je hoeft het niet te vertellen, het is niet dat iemand een gun tegen je kop houdt ofzoquote:Op maandag 7 juli 2014 23:22 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zag laatst een opname van een camgirl die haar kont fistte en toen zat er allemaal poep aan haar hand
quote:Op maandag 7 juli 2014 23:25 schreef Dimachaerus het volgende:
Lmao, ik zag een keer een meisje haar kont dildo-en en toen kwam er opeens een drol een kijkje nemen.Ze stopte maar gelijk met dildo-en.
Ik kwam die gif gisteren tegen.quote:Op maandag 7 juli 2014 23:25 schreef Dimachaerus het volgende:
Lmao, ik zag een keer een meisje haar kont dildo-en en toen kwam er opeens een drol een kijkje nemen.Ze stopte maar gelijk met dildo-en.
Lupe Fiasco is chillquote:
Jij weet brah.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:01 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Lupe Fiasco is chillNeigt steeds meer naar R&B i.p.v. hiphop.
Deze is ook nice:
Alleen Lasers vond ik echt tegenvallen. En Food & Liquor bedoel je alleen part I of ook part II?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:03 schreef VMSDKR het volgende:
Lupe Fiasco's beste albums zijn The Cool en Food & Liquor.
Je zou maar als chick met allemaal dikke zwetende nerds op de foto moeten staan met te lange nagels die je dan betasten.quote:
1, 2 heb ik nooit gehoord denk ik. Ga eens downloaden.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:13 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Alleen Lasers vond ik echt tegenvallen. En Food & Liquor bedoel je alleen part I of ook part II?
Je weet dat iedereen hier 1,5 keer zo oud als jou is he.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:42 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Kom 1v1 dan laat me je niet pak slaag geven
Wist niet eens dat er mensen waren waarbij dit verschilt crewquote:
Heeft dezelfde lay-out als Part 1 en The Cool waarbij zijn zus begint met de intro. Nummers zijn ook weer meer R&B gericht i.p.v. het experimenteren met beats wat hij op Lasers deed.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:14 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
1, 2 heb ik nooit gehoord denk ik. Ga eens downloaden.
Hoofdhaar gebruikt andere genen dan baardhaar.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:16 schreef Klokov het volgende:
[..]
Wist niet eens dat er mensen waren waarbij dit verschilt crew
Ik heb 'm bijna binnen. Ik heb bijna alle muzieksmaken al gehad.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:18 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Heeft dezelfde lay-out als Part 1 en The Cool waarbij zijn zus begint met de intro. Nummers zijn ook weer meer R&B gericht i.p.v. het experimenteren met beats wat hij op Lasers deed.
future house?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:20 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik heb 'm bijna binnen. Ik heb bijna alle muzieksmaken al gehad.
Toen ik 13 was was ik diehard Linkin Park fan, toen veel hiphop, JMT, AOTP, Celph Titled, Apathy, Demigodz, Snowgoons en o.a. Lupe Fiasco etc. etc. etc., en nu vooral elektro / aquacrunk / trap / grime en dat soort onzin.
I know dat feel lol.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:20 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Toen ik 13 was was ik diehard Linkin Park fan, toen veel hiphop, JMT, AOTP, Celph Titled, Apathy, Demigodz, Snowgoons etc. etc. etc., en nu vooral elektro / aquacrunk / trap / grime en dat soort onzin.
Sickening, same hair & facial hair masterrace checking in (6"4)quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hoofdhaar gebruikt andere genen dan baardhaar.
Same here, was 11-12 toen ik main stream rap luisterde (50 cent, DMX etc.) vervolgens hardstyle, linkin park, singer song writer, indie en nu meer under ground rap en elektro.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:20 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Toen ik 13 was was ik diehard Linkin Park fan, toen veel hiphop, JMT, AOTP, Celph Titled, Apathy, Demigodz, Snowgoons en o.a. Lupe Fiasco etc. etc. etc., en nu vooral elektro / aquacrunk / trap / grime en dat soort onzin.
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:22 schreef Klokov het volgende:
[..]
Sickening, same hair & facial hair masterrace checking in (6"4)
quote:Op maandag 7 juli 2014 22:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hey Klokov, ik heb een plekje op het internet voor je gevonden: http://www.reddit.com/r/tall
Ja ook wel, maar daar is Awesome_ meer in thuis.quote:
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Mensen die bijna alle muziek kunnen waarderen.
Nice is dat, ik kan srs bijna overal wel naar luisteren.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:22 schreef Verbosity het volgende:
Same here, was 11-12 toen ik main stream rap luisterde (50 cent, DMX etc.) vervolgens hardstyle, linkin park, singer song writer en nu meer under ground rap en elektro.
Hahaha, baasje.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:23 schreef Klokov het volgende:
Tall vind ik >2 meter, ben gewoon gemiddelde lengte voor een man vriend.
Handig ook, het hele weekend poverty festivals bezocht maar kon het meeste wel waarderen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Mensen die bijna alle muziek kunnen waarderen.
1 van mijn vrienden is 2,08. Dan voel je je ineens niet meer zo grootquote:
Ja precies dat soort spul. Zal t morgen ff voor je opzoeken, moet nu weg.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:23 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ja ook wel, maar daar is Awesome_ meer in thuis.
Tchami, Oliver Heldens, Belt & Wezol etc. bedoel je toch? Als je meer hebt, graag.
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:25 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik heb ook een linkin park, nickleback periode gehad.
En zelfs nog eventjes fan geweest van Tokio Hotel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |