SPOILER: Meer webshops...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiscountOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Trading marketsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Taobao/TmallOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Bestellen d.m.v. een agent (MisterTao-voorbeeld)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free shippingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free registered shippingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Express shippingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrackingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Trackstatus legendaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Tracking van 'free registered shipping' binnen NederlandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verzendduur gedurende (Chinese) feestdagenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verpakking en transporthandlingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DouaneOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dollarkoers - (Waarde 1 EUR -> USD)
PayPal-koers
PayPal verandert dagelijks de wisselkoers. Deze wisselkoers bevat ook een klein percentage, ongeveer 3,4%, dat naar PayPal gaat als onkostenvergoeding. Dit zorgt voor 3 á 4 eurocent verschil met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet één-op-één is met de PayPal-wisselkoers.Betaalwijzen
SPOILER: PayPal en aankoopbescherming. Hoe gaat dat te werk?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik kan ergens alleen met creditcard betalen, deze heb ik echter niet. Hellup!?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Een verkoper wil dat ik geld stort via Western Union. Goed idee?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Webshops/producten
SPOILER: Wat is dat 'dropshipping'?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 1 cent-deals. Hoe, wie, wat, waar?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik heb zin om iets te kopen, maar ik weet niet wat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DON'Ts
SPOILER: Zijn BBGuns, messen en krachtige lasers legaal in Nederland?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hoe weet ik of iets echt of 'fake' is?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
› Topicreeks: [gadgets] Chinese webshops reviewtopic
Het reviewtopic biedt veel inspiratie en informatie. Tevens zetten sommige users adviezen uiteen over wat je bijvoorbeeld het beste kunt kopen op het gebied van oordopjes.
Sommige product(groep)en zijn zo populair dat ze een eigen plekje op FOK! hebben verdiend. De topics bestaan voor een reden en daar concentreert zich alle informatie rondom het onderwerp dat ze behandelen. Heb je een vraag over een van deze producten ben je waarschijnlijk beter af ze daar te stellen.
› Topicreeks: Android tablet discussie topic
› Topicreeks: Chinese Smartphones #1 - Real smart
› Topicreeks: Android Sticks en Mediacenters #1 - Making ordinary tv's smart
› DIG / [Het Grote Audio Gear Topic #1] Het begin!
User stats: http://www.thuisserver.net/fokdagcijfers (Top 100 (reeks) > Chinese Webshops)
Huisregels (ons anti-Sjonnie-beleid) - Respecteer ze, dan is deze topicreeks nog een lang leven beschoren
• Lui die spullen willen importeren voor doorverkoop zijn hier niet welkom
• Het volgende dient niet te worden besproken: namaak (van merkkleding, schoenen, zonnebrillen, horloges, audio-producten (headphones/oordopjes), et cetera), wapens en andere verboden producten zoals >5mW lasers
Ook niet gaan bedelen om berichtjes van users om je buiten het topic (via DM/PM) hiermee te helpen
• First google, then ask. We zijn hier in dit topic geen customer service die op jouw commando alles voor je doen. We gaan geen moeite voor je doen als je die moeite zelf al niet eens op kunt brengen. Wil je ergens ondanks je eigen pogingen toch niet uitkomen, dan kun je, onder vermelding van wat je zelf allemaal al geprobeerd hebt om aan het antwoord te geraken, het natuurlijk altijd vriendelijk vragen
Tip: vele zaken zijn al besproken; duik de archieven in! Voeg je zoekterm(en) toe aan deze search
• Niet bitchen naar elkaar; houd het constructief
Heb je aanvullingen/aparte vragen?
PM (Personal message) of DM (Direct message) dan even de vaste gebruikers in dit topic:
shiznuts, tokko1, RobertNL, Downstar, monkeybrain e.a.
Veel plezier met bestellen!
OP Redesign V3.0 by shiznutsCommon sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?![]()
IDEM, wat hij zegt over de Sandisk icm Rockboxquote:Op donderdag 3 juli 2014 11:36 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Je zou eens hier kunnen kijken, als je geen apengeluid wilt:
http://www.mymemory.co.uk/MP3-Players
Meeste Chinese cheape mp3 spelers zullen echt geen fatsoenlijk geluid geven. Als je bijvoorbeeld zo'n Sandisk dingetje koopt, kan je die evt. later nog upgraden met Microsd, en er zit standaard best goed geluid in. Ook is er Rockbox firmware beschikbaar, woordoor het ding nog veel beter wordt. Mogelijkheden te over dus, om er naderhand een beter spelertje van te maken. Of je kan evt. proberen een 2e hands Sandisk via ebay te scoren, mocht de prijs te hoog zijn..![]()
![]()
Zojuist Xiaomi Power Bank 10400mah binnen gekregen. Pass-Through charging maar even gecontroleerd en dat doet hij. 24 juni besteld met NL Direct bij Banggood, weer netjes op tijd.![]()
Spanks!quote:Op donderdag 3 juli 2014 11:43 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Wijnvoordeel aanbiedingen en kortingscodes @ Tweakers
Maar eens een truckload aan wijn in gaan slaan. Schijnbaar weten die Chinezen ook wat ik lekker vind, aangezien ik tegenwoordig van een van de Chinese webshops ook mailings krijg m.,b.t. wijnaanbiedingen. Dafuq. Gaat wel goedkomen met verzending denk ik.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?![]()
![]()
voor de TT, neo!
De mijne is nog onderweg, andere pakje heeft drie dagen bij de douane gelegen, is opengemaakt en de volgende dag kreeg ik 't zonder gedoeHoop dat 't ook zo bij m'n SJ4000 gaat
Koekje d'r bij?![]()
Ik wacht ook. Mijne is ook onderweg.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)al-Jersey-Boys.dhtml
Tja, de inkoper van Action heeft zeker niet dit topic gevolgd... We tried to warn you
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
Ja ach, ik las het laatste topic regelmatig dat mensen erop aan het wachten zaten. Ben nogal druk, dus het blijft meestal bij lurken de laatste tijd. Ik loop ook qua aankopen een beetje achter de feiten aan. Zo heb ik van de week zo'n gsm dock gekocht die hier een half jaartje of wat geleden helemaal de shizzle was. Over een half jaar kom ik vast eindelijk op een idee waar ik de sj4000 voor kan gebruiken en koop ik die, terwijl de SJ4000 hypetrain tegen die tijd alweer in verregaande staat van ontbinding zal zijn - Fyra stijl.quote:Op donderdag 3 juli 2014 12:21 schreef eleganza het volgende:
voor de TT, neo!
De mijne is nog onderweg, andere pakje heeft drie dagen bij de douane gelegen, is opengemaakt en de volgende dag kreeg ik 't zonder gedoeHoop dat 't ook zo bij m'n SJ4000 gaat
Common sense is my super power. What's yours?
De reactie van dat bedrijf ookquote:Op donderdag 3 juli 2014 12:28 schreef ManageTheAnger het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)al-Jersey-Boys.dhtml
Tja, de inkoper van Action heeft zeker niet dit topic gevolgd... We tried to warn you![]()
Dozenschuivers
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/![]()
Welk gsm Dock was dat?quote:Op donderdag 3 juli 2014 12:28 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Ja ach, ik las het laatste topic regelmatig dat mensen erop aan het wachten zaten. Ben nogal druk, dus het blijft meestal bij lurken de laatste tijd. Ik loop ook qua aankopen een beetje achter de feiten aan. Zo heb ik van de week zo'n gsm dock gekocht die hier een half jaartje of wat geleden helemaal de shizzle was. Over een half jaar kom ik vast eindelijk op een idee waar ik de sj4000 voor kan gebruiken en koop ik die, terwijl de SJ4000 hypetrain tegen die tijd alweer in verregaande staat van ontbinding zal zijn - Fyra stijl.![]()
![]()
Hé, bedankt! Is die eerste lader voldoende of is de tweede beter en z'n meerprijs echt waard?quote:Op donderdag 3 juli 2014 02:10 schreef mschol het volgende:
zoiets zoek je:
http://www.conrad.nl/ce/n(...)-mA?ref=searchDetail
of zoeen:
http://www.conrad.nl/ce/n(...)-mA?ref=searchDetail
van die laatste weet ik alleen niet in hoeverre je "teveel" kan/mag aanleveren?![]()
Uhu, tot aan het einde dacht ik, goh Action pakt het netjes op en het lijkt erop dat het snel opgelost zal worden, vervolgens lees ik het einde;quote:Op donderdag 3 juli 2014 12:33 schreef RobertNL het volgende:
De reactie van dat bedrijf ook![]()
Dozenschuiversen tjah, daar ga je frontaal de mist in. Stuur dan ook geen 15 jarige inpakker...quote:De accu is gisteren door het productiebedrijf bij Desiré thuis opgehaald voor onderzoek. Zij hoopt dat alle schade door het bedrijf wordt vergoed, maar verwacht daar niet veel van. 'De man die de accu kwam ophalen, toonde weinig begrip. Het enige dat hij kwijt kon, was dat hij het allemaal maar 'apart' vond.'![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb deze in gebruik, werkt goed en de telefoon wordt snel opgeladen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 12:45 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
Hé, bedankt! Is die eerste lader voldoende of is de tweede beter en z'n meerprijs echt waard?
http://www.conrad.nl/ce/n(...)1-x-1000-mA?ref=list![]()
Malaysian post is terecht, bij de afzender
een vliegtuig raken ze kwijt, maar een pakketje kunnen ze wel terugsturen
Straks maar accu's bestellen
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.![]()
Lekker, er is ook een conrad.be. Thanks!!quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:04 schreef Gunny het volgende:
[..]
Ik heb deze in gebruik, werkt goed en de telefoon wordt snel opgeladen.
http://www.conrad.nl/ce/n(...)1-x-1000-mA?ref=list![]()
De orico geeft 2x2A en 2x1A, ik heb wat testjes gedaan en het ligt ook nogal aan welke kabel je gebruikt. Ik heb van die crap china kabels gebruikt en die gaan beduidend langzamer dan een officiële samsung kabel.quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:13 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
Lekker, er is ook een conrad.be. Thanks!!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Earson met doosje![]()
![]()
Vraag me echt af wat voor spannende tochten iedereen meemaakt dat ze zo'n cam kopenIk zelf kan enkel de ritjes naar de supermarkt oid filmen.. op mijn fiets
Weet niet of iemand dat wil zien
![]()
![]()
Ik heb hem voor vakantie met vrienden gekocht.quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:43 schreef davedavy het volgende:
Vraag me echt af wat voor spannende tochten iedereen meemaakt dat ze zo'n cam kopenIk zelf kan enkel de ritjes naar de supermarkt oid filmen.. op mijn fiets
![]()
Off-shore training, wielrennen, mountainbiken, off-road rijden, rondje rijden op de Nurburgring, als ik weg ga met de vrienden, vakanties... Zijn genoeg toepassingen te bedenken zoquote:Op donderdag 3 juli 2014 13:43 schreef davedavy het volgende:
![]()
![]()
Zoiets dusquote:Op donderdag 3 juli 2014 13:48 schreef Junior.. het volgende:
[..]
Off-shore training, wielrennen, mountainbiken, off-road rijden, rondje rijden op de Nurburgring, als ik weg ga met de vrienden, vakanties... Zijn genoeg toepassingen te bedenken zoSnorkelen is ook een goeie
Kennis van me had gisteren een Go Pro suction mount gekocht voor de SJ4000 (die hij in NL voor 2x zoveel heeft gekocht als waar ik 'm voor had) voor op de buitenkant van zijn auto. Zou hij gisteren gaan testen, heb niets meer gehoord of het gelukt was of dat hij z'n cam in de berm mag gaan zoeken...
Don't let my username fool you...![]()
Iemand ervaring met mini portable speakers? Bij het grote aanbod van o.a. dealextreme en banggood twijfel ik over de geluidskwaliteit en batterijduur...
Iemand ervaring of tips?![]()
Weet iemand of er ook een losse waterproof backdoor is te verkrijgen voor de sj4000? Niet de hele case, alleen de backdoor. Ben de mijne kwijtgeraakt 😢![]()
quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:37 schreef remcosw het volgende:
When and where gekocht?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Earson met doosje![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:37 schreef remcosw het volgende:
Nieuw doosje blijkbaar. Doosje wat ik had was vrij saai (wit) dacht ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Earson met doosjeMisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Helaas niet mogelijk. Ik heb het ook al geprobeerd, maar uiteindelijk alleen de case gekocht bij banggood.quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:04 schreef sattertje het volgende:
Weet iemand of er ook een losse waterproof backdoor is te verkrijgen voor de sj4000? Niet de hele case, alleen de backdoor. Ben de mijne kwijtgeraakt 😢![]()
Earson ER151/ES151A is hier vrij populair. http://www.banggood.com/W(...)Device-p-911696.htmlquote:Op donderdag 3 juli 2014 14:03 schreef sgtbombastic het volgende:
Iemand ervaring met mini portable speakers? Bij het grote aanbod van o.a. dealextreme en banggood twijfel ik over de geluidskwaliteit en batterijduur...
Iemand ervaring of tips?![]()
Ik heb vorig jaar ook al zo'n doosje binnen gekregen dus is niet nieuw.quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:05 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Nieuw doosje blijkbaar. Doosje wat ik had was vrij saai (wit) dacht ik.“Being second is to be the first of the ones who lose.”![]()
Ik kan dit beamen. Heb een mooiun Sansa Fuze (oud model, met scrollpadquote:Op donderdag 3 juli 2014 11:39 schreef NX het volgende:
[..]
IDEM, wat hij zegt over de Sandisk icm Rockbox), Clip+ en een Clip Zip.
Let op! De nieuwe Clip Sport heeft geen hold/lock button. Dus bij het minst geringste skip je een track, staat je volume opeens zacht, e.d. .Je hebt ook weleens refurbished modellen goedkoop op eBay uit Groot-Brittannië. Kijk ook daar eens. Of gewoon op Amazon ofzo ( via http://geizhals.eu/?fs=sandisk+sansa&in= ). Enige zwakke punt imho is de aandrijving, niet zo heel effectieve/luide output, had van mij een tandje bij gemogen. Ben nu sowieso verwend met m'n FiiO X3.
Ik doe aan extreme teennagelclippen. Dat wil ik niemand onthouden natuurlijk.quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:43 schreef davedavy het volgende:
Sommige dingen zijn gewoon leuk voor de heb. Dat wil niet zeggen dat je ze dagelijks gebruiken gaat, maar als het eens een keertje uitkomt, dan is het wel erg vet om te hebben en mee overweg te kunnen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:37 schreef remcosw het volgende:
Anijs. Und? Happy mit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Earson met doosje
Lijkt idd nieuw doosje.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Heb er zelf al één, heb deze voor een nader te bepalen doel gekocht.quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:42 schreef shiznuts het volgende:
Anijs. Und? Happy mit?
Lijkt idd nieuw doosje.
Was goedkoop met store promotie en $2 coupon bij Ali![]()
![]()
Also also. Had er laatst ook eentje extra in huis. En toen was er iemand jarig en nu hebben we er weer gewoon een.
Misschien eens de nieuwe versie halen en vergelijken...The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Damn, jij hebt naast je drukke werk en gereis en je fulltime China-gadgeteritus óók nog tijd voor een we-situatie??quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:52 schreef shiznuts het volgende:
En toen was er iemand jarig en nu hebben we er weer gewoon een.
Repsect man!![]()
![]()
Ja.En de twee kids zijn er ook dol op.
En als 'ie op de tafel staat zwiept de hond 'em weleens om met z'n enthousiaste staart.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Hoe is het geluid van dat ding?quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:34 schreef remcosw het volgende:
[..]
http://www.aliexpress.com/snapshot/6132878730.html 21ste![]()
Banggood zeker? Deze verkoopt de Earson zonder doos (OEM).quote:Op donderdag 3 juli 2014 16:13 schreef Miniem het volgende:
Ik heb de Earson niet in een doosje ontvangen.gewoon los.
![]()
quote:Op donderdag 3 juli 2014 16:14 schreef NX het volgende:
[..]
Banggood zeker? Deze verkoopt de Earson zonder doos (OEM).![]()
![]()
Tipje: GC / [gadgets] Chinese webshops reviewtopic .quote:
En een preliminary: GC / [Chinese Webshops] Topic #304 Met nog meer BT speakers , GC / [Chinese Webshops] Topic #303 Het is weer rokjesweer . Met de sidenote: voor beste bang-for-buck ga je nog altijd de ER151 in huis halen.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
FOK!Ban?quote:Op donderdag 3 juli 2014 16:45 schreef bierjoost het volgende:
Hoe heet dat Chinese zonnebrillenmerk ook alweer, die wel prima dingen maken?The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Zijn toch gewoon overal hier in Nederland te vinden? Volgensmij kost zo'n 1 liter glas een euro of 12 ofzo.quote:Op donderdag 3 juli 2014 16:58 schreef larry_flynt het volgende:
Iemand die weet waar je goedkoop een das Boot glas kan kopen?![]()
Orekaquote:Op donderdag 3 juli 2014 16:45 schreef bierjoost het volgende:
Hoe heet dat Chinese zonnebrillenmerk ook alweer, die wel prima dingen maken?"If you're not a manc, you're a wank"![]()
Dacht misschien ergens in China goedkoopquote:Op donderdag 3 juli 2014 17:05 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Zijn toch gewoon overal hier in Nederland te vinden? Volgensmij kost zo'n 1 liter glas een euro of 12 ofzo.Maar die chinezen zuipen natuurlijk niet zoveel als wij.
![]()
Twee pakketjes bij de buren afgeleverd door PostNL Ben benieuwd, hoop dat het mijn Xiaomi powerbank is. Maar dat zal wel weer niet. Ben bang dat die nooit meer aan gaat komen.![]()
Ja misschien wel maar vaak is dat glas heel slecht gegoten en is de kwaliteit nogal slecht. Ik zou ze gewoon in Nederland (Of duitsland) kopen als je er eentje wilt. Iemand had hier toen ook een doodskop/skull gekocht voor drinken in te doen maar daar was het glas toen ook heel slecht van dacht ik.quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:13 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Dacht misschien ergens in China goedkoopMaar die chinezen zuipen natuurlijk niet zoveel als wij.
![]()
http://www.dealsmachine.c(...)dG1haWwuY29tfDk2OQ==
Batterijen die niet opgeladen moeten worden maar die op water werken? Zie ik dat goed?![]()
![]()
Was het maar waar.quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:49 schreef remcosw het volgende:
http://www.dealsmachine.c(...)dG1haWwuY29tfDk2OQ==
Batterijen die niet opgeladen moeten worden maar die op water werken? Zie ik dat goed?
I am just a dreamer, but you are just a dream![]()
toch maar even een claim gemaakt bij paypal over mijn Xiaomi Power Bank. ! juni besteld bij chinabuye, nog steeds niets ontvangen.![]()
Dan zit je toch nog lang niet op 44 dagen?quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:33 schreef badschaap het volgende:
toch maar even een claim gemaakt bij paypal over mijn Xiaomi Power Bank. ! juni besteld bij chinabuye, nog steeds niets ontvangen.![]()
nee maar mijn ervaringover chinabuye is dat ze aan de trage kant zijn met reageren op claims, dus zodoende maak ik voor mezelf wat ruimtequote:Op donderdag 3 juli 2014 18:35 schreef rene90 het volgende:
[..]
Dan zit je toch nog lang niet op 44 dagen?![]()
Als je eenmaal een geschil hebt gemaakt heb je gewoon 2 weken ofzo tot je hem kan opwaarderen, dus dat maakt helemaal niks uit. Het is niet zo dat wanneer je op dag 44 een geschil start je hem op dag 45 moet opwaarderen tot een claim.quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:36 schreef badschaap het volgende:
[..]
nee maar mijn ervaringover chinabuye is dat ze aan de trage kant zijn met reageren op claims, dus zodoende maak ik voor mezelf wat ruimte![]()
"Thank you. We’ll email you when the seller responds. If the seller does not respond, your dispute will automatically close on 23 Jul 2014 unless you escalate it to a PayPal claim. Don't worry, we'll email you a reminder before the dispute automatically closes. Please note that when you escalate a dispute to a claim, you're asking PayPal to review the case and decide the outcome."
Hoppa, ben het zat.YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
![]()
Oef. Zie nu pas dat de buurvrouw gisteren had gemaild dat ze pakketjes voor me had aangenomen, maar dat ik het dan ook gisteren bij haar zou moeten komen ophalen, want nu zit ze t/m maandag in Italië.
Neem het dan ook niet aan, dan haal ik het wel bij het postkantoor op, of dump het bij andere buren, denk ik dan.
Trouwens interessant. Want de normale 'late' postbode (lopend met een karretje en brievenpost) die laat spul eigenlijk nooit achter bij buren en notificeert de boel. De 'vroege' postbode (met auto) is vaak met Amazon/EU pakketjes onderweg. Die doet dat vaak wel, net als UPS. Maar ik heb eigenlijk niks openstaan dat niet uit China komt...Of het moet die SJ4000 zijn met Netherlands direct mail?
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
![]()
Mijn buit binnen
earson er151 bij banggood 4weken verzend tijd.
AWEI ES-600M
2x http://www.dx.com/p/raxco(...)h-90981#.U7WnmbHyFuM
Moet zeggen Awei ES-600M klink net zo verfrissend als Sony/Senheizer earphones van 40 Euro die ik normaal had.![]()
Iemand earson er151 handleiding ? Ik wil met male to male 3.5 verbinden met mijn mp3 speler maar elke keer springt bluetooth verbinding aan als ik standaard kabel gebruik niet maar kwaliteit daarvan is![]()
Dus hoe schakel je bluetooth uit?![]()
Bluetooth knop lang ingedrukt houden toch ? Dan hoor je een geluidje en stopt t blauwe lampje met knipperen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:03 schreef MarkBroflovski het volgende:
Iemand earson er151 handleiding ? Ik wil met male to male 3.5 verbinden met mijn mp3 speler maar elke keer springt bluetooth verbinding aan als ik standaard kabel gebruik niet maar kwaliteit daarvan is![]()
Dus hoe schakel je bluetooth uit?Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten![]()
Bovenste is bluetooth toch? Even testenquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:10 schreef N22 het volgende:
[..]
Bluetooth knop lang ingedrukt houden toch ? Dan hoor je een geluidje en stopt t blauwe lampje met knipperen.![]()
![]()
Ja bovenste knop, zit een bluetooth logo op.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:11 schreef MarkBroflovski het volgende:
[..]
Bovenste is bluetooth toch? Even testenOp de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten![]()
Ik 1 juni besteld ook nog niks binnen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:33 schreef badschaap het volgende:
toch maar even een claim gemaakt bij paypal over mijn Xiaomi Power Bank. ! juni besteld bij chinabuye, nog steeds niets ontvangen.
Wacht gewoon tot de 40 dagen en dan aanmaken.![]()
4 juni daar ook de XPB besteld en ook nog niets binnen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:33 schreef badschaap het volgende:
toch maar even een claim gemaakt bij paypal over mijn Xiaomi Power Bank. ! juni besteld bij chinabuye, nog steeds niets ontvangen.
Ik verkeerde in de veronderstelling dat dit een betrouwbare verkoper is.
Hoe lang nog wachten voor een claim? Wat adviseren jullie?![]()
Hier ook op 1 juni powerbank besteld bij chinabuye, komt vanzelf wel binnen joh. Als die op de 44ste dag niet binnen is maak je een claim aanquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:26 schreef BoyB het volgende:
[..]
4 juni daar ook de XPB besteld en ook nog niets binnen.
Ik verkeerde in de veronderstelling dat dit een betrouwbare verkoper is.
Hoe lang nog wachten voor een claim? Wat adviseren jullie?![]()
![]()
Arme buurvrouw, hoeveel pakketjesneemt die wel niet aan?quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:54 schreef shiznuts het volgende:
Oef. Zie nu pas dat de buurvrouw gisteren had gemaild dat ze pakketjes voor me had aangenomen, maar dat ik het dan ook gisteren bij haar zou moeten komen ophalen, want nu zit ze t/m maandag in Italië.
Neem het dan ook niet aan, dan haal ik het wel bij het postkantoor op, of dump het bij andere buren, denk ik dan.
Trouwens interessant. Want de normale 'late' postbode (lopend met een karretje en brievenpost) die laat spul eigenlijk nooit achter bij buren en notificeert de boel. De 'vroege' postbode (met auto) is vaak met Amazon/EU pakketjes onderweg. Die doet dat vaak wel, net als UPS. Maar ik heb eigenlijk niks openstaan dat niet uit China komt...Of het moet die SJ4000 zijn met Netherlands direct mail?
You can't be late if you don't show up.![]()
Nou, niet zo heel vaak. 1x in de 2 maanden ofzo dat dat voorkomt (don't worry, laatste keer als bedankje nog stroopwafels en boterkoek voor d'r meegenomen uit NL). Zoals gezegd, normalerwijze betreft dat dan EU-/Amazon-zendingen ofzo, maar nu alleen China-spul onderweg eigenlijk. Alleen wordt dat dan eigenlijk nooit achtergelaten bij buurtjes. Nu ben ik nieuwsgierig naar wat het dan is.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:34 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
Arme buurvrouw, hoeveel pakketjesneemt die wel niet aan?
Refund gekregen van mn Tmart SJ4000, nu dus maar bij Banggood bestellen lijkt me? (NL Direct?)Hello, is it me you are looking for!?![]()
Ik heb hem daar eergisteren besteld, was gisteren al verzonden!quote:Op vrijdag 4 juli 2014 07:55 schreef roflmaker het volgende:
Refund gekregen van mn Tmart SJ4000, nu dus maar bij Banggood bestellen lijkt me? (NL Direct?)
Gaat via FlytExpress, iemand ervaring hoe snel dat gaat?
Zelf geven ze 2-7 werkdagen aan.![]()
Zou ik wel doen. Mijne deed er laatste keer 11 dagen overquote:Op vrijdag 4 juli 2014 07:55 schreef roflmaker het volgende:
Refund gekregen van mn Tmart SJ4000, nu dus maar bij Banggood bestellen lijkt me? (NL Direct?)![]()
Nou, mijn eerste paar Awei ES800M is (voor de helft) gesneuveld. Toen ik net instapte in een bus en naar achter liep, bleef de kabel haken achter een opgeklapte stoelleuning![]()
Resultaat: kabel van de R-earphone bij de Y - splitsing er schoon uitgetrokken![]()
Linker doet het nog wel, maar lekker luistert het niet met maar 1 oor.
Ik breek mijn 2e paar ES800M maar aan, straks maar even een paar extra bestellen uit China.Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten![]()
Ook eens gehad, buurvrouw had een pakketje aangenomen, maar die zat midden in een verhuizing en was er daardoor bijna niet. Toen vroeg ik me ook al af waarom die ooit gedacht had dat het een goed idee was om dat pakketje aan te nemen. Als het op het postkantoor was afgeleverd, had ik het sneller gehad.quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:54 schreef shiznuts het volgende:
Don't let my username fool you...![]()
hdd opslag box
usb3 kabels
Het ging even over usb-laders. Ik heb deze gisteren ontvangen van Conrad, voltcraft huismerk.
2 x 2400ma met 24w max powerGelijk maar een dikke genomen anders blijf je bezig met kopen. Niet slecht voor 15 euro + 5 euro code + wat andere afgeprijsde spulletjes
![]()
En natuurlijk een mooie lichtje aan de zijkant![]()
http://www.conrad.nl/ce/nl/product/1013159/![]()
Iemand heeft mij gevraagd of je ook zoiets in China kunt krijgen, schijnt rete duur te zijn hier, soort laser achtig iets voor haartjes, van Philips... maar misschien daar beter en goedkoper?
http://www.bol.com/nl/p/p(...)ng/9200000020655846/
heb zelf al beetje lopen zoeken, maar kan nie zo goed vinden :/ misshcien iemand met meer ervaring?
Is back![]()
Ik denk persoonlijk niet dat je zoiets uit China wil halen. Philips heeft research gedaan naar hoe haren werken en de meeste Chinezen denk ik niet. En verder houden die Chinezen zich vaak niet echt aan de regeltjes die gelden in westerse landen wat betreft stroom, laser etc.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:31 schreef supayoshii het volgende:
Iemand heeft mij gevraagd of je ook zoiets in China kunt krijgen, schijnt rete duur te zijn hier, soort laser achtig iets voor haartjes, van Philips... maar misschien daar beter en goedkoper?
heb zelf al beetje lopen zoeken, maar kan nie zo goed vinden :/ misshcien iemand met meer ervaring?
Niet doen![]()
![]()
Krijg je gelijk een mooi kleurtje bij het weghalen van de haartjes. Nadeel is dat geblakerde huid zo stinkt.
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Wat is dat laatste dingetjequote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:58 schreef larry_flynt het volgende:
Wordt leuk de vakantie met vrienden in Bulgarije?
![]()
Je kunt echt de grootste horrorverhalen zien van mensen die een foute laserbehandeling hebben gehad. Dit is geen laser maar ook niet helemaal onschuldig als je de gebruiksaanwijzingen leest. Het apparaat scant ook je huidtype om zo de juiste instelling te selecteren. Een no-name apparaat zou ik niet aandurven.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:39 schreef igi0n het volgende:
[..]
Ik denk persoonlijk niet dat je zoiets uit China wil halen. Philips heeft research gedaan naar hoe haren werken en de meeste Chinezen denk ik niet. En verder houden die Chinezen zich vaak niet echt aan de regeltjes die gelden in westerse landen wat betreft stroom, laser etc.
Niet doen
Ik vind het sowieso een beetje verwarrend als ik alle reviews van dit soort flits apparaten lees. Het werkt wel, werkt niet, wel permanent, niet permanent. Heb je straks zo'n lappendeken effect op je harige huid![]()
![]()
Dat heeft de Post hier ook: https://onlineshop.post.at/onlineshop/post-empfangsboxen_160 . Alleen, de buurtjes willen er niet aan.Dan maar verhuizen...
Pittige prijzen...quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:01 schreef shiznuts het volgende:
Dat heeft de Post hier ook: https://onlineshop.post.at/onlineshop/post-empfangsboxen_160 . Alleen, de buurtjes willen er niet aan.Dan maar verhuizen...
![]()
ipl is op basis van licht. Zijn ook wel te krijgen voor 150 ¤ hierquote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:31 schreef supayoshii het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]:]![]()
Er was hier geloof ik eerder een heel gesprek over IP cams.
Ik zoek nu dus een Wi-Fi IP cam voor een neef van mijn pa, wat raden jullie aan?
Op dit moment heb ik de 2 escams draaiende, die het perfect doen. Ik maak nog wel even een review. (deze zijn namelijk LAN)You can't be late if you don't show up.![]()
The 2014 World Cup Suarez Vivid Bite Image Trophy Bottle Opener Souvenir Gift
http://www.ebay.de/itm/111399739172![]()
Heb de earson besteld, heb hem niet echt nodig maar ik vind er wel wat opStinkende groepsdruk
Shiz, kijk eens op de website of je nog iets mist in de collectie
quote:Happy 4th of July
To All Our USA Friends
-
Store Wide 10% Off*
Coupon: 4THJULY2014
-
Coupon not valid on FiiO products
Use coupon prior to checkout to get 10% off order.
Head on over to MP4 Nation to use it.
Coupon expires 6th July 2014!
Enjoy!![]()
Brainwavz Delta duo pack was nog steeds ideaal met gratis FedEx. Met een paar dagen in huis en goede kwaliteit doppen en een setje comply foams erbij (voor mij een must, siliconen is echt niet te doen).quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:13 schreef monkeybrain het volgende:
[..]![]()
Heb net de Brainwavz S5 besteld (is onderweg).quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:13 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Maar was eigenlijk wel benieuwd naar die Corecool V2... hmm...
- Die kun je beter van Corecool's store halen:
http://detail.tmall.com/item.htm?id=18001921788 . 297 CNY/RMB (~ 48 USD), op MP4N $89.50 .
Dat wel, maar het kan dus! Sowieso zijn we qua leveringen wel onze tijd vooruit hier.quote:Zo heb je hier ook:
I kid you not.Anyways... de 4 MiKey's van xiaomi.tmall.com zijn binnen ($7.50 total, via MisterTao).
Maar voor ik daar eens wat beter naar ga kijken, ga ik ff voetbal kijken. DE door? Straks revanche voor '74?
Die MiKey's waren trouwens later verzonden dan de CADEN cameratassen. Dus denk dat die tassen bij de buurvrouw liggen en de postbode geen zin had daar nog langer mee rond te lopen en het dus afgaf.
[ Bericht 3% gewijzigd door shiz op 04-07-2014 18:53:32 ]The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
En post! Xiaomi powerbankje en Piston oortjes via mistertao bij xiaomi.tmall.com gescoord. Weet ik tenminste zeker dat het echte zijn. (en dus netjes controlekraslaagje op het doosje van de powerbank)
Waar is Hitler als je hem nodig hebt.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:41 schreef shiznuts het volgende:
Dat wel, maar het kan dus! Sowieso zijn we qua leveringen wel onze tijd vooruit hier.Zo heb je hier ook:
[ afbeelding ]
Die flyer smaakt beter dan de hamburgers![]()
Zal wel ongelofelijk populair zijn, te erg![]()
![]()
Wat kosten die powerbanks zo?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:03 schreef Dromer het volgende:
En post! Xiaomi powerbankje en Piston oortjes via mistertao bij xiaomi.tmall.com gescoord. Weet ik tenminste zeker dat het echte zijn. (en dus netjes controlekraslaagje op het doosje van de powerbank)
[ afbeelding ]![]()
8 dollar, maar helaas komen er verzendkosten bij. Samen met de oortjes heb ik in totaal 43 dollar aan aanschaf, inlandse verzendkosten, commissie en internationale verzendkosten betaald. Met aanbiedingen her en der kun je ze via webshops wel iets goedkoper krijgen, maar 100% zeker dat het origineel is, weet je dan niet. (vaak zit het controlestickertje er niet op bv. en laatst had zelfs Banggood fake Xiaomi powerbanks)quote:I am just a dreamer, but you are just a dream![]()
Vandaag bij thuiskomst van vakantie een envelop uit China, zonder herleidbare afzender erop. Leeg, opengescheurd bij de flap en half teruggeplakt op de nog aanwezige gomlaag.
Maar goed, er had van alles in kunnen zitten. Had nl meerdere aankopen via eBay nog onderweg, ook nog een clickey ding voor m'n android phone via een webshop die ik nog niet kende.
De komende weken zal dus blijken wat ik kwijt ben. Op zich niet rampzalig, maar waarom kunnen postdienstmensen niet gewoon met hun fikken van andermans spullen afblijven, zó frustrerend
update: heel klein referentienummer op de envelop kunnen traceren tussen al mn bestellinge... het was de xiaomi powerbank van Chinabuye. gdvrdgdvr
Proberen bij Chinabuye neer te leggen? Wat denken jullie?
[ Bericht 4% gewijzigd door funky_fart op 04-07-2014 23:08:12 ]![]()
Ik zou eerst héél boos PostNL opbellen en het verhaal uitleggen (wellicht moet je dan niet té boos klinkenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:55 schreef funky_fart het volgende:
Vandaag bij thuiskomst van vakantie een envelop uit China, zonder herleidbare afzender erop. Leeg, opengescheurd bij de flap en half teruggeplakt op de nog aanwezige gomlaag.
update: heel klein referentienummer op de envelop kunnen traceren tussen al mn bestellinge... het was de xiaomi powerbank van Chinabuye. gdvrdgdvr
Proberen bij Chinabuye neer te leggen? Wat denken jullie?). Dit is natuurlijk te zot voor woorden, maargoed, misschien hebben zij een oplossing?
Als je een antwoord van hen hebt gekregen zou ik pas naar ChinaBuye gaan!
[ Bericht 0% gewijzigd door igi0n op 04-07-2014 23:26:25 ]![]()
zou postnl / bezorger dan niet eerder de helemaal niks afleveren . Gok dat t eerder bij de douane of daarvoor al weg was.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:19 schreef igi0n het volgende:
[..]
Ik zou eerst héél boos PostNL opbellen en het verhaal uitelggen (wellicht moet je dan niet té boos klinken). Dit is natuurlijk te zot voor woorden, maargoed, misschien hebben zij een oplossing?
Als je een antwoord van hen hebt gekregen zou ik pas naar ChinaBuye gaan!:]![]()
Heb je een punt. Maar als het al bij de Douane of eerder gebeurd was had PostNL hem waarschijnlijk niet verwerkt lijkt me?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:28 schreef wootahH het volgende:
[..]
zou postnl / bezorger dan niet eerder de helemaal niks afleveren . Gok dat t eerder bij de douane of daarvoor al weg was.![]()
![]()
De postnl-bezorgster woont drie huizen verderop, braaf huisvrouwtje die vermoedelijk niet heeft doorgehad dat de bubbeltjesenvelop leeg was. Maar goed, zal haar eens vragen morgenochtend. En anders met officieel postnl reactie richting chinabyebyebuye maar :-(quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:28 schreef wootahH het volgende:
[..]
zou postnl / bezorger dan niet eerder de helemaal niks afleveren . Gok dat t eerder bij de douane of daarvoor al weg was.![]()
Mijn postbode heet Max en komt elke dag rond 21:30 omdat ik dan thuis benquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:55 schreef funky_fart het volgende:
Maar goed, er had van alles in kunnen zitten. Had nl meerdere aankopen via eBay nog onderweg, ook nog een clickey ding voor m'n android phone via een webshop die ik nog niet kende.
De komende weken zal dus blijken wat ik kwijt ben. Op zich niet rampzalig, maar waarom kunnen postdienstmensen niet gewoon met hun fikken van andermans spullen afblijven, zó frustrerend
Proberen bij Chinabuye neer te leggen? Wat denken jullie?
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Gelukkig zijn ze er nogquote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:02 schreef Zith het volgende:
[..]
Mijn postbode heet Max en komt elke dag rond 21:30 omdat ik dan thuis ben
Ik heb tegenwoordig ook weer 'n kerel van mijn leeftijd die gewoon aardig is en evt. 'n praatje maakt. Daarvoor was 't één of andere medelander (geen vooroordelen verder) met 'n BT-oortje in die me niet eens aankeek bij 't overhandigen van 't pakketje. Dat je 't werk doet om geld te verdienen a la, maar iets meer persoonlijkheid inbrengen is nooit verkeerd."If you're not a manc, you're a wank"![]()
ik heb ook een medelander, maar hij is altijd keurig op tijd en ontzetten vriendelijk. Hij Heeft ook een karretje voor als ik weer eens kattenpis (28kg) heb besteld. Prima vent, Beste die ik tot nu toe gehad hebquote:Op zaterdag 5 juli 2014 10:18 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Gelukkig zijn ze er nog
Ik heb tegenwoordig ook weer 'n kerel van mijn leeftijd die gewoon aardig is en evt. 'n praatje maakt. Daarvoor was 't één of andere medelander (geen vooroordelen verder) met 'n BT-oortje in die me niet eens aankeek bij 't overhandigen van 't pakketje. Dat je 't werk doet om geld te verdienen a la, maar iets meer persoonlijkheid inbrengen is nooit verkeerd.![]()
*gniffelt*quote:Op zaterdag 5 juli 2014 10:48 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
ik heb ook een medelander, maar hij is altijd keurig op tijd en ontzetten vriendelijk. Hij Heeft ook een karretje voor als ik weer eens kattenpis (28kg) heb besteld. Prima vent, Beste die ik tot nu toe gehad heb![]()
Het kan ook tijdens het machinale proces gebeurd zijn. Komt het op de voorbereidingslocatie aan en iemand ziet wel dat het open is. Plakt het weer dicht maar vergeet er een excuuskaartje op te doen waarop staat dat de zending beschadigt/leeg aangetroffen is.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:31 schreef igi0n het volgende:
[..]
Heb je een punt. Maar als het al bij de Douane of eerder gebeurd was had PostNL hem waarschijnlijk niet verwerkt lijkt me?![]()
De postbezorger moet het sowieso bezorgen. Al is het alleen maar de voorkant van een envelop.Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Bij aurabuy hebben ze binnekort limited quantity de helft korting. Lijkt me sommige items wel prima aktie.
http://www.aurabuy.com/to(...)edquantityitems.html
Als je "I want it" aanvinkt bij de items die je wilt krijg je een mail als de akties beschikbaar zijn.
Heb sowieso de Micro-SD kaartjes gedaan
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Ze doen het vooral om hun mailinglist op te bouwen. Er staat nergens hoeveel stuks ze weggeven.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 11:47 schreef tokko1 het volgende:
Bij aurabuy hebben ze binnekort limited quantity de helft korting. Lijkt me sommige items wel prima aktie.
Als je "I want it" aanvinkt bij de items die je wilt krijg je een mail als de akties beschikbaar zijn.
Heb sowieso de Micro-SD kaartjes gedaanGrom.![]()
Dit.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 13:32 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Ze doen het vooral om hun mailinglist op te bouwen. Er staat nergens hoeveel stuks ze weggeven.![]()
Als ik al een mail van ze heb gehad met die actie, lijkt dat me weinig nut voor hen te hebben.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 13:32 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Ze doen het vooral om hun mailinglist op te bouwen. Er staat nergens hoeveel stuks ze weggeven.
(mijn adres hebben ze al gescoord via een 1-cent-deal)
Sophos gaat op tilt bij deze sitequote:Op zaterdag 5 juli 2014 11:47 schreef tokko1 het volgende:
Heb sowieso de Micro-SD kaartjes gedaan![]()
Inderdaad, en soweiso hebben ze die van mij al aangezien ik regelmatig dingen daar koop.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:35 schreef Dromer het volgende:
[..]
Als ik al een mail van ze heb gehad met die actie, lijkt dat me weinig nut voor hen te hebben.
(mijn adres hebben ze al gescoord via een 1-cent-deal)
Alleen Sophos, dus vast en zeker een false-positive.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:38 schreef AlwaysConnected het volgende:
[..]
Sophos gaat op tilt bij deze site
(https://www.virustotal.co(...)analysis/1404564577/)Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Zucht. Krijg allemaal nieuwe tracking codes om dat ze niet door de douane kwamen (xiaomi powerbanks.) Nu rp codes. Wat is dat?Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Hoe bestel je op aliexpress zonder creditcard? Ik zie banktransfer staan. Heeft iemand hier ervaring mee?Grom.![]()
Zou ik niet zo snel doen, heb je geen bescherming als er iets mis is. Dan een prepaid CC regelen bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:51 schreef Teddyburrr het volgende:
Hoe bestel je op aliexpress zonder creditcard? Ik zie banktransfer staan. Heeft iemand hier ervaring mee?![]()
Lees de OP even doorquote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:51 schreef Teddyburrr het volgende:
Hoe bestel je op aliexpress zonder creditcard? Ik zie banktransfer staan. Heeft iemand hier ervaring mee?SPOILER: Ik kan ergens alleen met creditcard betalen, deze heb ik echter niet. Hellup!?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Een verkoper wil dat ik geld stort via Western Union. Goed idee?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Iemand een tip voor een rc bootje? Hoeft niet overdreven goedkoop te zijn. Beetje sterk is een préHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Werken die dingen een beetje goed?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:28 schreef Catch22- het volgende:
Zucht. Krijg allemaal nieuwe tracking codes om dat ze niet door de douane kwamen (xiaomi powerbanks.) Nu rp codes. Wat is dat?![]()
Gadget: Feilun FT009 afstandbestuurbare boot (Tmart.com)quote:Op zondag 6 juli 2014 00:08 schreef Catch22- het volgende:
Iemand een tip voor een rc bootje? Hoeft niet overdreven goedkoop te zijn. Beetje sterk is een pré
Kijk ook ff hier: http://www.banggood.com/W(...)price-0-0_page1.htmlThe ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
jeep. doen wat ze moeten doenquote:Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Stuurtje voor mijn fixie gekocht: http://www.ebay.nl/itm/An(...)585?var=660251228861
25 juni betaald, 26 juni verzonden, afgelopen vrijdag ontvangen en gisteren gemonteerd!![]()
Er lijkt een pakketje van dx kwijtgeraakt te zijn en ze sturen me van het kastje naar de muur. Iets meer dan twee maanden geleden besteld, deel 1 is al aangekomen en deel 2 lijkt verdwenen te zijn. Ze sturen me van het kastje naar de muur 'vertraging bij de douane', 'ga eens bij je lokale postkantoor vragen of er iets voor je ligt'. Helaas zit ik over de 45 dagen heen.. is te voorspellen hoe dit verder gaat lopen?![]()
Ik zou met het track nummer contact op nemen met postNL en als daar niets bekend is, terug gaan en zeggen dat hij niet in Nederland gearriveerd is.quote:Op zondag 6 juli 2014 09:09 schreef CafeRoker het volgende:
Er lijkt een pakketje van dx kwijtgeraakt te zijn en ze sturen me van het kastje naar de muur. Iets meer dan twee maanden geleden besteld, deel 1 is al aangekomen en deel 2 lijkt verdwenen te zijn. Ze sturen me van het kastje naar de muur 'vertraging bij de douane', 'ga eens bij je lokale postkantoor vragen of er iets voor je ligt'. Helaas zit ik over de 45 dagen heen.. is te voorspellen hoe dit verder gaat lopen?Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
heb ik gedaan, maar daar moet nog antwoord op komen. Komt dat 'vraag het eens bij de post na' op afpoeieren neer of is dit een serieuze stap voor hun om het op te lossen?quote:Op zondag 6 juli 2014 10:09 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik zou met het track nummer contact op nemen met postNL en als daar niets bekend is, terug gaan en zeggen dat hij niet in Nederland gearriveerd is.![]()
dat is toch niet zo bijzonder goedkoop? Bij halfords/hema/aanverwanten krijg je ze voor dezelfde prijs, en hierbij kunnen er nog aardig wat importkosten overheen komen.quote:Op zondag 6 juli 2014 09:17 schreef doctor.starbucks het volgende:
Heeft iemand wel eens een fiets gekocht?
150 euro incl. gratis verzending.
link![]()
Lijkt me niet bij een product uit Engeland.quote:Op zondag 6 juli 2014 10:28 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
dat is toch niet zo bijzonder goedkoop? Bij halfords/hema/aanverwanten krijg je ze voor dezelfde prijs, en hierbij kunnen er nog aardig wat importkosten overheen komen.
In China heb je ze vanaf 50 à 80 euro, maar dan heb je een model zonder knijpremmen en er komen dan natuurlijk wel gigantische kosten bovenop voor transport en douane enzo.![]()
Een fixie bouw je zelf!! Voor 150 euro kom je een heel end en dan heb je wel iets waarvan je enig idee hebt offie lekker gaat rijden. Als die wielen trouwens echt zo gespaakt zijn dan blijven ze niet lang recht.quote:Op zondag 6 juli 2014 09:17 schreef doctor.starbucks het volgende:
link![]()
kan mij niet voorstellen dat je voor 150 euro incl verzenden een goede nieuwe fiets krijgt. ik zou dan binnen een half jaar al grote reparaties verwachten..quote:Op zondag 6 juli 2014 09:17 schreef doctor.starbucks het volgende:
link
ik heb voor 120 euro een 2de hands giant fiets van MP gescoord waar nog steeds niks mee mis is na een driekwart jaar stevig gebruik![]()
Als je in de UK woont, ja.quote:Op zondag 6 juli 2014 09:17 schreef doctor.starbucks het volgende:
link
In Duitsland en Frankrijk 8 pond erbij en daarbuiten leveren ze zo te zien niet eens.
Maar zoiets wil ik niet eens op deze manier kopen.
En dit is zo te zien ook geen Chinese webshop.I am just a dreamer, but you are just a dream![]()
Dat laatste sowieso. Veel fietsen voor 5 tientjes van mp zullen nog beter zijn, en met wat customizing zien ze er even hip uit.quote:Op zondag 6 juli 2014 11:02 schreef mschol het volgende:
[..]
kan mij niet voorstellen dat je voor 150 euro incl verzenden een goede nieuwe fiets krijgt. ik zou dan binnen een half jaar al grote reparaties verwachten..
ik heb voor 120 euro een 2de hands giant fiets van MP gescoord waar nog steeds niks mee mis is na een driekwart jaar stevig gebruik![]()
Ja, dat komt vaker voor. Maar ik weet dat het postkantoor hier (in Oostenrijk tenminste) toch niks gaat beginnen zonder notificatiebericht, ies policy ende zo. Dus gewoon braaf ja en amen en volgende dag melden dat ze van niks weten.quote:Op zondag 6 juli 2014 10:27 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
heb ik gedaan, maar daar moet nog antwoord op komen. Komt dat 'vraag het eens bij de post na' op afpoeieren neer of is dit een serieuze stap voor hun om het op te lossen?The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Sportsdirect is gewoon een grote sportzaak in de UK. Die eBay pagina is hun outlet store.quote:Op zondag 6 juli 2014 09:17 schreef doctor.starbucks het volgende:
link![]()
China air mail pakketje in 7 dagen binnen
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P![]()
![]()
Na veel goede ervaringen met Brainwavz een koptelefoon merk uit HongKong had ik een maandje terug maar weer is besloten iets nieuws van hun te halen. Mijn oog viel op de S1, een Mid/High range model van ze met goede specs. Met de FedEx shipping binnen drie dagen binnen. En nu wil ik graag met jullie mijn ervaring met de S1 delen.
Zoals ik al zei heb ik best al wel wat ervaring met Brainwavz, het bedrijf dat sinds 2008 bestaat heeft inmiddels een best groot assortiment gericht op "Bringing real earphones to real users at a realistic price". Over de jaren heen heb ik ervaren dat ze steeds betere koptelefoons gaan maken, ondanks dat de eerste koptelefoons die ze maakte al goed waren.. ze worden dus steeds beter. Heb onder andere ervaring met de Brainwavz Alpha, Beta, M1, M5 en de HM5 (headphones).
De S1 kwam met FedEx, eerste dag was ik niet thuis maar de tweede dag konden ze hem op de universiteit afgeven dus had ik hem al binnen 3 dagen totaal in huisBeetje gehavende FedEx doos maar daarin zat nog een witte doos en daarin de uiteindelijke verpakking.
De eerste indruk bij het uit de verpakking halen is zoals ik gewend ben qua packaging en design zeer uitstekend te noemen. De verpakking doet niet onder voor een westers merk. Er zitten verschillende 'fancy' stickers over de openingen zodat je kan zien dat de verpakking niet open is geweest, leuke toevoeging![]()
Qua inhoud van de verpakking als in accessoire enzo is het ook zeker niet karig te noemen. Er worden speciale Comply Foam tips meegeleverd alsmede een aantal standaard tips.. je kan kiezen wat je fijn vind. Een zéér stevig opbergdoosje, volgens mij kan je bijna met een auto overheen rijden en dan zou je nog niets kapot zien gaan. Super chique afgewerkt, maar naar mijn zin wel iets aan de grote kant. Alle tips enzo hoef ik toch niet mee, als je die er uit haalt kan je er ongeveer twee a drie setjes koptelefoons in doen. Lijkt me toch ook niet helemaal de bedoeling.![]()
Qua afwerking, aansluitingen etc. zit het snor bij Brainwavz. Waar goedkope merken nog van die plugjes gebruiken die binnen de kortste keren kabelbreuken opleveren zorgt Brainwavz er bij deze S1 zeker voor dat dat dat bij normaal gebruik echt verleden tijd isDe brede kabel zorgt er voor dat hij niet zo snel in de knoop raakt wat natuurlijk fijn is. Het ziet en voelt allemaal goed doordacht uit en is van hoge kwaliteit materiaal gemaakt.
Maar waar het natuurlijk uiteindelijk allemaal om gaat is het geluid. En over dat geluid valt nog een beetje te twisten. Já ze hebben een koptelefoon op de markt gebracht met echt goed geluid in een breed bereik, maar er zijn wel wat flaws.
De eerste indruk die ik had, eerste paar dagen was echt WOW. Super lekker geluid over bijna het hele spectrum, goede bas die er lekker inkickt.
Maar nu ik gewend aan het raken ben aan de oortjes merk ik toch bij specifieke nummers dat de overall performance echt nog steeds top is maar sommige mid-tonen niet gehaald worden en de bas pas laat inkickt. Voor mijn gevoel zit er dus een gat tussen de mid-tonen en de bas die deze S1 niet helemaal lekker weer kan geven.
Overall conclusie over de S1 kan ik zeggen dat deze zijn geld waard is. Is hij dubbeldik zijn geld waard? Nee, dat niet. Maar voor de 60-80 dollar range is het wel echt een prima koptelefoon. Qua bouwkwaliteit kunnen ze er niet veel aan verbeteren. En in praktijk merk je niet veel van de kleine minpuntjes die ik opgemerkt heb tijdens het luisteren. Bij specifieke nummers merk je als je er écht op let dat het geluid niet optimaal is, maar toch is het mijn nieuwe dagelijks gebruik nr.1 koptelefoonin combinatie met de meegeleverde Comply Foam tips geeft het echt een top luister ervaring
.
De Brainwavz S1 is te koop bij MP4Nation voor $74,12.Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
1000 maal excuses!quote:Op zondag 6 juli 2014 15:31 schreef Xetran het volgende:
[..]
Sportsdirect is gewoon een grote sportzaak in de UK. Die eBay pagina is hun outlet store.
Was vooral benieuwd of iemand wel eens een fiets heeft gekocht uit/via China.Starbucks, waar blijf je![]()
@ S1:En on another note...quote:Op donderdag 21 november 2013 07:51 schreef shiznuts het volgende:
Brainwavz S1
Goed gelaagd, heldere mids/highs, met een overheersende bass. De bass is nogal blubberig, rond, uitgesmeerd. Kweenie, vind het niet zo heel lekker, heb liever een wat directere bass met een impactvolle 'kick'. Zou 'em niet gebruiken als allrounder, pop/rock is dan mweh. Voor sommige electro dance/house en R&B rap nog niet zo slecht misschien, maar w.m.b. ben je beter bediend met de Delta's eigenlijk. Of die Visang die ik een paar dagen geleden voorbij liet komen; zijn ook erg fijntjes.
[..]Dus ik kan 'em niet echt aanbevelen. Hoop dat de S5 stukken beter bevalt.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:50 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Kwam vandaag ook nog de Brainwavz S1 (toen voor 42 USD bemachtigd) binnen.
[..]
Wel het mooie van Brainwavz, voor elk budget en smaak wel wat.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Vraag het me ook af. Wilde het wel eens proberen, stadsfietsje ofzo. Maar mijn tanden moeten oprapen van het asfalt wil ik ook niet echt als het niet zo soepel blijkt te gaan.quote:Op zondag 6 juli 2014 19:42 schreef doctor.starbucks het volgende:
[..]
1000 maal excuses!
Was vooral benieuwd of iemand wel eens een fiets heeft gekocht uit/via China.![]()
![]()
Heeft iemand hier toevallig zo'n ding liggen:
http://www.allekabels.nl/(...)-verloopstekker.html
Heb hem voor volgende week zaterdag nodig, maar 7 euro is nogal aan de prijs
Geregeld,bedankt Remcosw!
[ Bericht 6% gewijzigd door RobertNL op 06-07-2014 21:31:08 ]MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
oh nee, ik vind t wel grappig dat ik tot op de minuut precies kan zien waar me pakketje is xdquote:
Mijn pakketje is dus vandaag om 18:31 aangekomen in hun distri centrum in leipzig, en daar verwerkt om 19:30 :p![]()
Hebben jullie nog een aanrader voor bluetooth speakers? Budget tot 10 dollar ofzo.
Ik heb nu deze, en die zijn opzich prima
http://www.focalprice.com(...)ck.html?Currency=EUR
Maar als jullie ook wat anders weten wil ik die ook wel eens uitproberen.Toyota RA28 powerrr / VW Golf MK1 / VW T1 !!
DealExtreme infopagina -> http://deal-extreme.blogspot.com alles over hoe je er kunt bestellen en wat er bij komt kijken![]()
Als je écht iets moois wilt doe je zo'n beetje minstens je budget verdubbelen. Daaronder is het niet veel soeps.
Verder... volg de huisregel:› https://www.google.nl/#q=(...)oth%22+%22speaker%22quote:• First google, then ask. We zijn hier in dit topic geen customer service die op jouw commando alles voor je doen. We gaan geen moeite voor je doen als je die moeite zelf al niet eens op kunt brengen. Wil je ergens ondanks je eigen pogingen toch niet uitkomen, dan kun je, onder vermelding van wat je zelf allemaal al geprobeerd hebt om aan het antwoord te geraken, het natuurlijk altijd vriendelijk vragen
Tip: vele zaken zijn al besproken; duik de archieven in! Voeg je zoekterm(en) toe aan deze search
Dan kom je er al gauw achter dat de Earson ER151 dé keuze is waar menigeen al voor bezweken is.
Moet het toch echt goedkoper, dan van AliExpress een S11 plukken ofzo.
Audio = technologie = kost geldThe ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
is er nog een coupon ofzo voor de earson?quote:Op maandag 7 juli 2014 03:16 schreef shiznuts het volgende:
Als je écht iets moois wilt doe je zo'n beetje minstens je budget verdubbelen. Daaronder is het niet veel soeps.
Verder... volg de huisregel:
[..]
› https://www.google.nl/#q=(...)oth%22+%22speaker%22
Dan kom je er al gauw achter dat de Earson ER151 dé keuze is waar menigeen al voor bezweken is.
Audio = technologie = kost geld![]()
Misschien hoort m'n vraag hier niet thuis maar vraag me af of er ergens een Chinatown-topic is.Werewolf![]()
jezus man, het kost nogal wat tijd/moeite/budget wil jij je dg350 in handen krijgen. Of was het voor wat anders?quote:Op maandag 7 juli 2014 12:04 schreef badschaap het volgende:
1e keer dat ik douane kosten enzo moet betalen, meteen 40,65![]()
jaa de dg350quote:Op maandag 7 juli 2014 12:25 schreef funky_fart het volgende:
[..]
jezus man, het kost nogal wat tijd/moeite/budget wil jij je dg350 in handen krijgen. Of was het voor wat anders?![]()
Hmm.. Mijn powerbank is op 20-6 verstuurd vanaf Chinebuye en nog steeds niet binnen. Nu wordt het spannend of het op tijd binnen is voor mijn vakantie.. Hoe snel is Chinabuye ongeveer? is het een van de langzamere shippers?![]()
Wat een hufters bij Tmart zeg bah
Ze reageren niet eens op het dispute.YouTube
Mijn powerbank van 4-06 is ook nog niet binnen....quote:Op maandag 7 juli 2014 14:26 schreef JiePieWie het volgende:
Hmm.. Mijn powerbank is op 20-6 verstuurd vanaf Chinebuye en nog steeds niet binnen. Nu wordt het spannend of het op tijd binnen is voor mijn vakantie.. Hoe snel is Chinabuye ongeveer? is het een van de langzamere shippers?![]()
Blegh, m'n 3 pack DSTE accu's voor m'n DSLR schieten ook niet op. Op 5 juni besteld en nog niet binnen.
Zogenaamd tracking bijgekregen; maar die klopt voor geen meter (LF***********).
Begin 'm toch wel een beetje te knijpen; zou ze half augustus toch wel graag willen gebruiken
(Overigens 2x besteld; eerste keer nog toen m'n PayPal adres niet klopte. Geen claim voor gedaan en die is 4 dagen geleden ook verlopen (ben 49 verder)...
![]()
Ik ben vooral een lurker in dit topic, maar ik vroeg me toch af of er toevallig iemand ervaring heeft met deze:
http://www.buyincoins.com/item/35712.html#.U7qbXfl_tqQ
Heb inmiddels al wat kleine bestellingen gedaan bij voornamelijk BIC en BGTot nu toe naar volle tevredenheid.
![]()
Ga er maar vanuit dat dit niet goed werkt.quote:Op maandag 7 juli 2014 15:07 schreef ThaBrain het volgende:
Ik ben vooral een lurker in dit topic, maar ik vroeg me toch af of er toevallig iemand ervaring heeft met deze:
Heb inmiddels al wat kleine bestellingen gedaan bij voornamelijk BIC en BGTot nu toe naar volle tevredenheid.
Helemaal gezien de prijs in verhouding met het aantal MaH.YouTube
jaah, werkt wel redelijk. In de zon opladen werkt half, je meot t vooral zien als powerbank met een zonneschermpje eropquote:Op maandag 7 juli 2014 15:07 schreef ThaBrain het volgende:
![]()
Hier ook niet (01-06). Kan alleen geen ticket openen bij ChinaBuye omdat er 'blijkbaar' al een ticket open staat (not). Dus daar maar even achteraanquote:Op maandag 7 juli 2014 14:44 schreef badschaap het volgende:
[..]
Mijn powerbank van 4-06 is ook nog niet binnen....![]()
![]()
gewoon bij paypal doen. Ik ben overeengekomen als dat ding over 10 dagen niet binnen is mag ik kiezen tussen refund of opnieuw sturenquote:Op maandag 7 juli 2014 15:09 schreef igi0n het volgende:
[..]
Hier ook niet (01-06). Kan alleen geen ticket openen bij ChinaBuye omdat er 'blijkbaar' al een ticket open staat (not). Dus daar maar even achteraan![]()
Ja, ga ik uiteindelijk ook wel doen. Alleen ik vertel eerst even tegen ChinaBuye, zo lief ben ik welquote:Op maandag 7 juli 2014 15:11 schreef badschaap het volgende:
[..]
gewoon bij paypal doen. Ik ben overeengekomen als dat ding over 10 dagen niet binnen is mag ik kiezen tussen refund of opnieuw sturen![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 7 juli 2014 12:04 schreef badschaap het volgende:
1e keer dat ik douane kosten enzo moet betalen, meteen 40,65quote:Op maandag 7 juli 2014 14:47 schreef badschaap het volgende:
maar hoezo zijn de douanekosten dan zo hoog?68 euro met DHL? of is dat zonderquote:Op maandag 7 juli 2014 14:56 schreef badschaap het volgende:
pak m beet 68 euro en dan 40 euro douane, beeetje raar?
DHL rekent (sinds kort) ¤12.10 kosten voor de inklaring.
Blijft er dus 28 euro over. Zou betekenen dat ze de waarde op iets van 130 euro hebben geschat.
Wat stond er op de factuur voor de douane? Daar zou het aan kunnen liggen.
Mailtje sturen naar dat adres wat op die brief over inklaring staat. Dan krijg je een verklaring van geen bezwaar en moet je een brief naar de belastingdienst sturen. Dan kan het zijn dat je nog iets terug krijgt.
Heeft een maat van me ook gedaan voor een bestelling waar ze de waarde voor korting ipv hetgeen we betaald hebben (gezamelijke order) rekenden, waardoor de belasting net zo hoog was als de waarde van de bestelling.quote:Op maandag 7 juli 2014 15:19 schreef RobertNL het volgende:
[..]
[..]
[..]
68 euro met DHL? of is dat zonder?
Hou je dus 28 euro over zou betekenen dat ze de waarde op iets van 130 euro hebben geschat.
Wat stond er op de factuur van de douane? Daar zou het aan kunnen liggen.
Mailtje sturen naar dat adres wat op die brief over inklaring staat. Dan krijg je een verklaring van geen bezwaar en moet je een brief naar de belastingdienst sturen. Dan kan het zijn dat je nog iets terug krijgt.
dat is 4 maanden geleden, nog niets van gehoord.Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
68 met dhlquote:Op maandag 7 juli 2014 15:19 schreef RobertNL het volgende:
[..]
[..]
[..]
68 euro met DHL? of is dat zonder?
Blijft er dus 28 euro over. Zou betekenen dat ze de waarde op iets van 130 euro hebben geschat.
Wat stond er op de factuur voor de douane? Daar zou het aan kunnen liggen.
![]()
ik heb trouwens geen brief gehad, de bezorgmeneer van dhl zei dat zo. Ik had geen 40 eu contant op zak dus nu komtie morgen terug![]()
Ja ik zat er wel over te twijfelen maar ik heb het niet persé nodig. Die goedkope meuk klinkt mij al prima voor buiten in de herrie. Ben sowieso niet echt een audiofielquote:Op maandag 7 juli 2014 03:16 schreef shiznuts het volgende:
Verder... volg de huisregel:
[..]
› https://www.google.nl/#q=(...)oth%22+%22speaker%22
Audio = technologie = kost geldBen ik ook wel benieuwd naarquote:Op maandag 7 juli 2014 12:07 schreef badschaap het volgende:
[..]
is er nog een coupon ofzo voor de earson?
-
Verder iemand ervaring met shirts bestellen via Aliexpress? En dan met name voetbal shirts. Ondanks dat het WK voorbij is voordat ik ze binnen heb, wil ik toch misschien een shirt gaan bestellen. Hier twee willekeurige shops met hoge rating:
Waar moet je op letten? En hoe kan ik het beste bepalen welke maat ik moet bestellen? Ik neem aan dat een M of L van hier niet gelijk is aan hun maten. Er staan vaak wel omreken tabellen bij maar ik heb volgens mij al een paar keer gelezen dat die niet kloppen met wat je krijgt.
[ Bericht 8% gewijzigd door kanovinnie op 07-07-2014 16:31:47 ]Toyota RA28 powerrr / VW Golf MK1 / VW T1 !!
DealExtreme infopagina -> http://deal-extreme.blogspot.com alles over hoe je er kunt bestellen en wat er bij komt kijken![]()
Ah, hier toen wel een brief met de verklaring gehad. Maar had achteraf geen zin omdat het maar om 4 euro ging. Dacht eerst dat het vrijgesteld was (RMA) maar dat bleek niet zo.quote:Op maandag 7 juli 2014 15:21 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Heeft een maat van me ook gedaan voor een bestelling waar ze de waarde voor korting ipv hetgeen we betaald hebben (gezamelijke order) rekenden, waardoor de belasting net zo hoog was als de waarde van de bestelling.
dat is 4 maanden geleden, nog niets van gehoord.Ze hebben daar een tabel voor of ze kijken naar de factuur. Dus het is maar net wat die Chinees daar op heeft gezet.quote:Op maandag 7 juli 2014 15:31 schreef badschaap het volgende:
en daarbij kan de douane toch gewoon googelen naar de waarde?MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Vandaag voor het eerst een paypal geschil aangemaakt. Kwam er net op tijd achter dat ik nog 1 dag had om een xiaomi power bank van BG te ontvangen.“Being second is to be the first of the ones who lose.”![]()
Deel je ervaring aub, heb zelf nog nooit een dispute hoeven aan te maken maar wil een en ander weten voor het geval datquote:Op maandag 7 juli 2014 16:30 schreef Waffle het volgende:
Vandaag voor het eerst een paypal geschil aangemaakt. Kwam er net op tijd achter dat ik nog 1 dag had om een xiaomi power bank van BG te ontvangen.![]()
![]()
Nepspul is niet toegestaan.quote:Op maandag 7 juli 2014 16:07 schreef Markos. het volgende:
[..]
Ja ik zat er wel over te twijfelen maar ik heb het niet persé nodig. Die goedkope meuk klinkt mij al prima voor buiten in de herrie. Ben sowieso niet echt een audiofiel
[..]
Ben ik ook wel benieuwd naar
-
Verder iemand ervaring met shirts bestellen via Aliexpress? En dan met name voetbal shirts. Ondanks dat het WK voorbij is voordat ik ze binnen heb, wil ik toch misschien een shirt gaan bestellen. Hier twee willekeurige shops met hoge rating:
Waar moet je op letten? En hoe kan ik het beste bepalen welke maat ik moet bestellen? Ik neem aan dat een M of L van hier niet gelijk is aan hun maten. Er staan vaak wel omreken tabellen bij maar ik heb volgens mij al een paar keer gelezen dat die niet kloppen met wat je krijgt.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.![]()
quote:Op maandag 7 juli 2014 16:31 schreef NX het volgende:
[..]
Deel je ervaring aub, heb zelf nog nooit een dispute hoeven aan te maken maar wil een en ander weten voor het geval dat
Iets te veel ervaring helaas, en dan nog ebay en aliexpress.. :|![]()
Hmm, dat is ook niet lekker. Ik bestel niet veel en gelukkig tot op heden geen problemen gehad. Wat gebeurt er als je een dispute hebt geopend? PayPal stuurt het door naar de verkoper voor een reactie?quote:Op maandag 7 juli 2014 16:33 schreef G-NiLES het volgende:
[ afbeelding ]
Iets te veel ervaring helaas, en dan nog ebay en aliexpress.. :|![]()
Ja. En dan ga je via paypal verder praten.quote:Op maandag 7 juli 2014 16:38 schreef NX het volgende:
[..]
Hmm, dat is ook niet lekker. Ik bestel niet veel en gelukkig tot op heden geen problemen gehad. Wat gebeurt er als je een dispute hebt geopend? PayPal stuurt het door naar de verkoper voor een reactie?
Same goes for Ebay / aliexpress.
Slim om wel alles via de sites te doen, zodat je logging hebt van je communicatie.
Mocht je er dan niet uitkomen (je hoeft de oplossing die ze bieden niet te accpeteren) dan kun je hem escaleren en gaat paypal alles lezen en een besluit vormen.
Ga alleen in op een resend als je tijd genoeg hebt en vraag dan om tracking#. Doe je dat niet, dan loop je het risico dat je de claim niet meer kan escaleren want dan is je bestelling te oud.![]()
Goed om te wetenquote:Op maandag 7 juli 2014 17:03 schreef G-NiLES het volgende:
Ja. En dan ga je via paypal verder praten. Same goes for Ebay / aliexpress. Slim om wel alles via de sites te doen, zodat je logging hebt van je communicatie.
Mocht je er dan niet uitkomen (je hoeft de oplossing die ze bieden niet te accpeteren) dan kun je hem escaleren en gaat paypal alles lezen en een besluit vormen.
Ga alleen in op een resend als je tijd genoeg hebt en vraag dan om tracking#. Doe je dat niet, dan loop je het risico dat je de claim niet meer kan escaleren want dan is je bestelling te oud.Dank voor de uitleg en tips
![]()
![]()
Ah ja shit haha, dat is natuurlijk ook gewoon namaakquote:
Toyota RA28 powerrr / VW Golf MK1 / VW T1 !!
Mijn powerbank heeft Chinabuye een dag eerder verzonden (19e) en afgelopen vrijdag lag de envelop bij mij in de bus. (Leeg weliswaar, maar dat terzijde)quote:Op maandag 7 juli 2014 14:26 schreef JiePieWie het volgende:
Ik ben aan het proberen te bedenken waarom je je neus zou willen masseren.quote:Op maandag 7 juli 2014 17:20 schreef GuitarJJ het volgende:
[ afbeelding ]
Een neusmassagemachine![]()
![]()
http://www.dx.com/p/0-5w-(...)ed-1-x-cr2032-329745
Eh tja.. omdat er zenuwen zitten: http://www.gratisadviseurs.nl/question.php?id=63097I am just a dreamer, but you are just a dream![]()
Iemand met goede search skills
Ik zoek een accu voor de Denver AC-5000W actioncam. Accu betreft de Li-ion SY880 3.7V 1000mah maar kan hem nergens vinden![]()
![]()
Enkele maanden geleden had ik 6 aanstekers van Honest gekocht.
Dit type.
Ook wel hier vermeld dat het prima dingen zijn, echter, zijn ze bijna allemaal kapot. Had er een paar weggegeven, en gehoord dat bij iedereen het kogeltje na verloop van tijd eruit is geschoten. Bij mijn eigen 2 exemplaren precies hetzelfde. Geen goede koop dus.
Iemand nog stijlvolle aanstekers tegenkomen, die waarschijnlijk wat beter zijn?
Denk dat een wieltje dus toch niet zo handig is met dit soort prijzen.
Vond deze zelf wel redelijk.![]()
http://www.aliexpress.com(...)a-DV/1824630547.htmlquote:Op maandag 7 juli 2014 18:39 schreef admiraal_anaal het volgende:
Iemand met goede search skills
Ik zoek een accu voor de Denver AC-5000W actioncam. Accu betreft de Li-ion SY880 3.7V 1000mah maar kan hem nergens vinden![]()
Weet iemand een slimme manier om je SJ4000 samen met je onderwater case vast te maken aan een monopod?![]()
![]()
Wat is jullie record van aantal dagen dat het duurt tot je je bestelde product hebt ontvangen?
Ik ga binnenkort op vakantie voor best lang en weet niet of ik het product daarvoor nog ontvang![]()
![]()
quote:Op maandag 7 juli 2014 19:38 schreef RavioliPunch het volgende:
Wat is jullie record van aantal dagen dat het duurde tot je je bestelde product hebt ontvangen?
Ik ga binnenkort op vakantie voor best lang en weet niet of ik het product daarvoor nog ontvang![]()
In 6 jaar tijd is het langste ooit ongeveer 50 dagen geweest bij mij. Maar er zijn wel mensen hier die 3 maand op een product hebben moeten wachten..quote:Op maandag 7 juli 2014 19:38 schreef RavioliPunch het volgende:
Wat is jullie record van aantal dagen dat het duurt tot je je bestelde product hebt ontvangen?
Ik ga binnenkort op vakantie voor best lang en weet niet of ik het product daarvoor nog ontvang
Maar eigenlijk is er helemaal geen touw aan vast te knopen. Soms moet je super lang wachten en de andere keer ligt het binnen een week op de mat![]()
![]()
163 dagen op een LED pig
Xiaomi powerbank in de aanbieding bij ali voor een tientjeOp donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Vast geen echte.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Xiaomi powerbank in de aanbieding bij ali voor een tientjeI am just a dreamer, but you are just a dream![]()
Staat op de homepage. Is normaal 27 dollar, dus niet heel goedkoop. Nu meer dan 50% erafquote:Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Sinds oktober ongeveer is er nog een stropdas onderweg...quote:Op maandag 7 juli 2014 19:38 schreef RavioliPunch het volgende:
Ik ga binnenkort op vakantie voor best lang en weet niet of ik het product daarvoor nog ontvang
5 weken voor een itailor overhemd (normaal voor hun)
45 dagen en counting voor een SJ4000
3 maanden op een stropdasYouTube
Tja, ook de nepperts kosten wel eens 27 dollarquote:Op maandag 7 juli 2014 19:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Staat op de homepage. Is normaal 27 dollar, dus niet heel goedkoop. Nu meer dan 50% eraf
Wat is het nadeel van een nepper?quote:Op maandag 7 juli 2014 20:03 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Tja, ook de nepperts kosten wel eens 27 dollarOp donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Jij hebt vaak geluk zo te zien.quote:Op maandag 7 juli 2014 20:02 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Sinds oktober ongeveer is er nog een stropdas onderweg...
5 weken voor een itailor overhemd (normaal voor hun)
45 dagen en counting voor een SJ4000
3 maanden op een stropdas
Bij mij is het meestal afhankelijk van de verkoper. Spul van Banggood heb ik meestal na 10 à 14 dagen binnen. Zeker kleinere dingen die door de brievenbus kunnen. Pakketpost wil nog wel paar dagen langer duren.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
Van de 60 items die ik besteld heb (net gekeken)quote:Op maandag 7 juli 2014 20:35 schreef Muto het volgende:
[..]
Jij hebt vaak geluk zo te zien.
Bij mij is het meestal afhankelijk van de verkoper. Spul van Banggood heb ik meestal na 10 à 14 dagen binnen. Zeker kleinere dingen die door de brievenbus kunnen. Pakketpost wil nog wel paar dagen langer duren.
Zijn er 2 refunds geweest wegens niet ontvangen, 1 daarvan is daarna uiteindelijk nog binnengekomen
2 refunds zijn gedaan omdat het product niet meer in voorraad was (sinaasappelschiller en volgens mij een controller)
Op dit moment dus nog de SJ4000, die ik dadelijk ga escaleren (case loopt nog).
Valt mee dus.YouTube
Ah, ging dus om uitzonderingen. Mijn SJ is vanmorgen in NL aangekomen (10 dagen geleden besteld). Hopelijk komt het ook snel hierheen.quote:Op maandag 7 juli 2014 20:42 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Van de 60 items die ik besteld heb (net gekeken)
Zijn er 2 refunds geweest wegens niet ontvangen, 1 daarvan is daarna uiteindelijk nog binnengekomen
2 refunds zijn gedaan omdat het product niet meer in voorraad was (sinaasappelschiller en volgens mij een controller)
Op dit moment dus nog de SJ4000, die ik dadelijk ga escaleren (case loopt nog).
Valt mee dus.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Met zo'n vuursteen wieltje is wel erg jaren 80quote:Op maandag 7 juli 2014 18:47 schreef yorkick het volgende:
Enkele maanden geleden had ik 6 aanstekers van Honest gekocht.
Dit type.
Ook wel hier vermeld dat het prima dingen zijn, echter, zijn ze bijna allemaal kapot. Had er een paar weggegeven, en gehoord dat bij iedereen het kogeltje na verloop van tijd eruit is geschoten. Bij mijn eigen 2 exemplaren precies hetzelfde. Geen goede koop dus.
Iemand nog stijlvolle aanstekers tegenkomen, die waarschijnlijk wat beter zijn?
Denk dat een wieltje dus toch niet zo handig is met dit soort prijzen.
Vond deze zelf wel redelijk.Ziet er een beetje flimsy uit dit model.
Honest is juist een goed merk maar dat zijn de elektronische windproof modellen. Zijn ook een tikkie duurder dan $3. Fasttech heeft zo te zien niet echt leuke honest modellen.
Dit type zoek je, vraag maar aan Shiz![]()
![]()
![]()
Ik heb zoveel besteld, maar niet komt. Lijkt wel of alles wordt tegen gehouden!
*zet aluminium hoedje op*![]()
Dit blijft ook een fijn (maar simpel) dingetje:quote:Op maandag 7 juli 2014 20:46 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Met zo'n vuursteen wieltje is wel erg jaren 80Ziet er een beetje flimsy uit dit model.
Honest is juist een goed merk maar dat zijn de elektronische windproof modellen. Zijn ook een tikkie duurder dan $3. Fasttech heeft zo te zien niet echt leuke honest modellen.
[ afbeelding ]
http://www.dx.com/p/styli(...)er-1456#.U7rrTECpaSc![]()
Minder capaciteit, ontploffingen, wisselende voltage output, etc, etc.quote:Op maandag 7 juli 2014 20:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wat is het nadeel van een nepper?
De echte kost wellicht het dubbele, maar is dat ook dubbel en dwars waard!
Die is inderdaad lekker licht maar voelt niet zo robuust aan als een Honest van metaal.quote:Op maandag 7 juli 2014 20:53 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Dit blijft ook een fijn (maar simpel) dingetje:
http://www.dx.com/p/styli(...)er-1456#.U7rrTECpaSc
Voor rokers is een lichte aansteker wel iets fijner, neem ik aan. Ik ben meer van de show, dus een dikke Honest met minstens 2 vlammen![]()
![]()
26 juni hubsan x4 107c besteld, vandaag is het pakket in NL aangekomen. Shipment gaat via Zweden Post.
Ik vind het aardig rap gaan.![]()
1x per jaar vuurwerk aansteken.quote:Op maandag 7 juli 2014 23:03 schreef Iemand91 het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Rook niet dus wat ik ermee doe...
En af en toe een kaarsje om de gesneuvelde rotjes en pijlen te herdenken.Deze man weet.quote:Op maandag 7 juli 2014 20:46 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Met zo'n vuursteen wieltje is wel erg jaren 80Ziet er een beetje flimsy uit dit model.
[ afbeelding ]Gewoon ff op eBay en webshops zoeken op 'Honest jet flame' ofzo. En dan zo'n mooie halen met een enkele of dubbele vlam. Vaak ook geschaard onder de categorie 'sigaren aanstekers'. Die dingen die 1300 graden beweren te halen zou ik overigens lekker vanaf blijven. Meurende prutkwaliteit ondingen zijn dat.
- Geinige 'stekers, naast twee bazige Honests ook eentje met eaglekop en LEDje en eentje met 2 flamemodes...
[ Bericht 22% gewijzigd door shiz op 07-07-2014 23:57:08 ]The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Ik moet het gewoon vragen man... waar laat je al dat spul?quote:Op maandag 7 juli 2014 23:20 schreef shiznuts het volgende:
[..]
1x per jaar vuurwerk aansteken.
En af en toe een kaarsje om de gesneuvelde rotjes en pijlen te herdenken.
[..]
Deze man weet.Gewoon ff op eBay en webshops zoeken op 'Honest jet flame' ofzo. En dan zo'n mooie halen met een enkele of dubbele vlam. Vaak ook geschaard onder de categorie 'sigaren aanstekers'. Die dingen die 1300 graden beweren te halen zou ik overigens lekker vanaf blijven. Meurende prutkwaliteit ondingen zijn dat.
- Geinige 'stekers, naast twee bazige Honests ook eentje met eaglekop en LEDje en eentje met 2 flamemodes...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgens mij werk jij stiekem gewoon uit 1 of ander hoofdkwartier van de Chinees
YouTube
Ssstttt....quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:06 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ik moet het gewoon vragen man... waar laat je al dat spul?
Volgens mij werk jij stiekem gewoon uit 1 of ander hoofdkwartier van de ChineesStraks is m'n cover nog blown.
Ik moet jullie enthousiast krijgen om spullen uit China te kopen, daar leef ik van.
*shiznuts briljant hilarische paint ooit eens van monkey niet teruggevonden krijgt
AliExpress...![]()
't STAAT ER TOCH DIK OP JONGUH. 'AQUACELL'. BEETJE LIEGEN TEGEN ME.
Doe ik ook niet aan.quote:Op maandag 7 juli 2014 23:20 schreef shiznuts het volgende:
1x per jaar vuurwerk aansteken.
En af en toe een kaarsje om de gesneuvelde rotjes en pijlen te herdenken.![]()
![]()
Deze marketingquote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:14 schreef shiznuts het volgende:
[..]
AliExpress...![]()
[ afbeelding ]
't STAAT ER TOCH DIK OP JONGUH. 'AQUACELL'. BEETJE LIEGEN TEGEN ME.![]()
![]()
Succes. Laat maar weten of het een echte is. Ik heb er ook ooit eens voor een normale prijs gekocht, maar die bleek nep. Verkoper met heel veel verkopen en hoog percentage. Wel geld teruggekregen via dispute.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Staat op de homepage. Is normaal 27 dollar, dus niet heel goedkoop. Nu meer dan 50% erafI am just a dreamer, but you are just a dream![]()
Dat zijn een paar leuke aanstekers, zijn er ook aanstekers speciaal voor sigaren te krijgen in die web-shops?![]()
![]()
* shiznuts joins the club...
... nieuwe cam, nieuw kaartje. Duurde ff, maar dan heb je ook wat. En seems legit ook nog.
Benieuwd of het m'n GoPro's nog een beetje bijhouden kan. Schermpje direct op de achterkant is natuurlijk wel sowieso al een erg leuke feature en voor de prijs kun je je nieuwsgierigheid ook weleens stillen. Remember:quote:US $ 77.02 (Including AliExpress Coupon: US $ 10.00;Buyer Payment US $ 67.02)!
Seg.Hoe krijg je dat KUDTKLEPPIE oop?
Seriously though.
Seg. Zoek ook zelf eens ff, hè.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 09:55 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Dat ziet er spannend uit. Linkje? want wil die wel erbij hebben als vuurtje.
<sherlock mode: on>
rechtklik > afbeelding bekijken > url = http://www.image-tmart.com/info_images/Lighter-13007639.jpg
google: 'tmart.com 13007639' -> http://www.tmart.com/Refi(...)ark-Red_p137478.html
Uitverkocht, but you get the idea. Hierboven ook gezegd hoe je leuke Honest lighters vindt:'Honest jet lighter', 'Honest lighter', 'Double Honest'. Bedenk het maar. Beetje self-initiative, hè.quote:Gewoon ff op eBay en webshops zoeken op 'Honest jet flame' ofzo
Hier in het zilver: http://www.tmart.com/Refi(...)er-Gray_p137499.html .Nee, absoluut niet, daarom liet ik in de post voor je ook 'Vaak ook geschaard onder de categorie 'sigaren aanstekers' ' vallen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 09:15 schreef Questular het volgende:
Dat zijn een paar leuke aanstekers, zijn er ook aanstekers speciaal voor sigaren te krijgen in die web-shops?
Die eerste lijkt meer op een lightsaberquote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:16 schreef shiznuts het volgende:
Heb je voor cigaren niet eerder eentje nodig met drie flames?
[ afbeelding ]
Of een quadje... shittt.
[ afbeelding ]
Luke... *ksshhhhhh* have you lost wait? *ksshshhhhh*quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:58 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
Die eerste lijkt meer op een lightsaber
You look... lighter.
Kijk! BIC heeft enkele landen wie we gaan verslaan en al verslagen hebben nu uitgebracht als sleutelhanger
http://www.buyincoins.com/item/43332.html![]()
quote:Op maandag 7 juli 2014 20:46 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Honest is juist een goed merk maar dat zijn de elektronische windproof modellen. Zijn ook een tikkie duurder dan $3. Fasttech heeft zo te zien niet echt leuke honest modellen.Nou ik vind deze modellen juist niet echt stijlvol, heeft vooral te maken met dat het Jet lighters zijn.quote:Op maandag 7 juli 2014 23:20 schreef shiznuts het volgende:
[..]
[..]
Deze man weet.Gewoon ff op eBay en webshops zoeken op 'Honest jet flame' ofzo. En dan zo'n mooie halen met een enkele of dubbele vlam. Vaak ook geschaard onder de categorie 'sigaren aanstekers'. Die dingen die 1300 graden beweren te halen zou ik overigens lekker vanaf blijven. Meurende prutkwaliteit ondingen zijn dat.
Vuursteen heeft wel zijn charme vind ik;).
Maar bedankt voor de tips, misschien toch eens eentje proberen.![]()
Ik had gehoopt op een '74 rematch met dit keer winst voor de Oranjes, maar dan zal het wel NED - BRA worden idd.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:31 schreef davedavy het volgende:
Kijk! BIC heeft enkele landen wie we gaan verslaan en al verslagen hebben nu uitgebracht als sleutelhanger
http://www.buyincoins.com/item/43332.html
Ik gok ook op een NED-DUI finale maar BIC denkt blijkbaar van nietquote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:55 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ik had gehoopt op een '74 rematch met dit keer winst voor de Oranjes, maar dan zal het wel NED - BRA worden idd.![]()
![]()
Mijn SJ4000 case is ook gearriveerd. Eerder werd vermeld dat hij niet echt compatible was met de SJ4000 omdat hij eigenlijk voor de GoPro is bedoeld, maar bij mij past het helemaal perfect!![]()
Besteld op 20 juni
linkje: http://www.ebay.com/itm/N(...)&hash=item2589de433f![]()
Wat is de beste instelling voor het beeld voor de SJ4000? Aangezien ik verwacht hem eind deze week/begin volgende week binnen te krijgen![]()
![]()
Persoonlijk vind ik deze instellingen het lekkerst werken;quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:49 schreef Goddelijker het volgende:
Wat is de beste instelling voor het beeld voor de SJ4000? Aangezien ik verwacht hem eind deze week/begin volgende week binnen te krijgen
Resolutie het hoogst (doohh)
HDR aan
Exposure +1/3
De rest heb ik gewoon laten staan op waar ze op staan. Eventueel kan je bij white balance nog instellen om wat voor weer het gaat (dag/avond/veel wolken etc)![]()
![]()
Registreert de 'mode'-knop daar ook wat lastiger?
'k Moet hier de knop vrij ferm indrukken voor 'ie een registreert dat 'ie ingedrukt is.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Thanks!quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:52 schreef igi0n het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik deze instellingen het lekkerst werken;
Resolutie het hoogst (doohh)
HDR aan
Exposure +1/3
De rest heb ik gewoon laten staan op waar ze op staan. Eventueel kan je bij white balance nog instellen om wat voor weer het gaat (dag/avond/veel wolken etc)![]()
Morgen komt mijn SJ binnen. Snel gegaan, 28 juni besteld. Banggood
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Helaas geen last van, tenzij hij in die water-proof case zit, dan weer wel!quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:55 schreef shiznuts het volgende:
Registreert de 'mode'-knop daar ook wat lastiger?
'k Moet hier de knop vrij ferm indrukken voor 'ie een registreert dat 'ie ingedrukt is.No problem!quote:![]()
![]()
Ik heb hem 2-7 besteldquote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:57 schreef Muto het volgende:
Morgen komt mijn SJ binnen. Snel gegaan, 28 juni besteld. Banggood
![]()
![]()
Foto is hetzelfde als degene die ik gekocht heb, http://www.ebay.nl/itm/261513212643, echter verschillen de afmetingen wel flink.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:47 schreef igi0n het volgende:
[ afbeelding ]
linkje: http://www.ebay.com/itm/N(...)&hash=item2589de433f
We gaan t zien..![]()
quote:Dear buyer,
Thank you for visiting our store.
As a friendly reminder, the Christmas Day is coming, so there are many packages need to be processed. It will be some delay in normal delivery time for your order. Looking forward to your understanding and patience.![]()
![]()
Jij hebt waarschijnlijk de size S versie gekocht ipv de M die ik heb!quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:25 schreef remcosw het volgende:
[..]
Foto is hetzelfde als degene die ik gekocht heb, http://www.ebay.nl/itm/261513212643, echter verschillen de afmetingen wel flink.
We gaan t zien..![]()
![]()
Gaaf & mooi spul!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Heeft Johan Vlemmings niet die shuttles uitgevonden en patent op?
edit: yeps
http://www.patentparade.n(...)dminton-shuttle.htmlToyota RA28 powerrr / VW Golf MK1 / VW T1 !!
Neuh, niet echt hoor. Een LED throwie weegt ook niks en dit is weinig anders dan een LED throwie in een shuttle. Uiteraard waren ze helemaal platgedrukt.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:01 schreef Magneet het volgende:
Zijn die shuttles niet een stuk zwaarder? Ze zien er ook niet helemaal jofel uit zeg maar.'t Is verder natuurlijk ook maar als 'geinige prullaria' bedoeld, zoals ik al aangaf. Maar ik zie niet in waarom 't minder zou zijn dan een normale shuttle. Lijkt me best geinig en praktisch, zo als het na een hete zomerdag 's avonds afkoelt, nog ff wat heen en weer slaan.
Wat kan ik over een tas zeggen? Uh... ze zien er super uit en voelen ook zo aan. Dit verwacht je hier gewoon bij een normale camerastore te halen, alleen dan betaal je er vast het driedubbele voor ofzo. Aardig wat padding en layering going on, dus optimaal bescherming voor je cameragear. Best duurzaam en kwaliteit spulletje lijkt het. Maar goed, dat kun je pas echt zeggen na wat maanden gebruik. Wie weet gaan de ritsjes en gespjes snel kapot, of wat dan ook. Weet niet of je deze combo in de regen wilt hebben, zitten verder geen regencovers of iets bij en vertrouw er niet zo op dat water er zo vanaf glijdt, maar ik heb sowieso niks te zoeken in de regen, dus geen probleem.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:58 schreef Miniem het volgende:
Vertel me meer over de Caden tassenHad een week geleden al een mooie hoes van Caden binnen
Verder, tja, ik ging zo met bepaalde verwachtingen de aankoop in en dat evenaart/overtreft het. Niet je doorsnee Chinameukkwaliteitje. Maar goed, het kostte dan ook geen 10 USD ofzo, dus dan mag het ook wel wat voorstellen.
dat gaat over speedminton shuttles, beetje verneukeratief gebracht dus. Dat wilde ik net opperen als betere optie vaan laat en buiten. Speedminton is echt cool.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:11 schreef Markos. het volgende:
Heeft Johan Vlemmings niet die shuttles uitgevonden en patent op?
edit: yeps
http://www.patentparade.n(...)dminton-shuttle.html![]()
Squash, da's pas mooi. Prima workout als je er helemaal in opgaat. Agressietherapie.
Ik heb voor de grap zo'n Escam 720p camera bij Tmart besteld, maar ik krijg de FTP opslag functie niet werkend. Alerts (met plaatjes) via email werkt verder prima.
Iemand die dit werkend heeft gekregen?
http://www.tmart.com/Esca(...)S-Plug-_p259495.html![]()
Ispy gebruiken.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:43 schreef baaart het volgende:
Ik heb voor de grap zo'n Escam 720p camera bij Tmart besteld, maar ik krijg de FTP opslag functie niet werkend. Alerts (met plaatjes) via email werkt verder prima.
http://www.tmart.com/Esca(...)S-Plug-_p259495.html![]()
Hoe bevalt hij? Ik wil hem ook nog steeds een keer kopen. Zijn er al goeie reviews van?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:43 schreef baaart het volgende:
http://www.tmart.com/Esca(...)S-Plug-_p259495.htmlToyota RA28 powerrr / VW Golf MK1 / VW T1 !!
Op Tmart staan geen reviews in ieder geval. Ik heb hem nog maar kort geprobeerd, nog niet echt veel tijd voor gehad. Overdag en binnen is het beeld kwaliteit prima. Ook de alarm functie bij beweging werkt goed, via email voor zover ik het werkend heb gekregen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:46 schreef Markos. het volgende:
[..]
Hoe bevalt hij? Ik wil hem ook nog steeds een keer kopen. Zijn er al goeie reviews van?
Ik zal binnenkort de rest proberen, en ook 's nachts. Ons huis is 3 verdiepingen hoog dus ben benieuwd of je op de grond achter nog iets ziet.![]()
Een goede sigaar steek je aan met een luciferquote:Op dinsdag 8 juli 2014 09:15 schreef Questular het volgende:
Dat zijn een paar leuke aanstekers, zijn er ook aanstekers speciaal voor sigaren te krijgen in die web-shops?
Bullit-time in wording...quote:Op dinsdag 8 juli 2014 09:36 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ]
... nieuwe cam, nieuw kaartje. Duurde ff, maar dan heb je ook wat. En seems legit ook nog.
Benieuwd of het m'n GoPro's nog een beetje bijhouden kan. Schermpje direct op de achterkant is natuurlijk wel sowieso al een erg leuke feature en voor de prijs kun je je nieuwsgierigheid ook weleens stillen. Remember:Mooi. Gelijk maar weer 2?quote:![]()
Kan zo'n grote tas ook wel gebruiken eigenlijk. Heb zo langzamerhand zoveel fotografiezooi verzameld, lenzen-collectie, flitser, statief (+kop) etc. dat zo'n tas wel uit kan. Maar nog even wachten tot ik een 70-200mm f/2.8 met 2x extender of de 100-400mm heb; dan heb ik de juiste reden om er een te halen.![]()
![]()
Zijn de postdiensten nou ook al moeilijk aan het doen voor kleine Lithium-ion accu's? Ik wil m'n DSLR accu's!
[ Bericht 16% gewijzigd door Iemand91 op 08-07-2014 15:58:48 ]![]()
Dat sowieso, maar ik heb een een gas aansteker voor "erbij" steekt net wat makkelijker aan vind ikquote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:31 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Een goede sigaar steek je aan met een lucifer
[..]
Bullit-time in wording...
[..]
[..]
Mooi. Gelijk maar weer 2?![]()
Kan zo'n grote tas ook wel gebruiken eigenlijk. Heb zo langzamerhand zoveel fotografiezooi verzameld, lenzen-collectie, flitser, statief (+kop) etc. dat zo'n tas wel uit kan. Maar nog even wachten tot ik een 70-200mm f/2.8 met 2x extender of de 100-400mm heb; dan heb ik de juiste reden om er een te halen.![]()
![]()
Zijn de postdiensten nou ook al moeilijk aan het doen voor kleine Lithium-ion accu's? Ik wil m'n DSLR accu's!![]()
![]()
Een goede lucifer steek je aan met een Honest lighter.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:31 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Een goede sigaar steek je aan met een lucifer![]()
Dan mag ik er wel nog een paar voor die prijs gaan regelen eerst.quote:[..]
Bullit-time in wording...Nou ja, ik liep laatst door dierentuin Schönbrunn met twee schoudertassen, waarvan eentje doodnormaal (geen cameratas) en de ander nogal klein en een losse tripod. Daar wordt je niet blij van.quote:[..]
Mooi. Gelijk maar weer 2?![]()
![]()
[..]
Dus die grote rugtas is erg fijn, daar kun je al je gear georganiseerd en beschermd in kwijt, en tripod aan de zijkant. En die schoudertas voor als ik gewoon wat kiekjes wil vastleggen in de stad ofzo. En die schoudertas schreeuwt ook niet zo 'hey, hier zit een camera in'. In ieder geval dus erg blij mee.Maakt fotografie weer een stuk funner als je niet zo hoeft aan te kloten met gare tassen.
Jij moet toch ondertussen ook minimaal zo'n verzameling van die kaartjes hebben:quote:Op dinsdag 8 juli 2014 09:36 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ]
Benieuwd of het m'n GoPro's nog een beetje bijhouden kan. Schermpje direct op de achterkant is natuurlijk wel sowieso al een erg leuke feature en voor de prijs kun je je nieuwsgierigheid ook weleens stillen. Remember:
[..]!
En hier zitten de kaartjes die in de tablets/telefoons zitten er niet bij
Deze man weetquote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:31 schreef Iemand91 het volgende:
Een goede sigaar steek je aan met een lucifer![]()
Wel even wachten tot de zwavel is weggetrokken.
Zag laatst iemand 1 aansteken met een zippo![]()
Ja.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:48 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Jij moet toch ondertussen ook minimaal zo'n verzameling van die kaartjes hebben:
[ afbeelding ]
En hier zitten de kaartjes die in de tablets/telefoons zitten er niet bij![]()
[..]En ook net van die iBoodactie gebruikgemaakt, twee nieuwe Extreme 64GB's onderweg.
Volgens de advertentie van mijn bag heb jij dan een >Lquote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:42 schreef igi0n het volgende:
[..]
Jij hebt waarschijnlijk de size S versie gekocht ipv de M die ik heb!
Ben benieuwd of ie er wel inpast dan..Bedenk me opeens dat er een SJ4000 accu ergens moet rondzwerven, met mijn adreslabel erop.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:31 schreef Iemand91 het volgende:
Zijn de postdiensten nou ook al moeilijk aan het doen voor kleine Lithium-ion accu's? Ik wil m'n DSLR accu's!
Zal ook nog wel even duren..
[ Bericht 35% gewijzigd door remcosw op 08-07-2014 16:09:21 ]![]()
Nice. Was helaas te laat. Toen maar 2 stuks op Mymemory opgepiktquote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:49 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ja.En ook net van die iBoodactie gebruikgemaakt, twee nieuwe Extreme 64GB's onderweg.
(Ultra's).
Hoop dat ik met deze kaartjes een dag of 5 kan filmen met de SJ4000
9 uur per kaartje dus met 15MbpsDacht dat dat dus over het merk gingquote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:14 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ssstttt....Straks is m'n cover nog blown.
Ik moet jullie enthousiast krijgen om spullen uit China te kopen, daar leef ik van.
*shiznuts briljant hilarische paint ooit eens van monkey niet teruggevonden krijgt
AliExpress...![]()
[ afbeelding ]
't STAAT ER TOCH DIK OP JONGUH. 'AQUACELL'. BEETJE LIEGEN TEGEN ME..
Maar zie nu dat het best handige noodbatterijen zijn. Beetje water er bij en gaan.
Perfect voor in een auto als reserve batterijen bij de zaklamp
[ Bericht 8% gewijzigd door RobertNL op 08-07-2014 16:27:58 ]MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Nice! Mijn Caden-tas is door de douane. Nu hopen dat ie snel arriveert.quote:I am just a dreamer, but you are just a dream![]()
'S nachts werkt de escam prima. Mijn pa zijn showroom is ca 10 m lang, en je ziet alles duidelijk s nachts m.b.v de Ir. Ookzijn de ledjes om de lens heeb s nachts rood om mensen af te schrikken.You can't be late if you don't show up.![]()
mooi!quote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:10 schreef l0lownkill het volgende:
'S nachts werkt de escam prima. Mijn pa zijn showroom is ca 10 m lang, en je ziet alles duidelijk s nachts m.b.v de Ir. Ookzijn de ledjes om de lens heeb s nachts rood om mensen af te schrikken.
die ledjes zijn trouwens niet rood om mensen af te schrikken volgens mij. *iets met infrarood frequenties uitkraamt*![]()
IR zie je niet toch?Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Nietcmet het menselijk oog, wel via camera. Richt je mobiel camera maar eens op het ir lichtje op de afstandsbedieninng, als je een knop indrukt wordt hij paars op de camera.quote:You can't be late if you don't show up.![]()
Nice! Die heb ik ook besteld. Ook met 2MP cam. Hopelijk snel binnen. Is ook met SE verstuurd.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:03 schreef julius123 het volgende:
Net binnen via SwedenPost:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
26-6 besteld bij BG
Heb vandaag wel al mijn reservepropellers, 5 batterijtjes en 1 naar 3 laadsnoertje voor de Hubsan ontvangen. Daarvoor hebben ze wél NL Direct Mail gebruikt.
Overigens: ook vandaag binnen. Opengemaakt vanwege "douanevoorschriften". Leek wellicht op een knipmes ofzo in de scan?
Is trouwens dit item. Handig bij het kamperen; siliconengrijpertjes verbranden niet zodat je geen plasticzooi in je eten krijgt.
(Heel kort door de bocht uitleg-> )quote:
IR voor standaard toepassingen zie je niet inderdaad, maar de lens vd camera heeft om goede nachtzicht te verkrijgen een hogere frequentie infrarood nodig, dat grenst aan de frequentie van gewoon rood. Daardoor is een rode gloed zichtbaar voor het menselijk oog.
Een IR ledje voor de afstandsbediening straalt onzichtbaar idd, die kan met andere frequenties prima af.![]()
Een 'the Italian job' horloge?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:36 schreef Miniem het volgende:
Dit lelijke horloge moet wel in China verkrijgbaar zijn.
Iemand?![]()
[ afbeelding ]I am just a dreamer, but you are just a dream![]()
Ja dat weet ik wel. Maar dat zien kwaadwillenden niet natuurlijk. Denk dat hij doelde op een los rood ledjequote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:12 schreef funky_fart het volgende:
[..]
(Heel kort door de bocht uitleg-> )
IR voor standaard toepassingen zie je niet inderdaad, maar de lens vd camera heeft om goede nachtzicht te verkrijgen een hogere frequentie infrarood nodig, dat grenst aan de frequentie van gewoon rood. Daardoor is een rode gloed zichtbaar voor het menselijk oog.
Een IR ledje voor de afstandsbediening straalt onzichtbaar idd, die kan met andere frequenties prima af.Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Jawel, dat ziet iedereen van meters afstand hoor, geen twijfel. En nee, hij had het niet over een enkel rood ledje maar over 'de leds om de lens heen' oid.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:21 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ja dat weet ik wel. Maar dat zien kwaadwillenden niet natuurlijk. Denk dat hij doelde op een los rood ledje
Maar goed, het ding doet het kennelijk uitstekend, daar gaat het vooral om
![]()
![]()
Ik heb bij ChinaBuye een claim gemaakt over een powerbank die ik niet heb ontvangen. Ze geven als oplossing om tegen een vergoeding van $5 hem opnieuw te versturen incl tracking en als ik hem dan toch alsnog krijg dat ik hem mag houden. Doen of niet?![]()
Had jij ook een lege envelop in de bus, opengescheurd?quote:Op woensdag 9 juli 2014 03:07 schreef igi0n het volgende:
Ik heb bij ChinaBuye een claim gemaakt over een powerbank die ik niet heb ontvangen. Ze geven als oplossing om tegen een vergoeding van $5 hem opnieuw te versturen incl tracking en als ik hem dan toch alsnog krijg dat ik hem mag houden. Doen of niet?
Ik zou er genoegen mee nemen btw![]()
Zelf zou ik het doen, maar als ze niet kunnen bewijzen dat je het hebt ontvangen, kun je wellicht een paypal-claim indienen. Maar daar zou ik persoonlijk niet op 'gokken' na dit aanbod. Ook ethisch gezien vind ik het zo netter, aangezien ze er ook niks aan kunnen doen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 03:07 schreef igi0n het volgende:
Ik heb bij ChinaBuye een claim gemaakt over een powerbank die ik niet heb ontvangen. Ze geven als oplossing om tegen een vergoeding van $5 hem opnieuw te versturen incl tracking en als ik hem dan toch alsnog krijg dat ik hem mag houden. Doen of niet?I am just a dreamer, but you are just a dream![]()
Dit: http://www.artscow.com/ph(...)gold-metal-watch-177quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:36 schreef Miniem het volgende:
Dit lelijke horloge moet wel in China verkrijgbaar zijn.
Iemand?![]()
[ afbeelding ]
(of een van deze: http://www.artscow.com/photo-gifts/watch)
+
https://www.google.com/se(...)AQ&biw=1920&bih=1070jaja, en azo...![]()
Het valt me op dat er vrij veel mensen wachten op de xiaomi powerbank (zowel hier als tweakers) mij inclusief (besteld 1 juni verzonden op 4 juni). Wel leuk dat ze nu aanbieden om voor slechts 5 dollar een nieuwe te sturen. Maar begin een beetje hard hoofd te krijgen in of ze uberhaubt verzonden zijn![]()
Same here.quote:Op woensdag 9 juli 2014 10:22 schreef Nikihe het volgende:
Het valt me op dat er vrij veel mensen wachten op de xiaomi powerbank (zowel hier als tweakers) mij inclusief (besteld 1 juni verzonden op 4 juni). Wel leuk dat ze nu aanbieden om voor slechts 5 dollar een nieuwe te sturen. Maar begin een beetje hard hoofd te krijgen in of ze uberhaubt verzonden zijn
Ik ga gewoon voor de refund.
Vind het wel jammer had hem voor augustus willen hebben.
Moet ik dus nu een andere gaan bestellen.![]()
Laat maar, al geconden![]()
[ Bericht 55% gewijzigd door Muto op 09-07-2014 11:22:46 ]If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Is er hier iemand die zijn earson 151 heeft gekocht bij: gearbest of E-verBuying ? Kreeg je daar wel een verpakkingsdoos bij ?![]()
Bij waar?quote:Op woensdag 9 juli 2014 12:22 schreef ajaxboy het volgende:
Is er hier iemand die zijn earson 151 heeft gekocht bij: gearbest of ********** ? Kreeg je daar wel een verpakkingsdoos bij ?![]()
Vandaag m'n jack binnen gekregen. Ziet er prima uit en oogt degelijk. Had 'm misschien 'n maatje groter moeten bestellen. De mouwen zijn goed, maar 't jack zelf had iets langer gemogen (centimeter of 2) Heb nu 'n L besteld (183cm - 83kg), had dus XL mogen zijn.
Verder tevreden! 23-6 besteld en vandaag binnen, niet slecht!"If you're not a manc, you're a wank"![]()
Ik wacht ook op de powerbank, ook bij ChinaBuye gekocht. 6 juni besteld, 9 juni verzonden. Gezien de positieve berichten rond de snelheid van bezorging de laatste tijd is dit weer vrij lang.quote:Op woensdag 9 juli 2014 03:07 schreef igi0n het volgende:
Ik heb bij ChinaBuye een claim gemaakt over een powerbank die ik niet heb ontvangen. Ze geven als oplossing om tegen een vergoeding van $5 hem opnieuw te versturen incl tracking en als ik hem dan toch alsnog krijg dat ik hem mag houden. Doen of niet?
Wil hem eigenlijk wel binnen hebben voor 10 augustus (vakantie). Iemand een tip waar ik hem het beste kan bestellen op dit moment? Wil uiteraard wel een originele![]()
![]()
Als je hem per sé voor 10 Augustus moet hebben zou ik het als ik jou was in Nederland halen. Heb je het tenminste op tijd. Je weet nooit hoelang het gaat duren.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:58 schreef Skiet het volgende:
[..]
Ik wacht ook op de powerbank, ook bij ChinaBuye gekocht. 6 juni besteld, 9 juni verzonden. Gezien de positieve berichten rond de snelheid van bezorging de laatste tijd is dit weer vrij lang.
Wil hem eigenlijk wel binnen hebben voor 10 augustus (vakantie). Iemand een tip waar ik hem het beste kan bestellen op dit moment? Wil uiteraard wel een originele![]()
Is je camera geleverd met van die witte plastic rotzooi er omheen? Knip daar een klein stukje vanaf en leg dit op de batterij en druk het klepje erop. Er komt wat spanning op te staan. De eerst best volgende keer dat je het lipje opzij haalt, komt het klepje eraf zetten.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 09:43 schreef shiznuts het volgende:
Seg.Hoe krijg je dat KUDTKLEPPIE oop?
Seriously though.
![]()
Ik ga binnenkort half augustus op vakantie naar Thailand en zou graag de SJ4000 mee willen hebben.
De mensen die het al eens hebben besteld van Banggood of dergelijke, hoe lang duurt het ongeveer voordat ik hem binnen heb? Red ik het wel binnen een maandje?![]()
NL Direct: zeker weten!quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:01 schreef Scarface150993 het volgende:
Ik ga binnenkort half augustus op vakantie naar Thailand en zou graag de SJ4000 mee willen hebben.
De mensen die het al eens hebben besteld van Banggood of dergelijke, hoe lang duurt het ongeveer voordat ik hem binnen heb? Red ik het wel binnen een maandje?![]()
Via BG zonder NL Direct had ik hem binnen 12 dagen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:01 schreef Scarface150993 het volgende:
De mensen die het al eens hebben besteld van Banggood of dergelijke, hoe lang duurt het ongeveer voordat ik hem binnen heb? Red ik het wel binnen een maandje?If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Dat was de normale verzendmethode die dealextreme ook gebruikt toch?quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:16 schreef Muto het volgende:
[..]
Via BG zonder NL Direct had ik hem binnen 12 dagen.
En wat is NL Direct, komen zeker extra kosten bij.![]()
NL Direct is zonder extra kosten.quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:28 schreef Scarface150993 het volgende:
Dat was de normale verzendmethode die dealextreme ook gebruikt toch?
En wat is NL Direct, komen zeker extra kosten bij.![]()
quote:Op woensdag 9 juli 2014 03:07 schreef igi0n het volgende:
Ik heb bij ChinaBuye een claim gemaakt over een powerbank die ik niet heb ontvangen. Ze geven als oplossing om tegen een vergoeding van $5 hem opnieuw te versturen incl tracking en als ik hem dan toch alsnog krijg dat ik hem mag houden. Doen of niet?Ik ga er niet op in.quote:Dear customer,
Extremely sorry for the delay, cause we use normal air shipping so we can not support you a useful track number, for any inconvenience, please accept my sincerely sorry.
We can resend to you as compensation,but for this time, I hope you can think about to pay us USD5 as shipping fee so that we can resend with tracking NO. to follow, okay? if future you will get two parcels we do not need pay us any more money, okay?
Wait for your direct feedback, thanks
Mini![]()
Ik zie meestal iets van 23 cent o.i.d. staan. Wellicht bij duurdere items wel gratis.quote:I am just a dreamer, but you are just a dream![]()
Bij de SJ is het inderdaad gratis.quote:Op donderdag 10 juli 2014 09:23 schreef Dromer het volgende:
[..]
Ik zie meestal iets van 23 cent o.i.d. staan. Wellicht bij duurdere items wel gratis.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Verkopen ze bij een van de webshops ook iets om de pijn van het verlies van gisteravond te verwerken?
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten![]()
Tenga Egg?quote:Op donderdag 10 juli 2014 09:34 schreef N22 het volgende:
Verkopen ze bij een van de webshops ook iets om de pijn van het verlies van gisteravond te verwerken?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: