ja, maakt niks uit. Echter als je Netflix op je TV kijkt dan zou ik Unblock-US wel overwegen, omdat je dat op alle apparaten kan doen; http://www.unblock-us.com/how-to-set-up/
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:09 schreef no1uknow het volgende:
[..]
hoe noem je een jood in een roeibootje
hahaha shitquote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:49 schreef Weissman het volgende:
[..]
mijn opa was een roeiboot, beetje respect aub
Nice man. Netflix is fucking bo$$. Op www.moreflicks.com kun je mooi series/docu's/films zoeken als je zo 1-2-3 niks weet om te kijken. Op reddit heb je vaak ook threads als in "What are the best movies/docu's/shows to watch." en check ook: TV / Netflix #23 Met meer 4K aanbodquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:15 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Klopt ja basic is 7.99 die twee schermen met HD is 8.99.
En thanks, ik kan idd via app op de tv kijken of via PS3 dus is die unblock-us wel fijn. Ga nu iig wel ff netflix afsluiten kan ik zo op mn laptop kijken.
Jup, super chill, net zoals Spotify. Fuck downloaden man. Het enige nadeel is wel dat niet van alles het allernieuwste erop staat en je dus af en toe het laatste seizoen wel moet downloaden, maar dat is niet zo'n punt.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:37 schreef Sapstengel het volgende:
Het fijne is ook dat ik niet hoef te bedenken wat ik wil kijken en dat downloaden, maar gewoon netflix aan en beetje browsen.
Heb je al een naked bike brah?quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:42 schreef Drinky het volgende:
Rondje cardio gedaan, kaolo koud man. Deze zomer
Ontspanning is ook belangrijk brah.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:51 schreef Panzermaus het volgende:
Bro's, waarom zoveel series kijken man. Er zijn toch ook dingen die zowel leuk als zinnig zijn?
Looks good, thanks! Wilde die Siliconenpiraterij film ook eens kijken.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ontspanning is ook belangrijk brah.
Ik heb nog een leuke serie voor je; Silicon Valley (TV Series 2014– ) - IMDb
Haha, heb hem ook nog in mijn download folder staan, maar nog niet bekeken.quote:Op woensdag 2 juli 2014 02:00 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Looks good, thanks! Wilde die Siliconenpiraterij film ook eens kijken.
De enige serie waar ik met opzet meer dan 2 afleveringen van heb gezien is Cold Case.
De waarde van een goeie carry over onderschattenquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:51 schreef Panzermaus het volgende:
Bro's, waarom zoveel series kijken man. Er zijn toch ook dingen die zowel leuk als zinnig zijn?
Sinds ik Scrubs kijk kan ik zwart bijverdienen voor de mafia door organen uit lichamen te halen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 02:31 schreef Weissman het volgende:
[..]
De waarde van een goeie carry over onderschatten
Sinds ik Greys Anatomy volg heb ik nauwelijks meer blessuresen dankzij de serie Californication (die met Hank Moody) moet ik tegenwoordig de vrouwen van me afslaan
![]()
Of gewoon niet in een of andere kansenwijk in 010 gaan wonen waar ze preventief fouilleren. Dan heb je ook geen mes nodig.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:21 schreef McNulty het volgende:
[..]
gewoonn dese bij ju hebbe
Kan popo je niet pakke bij fouilleren
Sopranosquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:12 schreef Fanta-stick het volgende:
Oke ik kan een nieuwe serie volgen..
aanraders..geen GoT.
Opie is wel baas. Met z'n baardquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
[..]
[..]
Sons of Anarchy. Die kijk ik nu, echt dope.
Dit pareltje komt daaruit:
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:03 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Damn zieke work-out @ de toekomst.
millions.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:10 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
sarcastische ondertoon maar tis wel de waarheid, jammer voor jou dat hun millions maken en jij met je 80 kilo benchpress helemaal niks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |