Op een oude fiets moet je het lerenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:51 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Jonger dan de meesten, ouder dan veel anderen.
Ook ouder dan ik ben
oud vlees moet als eerste opquote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:51 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ook ouder dan ik ben
Waarom post jb niet meer? Is ze de vloer aan het boenen terwijl jij met je luie aars aan het fokken bent?quote:
Haha wat een baas. Jammer dat Nicki Minaj niet meer in de jury zit.quote:
About that.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:36 schreef McNulty het volgende:
[..]
Waarom post jb niet meer? Is ze de vloer aan het boenen terwijl jij met je luie aars aan het fokken bent?
Jonge ik kan hier toch niet op masturberen!quote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:51 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ook ouder dan ik ben
Terecht natuurlijk, staat in het niets bij hrt emotionele leed als ze je van de weg moeten schrapen.quote:Op zondag 6 juli 2014 04:38 schreef no1uknow het volgende:
140 euro boete voor niet dragen van gordel als passagier, avond om nooit te vergeten #yolo
quote:Op zondag 6 juli 2014 11:52 schreef Klokov het volgende:
[..]
Terecht natuurlijk, staat in het niets bij hrt emotionele leed als ze je van de weg moeten schrapen.
inb4 Dima boekt vakantie naar Magaluf.quote:Can confirm, UK brah checking in who has been Maga.
Sloots gonna sloot does not even cut it.
Few of my personal experiences there:
- random girl comes into my room, asks me to put my onesie on that i was trolling in around the hotel earlier, then we proceed to smashing
- another girl was begging me to go in raw with her while 4 of my friends and 2 of her friends were watching
-On a cruise and the game was basically who could suck the guy off to make him hard the quickest.
-same cruise another game was how many people can write their name on selected girls tits
- carnage bar crawl, girls were taking underwear off to swap with guys. Girls sucked so much dink in the last club.
-girl banged 6/10 of my group within 2 nights, got a facial 4 times and every time came and showed the rest of us. Just walking around the hotel with love juice on her face lols
wowjooow gek zeker ziekke gewichten pas je wel op dat je spieren niet afscheurd onder dese zieke gewichtenquote:Op zondag 6 juli 2014 14:07 schreef Xa1pt het volgende:
Bam! 3x95 SQ en 4x120 DL na een maandje op een plateau te hebben gezeten.
Haha, ja veel hoger moet ik naturel niet gaan inderdaad.quote:Op zondag 6 juli 2014 14:37 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
wowjooow gek zeker ziekke gewichten pas je wel op dat je spieren niet afscheurd onder dese zieke gewichten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |