Merendeel van de zogenaamde Moslims zijn ontzettend hypocriet.quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:40 schreef THEFXR het volgende:
[..]
en je ziet veel ramedan gasten in de frituur overdag
Omgeving Zuidas, vertel deze jongen even waar hij moet sporten Etha.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:27 schreef Visc het volgende:
Ik ga vanaf ~oktober met mijn werk naar Amsterdam en ben van plan daar een 2e sportschoolabbo te nemen om te sporten na het werk en dan na de eventuele files naar huis te racen (omgeving Utrecht). Locatie is omgeving Zuidas. Iemand goede tips voor een sportschool daar? Wil niet dieper Amsterdam in moeten gaan, het is juist de bedoeling dat ik er vanaf mijn werk makkelijk kan komen (rond 18:00).
Ik was een beetje opstiaat gisteren heah LoLquote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:38 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
De rage van vanmorgen is nog niet over
Hahah, met dat ik het schreef dacht ik hmm, beetje jaren 90 grappie geworden dezequote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:55 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Leuk, Ray. Alleen jammer dat niemand meer weet wat een praatpaal is.
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:35 schreef no1uknow het volgende:
Als er ooit een whale tegen me aan stoot op straat ga ik dit zingen:
Hahha, ik zie 't al helemaal voor me.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:03 schreef Sapstengel het volgende:
Als het zo'n type chick is met blauw haar zou ik haar wel daten
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:06 schreef Awesome_ het volgende:
[..]![]()
Word er gewoon beetje agressief van. Zet bijna een Ray'tje.
Slikken zou geen thema mogen zijn. Een preutse kut die niet wil slikken gaat maar lekker ergens anders de kinderfabriek uithangen. Echt van die wijven waar je 2x per jaar op mag om dr zwanger te tikken meer niet.quote:
Probeer eens keta of MXE als je wil wausenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:21 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Aight. Ik zie jou sowieso bij XO Live zaterdag toch? Heb je nog 4fa? Ben all out, G. Wilde wel ff wausen eik.
quote:
Religekkiesquote:Op woensdag 9 juli 2014 00:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Deze TS is echt zo fucking retarded.
ONZ / Ik daag jullie uit om mee te vasten.
Plaatst zelfs een link naar de blog van Jesse als 'wetenschappelijk bewijs' dat vasten gezond is.
Alsof de gemiddelde moslimjongere er kracht uit putquote:Op woensdag 9 juli 2014 00:16 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Voor een religieus doel snap ik juist wel eigenlijk, denk niet dat mensen zoiets snel voor hun plezier doen. Vandaar dat ik het ook niet zou doen, ik ben geen moslim en put geen kracht uit vasten of zie er geen diepere betekenis in. Dan ga ik dat ook niet voor de grap doen als uitdaging. Net zoals dat ik niet voor de grap m'n voorhuid laat amputeren.
Nice, maar krijg je daar geen problemen mee bij de Basic-Fist (in de zin van: lastig gevallen worden)?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:54 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
In de gym wel als het te warm is..maar heb nog sportbh aan.
De tweede is een pre; de eerste bepaald niet.quote:
Ach, je moet wel een beetje lol in het leven hebben. Iedere zaterdagavond een kaasplankje + rode wijn gaat ook vervelen.quote:
Ik mis hemquote:
Hij is komende 3 weken op televisie.quote:
Vooral coke waarschijnlijk.quote:Op woensdag 9 juli 2014 10:18 schreef Questular het volgende:
Met mate, moet het geen probleem zijn (niet voor mij want ik doe dr niet aan) maar ik heb helaas al genoeg mensen problemen zien hebben met het "met mate" gedeelte
Daar moet je dan ook vanaf blijven. Troep.quote:
drugs-test.nlquote:Op woensdag 9 juli 2014 10:25 schreef Champy het volgende:
Laatst een ziplock zakje met onbekend wit poeder gevonden, wie wil testen?
Niet iedereen over 1 kam scheren hequote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:55 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Leuk, Ray. Alleen jammer dat niemand meer weet wat een praatpaal is.
Rai jonge, Rai. Das geen zuid-asquote:Op woensdag 9 juli 2014 01:24 schreef Klokov het volgende:
[..]
Omgeving Zuidas, vertel deze jongen even waar hij moet sporten Etha.
Hahaha mooi is dat. JB had laatst een kwart pil verkocht voor 10 euroquote:Op woensdag 9 juli 2014 10:30 schreef fathank het volgende:
[..]
drugs-test.nl
Ik vind ook regelmatig drugs op feesten. Dat verkoop ik altijd door eind van de avond. dubbel profit. Afgelopen zaterdag ook nog wat gevonden. DJ Jahroon stond trouwens op de line up daar. Zou het?
edit: https://www.facebook.com/events/645928045443587/?fref=ts
Zie Berkelpodium/Boomshakalak stage.
quote:
quote:
quote:Op woensdag 9 juli 2014 11:11 schreef Sapstengel het volgende:
Idd, is dit nou een gym topic of een centraal daklozen topic?
quote:Op woensdag 9 juli 2014 11:11 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:18 schreef Weissman het volgende:
[..]
Sap, zou je iemand pijpen die besneden is? Gew nieuwsgierig. (no homo uiteraard)
Kan allemaal veilig, niks aan de hand. Geen benul waar het allmaal vandaan komt en hoe je dr op reageert, maar kan allemaal gewoon veilig.quote:Op woensdag 9 juli 2014 11:11 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Alsof pompen in de gym zo veilig is met al die zware gewichten. Het is niet voor niks dat je maar 20kg ofzo mag tillen van de Arbo.quote:Op woensdag 9 juli 2014 11:48 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Kan allemaal veilig, niks aan de hand. Geen benul waar het allmaal vandaan komt en hoe je dr op reageert, maar kan allemaal gewoon veilig.![]()
![]()
![]()
![]()
Ga toch lkr 4 liter melk drinke my ni gezien hoor voel me aderen al digtslibbenquote:Op woensdag 9 juli 2014 11:48 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Kan allemaal veilig, niks aan de hand. Geen benul waar het allmaal vandaan komt en hoe je dr op reageert, maar kan allemaal gewoon veilig.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 juli 2014 12:08 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ga toch lkr 4 liter melk drinke my ni gezien hoor voel me aderen al digtslibben
wat had ie in zijn mik geduwd?quote:Op woensdag 9 juli 2014 11:17 schreef Ethanolic het volgende:
[..]jij bent na dat feestje in mei wel afgekickt he? Jezus wat hard ging je toen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |