Looks good, thanks! Wilde die Siliconenpiraterij film ook eens kijken.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ontspanning is ook belangrijk brah.
Ik heb nog een leuke serie voor je; Silicon Valley (TV Series 2014– ) - IMDb
Haha, heb hem ook nog in mijn download folder staan, maar nog niet bekeken.quote:Op woensdag 2 juli 2014 02:00 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Looks good, thanks! Wilde die Siliconenpiraterij film ook eens kijken.
De enige serie waar ik met opzet meer dan 2 afleveringen van heb gezien is Cold Case.
De waarde van een goeie carry over onderschattenquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:51 schreef Panzermaus het volgende:
Bro's, waarom zoveel series kijken man. Er zijn toch ook dingen die zowel leuk als zinnig zijn?
Sinds ik Scrubs kijk kan ik zwart bijverdienen voor de mafia door organen uit lichamen te halen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 02:31 schreef Weissman het volgende:
[..]
De waarde van een goeie carry over onderschatten
Sinds ik Greys Anatomy volg heb ik nauwelijks meer blessuresen dankzij de serie Californication (die met Hank Moody) moet ik tegenwoordig de vrouwen van me afslaan
![]()
Of gewoon niet in een of andere kansenwijk in 010 gaan wonen waar ze preventief fouilleren. Dan heb je ook geen mes nodig.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:21 schreef McNulty het volgende:
[..]
gewoonn dese bij ju hebbe
Kan popo je niet pakke bij fouilleren
Sopranosquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:12 schreef Fanta-stick het volgende:
Oke ik kan een nieuwe serie volgen..
aanraders..geen GoT.
Opie is wel baas. Met z'n baardquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
[..]
[..]
Sons of Anarchy. Die kijk ik nu, echt dope.
Dit pareltje komt daaruit:
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:03 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Damn zieke work-out @ de toekomst.
millions.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:10 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
sarcastische ondertoon maar tis wel de waarheid, jammer voor jou dat hun millions maken en jij met je 80 kilo benchpress helemaal niks
Goede sig hoor Weissman, tik hem aan Gquote:
Volgens mij claimde Drinky eens dat ie menig pr heeft laten sneuvelen met een kater.quote:Op woensdag 2 juli 2014 15:06 schreef ZuidGrens het volgende:
Iemand ooit met een kater getraind? Ik drink eigenlijk bijna nooit meer, gister iets te enthousiast geweest. Wil eigenlijk toch wel ff trainen, wat zijn jullie ervaringen? Voel je je als herboren daarna of wordt het niks?
Dat is je UI ja! Brutalequote:
Gewoon doen. Trainen zorgt ervoor dat de alcohol sneller wordt afgebroken. Het zou me niet verbazen als je juist sneller van je kater af bent.quote:Op woensdag 2 juli 2014 15:06 schreef ZuidGrens het volgende:
Iemand ooit met een kater getraind? Ik drink eigenlijk bijna nooit meer, gister iets te enthousiast geweest. Wil eigenlijk toch wel ff trainen, wat zijn jullie ervaringen? Voel je je als herboren daarna of wordt het niks?
Ik alleen poesjes.quote:Op woensdag 2 juli 2014 15:29 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik heb wel eens een kater laten sneuvelen.
Lekker man, zaterdagochtend met je rotte hoofd in de gym naar de klote gaan. Daarna ff stevig eten en klaar. Bovendien kun je dan ook mooi je shirt omhoogtrekken voor de spiegel om je abs te checken.quote:Op woensdag 2 juli 2014 15:06 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik voetbalde mijn beste wedstrijden op een katerquote:Op woensdag 2 juli 2014 15:14 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Volgens mij claimde Drinky eens dat ie menig pr heeft laten sneuvelen met een kater.
Mijn debuut in het plaatselijke eerste elftal was rechtstreeks vanuit q-base. Ging ook super toen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 16:00 schreef fathank het volgende:
[..]
Lekker man, zaterdagochtend met je rotte hoofd in de gym naar de klote gaan. Daarna ff stevig eten en klaar. Bovendien kun je dan ook mooi je shirt omhoogtrekken voor de spiegel om je abs te checken.
[..]
Ik voetbalde mijn beste wedstrijden op een kater
Best een paar gruwelijke trainingen op katers gezetquote:Op woensdag 2 juli 2014 15:06 schreef ZuidGrens het volgende:
Nu pas gezienquote:Op maandag 30 juni 2014 21:01 schreef Dimachaerus het volgende:
http://www.flabber.nl/web(...)derland-mexico-19202
Hey Ethanolic 01:22
Hey Awesome_ (links) en Puahank (rechts) @ 2:20 - 2:42
Geef mij maar een foamrollerquote:Op woensdag 2 juli 2014 19:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
SICKENING
https://www.facebook.com/(...)49270&type=2&theater![]()
Hey Weisstengel
Die zag ik ook net op m'n timeline.quote:Op woensdag 2 juli 2014 19:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
SICKENING
Hey Weisstengel
Welke spiergroep train je daarmee? Ziet eruit als een goede core workout.quote:Op woensdag 2 juli 2014 19:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
SICKENING
Hey Weisstengel
Sowieso resulteert dit in een concrete-core. Ook wel een goede oefening voor je longen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 19:47 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Welke spiergroep train je daarmee? Ziet eruit als een goede core workout.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |