is er nog een coupon ofzo voor de earson?quote:Op maandag 7 juli 2014 03:16 schreef shiznuts het volgende:
Als je écht iets moois wilt doe je zo'n beetje minstens je budget verdubbelen. Daaronder is het niet veel soeps.
Verder... volg de huisregel:
[..]
› https://www.google.nl/#q=(...)oth%22+%22speaker%22
Dan kom je er al gauw achter dat de Earson ER151 dé keuze is waar menigeen al voor bezweken is.
Moet het toch echt goedkoper, dan van AliExpress een S11 plukken ofzo.
Audio = technologie = kost geld
jezus man, het kost nogal wat tijd/moeite/budget wil jij je dg350 in handen krijgen. Of was het voor wat anders?quote:Op maandag 7 juli 2014 12:04 schreef badschaap het volgende:
1e keer dat ik douane kosten enzo moet betalen, meteen 40,65
jaa de dg350quote:Op maandag 7 juli 2014 12:25 schreef funky_fart het volgende:
[..]
jezus man, het kost nogal wat tijd/moeite/budget wil jij je dg350 in handen krijgen. Of was het voor wat anders?
Mijn powerbank van 4-06 is ook nog niet binnen....quote:Op maandag 7 juli 2014 14:26 schreef JiePieWie het volgende:
Hmm.. Mijn powerbank is op 20-6 verstuurd vanaf Chinebuye en nog steeds niet binnen. Nu wordt het spannend of het op tijd binnen is voor mijn vakantie.. Hoe snel is Chinabuye ongeveer? is het een van de langzamere shippers?
Ga er maar vanuit dat dit niet goed werkt.quote:Op maandag 7 juli 2014 15:07 schreef ThaBrain het volgende:
Ik ben vooral een lurker in dit topic, maar ik vroeg me toch af of er toevallig iemand ervaring heeft met deze:
http://www.buyincoins.com/item/35712.html#.U7qbXfl_tqQ
Heb inmiddels al wat kleine bestellingen gedaan bij voornamelijk BIC en BGTot nu toe naar volle tevredenheid.
jaah, werkt wel redelijk. In de zon opladen werkt half, je meot t vooral zien als powerbank met een zonneschermpje eropquote:Op maandag 7 juli 2014 15:07 schreef ThaBrain het volgende:
Ik ben vooral een lurker in dit topic, maar ik vroeg me toch af of er toevallig iemand ervaring heeft met deze:
http://www.buyincoins.com/item/35712.html#.U7qbXfl_tqQ
Heb inmiddels al wat kleine bestellingen gedaan bij voornamelijk BIC en BGTot nu toe naar volle tevredenheid.
Hier ook niet (01-06). Kan alleen geen ticket openen bij ChinaBuye omdat er 'blijkbaar' al een ticket open staat (not). Dus daar maar even achteraanquote:Op maandag 7 juli 2014 14:44 schreef badschaap het volgende:
[..]
Mijn powerbank van 4-06 is ook nog niet binnen....
gewoon bij paypal doen. Ik ben overeengekomen als dat ding over 10 dagen niet binnen is mag ik kiezen tussen refund of opnieuw sturenquote:Op maandag 7 juli 2014 15:09 schreef igi0n het volgende:
[..]
Hier ook niet (01-06). Kan alleen geen ticket openen bij ChinaBuye omdat er 'blijkbaar' al een ticket open staat (not). Dus daar maar even achteraan
Ja, ga ik uiteindelijk ook wel doen. Alleen ik vertel eerst even tegen ChinaBuye, zo lief ben ik welquote:Op maandag 7 juli 2014 15:11 schreef badschaap het volgende:
[..]
gewoon bij paypal doen. Ik ben overeengekomen als dat ding over 10 dagen niet binnen is mag ik kiezen tussen refund of opnieuw sturen
quote:Op maandag 7 juli 2014 12:04 schreef badschaap het volgende:
1e keer dat ik douane kosten enzo moet betalen, meteen 40,65
quote:Op maandag 7 juli 2014 14:47 schreef badschaap het volgende:
maar hoezo zijn de douanekosten dan zo hoog?
68 euro met DHL? of is dat zonderquote:Op maandag 7 juli 2014 14:56 schreef badschaap het volgende:
pak m beet 68 euro en dan 40 euro douane, beeetje raar
Heeft een maat van me ook gedaan voor een bestelling waar ze de waarde voor korting ipv hetgeen we betaald hebben (gezamelijke order) rekenden, waardoor de belasting net zo hoog was als de waarde van de bestelling.quote:Op maandag 7 juli 2014 15:19 schreef RobertNL het volgende:
[..]
[..]
[..]
68 euro met DHL? of is dat zonder?
DHL rekent (sinds kort) ¤12.10 kosten voor de inklaring.
Hou je dus 28 euro over zou betekenen dat ze de waarde op iets van 130 euro hebben geschat.
Wat stond er op de factuur van de douane? Daar zou het aan kunnen liggen.
Mailtje sturen naar dat adres wat op die brief over inklaring staat. Dan krijg je een verklaring van geen bezwaar en moet je een brief naar de belastingdienst sturen. Dan kan het zijn dat je nog iets terug krijgt.
68 met dhlquote:Op maandag 7 juli 2014 15:19 schreef RobertNL het volgende:
[..]
[..]
[..]
68 euro met DHL? of is dat zonder?
DHL rekent (sinds kort) ¤12.10 kosten voor de inklaring.
Blijft er dus 28 euro over. Zou betekenen dat ze de waarde op iets van 130 euro hebben geschat.
Wat stond er op de factuur voor de douane? Daar zou het aan kunnen liggen.
Mailtje sturen naar dat adres wat op die brief over inklaring staat. Dan krijg je een verklaring van geen bezwaar en moet je een brief naar de belastingdienst sturen. Dan kan het zijn dat je nog iets terug krijgt.
Ja ik zat er wel over te twijfelen maar ik heb het niet persé nodig. Die goedkope meuk klinkt mij al prima voor buiten in de herrie. Ben sowieso niet echt een audiofielquote:Op maandag 7 juli 2014 03:16 schreef shiznuts het volgende:
Als je écht iets moois wilt doe je zo'n beetje minstens je budget verdubbelen. Daaronder is het niet veel soeps.
Verder... volg de huisregel:
[..]
› https://www.google.nl/#q=(...)oth%22+%22speaker%22
Dan kom je er al gauw achter dat de Earson ER151 dé keuze is waar menigeen al voor bezweken is.
Moet het toch echt goedkoper, dan van AliExpress een S11 plukken ofzo.
Audio = technologie = kost geld
Ben ik ook wel benieuwd naarquote:Op maandag 7 juli 2014 12:07 schreef badschaap het volgende:
[..]
is er nog een coupon ofzo voor de earson?
Ah, hier toen wel een brief met de verklaring gehad. Maar had achteraf geen zin omdat het maar om 4 euro ging. Dacht eerst dat het vrijgesteld was (RMA) maar dat bleek niet zo.quote:Op maandag 7 juli 2014 15:21 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Heeft een maat van me ook gedaan voor een bestelling waar ze de waarde voor korting ipv hetgeen we betaald hebben (gezamelijke order) rekenden, waardoor de belasting net zo hoog was als de waarde van de bestelling.
dat is 4 maanden geleden, nog niets van gehoord.
Ze hebben daar een tabel voor of ze kijken naar de factuur. Dus het is maar net wat die Chinees daar op heeft gezet.quote:Op maandag 7 juli 2014 15:31 schreef badschaap het volgende:
en daarbij kan de douane toch gewoon googelen naar de waarde?
Deel je ervaring aub, heb zelf nog nooit een dispute hoeven aan te maken maar wil een en ander weten voor het geval datquote:Op maandag 7 juli 2014 16:30 schreef Waffle het volgende:
Vandaag voor het eerst een paypal geschil aangemaakt. Kwam er net op tijd achter dat ik nog 1 dag had om een xiaomi power bank van BG te ontvangen.
Nepspul is niet toegestaan.quote:Op maandag 7 juli 2014 16:07 schreef Markos. het volgende:
[..]
Ja ik zat er wel over te twijfelen maar ik heb het niet persé nodig. Die goedkope meuk klinkt mij al prima voor buiten in de herrie. Ben sowieso niet echt een audiofiel
[..]
Ben ik ook wel benieuwd naar
-
Verder iemand ervaring met shirts bestellen via Aliexpress? En dan met name voetbal shirts. Ondanks dat het WK voorbij is voordat ik ze binnen heb, wil ik toch misschien een shirt gaan bestellen. Hier twee willekeurige shops met hoge rating:
Waar moet je op letten? En hoe kan ik het beste bepalen welke maat ik moet bestellen? Ik neem aan dat een M of L van hier niet gelijk is aan hun maten. Er staan vaak wel omreken tabellen bij maar ik heb volgens mij al een paar keer gelezen dat die niet kloppen met wat je krijgt.
quote:Op maandag 7 juli 2014 16:31 schreef NX het volgende:
[..]
Deel je ervaring aub, heb zelf nog nooit een dispute hoeven aan te maken maar wil een en ander weten voor het geval dat
Hmm, dat is ook niet lekker. Ik bestel niet veel en gelukkig tot op heden geen problemen gehad. Wat gebeurt er als je een dispute hebt geopend? PayPal stuurt het door naar de verkoper voor een reactie?quote:Op maandag 7 juli 2014 16:33 schreef G-NiLES het volgende:
[ afbeelding ]
Iets te veel ervaring helaas, en dan nog ebay en aliexpress.. :|
Ja. En dan ga je via paypal verder praten.quote:Op maandag 7 juli 2014 16:38 schreef NX het volgende:
[..]
Hmm, dat is ook niet lekker. Ik bestel niet veel en gelukkig tot op heden geen problemen gehad. Wat gebeurt er als je een dispute hebt geopend? PayPal stuurt het door naar de verkoper voor een reactie?
Goed om te wetenquote:Op maandag 7 juli 2014 17:03 schreef G-NiLES het volgende:
Ja. En dan ga je via paypal verder praten. Same goes for Ebay / aliexpress. Slim om wel alles via de sites te doen, zodat je logging hebt van je communicatie.
Mocht je er dan niet uitkomen (je hoeft de oplossing die ze bieden niet te accpeteren) dan kun je hem escaleren en gaat paypal alles lezen en een besluit vormen.
Ga alleen in op een resend als je tijd genoeg hebt en vraag dan om tracking#. Doe je dat niet, dan loop je het risico dat je de claim niet meer kan escaleren want dan is je bestelling te oud.
Ah ja shit haha, dat is natuurlijk ook gewoon namaakquote:
Mijn powerbank heeft Chinabuye een dag eerder verzonden (19e) en afgelopen vrijdag lag de envelop bij mij in de bus. (Leeg weliswaar, maar dat terzijde)quote:Op maandag 7 juli 2014 14:26 schreef JiePieWie het volgende:
Hmm.. Mijn powerbank is op 20-6 verstuurd vanaf Chinebuye en nog steeds niet binnen. Nu wordt het spannend of het op tijd binnen is voor mijn vakantie.. Hoe snel is Chinabuye ongeveer? is het een van de langzamere shippers?
Ik ben aan het proberen te bedenken waarom je je neus zou willen masseren.quote:Op maandag 7 juli 2014 17:20 schreef GuitarJJ het volgende:
[ afbeelding ]
Een neusmassagemachine![]()
![]()
http://www.dx.com/p/0-5w-(...)ed-1-x-cr2032-329745
http://www.aliexpress.com(...)a-DV/1824630547.htmlquote:Op maandag 7 juli 2014 18:39 schreef admiraal_anaal het volgende:
Iemand met goede search skills
Ik zoek een accu voor de Denver AC-5000W actioncam. Accu betreft de Li-ion SY880 3.7V 1000mah maar kan hem nergens vinden
quote:Op maandag 7 juli 2014 19:38 schreef RavioliPunch het volgende:
Wat is jullie record van aantal dagen dat het duurde tot je je bestelde product hebt ontvangen?
Ik ga binnenkort op vakantie voor best lang en weet niet of ik het product daarvoor nog ontvang
In 6 jaar tijd is het langste ooit ongeveer 50 dagen geweest bij mij. Maar er zijn wel mensen hier die 3 maand op een product hebben moeten wachten..quote:Op maandag 7 juli 2014 19:38 schreef RavioliPunch het volgende:
Wat is jullie record van aantal dagen dat het duurt tot je je bestelde product hebt ontvangen?
Ik ga binnenkort op vakantie voor best lang en weet niet of ik het product daarvoor nog ontvang
Vast geen echte.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Xiaomi powerbank in de aanbieding bij ali voor een tientje
Staat op de homepage. Is normaal 27 dollar, dus niet heel goedkoop. Nu meer dan 50% erafquote:
Sinds oktober ongeveer is er nog een stropdas onderweg...quote:Op maandag 7 juli 2014 19:38 schreef RavioliPunch het volgende:
Wat is jullie record van aantal dagen dat het duurt tot je je bestelde product hebt ontvangen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |