abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 3 juli 2014 @ 11:39:08 #1
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_141846599

Zoals je ziet is deze reeks al vele topics lang. Om ieders topic-ervaring zo prettig mogelijk te laten verlopen, verzoeken we je voor het posten in dit topic eerst de gehele OP (OpeningsPost) door te nemen en vooral ook de geldende huisregels onderaan deze post in acht te nemen. Now let's get started!

SPOILER: Meer webshops...
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Discount
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Trading markets

SPOILER: Taobao/Tmall
SPOILER: Bestellen d.m.v. een agent (MisterTao-voorbeeld)

SPOILER: Free shipping
SPOILER: Free registered shipping
SPOILER: Express shipping
SPOILER: Tracking
SPOILER: Trackstatus legenda
SPOILER: Tracking van 'free registered shipping' binnen Nederland
SPOILER: Verzendduur gedurende (Chinese) feestdagen
SPOILER: Verpakking en transporthandling
SPOILER: Douane

Dollarkoers - (Waarde 1 EUR -> USD)

PayPal-koers
PayPal verandert dagelijks de wisselkoers. Deze wisselkoers bevat ook een klein percentage, ongeveer 3,4%, dat naar PayPal gaat als onkostenvergoeding. Dit zorgt voor 3 á 4 eurocent verschil met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet één-op-één is met de PayPal-wisselkoers.

Betaalwijzen
SPOILER: PayPal en aankoopbescherming. Hoe gaat dat te werk?
SPOILER: Ik kan ergens alleen met creditcard betalen, deze heb ik echter niet. Hellup!?
SPOILER: Een verkoper wil dat ik geld stort via Western Union. Goed idee?
Webshops/producten
SPOILER: Wat is dat 'dropshipping'?
SPOILER: 1 cent-deals. Hoe, wie, wat, waar?
SPOILER: Ik heb zin om iets te kopen, maar ik weet niet wat?
DON'Ts
SPOILER: Zijn BBGuns, messen en krachtige lasers legaal in Nederland?
SPOILER: Hoe weet ik of iets echt of 'fake' is?

Topicreeks: [gadgets] Chinese webshops reviewtopic
Het reviewtopic biedt veel inspiratie en informatie. Tevens zetten sommige users adviezen uiteen over wat je bijvoorbeeld het beste kunt kopen op het gebied van oordopjes.

Sommige product(groep)en zijn zo populair dat ze een eigen plekje op FOK! hebben verdiend. De topics bestaan voor een reden en daar concentreert zich alle informatie rondom het onderwerp dat ze behandelen. Heb je een vraag over een van deze producten ben je waarschijnlijk beter af ze daar te stellen.

Topicreeks: Android tablet discussie topic
Topicreeks: Chinese Smartphones #1 - Real smart
Topicreeks: Android Sticks en Mediacenters #1 - Making ordinary tv's smart
DIG / [Het Grote Audio Gear Topic #1] Het begin!

User stats: http://www.thuisserver.net/fokdagcijfers (Top 100 (reeks) > Chinese Webshops)

Huisregels (ons anti-Sjonnie-beleid) - Respecteer ze, dan is deze topicreeks nog een lang leven beschoren

• Lui die spullen willen importeren voor doorverkoop zijn hier niet welkom

• Het volgende dient niet te worden besproken: namaak (van merkkleding, schoenen, zonnebrillen, horloges, audio-producten (headphones/oordopjes), et cetera), wapens en andere verboden producten zoals >5mW lasers
Ook niet gaan bedelen om berichtjes van users om je buiten het topic (via DM/PM) hiermee te helpen

First google, then ask. We zijn hier in dit topic geen customer service die op jouw commando alles voor je doen. We gaan geen moeite voor je doen als je die moeite zelf al niet eens op kunt brengen. Wil je ergens ondanks je eigen pogingen toch niet uitkomen, dan kun je, onder vermelding van wat je zelf allemaal al geprobeerd hebt om aan het antwoord te geraken, het natuurlijk altijd vriendelijk vragen
Tip: vele zaken zijn al besproken; duik de archieven in! Voeg je zoekterm(en) toe aan deze search

• Niet bitchen naar elkaar; houd het constructief

Heb je aanvullingen/aparte vragen?
PM (Personal message) of DM (Direct message) dan even de vaste gebruikers in dit topic:
shiznuts, tokko1, RobertNL, Downstar, monkeybrain e.a.

Veel plezier met bestellen!

OP Redesign V3.0 by shiznuts
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  donderdag 3 juli 2014 @ 11:39:52 #2
116613 NX
mixin...
pi_141846611
quote:
8s.gif Op donderdag 3 juli 2014 11:36 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Je zou eens hier kunnen kijken, als je geen apengeluid wilt:

http://www.mymemory.co.uk/MP3-Players

Meeste Chinese cheape mp3 spelers zullen echt geen fatsoenlijk geluid geven. Als je bijvoorbeeld zo'n Sandisk dingetje koopt, kan je die evt. later nog upgraden met Microsd, en er zit standaard best goed geluid in. Ook is er Rockbox firmware beschikbaar, woordoor het ding nog veel beter wordt. Mogelijkheden te over dus, om er naderhand een beter spelertje van te maken. Of je kan evt. proberen een 2e hands Sandisk via ebay te scoren, mocht de prijs te hoog zijn..
IDEM, wat hij zegt over de Sandisk icm Rockbox _O_
pi_141846995
Zojuist Xiaomi Power Bank 10400mah binnen gekregen. Pass-Through charging maar even gecontroleerd en dat doet hij. 24 juni besteld met NL Direct bij Banggood, weer netjes op tijd.
  donderdag 3 juli 2014 @ 12:19:15 #5
48067 neo2000
pi_141847617
quote:
Spanks! :)

Maar eens een truckload aan wijn in gaan slaan. Schijnbaar weten die Chinezen ook wat ik lekker vind, aangezien ik tegenwoordig van een van de Chinese webshops ook mailings krijg m.,b.t. wijnaanbiedingen. Dafuq. Gaat wel goedkomen met verzending denk ik. oO<
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  donderdag 3 juli 2014 @ 12:21:36 #6
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_141847681
^O^ voor de TT, neo!

De mijne is nog onderweg, andere pakje heeft drie dagen bij de douane gelegen, is opengemaakt en de volgende dag kreeg ik 't zonder gedoe :') Hoop dat 't ook zo bij m'n SJ4000 gaat *O*
Koekje d'r bij?
pi_141847863
Ik wacht ook *O*. Mijne is ook onderweg.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
  donderdag 3 juli 2014 @ 12:28:16 #8
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_141847867
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)al-Jersey-Boys.dhtml

Tja, de inkoper van Action heeft zeker niet dit topic gevolgd... We tried to warn you :+
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  donderdag 3 juli 2014 @ 12:28:31 #9
48067 neo2000
pi_141847878
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 12:21 schreef eleganza het volgende:
^O^ voor de TT, neo!

De mijne is nog onderweg, andere pakje heeft drie dagen bij de douane gelegen, is opengemaakt en de volgende dag kreeg ik 't zonder gedoe :') Hoop dat 't ook zo bij m'n SJ4000 gaat *O*
Ja ach, ik las het laatste topic regelmatig dat mensen erop aan het wachten zaten. Ben nogal druk, dus het blijft meestal bij lurken de laatste tijd. Ik loop ook qua aankopen een beetje achter de feiten aan. Zo heb ik van de week zo'n gsm dock gekocht die hier een half jaartje of wat geleden helemaal de shizzle was. Over een half jaar kom ik vast eindelijk op een idee waar ik de sj4000 voor kan gebruiken en koop ik die, terwijl de SJ4000 hypetrain tegen die tijd alweer in verregaande staat van ontbinding zal zijn - Fyra stijl. :D
  donderdag 3 juli 2014 @ 12:33:29 #10
327191 RobertNL
For your gear.
pi_141848038
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 12:28 schreef ManageTheAnger het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)al-Jersey-Boys.dhtml

Tja, de inkoper van Action heeft zeker niet dit topic gevolgd... We tried to warn you :+
De reactie van dat bedrijf ook :')
Dozenschuivers :')
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_141848422
quote:
10s.gif Op donderdag 3 juli 2014 12:28 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Ja ach, ik las het laatste topic regelmatig dat mensen erop aan het wachten zaten. Ben nogal druk, dus het blijft meestal bij lurken de laatste tijd. Ik loop ook qua aankopen een beetje achter de feiten aan. Zo heb ik van de week zo'n gsm dock gekocht die hier een half jaartje of wat geleden helemaal de shizzle was. Over een half jaar kom ik vast eindelijk op een idee waar ik de sj4000 voor kan gebruiken en koop ik die, terwijl de SJ4000 hypetrain tegen die tijd alweer in verregaande staat van ontbinding zal zijn - Fyra stijl. :D
Welk gsm Dock was dat? :@
pi_141848455
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 02:10 schreef mschol het volgende:
zoiets zoek je:
http://www.conrad.nl/ce/n(...)-mA?ref=searchDetail
of zoeen:
http://www.conrad.nl/ce/n(...)-mA?ref=searchDetail
van die laatste weet ik alleen niet in hoeverre je "teveel" kan/mag aanleveren?
Hé, bedankt! Is die eerste lader voldoende of is de tweede beter en z'n meerprijs echt waard?
  donderdag 3 juli 2014 @ 12:46:52 #13
116613 NX
mixin...
pi_141848489
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juli 2014 12:33 schreef RobertNL het volgende:

De reactie van dat bedrijf ook :')
Dozenschuivers :')
Uhu, tot aan het einde dacht ik, goh Action pakt het netjes op en het lijkt erop dat het snel opgelost zal worden, vervolgens lees ik het einde;

quote:
De accu is gisteren door het productiebedrijf bij Desiré thuis opgehaald voor onderzoek. Zij hoopt dat alle schade door het bedrijf wordt vergoed, maar verwacht daar niet veel van. 'De man die de accu kwam ophalen, toonde weinig begrip. Het enige dat hij kwijt kon, was dat hij het allemaal maar 'apart' vond.'
en tjah, daar ga je frontaal de mist in. Stuur dan ook geen 15 jarige inpakker... :N :') :P
  donderdag 3 juli 2014 @ 13:04:58 #14
181242 Gunny
Blijf es ff stilzitten ja.
pi_141849030
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 12:45 schreef Brecht35 het volgende:

[..]

Hé, bedankt! Is die eerste lader voldoende of is de tweede beter en z'n meerprijs echt waard?
Ik heb deze in gebruik, werkt goed en de telefoon wordt snel opgeladen.

http://www.conrad.nl/ce/n(...)1-x-1000-mA?ref=list
pi_141849159
Malaysian post is terecht, bij de afzender :{
een vliegtuig raken ze kwijt, maar een pakketje kunnen ze wel terugsturen _O-

Straks maar accu's bestellen :)
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_141849347
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 13:04 schreef Gunny het volgende:

[..]

Ik heb deze in gebruik, werkt goed en de telefoon wordt snel opgeladen.

http://www.conrad.nl/ce/n(...)1-x-1000-mA?ref=list
Lekker, er is ook een conrad.be. Thanks!!
pi_141849483
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 13:13 schreef Brecht35 het volgende:

[..]

Lekker, er is ook een conrad.be. Thanks!!
De orico geeft 2x2A en 2x1A, ik heb wat testjes gedaan en het ligt ook nogal aan welke kabel je gebruikt. Ik heb van die crap china kabels gebruikt en die gaan beduidend langzamer dan een officiële samsung kabel.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_141850167
SPOILER
Earson met doosje ;)
pi_141850339
Vraag me echt af wat voor spannende tochten iedereen meemaakt dat ze zo'n cam kopen :P Ik zelf kan enkel de ritjes naar de supermarkt oid filmen.. op mijn fiets :') Weet niet of iemand dat wil zien :P
pi_141850419
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 13:43 schreef davedavy het volgende:
Vraag me echt af wat voor spannende tochten iedereen meemaakt dat ze zo'n cam kopen :P Ik zelf kan enkel de ritjes naar de supermarkt oid filmen.. op mijn fiets :') Weet niet of iemand dat wil zien :P
Ik heb hem voor vakantie met vrienden gekocht.
pi_141850514
quote:
Off-shore training, wielrennen, mountainbiken, off-road rijden, rondje rijden op de Nurburgring, als ik weg ga met de vrienden, vakanties... Zijn genoeg toepassingen te bedenken zo :)
  donderdag 3 juli 2014 @ 13:52:16 #22
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_141850639
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 13:48 schreef Junior.. het volgende:

[..]

Off-shore training, wielrennen, mountainbiken, off-road rijden, rondje rijden op de Nurburgring, als ik weg ga met de vrienden, vakanties... Zijn genoeg toepassingen te bedenken zo :)
Zoiets dus ;) Snorkelen is ook een goeie :)

Kennis van me had gisteren een Go Pro suction mount gekocht voor de SJ4000 (die hij in NL voor 2x zoveel heeft gekocht als waar ik 'm voor had :') ) voor op de buitenkant van zijn auto. Zou hij gisteren gaan testen, heb niets meer gehoord of het gelukt was of dat hij z'n cam in de berm mag gaan zoeken...
Don't let my username fool you...
pi_141850985
Iemand ervaring met mini portable speakers? Bij het grote aanbod van o.a. dealextreme en banggood twijfel ik over de geluidskwaliteit en batterijduur...

Iemand ervaring of tips?
pi_141850992
Weet iemand of er ook een losse waterproof backdoor is te verkrijgen voor de sj4000? Niet de hele case, alleen de backdoor. Ben de mijne kwijtgeraakt 😢
  donderdag 3 juli 2014 @ 14:05:13 #25
116613 NX
mixin...
pi_141851019
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 13:37 schreef remcosw het volgende:
SPOILER
Earson met doosje ;)
When and where gekocht? :)
  donderdag 3 juli 2014 @ 14:05:58 #26
327191 RobertNL
For your gear.
pi_141851044
quote:
SPOILER
Earson met doosje ;)
Nieuw doosje blijkbaar. Doosje wat ik had was vrij saai (wit) dacht ik.
pi_141851170
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 14:04 schreef sattertje het volgende:
Weet iemand of er ook een losse waterproof backdoor is te verkrijgen voor de sj4000? Niet de hele case, alleen de backdoor. Ben de mijne kwijtgeraakt 😢
Helaas niet mogelijk. Ik heb het ook al geprobeerd, maar uiteindelijk alleen de case gekocht bij banggood.
pi_141851755
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 14:03 schreef sgtbombastic het volgende:
Iemand ervaring met mini portable speakers? Bij het grote aanbod van o.a. dealextreme en banggood twijfel ik over de geluidskwaliteit en batterijduur...

Iemand ervaring of tips?
Earson ER151/ES151A is hier vrij populair. http://www.banggood.com/W(...)Device-p-911696.html
pi_141851880
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juli 2014 14:05 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Nieuw doosje blijkbaar. Doosje wat ik had was vrij saai (wit) dacht ik.
Ik heb vorig jaar ook al zo'n doosje binnen gekregen dus is niet nieuw.
“Being second is to be the first of the ones who lose.”
pi_141852109
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 14:05 schreef NX het volgende:

[..]

When and where gekocht? :)
http://www.aliexpress.com/snapshot/6132878730.html 21ste
  donderdag 3 juli 2014 @ 14:42:53 #31
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_141852467
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 11:39 schreef NX het volgende:

[..]

IDEM, wat hij zegt over de Sandisk icm Rockbox _O_
Ik kan dit beamen. Heb een mooiun Sansa Fuze (oud model, met scrollpad O+ ), Clip+ en een Clip Zip.
Let op! De nieuwe Clip Sport heeft geen hold/lock button. Dus bij het minst geringste skip je een track, staat je volume opeens zacht, e.d. . :') Je hebt ook weleens refurbished modellen goedkoop op eBay uit Groot-Brittannië. Kijk ook daar eens. Of gewoon op Amazon ofzo ( via http://geizhals.eu/?fs=sandisk+sansa&in= ). Enige zwakke punt imho is de aandrijving, niet zo heel effectieve/luide output, had van mij een tandje bij gemogen. Ben nu sowieso verwend met m'n FiiO X3. :P
quote:
Ik doe aan extreme teennagelclippen. Dat wil ik niemand onthouden natuurlijk. :P
Sommige dingen zijn gewoon leuk voor de heb. Dat wil niet zeggen dat je ze dagelijks gebruiken gaat, maar als het eens een keertje uitkomt, dan is het wel erg vet om te hebben en mee overweg te kunnen. ;)
quote:
SPOILER
Earson met doosje ;)
Anijs. Und? Happy mit? :D
Lijkt idd nieuw doosje. :Y
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_141852805
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 14:42 schreef shiznuts het volgende:
Anijs. Und? Happy mit? :D
Lijkt idd nieuw doosje. :Y
Heb er zelf al één, heb deze voor een nader te bepalen doel gekocht.
Was goedkoop met store promotie en $2 coupon bij Ali ;)
  donderdag 3 juli 2014 @ 14:52:43 #33
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_141852849
Also also. Had er laatst ook eentje extra in huis. En toen was er iemand jarig en nu hebben we er weer gewoon een.
Misschien eens de nieuwe versie halen en vergelijken...
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  donderdag 3 juli 2014 @ 15:37:56 #34
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_141854378
quote:
14s.gif Op donderdag 3 juli 2014 14:52 schreef shiznuts het volgende:
En toen was er iemand jarig en nu hebben we er weer gewoon een.
Damn, jij hebt naast je drukke werk en gereis en je fulltime China-gadgeteritus óók nog tijd voor een we-situatie??

Repsect man! ^O^
  donderdag 3 juli 2014 @ 15:59:55 #35
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_141854985
Ja. ^) En de twee kids zijn er ook dol op. :P
En als 'ie op de tafel staat zwiept de hond 'em weleens om met z'n enthousiaste staart.
pi_141855040
quote:
Hoe is het geluid van dat ding?
pi_141855399
Ik heb de Earson niet in een doosje ontvangen. :N gewoon los.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  donderdag 3 juli 2014 @ 16:14:22 #38
116613 NX
mixin...
pi_141855423
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 16:13 schreef Miniem het volgende:
Ik heb de Earson niet in een doosje ontvangen. :N gewoon los.
Banggood zeker? Deze verkoopt de Earson zonder doos (OEM).
pi_141855576
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 16:14 schreef NX het volgende:

[..]

Banggood zeker? Deze verkoopt de Earson zonder doos (OEM).
:Y
  donderdag 3 juli 2014 @ 16:20:37 #40
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_141855618
quote:
7s.gif Op donderdag 3 juli 2014 16:02 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Hoe is het geluid van dat ding?
Tipje: GC / [gadgets] Chinese webshops reviewtopic .
En een preliminary: GC / [Chinese Webshops] Topic #304 Met nog meer BT speakers , GC / [Chinese Webshops] Topic #303 Het is weer rokjesweer . Met de sidenote: voor beste bang-for-buck ga je nog altijd de ER151 in huis halen.
pi_141856334
Hoe heet dat Chinese zonnebrillenmerk ook alweer, die wel prima dingen maken?
pi_141856765
Iemand die weet waar je goedkoop een das Boot glas kan kopen?
  donderdag 3 juli 2014 @ 17:04:14 #43
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_141856964
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 16:45 schreef bierjoost het volgende:
FOK!Ban?
pi_141857017
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 16:58 schreef larry_flynt het volgende:
Iemand die weet waar je goedkoop een das Boot glas kan kopen?
Zijn toch gewoon overal hier in Nederland te vinden? Volgensmij kost zo'n 1 liter glas een euro of 12 ofzo.
pi_141857184
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 16:45 schreef bierjoost het volgende:
Oreka
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_141857266
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 17:05 schreef MineraalWater het volgende:

[..]

Zijn toch gewoon overal hier in Nederland te vinden? Volgensmij kost zo'n 1 liter glas een euro of 12 ofzo.
Dacht misschien ergens in China goedkoop :P Maar die chinezen zuipen natuurlijk niet zoveel als wij.
pi_141857429
Twee pakketjes bij de buren afgeleverd door PostNL Ben benieuwd, hoop dat het mijn Xiaomi powerbank is. Maar dat zal wel weer niet. Ben bang dat die nooit meer aan gaat komen.
pi_141857655
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 17:13 schreef larry_flynt het volgende:

[..]

Dacht misschien ergens in China goedkoop :P Maar die chinezen zuipen natuurlijk niet zoveel als wij.
Ja misschien wel maar vaak is dat glas heel slecht gegoten en is de kwaliteit nogal slecht. Ik zou ze gewoon in Nederland (Of duitsland) kopen als je er eentje wilt. Iemand had hier toen ook een doodskop/skull gekocht voor drinken in te doen maar daar was het glas toen ook heel slecht van dacht ik.
pi_141858507
http://www.dealsmachine.c(...)dG1haWwuY29tfDk2OQ==
Batterijen die niet opgeladen moeten worden maar die op water werken? Zie ik dat goed? ;)
  donderdag 3 juli 2014 @ 18:15:09 #50
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_141859374
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 17:49 schreef remcosw het volgende:
http://www.dealsmachine.c(...)dG1haWwuY29tfDk2OQ==
Batterijen die niet opgeladen moeten worden maar die op water werken? Zie ik dat goed? ;)
Was het maar waar. :P
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_141859878
toch maar even een claim gemaakt bij paypal over mijn Xiaomi Power Bank. ! juni besteld bij chinabuye, nog steeds niets ontvangen.
pi_141859937
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 18:33 schreef badschaap het volgende:
toch maar even een claim gemaakt bij paypal over mijn Xiaomi Power Bank. ! juni besteld bij chinabuye, nog steeds niets ontvangen.
Dan zit je toch nog lang niet op 44 dagen?
Top 5 China producten
pi_141859970
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 18:35 schreef rene90 het volgende:

[..]

Dan zit je toch nog lang niet op 44 dagen?
nee maar mijn ervaringover chinabuye is dat ze aan de trage kant zijn met reageren op claims, dus zodoende maak ik voor mezelf wat ruimte
pi_141859997
alhoewel het absolute record voor een pakketje uit china staat bij mij op 5 maanden _O-
pi_141860002
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 18:36 schreef badschaap het volgende:

[..]

nee maar mijn ervaringover chinabuye is dat ze aan de trage kant zijn met reageren op claims, dus zodoende maak ik voor mezelf wat ruimte
Als je eenmaal een geschil hebt gemaakt heb je gewoon 2 weken ofzo tot je hem kan opwaarderen, dus dat maakt helemaal niks uit. Het is niet zo dat wanneer je op dag 44 een geschil start je hem op dag 45 moet opwaarderen tot een claim.
Top 5 China producten
pi_141860111
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juli 2014 17:10 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Oreka
tnx
pi_141861751
ach ja we zullen wel zien wat chinabuye ermee doet
  donderdag 3 juli 2014 @ 20:36:49 #58
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_141864319
"Thank you. We’ll email you when the seller responds. If the seller does not respond, your dispute will automatically close on 23 Jul 2014 unless you escalate it to a PayPal claim. Don't worry, we'll email you a reminder before the dispute automatically closes. Please note that when you escalate a dispute to a claim, you're asking PayPal to review the case and decide the outcome."

Hoppa, ben het zat.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  donderdag 3 juli 2014 @ 20:54:13 #59
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_141865025
;( Oef. Zie nu pas dat de buurvrouw gisteren had gemaild dat ze pakketjes voor me had aangenomen, maar dat ik het dan ook gisteren bij haar zou moeten komen ophalen, want nu zit ze t/m maandag in Italië.

Neem het dan ook niet aan, dan haal ik het wel bij het postkantoor op, of dump het bij andere buren, denk ik dan. :'(

Trouwens interessant. Want de normale 'late' postbode (lopend met een karretje en brievenpost) die laat spul eigenlijk nooit achter bij buren en notificeert de boel. De 'vroege' postbode (met auto) is vaak met Amazon/EU pakketjes onderweg. Die doet dat vaak wel, net als UPS. Maar ik heb eigenlijk niks openstaan dat niet uit China komt... :? Of het moet die SJ4000 zijn met Netherlands direct mail?
pi_141865199

Mijn buit binnen
earson er151 bij banggood 4weken verzend tijd.
AWEI ES-600M
2x http://www.dx.com/p/raxco(...)h-90981#.U7WnmbHyFuM

Moet zeggen Awei ES-600M klink net zo verfrissend als Sony/Senheizer earphones van 40 Euro die ik normaal had.
pi_141865453
Iemand earson er151 handleiding ? Ik wil met male to male 3.5 verbinden met mijn mp3 speler maar elke keer springt bluetooth verbinding aan als ik standaard kabel gebruik niet maar kwaliteit daarvan is :')

Dus hoe schakel je bluetooth uit?
  donderdag 3 juli 2014 @ 21:10:55 #62
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_141865809
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 21:03 schreef MarkBroflovski het volgende:
Iemand earson er151 handleiding ? Ik wil met male to male 3.5 verbinden met mijn mp3 speler maar elke keer springt bluetooth verbinding aan als ik standaard kabel gebruik niet maar kwaliteit daarvan is :')

Dus hoe schakel je bluetooth uit?
Bluetooth knop lang ingedrukt houden toch ? Dan hoor je een geluidje en stopt t blauwe lampje met knipperen.
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
pi_141865841
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 21:10 schreef N22 het volgende:

[..]

Bluetooth knop lang ingedrukt houden toch ? Dan hoor je een geluidje en stopt t blauwe lampje met knipperen.
Bovenste is bluetooth toch? Even testen :P
  donderdag 3 juli 2014 @ 21:12:20 #64
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_141865880
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 21:11 schreef MarkBroflovski het volgende:

[..]

Bovenste is bluetooth toch? Even testen :P
Ja bovenste knop, zit een bluetooth logo op.
pi_141868982
quote:
Ik 1 juni besteld ook nog niks binnen.
Wacht gewoon tot de 40 dagen en dan aanmaken.
pi_141872384
quote:
4 juni daar ook de XPB besteld en ook nog niets binnen.
Ik verkeerde in de veronderstelling dat dit een betrouwbare verkoper is.
Hoe lang nog wachten voor een claim? Wat adviseren jullie?
pi_141872520
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 23:26 schreef BoyB het volgende:

[..]

4 juni daar ook de XPB besteld en ook nog niets binnen.
Ik verkeerde in de veronderstelling dat dit een betrouwbare verkoper is.
Hoe lang nog wachten voor een claim? Wat adviseren jullie?
Hier ook op 1 juni powerbank besteld bij chinabuye, komt vanzelf wel binnen joh. Als die op de 44ste dag niet binnen is maak je een claim aan :)
pi_141872537
-----

[ Bericht 100% gewijzigd door igi0n op 03-07-2014 23:30:59 (dubbel) ]
  donderdag 3 juli 2014 @ 23:34:39 #69
423269 l0lownkill
SjinaSjopper
pi_141872706
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:54 schreef shiznuts het volgende:
;( Oef. Zie nu pas dat de buurvrouw gisteren had gemaild dat ze pakketjes voor me had aangenomen, maar dat ik het dan ook gisteren bij haar zou moeten komen ophalen, want nu zit ze t/m maandag in Italië.

Neem het dan ook niet aan, dan haal ik het wel bij het postkantoor op, of dump het bij andere buren, denk ik dan. :'(

Trouwens interessant. Want de normale 'late' postbode (lopend met een karretje en brievenpost) die laat spul eigenlijk nooit achter bij buren en notificeert de boel. De 'vroege' postbode (met auto) is vaak met Amazon/EU pakketjes onderweg. Die doet dat vaak wel, net als UPS. Maar ik heb eigenlijk niks openstaan dat niet uit China komt... :? Of het moet die SJ4000 zijn met Netherlands direct mail?
Arme buurvrouw, hoeveel pakketjesneemt die wel niet aan?
You can't be late if you don't show up.
  donderdag 3 juli 2014 @ 23:48:11 #70
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_141873282
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juli 2014 23:34 schreef l0lownkill het volgende:

[..]

Arme buurvrouw, hoeveel pakketjesneemt die wel niet aan?
Nou, niet zo heel vaak. 1x in de 2 maanden ofzo dat dat voorkomt (don't worry, laatste keer als bedankje nog stroopwafels en boterkoek voor d'r meegenomen uit NL). Zoals gezegd, normalerwijze betreft dat dan EU-/Amazon-zendingen ofzo, maar nu alleen China-spul onderweg eigenlijk. Alleen wordt dat dan eigenlijk nooit achtergelaten bij buurtjes. Nu ben ik nieuwsgierig naar wat het dan is. :o
  vrijdag 4 juli 2014 @ 07:55:53 #71
393106 roflmaker
The Rofl rolls
pi_141878599
Refund gekregen van mn Tmart SJ4000, nu dus maar bij Banggood bestellen lijkt me? (NL Direct?)
Hello, is it me you are looking for!?
  vrijdag 4 juli 2014 @ 11:11:11 #72
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_141881859
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 07:55 schreef roflmaker het volgende:
Refund gekregen van mn Tmart SJ4000, nu dus maar bij Banggood bestellen lijkt me? (NL Direct?)
Ik heb hem daar eergisteren besteld, was gisteren al verzonden!
Gaat via FlytExpress, iemand ervaring hoe snel dat gaat?
Zelf geven ze 2-7 werkdagen aan.
pi_141881866
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 07:55 schreef roflmaker het volgende:
Zou ik wel doen. Mijne deed er laatste keer 11 dagen over
  vrijdag 4 juli 2014 @ 11:17:01 #74
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_141882016
Nou, mijn eerste paar Awei ES800M is (voor de helft) gesneuveld. Toen ik net instapte in een bus en naar achter liep, bleef de kabel haken achter een opgeklapte stoelleuning ;(
Resultaat: kabel van de R-earphone bij de Y - splitsing er schoon uitgetrokken :')
Linker doet het nog wel, maar lekker luistert het niet met maar 1 oor.
Ik breek mijn 2e paar ES800M maar aan, straks maar even een paar extra bestellen uit China.
  vrijdag 4 juli 2014 @ 11:21:09 #75
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_141882138
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:54 schreef shiznuts het volgende:

Ook eens gehad, buurvrouw had een pakketje aangenomen, maar die zat midden in een verhuizing en was er daardoor bijna niet. Toen vroeg ik me ook al af waarom die ooit gedacht had dat het een goed idee was om dat pakketje aan te nemen. Als het op het postkantoor was afgeleverd, had ik het sneller gehad.
Don't let my username fool you...
  vrijdag 4 juli 2014 @ 11:34:33 #76
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_141882543
hdd opslag box

usb3 kabels

Het ging even over usb-laders. Ik heb deze gisteren ontvangen van Conrad, voltcraft huismerk.
2 x 2400ma met 24w max power :9~ Gelijk maar een dikke genomen anders blijf je bezig met kopen. Niet slecht voor 15 euro + 5 euro code + wat andere afgeprijsde spulletjes c_/

En natuurlijk een mooie lichtje aan de zijkant 8-)

http://www.conrad.nl/ce/nl/product/1013159/
pi_141884300
Iemand heeft mij gevraagd of je ook zoiets in China kunt krijgen, schijnt rete duur te zijn hier, soort laser achtig iets voor haartjes, van Philips... maar misschien daar beter en goedkoper?

http://www.bol.com/nl/p/p(...)ng/9200000020655846/

heb zelf al beetje lopen zoeken, maar kan nie zo goed vinden :/ misshcien iemand met meer ervaring?

Is back
pi_141884587
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 12:31 schreef supayoshii het volgende:
Iemand heeft mij gevraagd of je ook zoiets in China kunt krijgen, schijnt rete duur te zijn hier, soort laser achtig iets voor haartjes, van Philips... maar misschien daar beter en goedkoper?

heb zelf al beetje lopen zoeken, maar kan nie zo goed vinden :/ misshcien iemand met meer ervaring?

Ik denk persoonlijk niet dat je zoiets uit China wil halen. Philips heeft research gedaan naar hoe haren werken en de meeste Chinezen denk ik niet. En verder houden die Chinezen zich vaak niet echt aan de regeltjes die gelden in westerse landen wat betreft stroom, laser etc.

Niet doen :)
  vrijdag 4 juli 2014 @ 12:50:20 #79
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_141884965
Krijg je gelijk een mooi kleurtje bij het weghalen van de haartjes. Nadeel is dat geblakerde huid zo stinkt. :P
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
pi_141885175

Wordt leuk de vakantie met vrienden in Bulgarije :P
pi_141885626
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 12:58 schreef larry_flynt het volgende:

Wordt leuk de vakantie met vrienden in Bulgarije :P
Wat is dat laatste dingetje 8-) ?
pi_141885705
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 13:11 schreef igi0n het volgende:

[..]

Wat is dat laatste dingetje 8-) ?
Beide een alcoholtester. Kijken welke het beste is.
  vrijdag 4 juli 2014 @ 14:01:45 #83
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_141887590
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 12:39 schreef igi0n het volgende:

[..]

Ik denk persoonlijk niet dat je zoiets uit China wil halen. Philips heeft research gedaan naar hoe haren werken en de meeste Chinezen denk ik niet. En verder houden die Chinezen zich vaak niet echt aan de regeltjes die gelden in westerse landen wat betreft stroom, laser etc.

Niet doen :)
Je kunt echt de grootste horrorverhalen zien van mensen die een foute laserbehandeling hebben gehad. Dit is geen laser maar ook niet helemaal onschuldig als je de gebruiksaanwijzingen leest. Het apparaat scant ook je huidtype om zo de juiste instelling te selecteren. Een no-name apparaat zou ik niet aandurven.

Ik vind het sowieso een beetje verwarrend als ik alle reviews van dit soort flits apparaten lees. Het werkt wel, werkt niet, wel permanent, niet permanent. Heb je straks zo'n lappendeken effect op je harige huid _O-
pi_141887726
verkeerde topic

[ Bericht 88% gewijzigd door outcast_within op 04-07-2014 14:42:01 ]
  vrijdag 4 juli 2014 @ 15:01:00 #86
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_141889586
Dat heeft de Post hier ook: https://onlineshop.post.at/onlineshop/post-empfangsboxen_160 . Alleen, de buurtjes willen er niet aan. :'( Dan maar verhuizen...
pi_141890625
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 15:01 schreef shiznuts het volgende:
Dat heeft de Post hier ook: https://onlineshop.post.at/onlineshop/post-empfangsboxen_160 . Alleen, de buurtjes willen er niet aan. :'( Dan maar verhuizen...
Pittige prijzen...
pi_141891084
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 12:31 schreef supayoshii het volgende:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ipl is op basis van licht. Zijn ook wel te krijgen voor 150 ¤ hier
:]
  vrijdag 4 juli 2014 @ 16:00:58 #89
423269 l0lownkill
SjinaSjopper
pi_141891587
Er was hier geloof ik eerder een heel gesprek over IP cams.
Ik zoek nu dus een Wi-Fi IP cam voor een neef van mijn pa, wat raden jullie aan?
Op dit moment heb ik de 2 escams draaiende, die het perfect doen. Ik maak nog wel even een review. (deze zijn namelijk LAN)
pi_141892120
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 15:31 schreef groninge01 het volgende:

[..]

Pittige prijzen...
Inderdaad. De huur optie lijkt me wel iets in NL. :)
pi_141892197
The 2014 World Cup Suarez Vivid Bite Image Trophy Bottle Opener Souvenir Gift

http://www.ebay.de/itm/111399739172
  vrijdag 4 juli 2014 @ 17:09:18 #92
423269 l0lownkill
SjinaSjopper
pi_141893884
Heb de earson besteld, heb hem niet echt nodig maar ik vind er wel wat op :) Stinkende groepsdruk
  vrijdag 4 juli 2014 @ 17:13:08 #93
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_141894028
Shiz, kijk eens op de website of je nog iets mist in de collectie :P

quote:
Happy 4th of July
To All Our USA Friends

-
Store Wide 10% Off*
Coupon: 4THJULY2014

-

Coupon not valid on FiiO products

Use coupon prior to checkout to get 10% off order.

Head on over to MP4 Nation to use it.

Coupon expires 6th July 2014!

Enjoy!
pi_141894200
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 17:13 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Brainwavz Delta duo pack was nog steeds ideaal met gratis FedEx. Met een paar dagen in huis en goede kwaliteit doppen en een setje comply foams erbij (voor mij een must, siliconen is echt niet te doen).
  vrijdag 4 juli 2014 @ 18:41:52 #95
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_141897148
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 17:13 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Heb net de Brainwavz S5 besteld (is onderweg). :'(
Maar was eigenlijk wel benieuwd naar die Corecool V2... hmm...
- Die kun je beter van Corecool's store halen:
http://detail.tmall.com/item.htm?id=18001921788 . 297 CNY/RMB (~ 48 USD), op MP4N $89.50 . :') _O-
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 15:31 schreef groninge01 het volgende:

[..]

Pittige prijzen...
Dat wel, maar het kan dus! Sowieso zijn we qua leveringen wel onze tijd vooruit hier. :P Zo heb je hier ook:

I kid you not. :Y) Anyways... de 4 MiKey's van xiaomi.tmall.com zijn binnen ($7.50 total, via MisterTao).

Maar voor ik daar eens wat beter naar ga kijken, ga ik ff voetbal kijken. DE door? Straks revanche voor '74? >:)

Die MiKey's waren trouwens later verzonden dan de CADEN cameratassen. Dus denk dat die tassen bij de buurvrouw liggen en de postbode geen zin had daar nog langer mee rond te lopen en het dus afgaf.

[ Bericht 3% gewijzigd door shiz op 04-07-2014 18:53:32 ]
  vrijdag 4 juli 2014 @ 19:03:51 #96
45722 Dromer
pi_141898000
En post! Xiaomi powerbankje en Piston oortjes via mistertao bij xiaomi.tmall.com gescoord. Weet ik tenminste zeker dat het echte zijn. (en dus netjes controlekraslaagje op het doosje van de powerbank)

vrijdag 4 juli 2014 @ 19:11:01 #97
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_141898293
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 18:41 schreef shiznuts het volgende:

Dat wel, maar het kan dus! Sowieso zijn we qua leveringen wel onze tijd vooruit hier. :P Zo heb je hier ook:
[ afbeelding ]

Waar is Hitler als je hem nodig hebt.
Die flyer smaakt beter dan de hamburgers :')

Zal wel ongelofelijk populair zijn, te erg }:|
pi_141898363
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 19:03 schreef Dromer het volgende:
En post! Xiaomi powerbankje en Piston oortjes via mistertao bij xiaomi.tmall.com gescoord. Weet ik tenminste zeker dat het echte zijn. (en dus netjes controlekraslaagje op het doosje van de powerbank)

[ afbeelding ]
Wat kosten die powerbanks zo?
  vrijdag 4 juli 2014 @ 19:15:33 #99
45722 Dromer
pi_141898470
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 19:12 schreef remcosw het volgende:

[..]

Wat kosten die powerbanks zo?
8 dollar, maar helaas komen er verzendkosten bij. Samen met de oortjes heb ik in totaal 43 dollar aan aanschaf, inlandse verzendkosten, commissie en internationale verzendkosten betaald. Met aanbiedingen her en der kun je ze via webshops wel iets goedkoper krijgen, maar 100% zeker dat het origineel is, weet je dan niet. (vaak zit het controlestickertje er niet op bv. en laatst had zelfs Banggood fake Xiaomi powerbanks)
  vrijdag 4 juli 2014 @ 19:16:56 #100
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_141898526
Psies. Was geloof ik 26 USD kwijt voor de 10400mAh incl. silicon cover.
  vrijdag 4 juli 2014 @ 22:55:02 #101
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_141909304
Vandaag bij thuiskomst van vakantie een envelop uit China, zonder herleidbare afzender erop. Leeg, opengescheurd bij de flap en half teruggeplakt op de nog aanwezige gomlaag.

Maar goed, er had van alles in kunnen zitten. Had nl meerdere aankopen via eBay nog onderweg, ook nog een clickey ding voor m'n android phone via een webshop die ik nog niet kende.

De komende weken zal dus blijken wat ik kwijt ben. Op zich niet rampzalig, maar
waarom kunnen postdienstmensen niet gewoon met hun fikken van andermans spullen afblijven, zó frustrerend |:(

update: heel klein referentienummer op de envelop kunnen traceren tussen al mn bestellinge... het was de xiaomi powerbank van Chinabuye. gdvrdgdvr

Proberen bij Chinabuye neer te leggen? Wat denken jullie?

[ Bericht 4% gewijzigd door funky_fart op 04-07-2014 23:08:12 ]
  vrijdag 4 juli 2014 @ 23:19:18 #102
300788 igi0n
Paraplu
pi_141910634
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 22:55 schreef funky_fart het volgende:
Vandaag bij thuiskomst van vakantie een envelop uit China, zonder herleidbare afzender erop. Leeg, opengescheurd bij de flap en half teruggeplakt op de nog aanwezige gomlaag.

update: heel klein referentienummer op de envelop kunnen traceren tussen al mn bestellinge... het was de xiaomi powerbank van Chinabuye. gdvrdgdvr

Ik zou eerst héél boos PostNL opbellen en het verhaal uitleggen (wellicht moet je dan niet té boos klinken :P). Dit is natuurlijk te zot voor woorden, maargoed, misschien hebben zij een oplossing?
Als je een antwoord van hen hebt gekregen zou ik pas naar ChinaBuye gaan!

[ Bericht 0% gewijzigd door igi0n op 04-07-2014 23:26:25 ]
pi_141911200
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 23:19 schreef igi0n het volgende:

[..]

Ik zou eerst héél boos PostNL opbellen en het verhaal uitelggen (wellicht moet je dan niet té boos klinken :P). Dit is natuurlijk te zot voor woorden, maargoed, misschien hebben zij een oplossing?
Als je een antwoord van hen hebt gekregen zou ik pas naar ChinaBuye gaan!
zou postnl / bezorger dan niet eerder de helemaal niks afleveren . Gok dat t eerder bij de douane of daarvoor al weg was.
:]
  vrijdag 4 juli 2014 @ 23:31:14 #104
300788 igi0n
Paraplu
pi_141911522
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 23:28 schreef wootahH het volgende:

[..]

zou postnl / bezorger dan niet eerder de helemaal niks afleveren . Gok dat t eerder bij de douane of daarvoor al weg was.
Heb je een punt. Maar als het al bij de Douane of eerder gebeurd was had PostNL hem waarschijnlijk niet verwerkt lijkt me? :{
  vrijdag 4 juli 2014 @ 23:31:30 #105
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_141911545
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 23:28 schreef wootahH het volgende:

[..]

De postnl-bezorgster woont drie huizen verderop, braaf huisvrouwtje die vermoedelijk niet heeft doorgehad dat de bubbeltjesenvelop leeg was. Maar goed, zal haar eens vragen morgenochtend. En anders met officieel postnl reactie richting chinabyebyebuye maar :-(
  † In Memoriam † zaterdag 5 juli 2014 @ 00:02:11 #106
230491 Zith
pls tip
pi_141913868
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 22:55 schreef funky_fart het volgende:

Maar goed, er had van alles in kunnen zitten. Had nl meerdere aankopen via eBay nog onderweg, ook nog een clickey ding voor m'n android phone via een webshop die ik nog niet kende.

De komende weken zal dus blijken wat ik kwijt ben. Op zich niet rampzalig, maar
waarom kunnen postdienstmensen niet gewoon met hun fikken van andermans spullen afblijven, zó frustrerend |:(

Mijn postbode heet Max en komt elke dag rond 21:30 omdat ik dan thuis ben _O_
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_141922376
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 00:02 schreef Zith het volgende:

[..]

Mijn postbode heet Max en komt elke dag rond 21:30 omdat ik dan thuis ben _O_
Gelukkig zijn ze er nog _O_

Ik heb tegenwoordig ook weer 'n kerel van mijn leeftijd die gewoon aardig is en evt. 'n praatje maakt. Daarvoor was 't één of andere medelander (geen vooroordelen verder) met 'n BT-oortje in die me niet eens aankeek bij 't overhandigen van 't pakketje. Dat je 't werk doet om geld te verdienen a la, maar iets meer persoonlijkheid inbrengen is nooit verkeerd.
  zaterdag 5 juli 2014 @ 10:48:30 #108
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_141922876
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 10:18 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Gelukkig zijn ze er nog _O_

Ik heb tegenwoordig ook weer 'n kerel van mijn leeftijd die gewoon aardig is en evt. 'n praatje maakt. Daarvoor was 't één of andere medelander (geen vooroordelen verder) met 'n BT-oortje in die me niet eens aankeek bij 't overhandigen van 't pakketje. Dat je 't werk doet om geld te verdienen a la, maar iets meer persoonlijkheid inbrengen is nooit verkeerd.
ik heb ook een medelander, maar hij is altijd keurig op tijd en ontzetten vriendelijk. Hij Heeft ook een karretje voor als ik weer eens kattenpis (28kg) heb besteld. Prima vent, Beste die ik tot nu toe gehad heb
  zaterdag 5 juli 2014 @ 10:59:42 #109
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_141923059
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 10:48 schreef ErkendFokker het volgende:

[..]

ik heb ook een medelander, maar hij is altijd keurig op tijd en ontzetten vriendelijk. Hij Heeft ook een karretje voor als ik weer eens kattenpis (28kg) heb besteld. Prima vent, Beste die ik tot nu toe gehad heb
*gniffelt*
  zaterdag 5 juli 2014 @ 11:01:55 #110
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_141923110
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 10:59 schreef funky_fart het volgende:

[..]

*gniffelt*
autocorrect damn
Kattengrit
  zaterdag 5 juli 2014 @ 11:22:24 #111
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_141923533
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 23:31 schreef igi0n het volgende:

[..]

Heb je een punt. Maar als het al bij de Douane of eerder gebeurd was had PostNL hem waarschijnlijk niet verwerkt lijkt me? :{
Het kan ook tijdens het machinale proces gebeurd zijn. Komt het op de voorbereidingslocatie aan en iemand ziet wel dat het open is. Plakt het weer dicht maar vergeet er een excuuskaartje op te doen waarop staat dat de zending beschadigt/leeg aangetroffen is.
De postbezorger moet het sowieso bezorgen. Al is het alleen maar de voorkant van een envelop.
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  zaterdag 5 juli 2014 @ 11:47:56 #112
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_141924063
Bij aurabuy hebben ze binnekort limited quantity de helft korting. Lijkt me sommige items wel prima aktie.

http://www.aurabuy.com/to(...)edquantityitems.html

Als je "I want it" aanvinkt bij de items die je wilt krijg je een mail als de akties beschikbaar zijn.
Heb sowieso de Micro-SD kaartjes gedaan :9
Check mijn china reviews op &lt;a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Reviewblog.tweakers.net&lt;/a&gt;
  zaterdag 5 juli 2014 @ 13:32:01 #113
425521 Teddyburrr
Bijten of knuffelen?
pi_141926946
quote:
16s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 11:47 schreef tokko1 het volgende:
Bij aurabuy hebben ze binnekort limited quantity de helft korting. Lijkt me sommige items wel prima aktie.

Als je "I want it" aanvinkt bij de items die je wilt krijg je een mail als de akties beschikbaar zijn.
Ze doen het vooral om hun mailinglist op te bouwen. Er staat nergens hoeveel stuks ze weggeven.
Grom.
  zaterdag 5 juli 2014 @ 13:35:36 #114
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_141927028
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 13:32 schreef Teddyburrr het volgende:

[..]

Ze doen het vooral om hun mailinglist op te bouwen. Er staat nergens hoeveel stuks ze weggeven.
Dit.
  zaterdag 5 juli 2014 @ 14:35:10 #115
45722 Dromer
pi_141928551
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 13:32 schreef Teddyburrr het volgende:

[..]

Als ik al een mail van ze heb gehad met die actie, lijkt dat me weinig nut voor hen te hebben. ;)
(mijn adres hebben ze al gescoord via een 1-cent-deal :+ )
  zaterdag 5 juli 2014 @ 14:38:22 #116
26568 AlwaysConnected
Alwaysconnected
pi_141928630
quote:
16s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 11:47 schreef tokko1 het volgende:

Sophos gaat op tilt bij deze site
  zaterdag 5 juli 2014 @ 14:49:24 #117
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_141928934
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 14:35 schreef Dromer het volgende:

[..]

Als ik al een mail van ze heb gehad met die actie, lijkt dat me weinig nut voor hen te hebben. ;)
(mijn adres hebben ze al gescoord via een 1-cent-deal :+ )
Inderdaad, en soweiso hebben ze die van mij al aangezien ik regelmatig dingen daar koop.

quote:
1s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 14:38 schreef AlwaysConnected het volgende:

[..]

Sophos gaat op tilt bij deze site
Alleen Sophos, dus vast en zeker een false-positive.
(https://www.virustotal.co(...)analysis/1404564577/)
Check mijn china reviews op &lt;a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Reviewblog.tweakers.net&lt;/a&gt;
  zaterdag 5 juli 2014 @ 16:28:33 #118
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_141932059
Zucht. Krijg allemaal nieuwe tracking codes om dat ze niet door de douane kwamen (xiaomi powerbanks.) Nu rp codes. Wat is dat?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  zaterdag 5 juli 2014 @ 16:51:59 #119
425521 Teddyburrr
Bijten of knuffelen?
pi_141932827
Hoe bestel je op aliexpress zonder creditcard? Ik zie banktransfer staan. Heeft iemand hier ervaring mee?
Grom.
pi_141933040
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 16:51 schreef Teddyburrr het volgende:
Hoe bestel je op aliexpress zonder creditcard? Ik zie banktransfer staan. Heeft iemand hier ervaring mee?
Zou ik niet zo snel doen, heb je geen bescherming als er iets mis is. Dan een prepaid CC regelen bijvoorbeeld.
Top 5 China producten
  zaterdag 5 juli 2014 @ 16:59:06 #121
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_141933050
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 16:51 schreef Teddyburrr het volgende:
Lees de OP even door ;)

SPOILER: Ik kan ergens alleen met creditcard betalen, deze heb ik echter niet. Hellup!?
SPOILER: Een verkoper wil dat ik geld stort via Western Union. Goed idee?
  zondag 6 juli 2014 @ 00:08:41 #122
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_141951115
Iemand een tip voor een rc bootje? Hoeft niet overdreven goedkoop te zijn. Beetje sterk is een pré
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_141952043
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 16:28 schreef Catch22- het volgende:
Zucht. Krijg allemaal nieuwe tracking codes om dat ze niet door de douane kwamen (xiaomi powerbanks.) Nu rp codes. Wat is dat?
Werken die dingen een beetje goed?
  zondag 6 juli 2014 @ 00:29:03 #124
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_141952192
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 00:08 schreef Catch22- het volgende:
Iemand een tip voor een rc bootje? Hoeft niet overdreven goedkoop te zijn. Beetje sterk is een pré
Gadget: Feilun FT009 afstandbestuurbare boot (Tmart.com) :?
Kijk ook ff hier: http://www.banggood.com/W(...)price-0-0_page1.html
  zondag 6 juli 2014 @ 02:12:18 #125
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_141957307
quote:
1s.gif Op zondag 6 juli 2014 00:26 schreef Dimens het volgende:

[..]

Werken die dingen een beetje goed?
jeep. doen wat ze moeten doen
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_141960540
Stuurtje voor mijn fixie gekocht: http://www.ebay.nl/itm/An(...)585?var=660251228861

25 juni betaald, 26 juni verzonden, afgelopen vrijdag ontvangen en gisteren gemonteerd!
pi_141960848
Er lijkt een pakketje van dx kwijtgeraakt te zijn en ze sturen me van het kastje naar de muur. Iets meer dan twee maanden geleden besteld, deel 1 is al aangekomen en deel 2 lijkt verdwenen te zijn. Ze sturen me van het kastje naar de muur 'vertraging bij de douane', 'ga eens bij je lokale postkantoor vragen of er iets voor je ligt'. Helaas zit ik over de 45 dagen heen.. is te voorspellen hoe dit verder gaat lopen?
  zondag 6 juli 2014 @ 09:17:43 #128
128471 doctor.starbucks
Cafe maciato, high fat foam, e
pi_141960887
Heeft iemand wel eens een fiets gekocht?

150 euro incl. gratis verzending.

link
Starbucks, waar blijf je
  zondag 6 juli 2014 @ 10:09:49 #129
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_141961328
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 09:09 schreef CafeRoker het volgende:
Er lijkt een pakketje van dx kwijtgeraakt te zijn en ze sturen me van het kastje naar de muur. Iets meer dan twee maanden geleden besteld, deel 1 is al aangekomen en deel 2 lijkt verdwenen te zijn. Ze sturen me van het kastje naar de muur 'vertraging bij de douane', 'ga eens bij je lokale postkantoor vragen of er iets voor je ligt'. Helaas zit ik over de 45 dagen heen.. is te voorspellen hoe dit verder gaat lopen?
Ik zou met het track nummer contact op nemen met postNL en als daar niets bekend is, terug gaan en zeggen dat hij niet in Nederland gearriveerd is.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_141961507
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 10:09 schreef Brammetjuh94 het volgende:

[..]

Ik zou met het track nummer contact op nemen met postNL en als daar niets bekend is, terug gaan en zeggen dat hij niet in Nederland gearriveerd is.
heb ik gedaan, maar daar moet nog antwoord op komen. Komt dat 'vraag het eens bij de post na' op afpoeieren neer of is dit een serieuze stap voor hun om het op te lossen?
pi_141961519
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 09:17 schreef doctor.starbucks het volgende:

link
dat is toch niet zo bijzonder goedkoop? Bij halfords/hema/aanverwanten krijg je ze voor dezelfde prijs, en hierbij kunnen er nog aardig wat importkosten overheen komen.
pi_141961720
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 10:28 schreef CafeRoker het volgende:

[..]

dat is toch niet zo bijzonder goedkoop? Bij halfords/hema/aanverwanten krijg je ze voor dezelfde prijs, en hierbij kunnen er nog aardig wat importkosten overheen komen.
Lijkt me niet bij een product uit Engeland.

In China heb je ze vanaf 50 à 80 euro, maar dan heb je een model zonder knijpremmen en er komen dan natuurlijk wel gigantische kosten bovenop voor transport en douane enzo.
pi_141961838
quote:

link
Een fixie bouw je zelf!! Voor 150 euro kom je een heel end en dan heb je wel iets waarvan je enig idee hebt offie lekker gaat rijden. Als die wielen trouwens echt zo gespaakt zijn dan blijven ze niet lang recht.
pi_141962082
quote:

link
kan mij niet voorstellen dat je voor 150 euro incl verzenden een goede nieuwe fiets krijgt. ik zou dan binnen een half jaar al grote reparaties verwachten..
ik heb voor 120 euro een 2de hands giant fiets van MP gescoord waar nog steeds niks mee mis is na een driekwart jaar stevig gebruik
  zondag 6 juli 2014 @ 11:29:32 #135
45722 Dromer
pi_141962621
quote:

link
Als je in de UK woont, ja.
In Duitsland en Frankrijk 8 pond erbij en daarbuiten leveren ze zo te zien niet eens.
Maar zoiets wil ik niet eens op deze manier kopen.
En dit is zo te zien ook geen Chinese webshop.
pi_141963801
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 11:02 schreef mschol het volgende:

[..]

kan mij niet voorstellen dat je voor 150 euro incl verzenden een goede nieuwe fiets krijgt. ik zou dan binnen een half jaar al grote reparaties verwachten..
ik heb voor 120 euro een 2de hands giant fiets van MP gescoord waar nog steeds niks mee mis is na een driekwart jaar stevig gebruik
Dat laatste sowieso. Veel fietsen voor 5 tientjes van mp zullen nog beter zijn, en met wat customizing zien ze er even hip uit.
  zondag 6 juli 2014 @ 12:22:21 #137
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_141963864
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 10:27 schreef CafeRoker het volgende:

[..]

heb ik gedaan, maar daar moet nog antwoord op komen. Komt dat 'vraag het eens bij de post na' op afpoeieren neer of is dit een serieuze stap voor hun om het op te lossen?
Ja, dat komt vaker voor. Maar ik weet dat het postkantoor hier (in Oostenrijk tenminste) toch niks gaat beginnen zonder notificatiebericht, ies policy ende zo. Dus gewoon braaf ja en amen en volgende dag melden dat ze van niks weten.
pi_141968185
quote:
1s.gif Op zondag 6 juli 2014 02:12 schreef Catch22- het volgende:

[..]

quote:
1s.gif Op zondag 6 juli 2014 02:12 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Vet. Eens kijken of ik er eentje kan bemachtigen.
pi_141968905
quote:

link
Sportsdirect is gewoon een grote sportzaak in de UK. Die eBay pagina is hun outlet store.
pi_141970158
China air mail pakketje in 7 dagen binnen :')
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P
  zondag 6 juli 2014 @ 17:36:10 #141
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_141973335

Na veel goede ervaringen met Brainwavz een koptelefoon merk uit HongKong had ik een maandje terug maar weer is besloten iets nieuws van hun te halen. Mijn oog viel op de S1, een Mid/High range model van ze met goede specs. Met de FedEx shipping binnen drie dagen binnen :D. En nu wil ik graag met jullie mijn ervaring met de S1 delen.

Zoals ik al zei heb ik best al wel wat ervaring met Brainwavz, het bedrijf dat sinds 2008 bestaat heeft inmiddels een best groot assortiment gericht op "Bringing real earphones to real users at a realistic price". Over de jaren heen heb ik ervaren dat ze steeds betere koptelefoons gaan maken, ondanks dat de eerste koptelefoons die ze maakte al goed waren.. ze worden dus steeds beter. Heb onder andere ervaring met de Brainwavz Alpha, Beta, M1, M5 en de HM5 (headphones).

De S1 kwam met FedEx, eerste dag was ik niet thuis maar de tweede dag konden ze hem op de universiteit afgeven dus had ik hem al binnen 3 dagen totaal in huis :P Beetje gehavende FedEx doos maar daarin zat nog een witte doos en daarin de uiteindelijke verpakking.

De eerste indruk bij het uit de verpakking halen is zoals ik gewend ben qua packaging en design zeer uitstekend te noemen. De verpakking doet niet onder voor een westers merk. Er zitten verschillende 'fancy' stickers over de openingen zodat je kan zien dat de verpakking niet open is geweest, leuke toevoeging :9
Qua inhoud van de verpakking als in accessoire enzo is het ook zeker niet karig te noemen. Er worden speciale Comply Foam tips meegeleverd alsmede een aantal standaard tips.. je kan kiezen wat je fijn vind. Een zéér stevig opbergdoosje, volgens mij kan je bijna met een auto overheen rijden en dan zou je nog niets kapot zien gaan. Super chique afgewerkt, maar naar mijn zin wel iets aan de grote kant. Alle tips enzo hoef ik toch niet mee, als je die er uit haalt kan je er ongeveer twee a drie setjes koptelefoons in doen. Lijkt me toch ook niet helemaal de bedoeling. :7

Qua afwerking, aansluitingen etc. zit het snor bij Brainwavz. Waar goedkope merken nog van die plugjes gebruiken die binnen de kortste keren kabelbreuken opleveren zorgt Brainwavz er bij deze S1 zeker voor dat dat dat bij normaal gebruik echt verleden tijd is ^O^ De brede kabel zorgt er voor dat hij niet zo snel in de knoop raakt wat natuurlijk fijn is. Het ziet en voelt allemaal goed doordacht uit en is van hoge kwaliteit materiaal gemaakt.

Maar waar het natuurlijk uiteindelijk allemaal om gaat is het geluid. En over dat geluid valt nog een beetje te twisten. Já ze hebben een koptelefoon op de markt gebracht met echt goed geluid in een breed bereik, maar er zijn wel wat flaws.
De eerste indruk die ik had, eerste paar dagen was echt WOW. Super lekker geluid over bijna het hele spectrum, goede bas die er lekker inkickt :Y .
Maar nu ik gewend aan het raken ben aan de oortjes merk ik toch bij specifieke nummers dat de overall performance echt nog steeds top is maar sommige mid-tonen niet gehaald worden en de bas pas laat inkickt. Voor mijn gevoel zit er dus een gat tussen de mid-tonen en de bas die deze S1 niet helemaal lekker weer kan geven.

Overall conclusie over de S1 kan ik zeggen dat deze zijn geld waard is. Is hij dubbeldik zijn geld waard? Nee, dat niet. Maar voor de 60-80 dollar range is het wel echt een prima koptelefoon. Qua bouwkwaliteit kunnen ze er niet veel aan verbeteren. En in praktijk merk je niet veel van de kleine minpuntjes die ik opgemerkt heb tijdens het luisteren. Bij specifieke nummers merk je als je er écht op let dat het geluid niet optimaal is, maar toch is het mijn nieuwe dagelijks gebruik nr.1 koptelefoon O+ in combinatie met de meegeleverde Comply Foam tips geeft het echt een top luister ervaring _O_ .

De Brainwavz S1 is te koop bij MP4Nation voor $74,12.
  zondag 6 juli 2014 @ 19:42:37 #142
128471 doctor.starbucks
Cafe maciato, high fat foam, e
pi_141977719
quote:
7s.gif Op zondag 6 juli 2014 15:31 schreef Xetran het volgende:

[..]

Sportsdirect is gewoon een grote sportzaak in de UK. Die eBay pagina is hun outlet store.
1000 maal excuses!

Was vooral benieuwd of iemand wel eens een fiets heeft gekocht uit/via China.
Starbucks, waar blijf je
  zondag 6 juli 2014 @ 19:57:42 #143
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_141978348
@ S1:
quote:
12s.gif Op donderdag 21 november 2013 07:51 schreef shiznuts het volgende:

Brainwavz S1
Goed gelaagd, heldere mids/highs, met een overheersende bass. De bass is nogal blubberig, rond, uitgesmeerd. Kweenie, vind het niet zo heel lekker, heb liever een wat directere bass met een impactvolle 'kick'. Zou 'em niet gebruiken als allrounder, pop/rock is dan mweh. Voor sommige electro dance/house en R&B rap nog niet zo slecht misschien, maar w.m.b. ben je beter bediend met de Delta's eigenlijk. Of die Visang die ik een paar dagen geleden voorbij liet komen; zijn ook erg fijntjes. :Y

[..]
En on another note...
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 23:50 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Kwam vandaag ook nog de Brainwavz S1 (toen voor 42 USD bemachtigd) binnen.

[..]
Dus ik kan 'em niet echt aanbevelen. Hoop dat de S5 stukken beter bevalt. :Y
Wel het mooie van Brainwavz, voor elk budget en smaak wel wat.
pi_141978878
echt handig, dhl shipping :@
pi_141981498
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 19:42 schreef doctor.starbucks het volgende:

[..]

1000 maal excuses!

Was vooral benieuwd of iemand wel eens een fiets heeft gekocht uit/via China.
Vraag het me ook af. Wilde het wel eens proberen, stadsfietsje ofzo. Maar mijn tanden moeten oprapen van het asfalt wil ik ook niet echt als het niet zo soepel blijkt te gaan. :P
  zondag 6 juli 2014 @ 21:02:52 #146
327191 RobertNL
For your gear.
pi_141981602
Heeft iemand hier toevallig zo'n ding liggen:
http://www.allekabels.nl/(...)-verloopstekker.html

Heb hem voor volgende week zaterdag nodig, maar 7 euro is nogal aan de prijs ;)

Geregeld,bedankt Remcosw!

[ Bericht 6% gewijzigd door RobertNL op 06-07-2014 21:31:08 ]
  zondag 6 juli 2014 @ 21:27:06 #147
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_141983014
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 20:11 schreef badschaap het volgende:
echt handig, dhl shipping :@
What happened?
pi_141986776
quote:
1s.gif Op zondag 6 juli 2014 21:27 schreef funky_fart het volgende:

[..]

What happened?
oh nee, ik vind t wel grappig dat ik tot op de minuut precies kan zien waar me pakketje is xd
Mijn pakketje is dus vandaag om 18:31 aangekomen in hun distri centrum in leipzig, en daar verwerkt om 19:30 :p
  maandag 7 juli 2014 @ 03:02:13 #149
204014 Markos.
Burp! Geen koala!
pi_141994485
Hebben jullie nog een aanrader voor bluetooth speakers? Budget tot 10 dollar ofzo.
Ik heb nu deze, en die zijn opzich prima
http://www.focalprice.com(...)ck.html?Currency=EUR
Maar als jullie ook wat anders weten wil ik die ook wel eens uitproberen.
Toyota RA28 powerrr / VW Golf MK1 / VW T1 !!
DealExtreme infopagina -&gt; http://deal-extreme.blogspot.com alles over hoe je er kunt bestellen en wat er bij komt kijken
  maandag 7 juli 2014 @ 03:16:47 #150
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_141994599
Als je écht iets moois wilt doe je zo'n beetje minstens je budget verdubbelen. Daaronder is het niet veel soeps.
Verder... volg de huisregel:
quote:
First google, then ask. We zijn hier in dit topic geen customer service die op jouw commando alles voor je doen. We gaan geen moeite voor je doen als je die moeite zelf al niet eens op kunt brengen. Wil je ergens ondanks je eigen pogingen toch niet uitkomen, dan kun je, onder vermelding van wat je zelf allemaal al geprobeerd hebt om aan het antwoord te geraken, het natuurlijk altijd vriendelijk vragen
Tip: vele zaken zijn al besproken; duik de archieven in! Voeg je zoekterm(en) toe aan deze search
https://www.google.nl/#q=(...)oth%22+%22speaker%22
Dan kom je er al gauw achter dat de Earson ER151 dé keuze is waar menigeen al voor bezweken is.
Moet het toch echt goedkoper, dan van AliExpress een S11 plukken ofzo.

Audio = technologie = kost geld
pi_142000248
1e keer dat ik douane kosten enzo moet betalen, meteen 40,65 :')
pi_142000340
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 03:16 schreef shiznuts het volgende:
Als je écht iets moois wilt doe je zo'n beetje minstens je budget verdubbelen. Daaronder is het niet veel soeps.

[..]

Dan kom je er al gauw achter dat de Earson ER151 dé keuze is waar menigeen al voor bezweken is.

is er nog een coupon ofzo voor de earson?
pi_142000740
Misschien hoort m'n vraag hier niet thuis maar vraag me af of er ergens een Chinatown-topic is.
Werewolf
  maandag 7 juli 2014 @ 12:25:01 #154
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_142000861
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 12:04 schreef badschaap het volgende:
jezus man, het kost nogal wat tijd/moeite/budget wil jij je dg350 in handen krijgen. Of was het voor wat anders?
pi_142000910
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 12:25 schreef funky_fart het volgende:

[..]

jezus man, het kost nogal wat tijd/moeite/budget wil jij je dg350 in handen krijgen. Of was het voor wat anders?
jaa de dg350
  maandag 7 juli 2014 @ 14:26:19 #156
172072 JiePieWie
Mechcommander for life!
pi_142004741
Hmm.. Mijn powerbank is op 20-6 verstuurd vanaf Chinebuye en nog steeds niet binnen. Nu wordt het spannend of het op tijd binnen is voor mijn vakantie.. Hoe snel is Chinabuye ongeveer? is het een van de langzamere shippers?
  maandag 7 juli 2014 @ 14:40:20 #157
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_142005193
Wat een hufters bij Tmart zeg bah :(
Ze reageren niet eens op het dispute.
YouTube
pi_142005310
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 14:26 schreef JiePieWie het volgende:
Hmm.. Mijn powerbank is op 20-6 verstuurd vanaf Chinebuye en nog steeds niet binnen. Nu wordt het spannend of het op tijd binnen is voor mijn vakantie.. Hoe snel is Chinabuye ongeveer? is het een van de langzamere shippers?
Mijn powerbank van 4-06 is ook nog niet binnen....
pi_142005384
Blegh, m'n 3 pack DSTE accu's voor m'n DSLR schieten ook niet op. Op 5 juni besteld en nog niet binnen.
Zogenaamd tracking bijgekregen; maar die klopt voor geen meter (LF***********).

Begin 'm toch wel een beetje te knijpen; zou ze half augustus toch wel graag willen gebruiken :%

(Overigens 2x besteld; eerste keer nog toen m'n PayPal adres niet klopte. Geen claim voor gedaan en die is 4 dagen geleden ook verlopen (ben 49 verder) ;( ...
pi_142005402
maar hoezo zijn de douanekosten dan zo hoog?
  maandag 7 juli 2014 @ 14:54:16 #161
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_142005636
misschien hebben ze de dollarprijs gebruikt in euros
Were making, were making!
Radio Soulwax!
pi_142005700
pak m beet 68 euro en dan 40 euro douane, beeetje raar
pi_142005826
altijd handig die chinese horloges, kwam enetje gistere binnen, valt dat dichtmaak ding eraf _O-
  maandag 7 juli 2014 @ 15:07:59 #164
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_142006100
Ik ben vooral een lurker in dit topic, maar ik vroeg me toch af of er toevallig iemand ervaring heeft met deze:
http://www.buyincoins.com/item/35712.html#.U7qbXfl_tqQ

Heb inmiddels al wat kleine bestellingen gedaan bij voornamelijk BIC en BG :) Tot nu toe naar volle tevredenheid.
  maandag 7 juli 2014 @ 15:08:55 #165
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_142006129
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 15:07 schreef ThaBrain het volgende:
Ik ben vooral een lurker in dit topic, maar ik vroeg me toch af of er toevallig iemand ervaring heeft met deze:

Heb inmiddels al wat kleine bestellingen gedaan bij voornamelijk BIC en BG :) Tot nu toe naar volle tevredenheid.
Ga er maar vanuit dat dit niet goed werkt.
Helemaal gezien de prijs in verhouding met het aantal MaH.
YouTube
pi_142006143
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 15:07 schreef ThaBrain het volgende:

jaah, werkt wel redelijk. In de zon opladen werkt half, je meot t vooral zien als powerbank met een zonneschermpje erop
  maandag 7 juli 2014 @ 15:09:57 #167
300788 igi0n
Paraplu
pi_142006170
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 14:44 schreef badschaap het volgende:

[..]

Mijn powerbank van 4-06 is ook nog niet binnen....
Hier ook niet (01-06). Kan alleen geen ticket openen bij ChinaBuye omdat er 'blijkbaar' al een ticket open staat (not). Dus daar maar even achteraan o|O
pi_142006224
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 15:09 schreef igi0n het volgende:

[..]

Hier ook niet (01-06). Kan alleen geen ticket openen bij ChinaBuye omdat er 'blijkbaar' al een ticket open staat (not). Dus daar maar even achteraan o|O
gewoon bij paypal doen. Ik ben overeengekomen als dat ding over 10 dagen niet binnen is mag ik kiezen tussen refund of opnieuw sturen
  maandag 7 juli 2014 @ 15:17:12 #169
300788 igi0n
Paraplu
pi_142006431
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 15:11 schreef badschaap het volgende:

[..]

gewoon bij paypal doen. Ik ben overeengekomen als dat ding over 10 dagen niet binnen is mag ik kiezen tussen refund of opnieuw sturen
Ja, ga ik uiteindelijk ook wel doen. Alleen ik vertel eerst even tegen ChinaBuye, zo lief ben ik wel O+ :9
  maandag 7 juli 2014 @ 15:19:52 #170
327191 RobertNL
For your gear.
pi_142006538
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 12:04 schreef badschaap het volgende:
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 14:47 schreef badschaap het volgende:
maar hoezo zijn de douanekosten dan zo hoog?
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 14:56 schreef badschaap het volgende:
pak m beet 68 euro en dan 40 euro douane, beeetje raar
68 euro met DHL? of is dat zonder ;)?

DHL rekent (sinds kort) ¤12.10 kosten voor de inklaring.
Blijft er dus 28 euro over. Zou betekenen dat ze de waarde op iets van 130 euro hebben geschat.
Wat stond er op de factuur voor de douane? Daar zou het aan kunnen liggen.

Mailtje sturen naar dat adres wat op die brief over inklaring staat. Dan krijg je een verklaring van geen bezwaar en moet je een brief naar de belastingdienst sturen. Dan kan het zijn dat je nog iets terug krijgt :).
  maandag 7 juli 2014 @ 15:21:13 #171
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_142006584
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 15:19 schreef RobertNL het volgende:

[..]

[..]

[..]

Hou je dus 28 euro over zou betekenen dat ze de waarde op iets van 130 euro hebben geschat.
Wat stond er op de factuur van de douane? Daar zou het aan kunnen liggen.

Mailtje sturen naar dat adres wat op die brief over inklaring staat. Dan krijg je een verklaring van geen bezwaar en moet je een brief naar de belastingdienst sturen. Dan kan het zijn dat je nog iets terug krijgt :).
Heeft een maat van me ook gedaan voor een bestelling waar ze de waarde voor korting ipv hetgeen we betaald hebben (gezamelijke order) rekenden, waardoor de belasting net zo hoog was als de waarde van de bestelling.

dat is 4 maanden geleden, nog niets van gehoord.
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_142006966
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 15:19 schreef RobertNL het volgende:

[..]

[..]

[..]

Blijft er dus 28 euro over. Zou betekenen dat ze de waarde op iets van 130 euro hebben geschat.
Wat stond er op de factuur voor de douane? Daar zou het aan kunnen liggen.

68 met dhl
pi_142006986
en daarbij kan de douane toch gewoon googelen naar de waarde?
pi_142007037
ik heb trouwens geen brief gehad, de bezorgmeneer van dhl zei dat zo. Ik had geen 40 eu contant op zak dus nu komtie morgen terug
  maandag 7 juli 2014 @ 16:02:50 #175
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_142007957
waar heb je de dg350 gekocht voor die prijs?
Were making, were making!
Radio Soulwax!
  maandag 7 juli 2014 @ 16:07:38 #176
204014 Markos.
Burp! Geen koala!
pi_142008093
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 03:16 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Ja ik zat er wel over te twijfelen maar ik heb het niet persé nodig. Die goedkope meuk klinkt mij al prima voor buiten in de herrie. Ben sowieso niet echt een audiofiel

quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 12:07 schreef badschaap het volgende:

[..]

is er nog een coupon ofzo voor de earson?
Ben ik ook wel benieuwd naar

-

Verder iemand ervaring met shirts bestellen via Aliexpress? En dan met name voetbal shirts. Ondanks dat het WK voorbij is voordat ik ze binnen heb, wil ik toch misschien een shirt gaan bestellen. Hier twee willekeurige shops met hoge rating:

Waar moet je op letten? En hoe kan ik het beste bepalen welke maat ik moet bestellen? Ik neem aan dat een M of L van hier niet gelijk is aan hun maten. Er staan vaak wel omreken tabellen bij maar ik heb volgens mij al een paar keer gelezen dat die niet kloppen met wat je krijgt.

[ Bericht 8% gewijzigd door kanovinnie op 07-07-2014 16:31:47 ]
DealExtreme infopagina -&gt; http://deal-extreme.blogspot.com alles over hoe je er kunt bestellen en wat er bij komt kijken
  maandag 7 juli 2014 @ 16:30:04 #177
327191 RobertNL
For your gear.
pi_142008831
quote:
11s.gif Op maandag 7 juli 2014 15:21 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Heeft een maat van me ook gedaan voor een bestelling waar ze de waarde voor korting ipv hetgeen we betaald hebben (gezamelijke order) rekenden, waardoor de belasting net zo hoog was als de waarde van de bestelling.

dat is 4 maanden geleden, nog niets van gehoord.
Ah, hier toen wel een brief met de verklaring gehad. Maar had achteraf geen zin omdat het maar om 4 euro ging. Dacht eerst dat het vrijgesteld was (RMA) maar dat bleek niet zo.

quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 15:31 schreef badschaap het volgende:
en daarbij kan de douane toch gewoon googelen naar de waarde?
Ze hebben daar een tabel voor of ze kijken naar de factuur. Dus het is maar net wat die Chinees daar op heeft gezet.
pi_142008850
Vandaag voor het eerst een paypal geschil aangemaakt. Kwam er net op tijd achter dat ik nog 1 dag had om een xiaomi power bank van BG te ontvangen.
“Being second is to be the first of the ones who lose.”
  maandag 7 juli 2014 @ 16:31:37 #179
116613 NX
mixin...
pi_142008879
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 16:30 schreef Waffle het volgende:
Vandaag voor het eerst een paypal geschil aangemaakt. Kwam er net op tijd achter dat ik nog 1 dag had om een xiaomi power bank van BG te ontvangen.
Deel je ervaring aub, heb zelf nog nooit een dispute hoeven aan te maken maar wil een en ander weten voor het geval dat :)
  maandag 7 juli 2014 @ 16:32:02 #180
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_142008889
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 16:07 schreef Markos. het volgende:

[..]

Ja ik zat er wel over te twijfelen maar ik heb het niet persé nodig. Die goedkope meuk klinkt mij al prima voor buiten in de herrie. Ben sowieso niet echt een audiofiel

[..]

Ben ik ook wel benieuwd naar

-

Verder iemand ervaring met shirts bestellen via Aliexpress? En dan met name voetbal shirts. Ondanks dat het WK voorbij is voordat ik ze binnen heb, wil ik toch misschien een shirt gaan bestellen. Hier twee willekeurige shops met hoge rating:

Waar moet je op letten? En hoe kan ik het beste bepalen welke maat ik moet bestellen? Ik neem aan dat een M of L van hier niet gelijk is aan hun maten. Er staan vaak wel omreken tabellen bij maar ik heb volgens mij al een paar keer gelezen dat die niet kloppen met wat je krijgt.
Nepspul is niet toegestaan.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_142008934
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 16:31 schreef NX het volgende:

[..]

Deel je ervaring aub, heb zelf nog nooit een dispute hoeven aan te maken maar wil een en ander weten voor het geval dat :)

Iets te veel ervaring helaas, en dan nog ebay en aliexpress.. :|
  maandag 7 juli 2014 @ 16:38:43 #182
116613 NX
mixin...
pi_142009087
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 16:33 schreef G-NiLES het volgende:
[ afbeelding ]
Iets te veel ervaring helaas, en dan nog ebay en aliexpress.. :|
Hmm, dat is ook niet lekker. Ik bestel niet veel en gelukkig tot op heden geen problemen gehad. Wat gebeurt er als je een dispute hebt geopend? PayPal stuurt het door naar de verkoper voor een reactie?
pi_142010019
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 16:38 schreef NX het volgende:

[..]

Hmm, dat is ook niet lekker. Ik bestel niet veel en gelukkig tot op heden geen problemen gehad. Wat gebeurt er als je een dispute hebt geopend? PayPal stuurt het door naar de verkoper voor een reactie?
Ja. En dan ga je via paypal verder praten.
Same goes for Ebay / aliexpress.
Slim om wel alles via de sites te doen, zodat je logging hebt van je communicatie.
Mocht je er dan niet uitkomen (je hoeft de oplossing die ze bieden niet te accpeteren) dan kun je hem escaleren en gaat paypal alles lezen en een besluit vormen.

Ga alleen in op een resend als je tijd genoeg hebt en vraag dan om tracking#. Doe je dat niet, dan loop je het risico dat je de claim niet meer kan escaleren want dan is je bestelling te oud.
  maandag 7 juli 2014 @ 17:05:02 #184
116613 NX
mixin...
pi_142010093
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 17:03 schreef G-NiLES het volgende:
Ja. En dan ga je via paypal verder praten. Same goes for Ebay / aliexpress. Slim om wel alles via de sites te doen, zodat je logging hebt van je communicatie.
Mocht je er dan niet uitkomen (je hoeft de oplossing die ze bieden niet te accpeteren) dan kun je hem escaleren en gaat paypal alles lezen en een besluit vormen.

Ga alleen in op een resend als je tijd genoeg hebt en vraag dan om tracking#. Doe je dat niet, dan loop je het risico dat je de claim niet meer kan escaleren want dan is je bestelling te oud.
Goed om te weten ^O^ Dank voor de uitleg en tips :)
  maandag 7 juli 2014 @ 17:26:05 #186
204014 Markos.
Burp! Geen koala!
pi_142011030
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 16:32 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Nepspul is niet toegestaan.
Ah ja shit haha, dat is natuurlijk ook gewoon namaak |:(
  maandag 7 juli 2014 @ 17:39:26 #187
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_142011632
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 14:26 schreef JiePieWie het volgende:
Mijn powerbank heeft Chinabuye een dag eerder verzonden (19e) en afgelopen vrijdag lag de envelop bij mij in de bus. (Leeg weliswaar, maar dat terzijde)
  maandag 7 juli 2014 @ 18:35:33 #188
45722 Dromer
pi_142013552
quote:
Ik ben aan het proberen te bedenken waarom je je neus zou willen masseren.

Eh tja.. omdat er zenuwen zitten: http://www.gratisadviseurs.nl/question.php?id=63097
pi_142013672
Iemand met goede search skills
Ik zoek een accu voor de Denver AC-5000W actioncam. Accu betreft de Li-ion SY880 3.7V 1000mah maar kan hem nergens vinden ;(
pi_142013992
Enkele maanden geleden had ik 6 aanstekers van Honest gekocht.
Dit type.
Ook wel hier vermeld dat het prima dingen zijn, echter, zijn ze bijna allemaal kapot. Had er een paar weggegeven, en gehoord dat bij iedereen het kogeltje na verloop van tijd eruit is geschoten. Bij mijn eigen 2 exemplaren precies hetzelfde. Geen goede koop dus.

Iemand nog stijlvolle aanstekers tegenkomen, die waarschijnlijk wat beter zijn?
Denk dat een wieltje dus toch niet zo handig is met dit soort prijzen.

Vond deze zelf wel redelijk.
pi_142014527
quote:
10s.gif Op maandag 7 juli 2014 18:39 schreef admiraal_anaal het volgende:
Iemand met goede search skills
Ik zoek een accu voor de Denver AC-5000W actioncam. Accu betreft de Li-ion SY880 3.7V 1000mah maar kan hem nergens vinden ;(
http://www.aliexpress.com(...)a-DV/1824630547.html
  maandag 7 juli 2014 @ 19:33:05 #192
300788 igi0n
Paraplu
pi_142015908
Weet iemand een slimme manier om je SJ4000 samen met je onderwater case vast te maken aan een monopod? :7
pi_142016130
Wat is jullie record van aantal dagen dat het duurt tot je je bestelde product hebt ontvangen?

Ik ga binnenkort op vakantie voor best lang en weet niet of ik het product daarvoor nog ontvang :')
pi_142016135
quote:
1s.gif Op maandag 7 juli 2014 19:38 schreef RavioliPunch het volgende:
Wat is jullie record van aantal dagen dat het duurde tot je je bestelde product hebt ontvangen?

Ik ga binnenkort op vakantie voor best lang en weet niet of ik het product daarvoor nog ontvang :')
  maandag 7 juli 2014 @ 19:39:54 #195
300788 igi0n
Paraplu
pi_142016190
quote:
Wat is jullie record van aantal dagen dat het duurt tot je je bestelde product hebt ontvangen?

In 6 jaar tijd is het langste ooit ongeveer 50 dagen geweest bij mij. Maar er zijn wel mensen hier die 3 maand op een product hebben moeten wachten.. :N
Maar eigenlijk is er helemaal geen touw aan vast te knopen. Soms moet je super lang wachten en de andere keer ligt het binnen een week op de mat :s)
  maandag 7 juli 2014 @ 19:53:38 #196
327191 RobertNL
For your gear.
pi_142016791
163 dagen op een LED pig _O-
pi_142016911
Xiaomi powerbank in de aanbieding bij ali voor een tientje
  maandag 7 juli 2014 @ 19:56:47 #198
45722 Dromer
pi_142016945
quote:
14s.gif Op maandag 7 juli 2014 19:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Xiaomi powerbank in de aanbieding bij ali voor een tientje
Vast geen echte.
pi_142017058
quote:
11s.gif Op maandag 7 juli 2014 19:56 schreef Dromer het volgende:

[..]

Vast geen echte.
Staat op de homepage. Is normaal 27 dollar, dus niet heel goedkoop. Nu meer dan 50% eraf
  maandag 7 juli 2014 @ 20:02:48 #200
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_142017254
quote:

Sinds oktober ongeveer is er nog een stropdas onderweg...

5 weken voor een itailor overhemd (normaal voor hun)
45 dagen en counting voor een SJ4000
3 maanden op een stropdas
YouTube
  maandag 7 juli 2014 @ 20:03:50 #201
327191 RobertNL
For your gear.
pi_142017312
quote:
14s.gif Op maandag 7 juli 2014 19:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:

[..]

Staat op de homepage. Is normaal 27 dollar, dus niet heel goedkoop. Nu meer dan 50% eraf
Tja, ook de nepperts kosten wel eens 27 dollar ;)
pi_142017585
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 20:03 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Tja, ook de nepperts kosten wel eens 27 dollar ;)
Wat is het nadeel van een nepper?
pi_142019096
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 20:02 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Sinds oktober ongeveer is er nog een stropdas onderweg...

5 weken voor een itailor overhemd (normaal voor hun)
45 dagen en counting voor een SJ4000
3 maanden op een stropdas
Jij hebt vaak geluk zo te zien.

Bij mij is het meestal afhankelijk van de verkoper. Spul van Banggood heb ik meestal na 10 à 14 dagen binnen. Zeker kleinere dingen die door de brievenbus kunnen. Pakketpost wil nog wel paar dagen langer duren.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
  maandag 7 juli 2014 @ 20:42:46 #204
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_142019761
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 20:35 schreef Muto het volgende:

[..]

Jij hebt vaak geluk zo te zien.

Bij mij is het meestal afhankelijk van de verkoper. Spul van Banggood heb ik meestal na 10 à 14 dagen binnen. Zeker kleinere dingen die door de brievenbus kunnen. Pakketpost wil nog wel paar dagen langer duren.
Van de 60 items die ik besteld heb (net gekeken)
Zijn er 2 refunds geweest wegens niet ontvangen, 1 daarvan is daarna uiteindelijk nog binnengekomen
2 refunds zijn gedaan omdat het product niet meer in voorraad was (sinaasappelschiller en volgens mij een controller)

Op dit moment dus nog de SJ4000, die ik dadelijk ga escaleren (case loopt nog).

Valt mee dus.
YouTube
pi_142019829
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 20:42 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Van de 60 items die ik besteld heb (net gekeken)
Zijn er 2 refunds geweest wegens niet ontvangen, 1 daarvan is daarna uiteindelijk nog binnengekomen
2 refunds zijn gedaan omdat het product niet meer in voorraad was (sinaasappelschiller en volgens mij een controller)

Op dit moment dus nog de SJ4000, die ik dadelijk ga escaleren (case loopt nog).

Valt mee dus.
Ah, ging dus om uitzonderingen. Mijn SJ is vanmorgen in NL aangekomen (10 dagen geleden besteld). Hopelijk komt het ook snel hierheen.
  maandag 7 juli 2014 @ 20:46:12 #206
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_142019970
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 18:47 schreef yorkick het volgende:
Enkele maanden geleden had ik 6 aanstekers van Honest gekocht.
Dit type.
Ook wel hier vermeld dat het prima dingen zijn, echter, zijn ze bijna allemaal kapot. Had er een paar weggegeven, en gehoord dat bij iedereen het kogeltje na verloop van tijd eruit is geschoten. Bij mijn eigen 2 exemplaren precies hetzelfde. Geen goede koop dus.

Iemand nog stijlvolle aanstekers tegenkomen, die waarschijnlijk wat beter zijn?
Denk dat een wieltje dus toch niet zo handig is met dit soort prijzen.

Vond deze zelf wel redelijk.
Met zo'n vuursteen wieltje is wel erg jaren 80 :P Ziet er een beetje flimsy uit dit model.
Honest is juist een goed merk maar dat zijn de elektronische windproof modellen. Zijn ook een tikkie duurder dan $3. Fasttech heeft zo te zien niet echt leuke honest modellen.

Dit type zoek je, vraag maar aan Shiz :7
pi_142020157
Ik heb zoveel besteld, maar niet komt. Lijkt wel of alles wordt tegen gehouden!
*zet aluminium hoedje op*
pi_142020568
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 20:46 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Met zo'n vuursteen wieltje is wel erg jaren 80 :P Ziet er een beetje flimsy uit dit model.
Honest is juist een goed merk maar dat zijn de elektronische windproof modellen. Zijn ook een tikkie duurder dan $3. Fasttech heeft zo te zien niet echt leuke honest modellen.

[ afbeelding ]
Dit blijft ook een fijn (maar simpel) dingetje:
http://www.dx.com/p/styli(...)er-1456#.U7rrTECpaSc
  maandag 7 juli 2014 @ 20:58:19 #209
327191 RobertNL
For your gear.
pi_142020939
quote:
14s.gif Op maandag 7 juli 2014 20:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:

[..]

Wat is het nadeel van een nepper?
Minder capaciteit, ontploffingen, wisselende voltage output, etc, etc.
De echte kost wellicht het dubbele, maar is dat ook dubbel en dwars waard ;)!
  maandag 7 juli 2014 @ 21:08:53 #210
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_142021668
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 20:53 schreef GuitarJJ het volgende:

[..]

Dit blijft ook een fijn (maar simpel) dingetje:
http://www.dx.com/p/styli(...)er-1456#.U7rrTECpaSc
Die is inderdaad lekker licht maar voelt niet zo robuust aan als een Honest van metaal.
Voor rokers is een lichte aansteker wel iets fijner, neem ik aan. Ik ben meer van de show, dus een dikke Honest met minstens 2 vlammen :P
  maandag 7 juli 2014 @ 21:10:27 #211
429602 julius123
julius123
pi_142021796
26 juni hubsan x4 107c besteld, vandaag is het pakket in NL aangekomen. Shipment gaat via Zweden Post.
Ik vind het aardig rap gaan.
pi_142028947
:7

Rook niet dus wat ik ermee doe :') ...
  maandag 7 juli 2014 @ 23:20:24 #213
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_142029701
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 23:03 schreef Iemand91 het volgende:
:7

[ afbeelding ]

Rook niet dus wat ik ermee doe :') ...
1x per jaar vuurwerk aansteken. :P
En af en toe een kaarsje om de gesneuvelde rotjes en pijlen te herdenken. :+
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Deze man weet. :Y Gewoon ff op eBay en webshops zoeken op 'Honest jet flame' ofzo. En dan zo'n mooie halen met een enkele of dubbele vlam. Vaak ook geschaard onder de categorie 'sigaren aanstekers'. Die dingen die 1300 graden beweren te halen zou ik overigens lekker vanaf blijven. Meurende prutkwaliteit ondingen zijn dat. :P

- Geinige 'stekers, naast twee bazige Honests ook eentje met eaglekop en LEDje en eentje met 2 flamemodes...

[ Bericht 22% gewijzigd door shiz op 07-07-2014 23:57:08 ]
  dinsdag 8 juli 2014 @ 00:06:09 #214
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_142031344
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 23:20 schreef shiznuts het volgende:

[..]

[..]

Deze man weet. :Y Gewoon ff op eBay en webshops zoeken op 'Honest jet flame' ofzo. En dan zo'n mooie halen met een enkele of dubbele vlam. Vaak ook geschaard onder de categorie 'sigaren aanstekers'. Die dingen die 1300 graden beweren te halen zou ik overigens lekker vanaf blijven. Meurende prutkwaliteit ondingen zijn dat. :P

- Geinige 'stekers, naast twee bazige Honests ook eentje met eaglekop en LEDje en eentje met 2 flamemodes...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik moet het gewoon vragen man... waar laat je al dat spul?
Volgens mij werk jij stiekem gewoon uit 1 of ander hoofdkwartier van de Chinees :')
YouTube
  dinsdag 8 juli 2014 @ 00:14:38 #215
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_142031628
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 00:06 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Ik moet het gewoon vragen man... waar laat je al dat spul?
Volgens mij werk jij stiekem gewoon uit 1 of ander hoofdkwartier van de Chinees :')
Ssstttt.... :X Straks is m'n cover nog blown.
Ik moet jullie enthousiast krijgen om spullen uit China te kopen, daar leef ik van.
*shiznuts briljant hilarische paint ooit eens van monkey niet teruggevonden krijgt

AliExpress... :N ;(

't STAAT ER TOCH DIK OP JONGUH. 'AQUACELL'. BEETJE LIEGEN TEGEN ME. :(
pi_142031660
quote:
Doe ik ook niet aan. :+
  dinsdag 8 juli 2014 @ 00:18:04 #217
300788 igi0n
Paraplu
pi_142031730
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 00:14 schreef shiznuts het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Deze marketing :')
  dinsdag 8 juli 2014 @ 09:02:23 #218
45722 Dromer
pi_142036230
quote:
14s.gif Op maandag 7 juli 2014 19:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:

[..]

Succes. Laat maar weten of het een echte is. Ik heb er ook ooit eens voor een normale prijs gekocht, maar die bleek nep. Verkoper met heel veel verkopen en hoog percentage. Wel geld teruggekregen via dispute.
pi_142036399
Dat zijn een paar leuke aanstekers, zijn er ook aanstekers speciaal voor sigaren te krijgen in die web-shops? :)
  dinsdag 8 juli 2014 @ 09:36:02 #220
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_142036706
* shiznuts joins the club...

... nieuwe cam, nieuw kaartje. Duurde ff, maar dan heb je ook wat. En seems legit ook nog.
Benieuwd of het m'n GoPro's nog een beetje bijhouden kan. Schermpje direct op de achterkant is natuurlijk wel sowieso al een erg leuke feature en voor de prijs kun je je nieuwsgierigheid ook weleens stillen. Remember:
quote:
US $ 77.02 (Including AliExpress Coupon: US $ 10.00;Buyer Payment US $ 67.02)
:D !
  dinsdag 8 juli 2014 @ 09:43:49 #221
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_142036833
Seg. :( Hoe krijg je dat KUDTKLEPPIE oop? :r

:P Seriously though.
pi_142037041
quote:

g
Dat ziet er spannend uit. Linkje? want wil die wel erbij hebben als vuurtje.
  dinsdag 8 juli 2014 @ 10:10:22 #223
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_142037386
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 09:55 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Dat ziet er spannend uit. Linkje? want wil die wel erbij hebben als vuurtje.
Seg. Zoek ook zelf eens ff, hè.
<sherlock mode: on>
rechtklik > afbeelding bekijken > url = http://www.image-tmart.com/info_images/Lighter-13007639.jpg
google: 'tmart.com 13007639' -> http://www.tmart.com/Refi(...)ark-Red_p137478.html
Uitverkocht, but you get the idea. Hierboven ook gezegd hoe je leuke Honest lighters vindt:
quote:
Gewoon ff op eBay en webshops zoeken op 'Honest jet flame' ofzo
'Honest jet lighter', 'Honest lighter', 'Double Honest'. Bedenk het maar. Beetje self-initiative, hè.
Hier in het zilver: http://www.tmart.com/Refi(...)er-Gray_p137499.html .
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 09:15 schreef Questular het volgende:
Dat zijn een paar leuke aanstekers, zijn er ook aanstekers speciaal voor sigaren te krijgen in die web-shops? :)
Nee, absoluut niet, daarom liet ik in de post voor je ook 'Vaak ook geschaard onder de categorie 'sigaren aanstekers' ' vallen. ;(
pi_142037484
Beter lezen de volgende keer dus :)
  dinsdag 8 juli 2014 @ 10:16:16 #225
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_142037548
Heb je voor cigaren niet eerder eentje nodig met drie flames? :9

Of een quadje... shittt. :7
  dinsdag 8 juli 2014 @ 10:58:53 #226
423269 l0lownkill
SjinaSjopper
pi_142038506
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 10:16 schreef shiznuts het volgende:
Heb je voor cigaren niet eerder eentje nodig met drie flames? :9
[ afbeelding ]
Of een quadje... shittt. :7
[ afbeelding ]
Die eerste lijkt meer op een lightsaber :+
  dinsdag 8 juli 2014 @ 11:07:13 #227
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_142038747
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 10:58 schreef l0lownkill het volgende:

[..]

Die eerste lijkt meer op een lightsaber :+
Luke... *ksshhhhhh* have you lost wait? *ksshshhhhh*
You look... lighter. B-)
pi_142039370
Kijk! BIC heeft enkele landen wie we gaan verslaan en al verslagen hebben nu uitgebracht als sleutelhanger :D

http://www.buyincoins.com/item/43332.html
pi_142039961
quote:

[..]

quote:

[..]

[..]

Nou ik vind deze modellen juist niet echt stijlvol, heeft vooral te maken met dat het Jet lighters zijn.
Vuursteen heeft wel zijn charme vind ik;).
Maar bedankt voor de tips, misschien toch eens eentje proberen.
  dinsdag 8 juli 2014 @ 11:55:24 #230
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_142040003
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 11:31 schreef davedavy het volgende:
Kijk! BIC heeft enkele landen wie we gaan verslaan en al verslagen hebben nu uitgebracht als sleutelhanger :D

http://www.buyincoins.com/item/43332.html
Ik had gehoopt op een '74 rematch met dit keer winst voor de Oranjes, maar dan zal het wel NED - BRA worden idd. :P
pi_142041014
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 11:55 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Ik had gehoopt op een '74 rematch met dit keer winst voor de Oranjes, maar dan zal het wel NED - BRA worden idd. :P
Ik gok ook op een NED-DUI finale maar BIC denkt blijkbaar van niet ;(
  dinsdag 8 juli 2014 @ 12:47:52 #232
300788 igi0n
Paraplu
pi_142041940
Mijn SJ4000 case is ook gearriveerd. Eerder werd vermeld dat hij niet echt compatible was met de SJ4000 omdat hij eigenlijk voor de GoPro is bedoeld, maar bij mij past het helemaal perfect! *O*
Besteld op 20 juni :)

linkje: http://www.ebay.com/itm/N(...)&hash=item2589de433f
  dinsdag 8 juli 2014 @ 12:49:30 #233
314372 Goddelijker
pi_142042043
Wat is de beste instelling voor het beeld voor de SJ4000? Aangezien ik verwacht hem eind deze week/begin volgende week binnen te krijgen *O*
  dinsdag 8 juli 2014 @ 12:52:11 #234
300788 igi0n
Paraplu
pi_142042191
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 12:49 schreef Goddelijker het volgende:
Wat is de beste instelling voor het beeld voor de SJ4000? Aangezien ik verwacht hem eind deze week/begin volgende week binnen te krijgen *O*
Persoonlijk vind ik deze instellingen het lekkerst werken;
Resolutie het hoogst (doohh)
HDR aan
Exposure +1/3

De rest heb ik gewoon laten staan op waar ze op staan. Eventueel kan je bij white balance nog instellen om wat voor weer het gaat (dag/avond/veel wolken etc) ^O^
  dinsdag 8 juli 2014 @ 12:55:09 #235
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_142042355
Registreert de 'mode'-knop daar ook wat lastiger?
'k Moet hier de knop vrij ferm indrukken voor 'ie een registreert dat 'ie ingedrukt is.
  dinsdag 8 juli 2014 @ 12:57:11 #236
314372 Goddelijker
pi_142042458
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 12:52 schreef igi0n het volgende:

[..]

Persoonlijk vind ik deze instellingen het lekkerst werken;
Resolutie het hoogst (doohh)
HDR aan
Exposure +1/3

De rest heb ik gewoon laten staan op waar ze op staan. Eventueel kan je bij white balance nog instellen om wat voor weer het gaat (dag/avond/veel wolken etc) ^O^
Thanks!
pi_142042484
Morgen komt mijn SJ binnen *O*. Snel gegaan, 28 juni besteld. Banggood _O_
  dinsdag 8 juli 2014 @ 12:58:43 #238
300788 igi0n
Paraplu
pi_142042534
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 12:55 schreef shiznuts het volgende:
Registreert de 'mode'-knop daar ook wat lastiger?
'k Moet hier de knop vrij ferm indrukken voor 'ie een registreert dat 'ie ingedrukt is.
Helaas geen last van, tenzij hij in die water-proof case zit, dan weer wel!
quote:
6s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 12:57 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Thanks!
No problem! :7
  dinsdag 8 juli 2014 @ 13:12:52 #239
314372 Goddelijker
pi_142043221
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 12:57 schreef Muto het volgende:
Morgen komt mijn SJ binnen *O*. Snel gegaan, 28 juni besteld. Banggood _O_
Ik heb hem 2-7 besteld :)
pi_142043727
quote:
Foto is hetzelfde als degene die ik gekocht heb, http://www.ebay.nl/itm/261513212643, echter verschillen de afmetingen wel flink.
We gaan t zien..
  dinsdag 8 juli 2014 @ 13:40:24 #241
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_142044415
quote:
Dear buyer,

Thank you for visiting our store.

As a friendly reminder, the Christmas Day is coming, so there are many packages need to be processed. It will be some delay in normal delivery time for your order. Looking forward to your understanding and patience.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  dinsdag 8 juli 2014 @ 13:40:44 #242
327191 RobertNL
For your gear.
pi_142044426
_O-
  dinsdag 8 juli 2014 @ 13:42:11 #243
300788 igi0n
Paraplu
pi_142044503
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 13:25 schreef remcosw het volgende:

[..]

Foto is hetzelfde als degene die ik gekocht heb, http://www.ebay.nl/itm/261513212643, echter verschillen de afmetingen wel flink.
We gaan t zien..
Jij hebt waarschijnlijk de size S versie gekocht ipv de M die ik heb!
  dinsdag 8 juli 2014 @ 13:57:10 #244
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_142045181

Gaaf & mooi spul! _O_ O+
SPOILER
pi_142045251
Vertel me meer over de Caden tassen :9 Had een week geleden al een mooie hoes van Caden binnen O+
  dinsdag 8 juli 2014 @ 14:01:43 #246
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_142045383
Zijn die shuttles niet een stuk zwaarder? Ze zien er ook niet helemaal jofel uit zeg maar.
  dinsdag 8 juli 2014 @ 14:11:04 #247
204014 Markos.
Burp! Geen koala!
pi_142045813
Heeft Johan Vlemmings niet die shuttles uitgevonden en patent op?

edit: yeps
http://www.patentparade.n(...)dminton-shuttle.html
  dinsdag 8 juli 2014 @ 14:18:51 #248
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_142046132
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 14:01 schreef Magneet het volgende:
Zijn die shuttles niet een stuk zwaarder? Ze zien er ook niet helemaal jofel uit zeg maar.
Neuh, niet echt hoor. Een LED throwie weegt ook niks en dit is weinig anders dan een LED throwie in een shuttle. Uiteraard waren ze helemaal platgedrukt. ;( 't Is verder natuurlijk ook maar als 'geinige prullaria' bedoeld, zoals ik al aangaf. Maar ik zie niet in waarom 't minder zou zijn dan een normale shuttle. Lijkt me best geinig en praktisch, zo als het na een hete zomerdag 's avonds afkoelt, nog ff wat heen en weer slaan.
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 13:58 schreef Miniem het volgende:
Vertel me meer over de Caden tassen :9 Had een week geleden al een mooie hoes van Caden binnen O+
Wat kan ik over een tas zeggen? Uh... ze zien er super uit en voelen ook zo aan. Dit verwacht je hier gewoon bij een normale camerastore te halen, alleen dan betaal je er vast het driedubbele voor ofzo. Aardig wat padding en layering going on, dus optimaal bescherming voor je cameragear. Best duurzaam en kwaliteit spulletje lijkt het. Maar goed, dat kun je pas echt zeggen na wat maanden gebruik. Wie weet gaan de ritsjes en gespjes snel kapot, of wat dan ook. Weet niet of je deze combo in de regen wilt hebben, zitten verder geen regencovers of iets bij en vertrouw er niet zo op dat water er zo vanaf glijdt, maar ik heb sowieso niks te zoeken in de regen, dus geen probleem. :P Verder, tja, ik ging zo met bepaalde verwachtingen de aankoop in en dat evenaart/overtreft het. Niet je doorsnee Chinameukkwaliteitje. Maar goed, het kostte dan ook geen 10 USD ofzo, dus dan mag het ook wel wat voorstellen.
  dinsdag 8 juli 2014 @ 14:24:51 #249
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_142046379
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 14:11 schreef Markos. het volgende:
Heeft Johan Vlemmings niet die shuttles uitgevonden en patent op?

edit: yeps
http://www.patentparade.n(...)dminton-shuttle.html
dat gaat over speedminton shuttles, beetje verneukeratief gebracht dus. Dat wilde ik net opperen als betere optie vaan laat en buiten. Speedminton is echt cool.
  dinsdag 8 juli 2014 @ 14:33:32 #250
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_142046731
Squash, da's pas mooi. Prima workout als je er helemaal in opgaat. Agressietherapie. :P
pi_142046936
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 13:40 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

:') :') _O- ;(

Welke winkel was dat :P?
  dinsdag 8 juli 2014 @ 14:43:51 #252
324709 baaart
¯¯¯¯¯¯¯
pi_142047153
Ik heb voor de grap zo'n Escam 720p camera bij Tmart besteld, maar ik krijg de FTP opslag functie niet werkend. Alerts (met plaatjes) via email werkt verder prima.

Iemand die dit werkend heeft gekregen?

http://www.tmart.com/Esca(...)S-Plug-_p259495.html
  dinsdag 8 juli 2014 @ 14:44:58 #253
181242 Gunny
Blijf es ff stilzitten ja.
pi_142047203
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 14:43 schreef baaart het volgende:
Ik heb voor de grap zo'n Escam 720p camera bij Tmart besteld, maar ik krijg de FTP opslag functie niet werkend. Alerts (met plaatjes) via email werkt verder prima.

Ispy gebruiken.
  dinsdag 8 juli 2014 @ 14:46:45 #254
204014 Markos.
Burp! Geen koala!
pi_142047282
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 14:43 schreef baaart het volgende:

Hoe bevalt hij? Ik wil hem ook nog steeds een keer kopen. Zijn er al goeie reviews van?
  dinsdag 8 juli 2014 @ 14:51:57 #255
324709 baaart
¯¯¯¯¯¯¯
pi_142047493
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 14:46 schreef Markos. het volgende:

[..]

Hoe bevalt hij? Ik wil hem ook nog steeds een keer kopen. Zijn er al goeie reviews van?
Op Tmart staan geen reviews in ieder geval. Ik heb hem nog maar kort geprobeerd, nog niet echt veel tijd voor gehad. Overdag en binnen is het beeld kwaliteit prima. Ook de alarm functie bij beweging werkt goed, via email voor zover ik het werkend heb gekregen.

Ik zal binnenkort de rest proberen, en ook 's nachts. Ons huis is 3 verdiepingen hoog dus ben benieuwd of je op de grond achter nog iets ziet.
pi_142048945
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 09:15 schreef Questular het volgende:
Een goede sigaar steek je aan met een lucifer o|O
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 09:36 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ]
... nieuwe cam, nieuw kaartje. Duurde ff, maar dan heb je ook wat. En seems legit ook nog.
Benieuwd of het m'n GoPro's nog een beetje bijhouden kan. Schermpje direct op de achterkant is natuurlijk wel sowieso al een erg leuke feature en voor de prijs kun je je nieuwsgierigheid ook weleens stillen. Remember:
Bullit-time in wording...
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 13:57 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ]
Gaaf & mooi spul! _O_ O+]
Mooi. Gelijk maar weer 2? :')

Kan zo'n grote tas ook wel gebruiken eigenlijk. Heb zo langzamerhand zoveel fotografiezooi verzameld, lenzen-collectie, flitser, statief (+kop) etc. dat zo'n tas wel uit kan. Maar nog even wachten tot ik een 70-200mm f/2.8 met 2x extender of de 100-400mm heb; dan heb ik de juiste reden om er een te halen. :+ :9

Zijn de postdiensten nou ook al moeilijk aan het doen voor kleine Lithium-ion accu's? Ik wil m'n DSLR accu's! :(

[ Bericht 16% gewijzigd door Iemand91 op 08-07-2014 15:58:48 ]
pi_142049388
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 15:31 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

Kan zo'n grote tas ook wel gebruiken eigenlijk. Heb zo langzamerhand zoveel fotografiezooi verzameld, lenzen-collectie, flitser, statief (+kop) etc. dat zo'n tas wel uit kan. Maar nog even wachten tot ik een 70-200mm f/2.8 met 2x extender of de 100-400mm heb; dan heb ik de juiste reden om er een te halen. :+ :9

Zijn de postdiensten nou ook al moeilijk aan het doen voor kleine Lithium-ion accu's? Ik wil m'n DSLR accu's! :(
Dat sowieso, maar ik heb een een gas aansteker voor "erbij" steekt net wat makkelijker aan vind ik :)
  dinsdag 8 juli 2014 @ 15:47:01 #258
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_142049484
quote:

[..]

Een goede lucifer steek je aan met een Honest lighter. :7 :+
quote:
[..]

Dan mag ik er wel nog een paar voor die prijs gaan regelen eerst. :P
quote:
[..]

[..]
Nou ja, ik liep laatst door dierentuin Schönbrunn met twee schoudertassen, waarvan eentje doodnormaal (geen cameratas) en de ander nogal klein en een losse tripod. Daar wordt je niet blij van. ;(

Dus die grote rugtas is erg fijn, daar kun je al je gear georganiseerd en beschermd in kwijt, en tripod aan de zijkant. En die schoudertas voor als ik gewoon wat kiekjes wil vastleggen in de stad ofzo. En die schoudertas schreeuwt ook niet zo 'hey, hier zit een camera in'. In ieder geval dus erg blij mee. :D Maakt fotografie weer een stuk funner als je niet zo hoeft aan te kloten met gare tassen.
  dinsdag 8 juli 2014 @ 15:48:18 #259
327191 RobertNL
For your gear.
pi_142049531
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 09:36 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ]

[..]

:D !
Jij moet toch ondertussen ook minimaal zo'n verzameling van die kaartjes hebben:

En hier zitten de kaartjes die in de tablets/telefoons zitten er niet bij :@
quote:
Een goede sigaar steek je aan met een lucifer
Deze man weet _O_
Wel even wachten tot de zwavel is weggetrokken ;).
Zag laatst iemand 1 aansteken met een zippo :X |:(
pi_142049551
Tijd voor een sigaren topic? :P
  dinsdag 8 juli 2014 @ 15:49:36 #261
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_142049573
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 15:48 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Jij moet toch ondertussen ook minimaal zo'n verzameling van die kaartjes hebben:
[ afbeelding ]
En hier zitten de kaartjes die in de tablets/telefoons zitten er niet bij :@

[..]
Ja. :D En ook net van die iBoodactie gebruikgemaakt, twee nieuwe Extreme 64GB's onderweg. :P
pi_142049940
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 13:42 schreef igi0n het volgende:

[..]

Jij hebt waarschijnlijk de size S versie gekocht ipv de M die ik heb!
Volgens de advertentie van mijn bag heb jij dan een >L ;)
Ben benieuwd of ie er wel inpast dan..

quote:
Bedenk me opeens dat er een SJ4000 accu ergens moet rondzwerven, met mijn adreslabel erop.
Zal ook nog wel even duren..

[ Bericht 35% gewijzigd door remcosw op 08-07-2014 16:09:21 ]
pi_142050021
Wat is een goede kwaliteit 3.5 mm jack > jack kabel?
  dinsdag 8 juli 2014 @ 16:07:49 #264
327191 RobertNL
For your gear.
pi_142050181
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 15:49 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Ja. :D En ook net van die iBoodactie gebruikgemaakt, twee nieuwe Extreme 64GB's onderweg. :P
Nice. Was helaas te laat. Toen maar 2 stuks op Mymemory opgepikt :P (Ultra's).

Hoop dat ik met deze kaartjes een dag of 5 kan filmen met de SJ4000 ;)
9 uur per kaartje dus met 15Mbps :D
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 00:14 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Ssstttt.... :X Straks is m'n cover nog blown.
Ik moet jullie enthousiast krijgen om spullen uit China te kopen, daar leef ik van.
*shiznuts briljant hilarische paint ooit eens van monkey niet teruggevonden krijgt

[ afbeelding ]
Dacht dat dat dus over het merk ging :o.
Maar zie nu dat het best handige noodbatterijen zijn. Beetje water er bij en gaan.
Perfect voor in een auto als reserve batterijen bij de zaklamp ^O^

[ Bericht 8% gewijzigd door RobertNL op 08-07-2014 16:27:58 ]
  dinsdag 8 juli 2014 @ 16:27:19 #265
45722 Dromer
pi_142050934
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 13:57 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ]
Gaaf & mooi spul! _O_ O+
Nice! Mijn Caden-tas is door de douane. Nu hopen dat ie snel arriveert.
  dinsdag 8 juli 2014 @ 16:44:37 #266
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_142051633
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 14:38 schreef davedavy het volgende:

[..]

:') :') _O- ;(

Welke winkel was dat :P?
Was maar een eBay-webshop (runber2012), maar alsnog wel lekker slordig :')
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  dinsdag 8 juli 2014 @ 17:03:58 #267
429602 julius123
julius123
pi_142052411
Net binnen via SwedenPost:

26-6 besteld bij BG
  dinsdag 8 juli 2014 @ 17:10:14 #268
423269 l0lownkill
SjinaSjopper
pi_142052645
'S nachts werkt de escam prima. Mijn pa zijn showroom is ca 10 m lang, en je ziet alles duidelijk s nachts m.b.v de Ir. Ookzijn de ledjes om de lens heeb s nachts rood om mensen af te schrikken.
  dinsdag 8 juli 2014 @ 17:33:09 #269
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_142053542
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 17:10 schreef l0lownkill het volgende:
'S nachts werkt de escam prima. Mijn pa zijn showroom is ca 10 m lang, en je ziet alles duidelijk s nachts m.b.v de Ir. Ookzijn de ledjes om de lens heeb s nachts rood om mensen af te schrikken.
mooi!

die ledjes zijn trouwens niet rood om mensen af te schrikken volgens mij. *iets met infrarood frequenties uitkraamt*
  dinsdag 8 juli 2014 @ 17:45:10 #270
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_142054038
IR zie je niet toch?
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  dinsdag 8 juli 2014 @ 18:04:12 #271
423269 l0lownkill
SjinaSjopper
pi_142054680
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 17:45 schreef Catch22- het volgende:
IR zie je niet toch?
Nietcmet het menselijk oog, wel via camera. Richt je mobiel camera maar eens op het ir lichtje op de afstandsbedieninng, als je een knop indrukt wordt hij paars op de camera.
  dinsdag 8 juli 2014 @ 19:07:40 #272
45722 Dromer
pi_142056877
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 17:03 schreef julius123 het volgende:
Net binnen via SwedenPost:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

26-6 besteld bij BG
Nice! Die heb ik ook besteld. Ook met 2MP cam. Hopelijk snel binnen. Is ook met SE verstuurd.
Heb vandaag wel al mijn reservepropellers, 5 batterijtjes en 1 naar 3 laadsnoertje voor de Hubsan ontvangen. Daarvoor hebben ze wél NL Direct Mail gebruikt.

Overigens: ook vandaag binnen. Opengemaakt vanwege "douanevoorschriften". Leek wellicht op een knipmes ofzo in de scan? :)
Is trouwens dit item. Handig bij het kamperen; siliconengrijpertjes verbranden niet zodat je geen plasticzooi in je eten krijgt.
  dinsdag 8 juli 2014 @ 19:12:13 #273
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_142057081
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 17:45 schreef Catch22- het volgende:
IR zie je niet toch?
(Heel kort door de bocht uitleg-> )

IR voor standaard toepassingen zie je niet inderdaad, maar de lens vd camera heeft om goede nachtzicht te verkrijgen een hogere frequentie infrarood nodig, dat grenst aan de frequentie van gewoon rood. Daardoor is een rode gloed zichtbaar voor het menselijk oog.

Een IR ledje voor de afstandsbediening straalt onzichtbaar idd, die kan met andere frequenties prima af.
pi_142058202
Dit lelijke horloge moet wel in China verkrijgbaar zijn.
Iemand? :P

dinsdag 8 juli 2014 @ 19:46:09 #275
45722 Dromer
pi_142058599
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 19:36 schreef Miniem het volgende:

[ afbeelding ]
Een 'the Italian job' horloge?
  dinsdag 8 juli 2014 @ 23:21:18 #276
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_142073745
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 19:12 schreef funky_fart het volgende:

[..]

(Heel kort door de bocht uitleg-> )

IR voor standaard toepassingen zie je niet inderdaad, maar de lens vd camera heeft om goede nachtzicht te verkrijgen een hogere frequentie infrarood nodig, dat grenst aan de frequentie van gewoon rood. Daardoor is een rode gloed zichtbaar voor het menselijk oog.

Een IR ledje voor de afstandsbediening straalt onzichtbaar idd, die kan met andere frequenties prima af.
Ja dat weet ik wel. Maar dat zien kwaadwillenden niet natuurlijk. Denk dat hij doelde op een los rood ledje
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  woensdag 9 juli 2014 @ 00:27:39 #277
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_142078640
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 23:21 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Ja dat weet ik wel. Maar dat zien kwaadwillenden niet natuurlijk. Denk dat hij doelde op een los rood ledje
Jawel, dat ziet iedereen van meters afstand hoor, geen twijfel. En nee, hij had het niet over een enkel rood ledje maar over 'de leds om de lens heen' oid.

Maar goed, het ding doet het kennelijk uitstekend, daar gaat het vooral om
;)
  woensdag 9 juli 2014 @ 03:07:07 #278
300788 igi0n
Paraplu
pi_142081383
Ik heb bij ChinaBuye een claim gemaakt over een powerbank die ik niet heb ontvangen. Ze geven als oplossing om tegen een vergoeding van $5 hem opnieuw te versturen incl tracking en als ik hem dan toch alsnog krijg dat ik hem mag houden. Doen of niet?
  woensdag 9 juli 2014 @ 07:11:41 #279
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_142082239
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 03:07 schreef igi0n het volgende:
Ik heb bij ChinaBuye een claim gemaakt over een powerbank die ik niet heb ontvangen. Ze geven als oplossing om tegen een vergoeding van $5 hem opnieuw te versturen incl tracking en als ik hem dan toch alsnog krijg dat ik hem mag houden. Doen of niet?
Had jij ook een lege envelop in de bus, opengescheurd?

Ik zou er genoegen mee nemen btw
  woensdag 9 juli 2014 @ 08:15:25 #280
45722 Dromer
pi_142082651
quote:
Zelf zou ik het doen, maar als ze niet kunnen bewijzen dat je het hebt ontvangen, kun je wellicht een paypal-claim indienen. Maar daar zou ik persoonlijk niet op 'gokken' na dit aanbod. Ook ethisch gezien vind ik het zo netter, aangezien ze er ook niks aan kunnen doen.
pi_142082963
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 19:36 schreef Miniem het volgende:

[ afbeelding ]
Dit: http://www.artscow.com/ph(...)gold-metal-watch-177
(of een van deze: http://www.artscow.com/photo-gifts/watch)

+

https://www.google.com/se(...)AQ&biw=1920&bih=1070
jaja, en azo...
pi_142084379
Het valt me op dat er vrij veel mensen wachten op de xiaomi powerbank (zowel hier als tweakers) mij inclusief (besteld 1 juni verzonden op 4 juni). Wel leuk dat ze nu aanbieden om voor slechts 5 dollar een nieuwe te sturen. Maar begin een beetje hard hoofd te krijgen in of ze uberhaubt verzonden zijn
pi_142085320
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 10:22 schreef Nikihe het volgende:
Het valt me op dat er vrij veel mensen wachten op de xiaomi powerbank (zowel hier als tweakers) mij inclusief (besteld 1 juni verzonden op 4 juni). Wel leuk dat ze nu aanbieden om voor slechts 5 dollar een nieuwe te sturen. Maar begin een beetje hard hoofd te krijgen in of ze uberhaubt verzonden zijn
Same here.
Ik ga gewoon voor de refund.
Vind het wel jammer had hem voor augustus willen hebben.
Moet ik dus nu een andere gaan bestellen.
pi_142085344
Laat maar, al geconden :D :+

[ Bericht 55% gewijzigd door Muto op 09-07-2014 11:22:46 ]
pi_142087614
Is er hier iemand die zijn earson 151 heeft gekocht bij: gearbest of E-verBuying ? Kreeg je daar wel een verpakkingsdoos bij ?
pi_142087627
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 12:22 schreef ajaxboy het volgende:
Is er hier iemand die zijn earson 151 heeft gekocht bij: gearbest of ********** ? Kreeg je daar wel een verpakkingsdoos bij ?
Bij waar?
  woensdag 9 juli 2014 @ 14:36:13 #287
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_142092580
quote:
10s.gif Op woensdag 9 juli 2014 12:22 schreef Miniem het volgende:

[..]

Bij waar?
Ik gok EverCrying
pi_142092956
Vandaag m'n jack binnen gekregen. Ziet er prima uit en oogt degelijk. Had 'm misschien 'n maatje groter moeten bestellen. De mouwen zijn goed, maar 't jack zelf had iets langer gemogen (centimeter of 2) Heb nu 'n L besteld (183cm - 83kg), had dus XL mogen zijn.

Verder tevreden! 23-6 besteld en vandaag binnen, niet slecht!
pi_142096651
quote:
Ik wacht ook op de powerbank, ook bij ChinaBuye gekocht. 6 juni besteld, 9 juni verzonden. Gezien de positieve berichten rond de snelheid van bezorging de laatste tijd is dit weer vrij lang.

Wil hem eigenlijk wel binnen hebben voor 10 augustus (vakantie). Iemand een tip waar ik hem het beste kan bestellen op dit moment? Wil uiteraard wel een originele :)
pi_142097312
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 15:58 schreef Skiet het volgende:

[..]

Ik wacht ook op de powerbank, ook bij ChinaBuye gekocht. 6 juni besteld, 9 juni verzonden. Gezien de positieve berichten rond de snelheid van bezorging de laatste tijd is dit weer vrij lang.

Wil hem eigenlijk wel binnen hebben voor 10 augustus (vakantie). Iemand een tip waar ik hem het beste kan bestellen op dit moment? Wil uiteraard wel een originele :)
Als je hem per sé voor 10 Augustus moet hebben zou ik het als ik jou was in Nederland halen. Heb je het tenminste op tijd. Je weet nooit hoelang het gaat duren.
pi_142101174
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 09:43 schreef shiznuts het volgende:
Seg. :( Hoe krijg je dat KUDTKLEPPIE oop? :r

:P Seriously though.
Is je camera geleverd met van die witte plastic rotzooi er omheen? Knip daar een klein stukje vanaf en leg dit op de batterij en druk het klepje erop. Er komt wat spanning op te staan. De eerst best volgende keer dat je het lipje opzij haalt, komt het klepje eraf zetten.
  woensdag 9 juli 2014 @ 20:01:09 #292
235070 Scarface150993
On the road...
pi_142107019
Ik ga binnenkort half augustus op vakantie naar Thailand en zou graag de SJ4000 mee willen hebben.

De mensen die het al eens hebben besteld van Banggood of dergelijke, hoe lang duurt het ongeveer voordat ik hem binnen heb? Red ik het wel binnen een maandje?
pi_142107365
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 20:01 schreef Scarface150993 het volgende:
Ik ga binnenkort half augustus op vakantie naar Thailand en zou graag de SJ4000 mee willen hebben.

De mensen die het al eens hebben besteld van Banggood of dergelijke, hoe lang duurt het ongeveer voordat ik hem binnen heb? Red ik het wel binnen een maandje?
NL Direct: zeker weten!
pi_142110898
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 20:01 schreef Scarface150993 het volgende:

Via BG zonder NL Direct had ik hem binnen 12 dagen.
  woensdag 9 juli 2014 @ 21:28:02 #295
235070 Scarface150993
On the road...
pi_142111457
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 21:16 schreef Muto het volgende:

[..]

Via BG zonder NL Direct had ik hem binnen 12 dagen.
Dat was de normale verzendmethode die dealextreme ook gebruikt toch?
En wat is NL Direct, komen zeker extra kosten bij.
  woensdag 9 juli 2014 @ 21:43:14 #296
116613 NX
mixin...
pi_142112270
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 21:28 schreef Scarface150993 het volgende:
Dat was de normale verzendmethode die dealextreme ook gebruikt toch?
En wat is NL Direct, komen zeker extra kosten bij.
NL Direct is zonder extra kosten.
pi_142129078
quote:
quote:
Dear customer,

Extremely sorry for the delay, cause we use normal air shipping so we can not support you a useful track number, for any inconvenience, please accept my sincerely sorry.

We can resend to you as compensation,but for this time, I hope you can think about to pay us USD5 as shipping fee so that we can resend with tracking NO. to follow, okay? if future you will get two parcels we do not need pay us any more money, okay?

Wait for your direct feedback, thanks

Mini
Ik ga er niet op in.
  donderdag 10 juli 2014 @ 09:23:13 #298
45722 Dromer
pi_142129344
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 21:43 schreef NX het volgende:

[..]

NL Direct is zonder extra kosten.
Ik zie meestal iets van 23 cent o.i.d. staan. Wellicht bij duurdere items wel gratis.
pi_142129369
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 09:23 schreef Dromer het volgende:

[..]

Ik zie meestal iets van 23 cent o.i.d. staan. Wellicht bij duurdere items wel gratis.
Bij de SJ is het inderdaad gratis.
  donderdag 10 juli 2014 @ 09:34:53 #300
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_142129549
Verkopen ze bij een van de webshops ook iets om de pijn van het verlies van gisteravond te verwerken ;( ?
  donderdag 10 juli 2014 @ 09:39:50 #301
314372 Goddelijker
pi_142129645
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 09:34 schreef N22 het volgende:
Verkopen ze bij een van de webshops ook iets om de pijn van het verlies van gisteravond te verwerken ;( ?
Tenga Egg?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')