SPOILER: Meer webshops...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiscountOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Trading marketsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Taobao/TmallOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Bestellen d.m.v. een agent (MisterTao-voorbeeld)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free shippingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free registered shippingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Express shippingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrackingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Trackstatus legendaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Tracking van 'free registered shipping' binnen NederlandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verzendduur gedurende (Chinese) feestdagenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verpakking en transporthandlingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DouaneOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dollarkoers - (Waarde 1 EUR -> USD)
PayPal-koers
PayPal verandert dagelijks de wisselkoers. Deze wisselkoers bevat ook een klein percentage, ongeveer 3,4%, dat naar PayPal gaat als onkostenvergoeding. Dit zorgt voor 3 á 4 eurocent verschil met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet één-op-één is met de PayPal-wisselkoers.Betaalwijzen
SPOILER: PayPal en aankoopbescherming. Hoe gaat dat te werk?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik kan ergens alleen met creditcard betalen, deze heb ik echter niet. Hellup!?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Een verkoper wil dat ik geld stort via Western Union. Goed idee?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Webshops/producten
SPOILER: Wat is dat 'dropshipping'?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 1 cent-deals. Hoe, wie, wat, waar?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik heb zin om iets te kopen, maar ik weet niet wat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DON'Ts
SPOILER: Zijn BBGuns, messen en krachtige lasers legaal in Nederland?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hoe weet ik of iets echt of 'fake' is?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
› Topicreeks: [gadgets] Chinese webshops reviewtopic
Het reviewtopic biedt veel inspiratie en informatie. Tevens zetten sommige users adviezen uiteen over wat je bijvoorbeeld het beste kunt kopen op het gebied van oordopjes.
Sommige product(groep)en zijn zo populair dat ze een eigen plekje op FOK! hebben verdiend. De topics bestaan voor een reden en daar concentreert zich alle informatie rondom het onderwerp dat ze behandelen. Heb je een vraag over een van deze producten ben je waarschijnlijk beter af ze daar te stellen.
› Topicreeks: Android tablet discussie topic
› Topicreeks: Chinese Smartphones #1 - Real smart
› Topicreeks: Android Sticks en Mediacenters #1 - Making ordinary tv's smart
› DIG / [Het Grote Audio Gear Topic #1] Het begin!
User stats: http://www.thuisserver.net/fokdagcijfers (Top 100 (reeks) > Chinese Webshops)
Huisregels (ons anti-Sjonnie-beleid) - Respecteer ze, dan is deze topicreeks nog een lang leven beschoren
• Lui die spullen willen importeren voor doorverkoop zijn hier niet welkom
• Het volgende dient niet te worden besproken: namaak (van merkkleding, schoenen, zonnebrillen, horloges, audio-producten (headphones/oordopjes), et cetera), wapens en andere verboden producten zoals >5mW lasers
Ook niet gaan bedelen om berichtjes van users om je buiten het topic (via DM/PM) hiermee te helpen
• First google, then ask. We zijn hier in dit topic geen customer service die op jouw commando alles voor je doen. We gaan geen moeite voor je doen als je die moeite zelf al niet eens op kunt brengen. Wil je ergens ondanks je eigen pogingen toch niet uitkomen, dan kun je, onder vermelding van wat je zelf allemaal al geprobeerd hebt om aan het antwoord te geraken, het natuurlijk altijd vriendelijk vragen
Tip: vele zaken zijn al besproken; duik de archieven in! Voeg je zoekterm(en) toe aan deze search
• Niet bitchen naar elkaar; houd het constructief
Heb je aanvullingen/aparte vragen?
PM (Personal message) of DM (Direct message) dan even de vaste gebruikers in dit topic:
shiznuts, tokko1, RobertNL, Downstar, monkeybrain e.a.
Veel plezier met bestellen!
OP Redesign V3.0 by shiznutsCommon sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?![]()
IDEM, wat hij zegt over de Sandisk icm Rockboxquote:Op donderdag 3 juli 2014 11:36 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Je zou eens hier kunnen kijken, als je geen apengeluid wilt:
http://www.mymemory.co.uk/MP3-Players
Meeste Chinese cheape mp3 spelers zullen echt geen fatsoenlijk geluid geven. Als je bijvoorbeeld zo'n Sandisk dingetje koopt, kan je die evt. later nog upgraden met Microsd, en er zit standaard best goed geluid in. Ook is er Rockbox firmware beschikbaar, woordoor het ding nog veel beter wordt. Mogelijkheden te over dus, om er naderhand een beter spelertje van te maken. Of je kan evt. proberen een 2e hands Sandisk via ebay te scoren, mocht de prijs te hoog zijn..![]()
![]()
Zojuist Xiaomi Power Bank 10400mah binnen gekregen. Pass-Through charging maar even gecontroleerd en dat doet hij. 24 juni besteld met NL Direct bij Banggood, weer netjes op tijd.![]()
Spanks!quote:Op donderdag 3 juli 2014 11:43 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Wijnvoordeel aanbiedingen en kortingscodes @ Tweakers
Maar eens een truckload aan wijn in gaan slaan. Schijnbaar weten die Chinezen ook wat ik lekker vind, aangezien ik tegenwoordig van een van de Chinese webshops ook mailings krijg m.,b.t. wijnaanbiedingen. Dafuq. Gaat wel goedkomen met verzending denk ik.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?![]()
![]()
voor de TT, neo!
De mijne is nog onderweg, andere pakje heeft drie dagen bij de douane gelegen, is opengemaakt en de volgende dag kreeg ik 't zonder gedoeHoop dat 't ook zo bij m'n SJ4000 gaat
Koekje d'r bij?![]()
Ik wacht ook. Mijne is ook onderweg.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)al-Jersey-Boys.dhtml
Tja, de inkoper van Action heeft zeker niet dit topic gevolgd... We tried to warn you
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
Ja ach, ik las het laatste topic regelmatig dat mensen erop aan het wachten zaten. Ben nogal druk, dus het blijft meestal bij lurken de laatste tijd. Ik loop ook qua aankopen een beetje achter de feiten aan. Zo heb ik van de week zo'n gsm dock gekocht die hier een half jaartje of wat geleden helemaal de shizzle was. Over een half jaar kom ik vast eindelijk op een idee waar ik de sj4000 voor kan gebruiken en koop ik die, terwijl de SJ4000 hypetrain tegen die tijd alweer in verregaande staat van ontbinding zal zijn - Fyra stijl.quote:Op donderdag 3 juli 2014 12:21 schreef eleganza het volgende:
voor de TT, neo!
De mijne is nog onderweg, andere pakje heeft drie dagen bij de douane gelegen, is opengemaakt en de volgende dag kreeg ik 't zonder gedoeHoop dat 't ook zo bij m'n SJ4000 gaat
Common sense is my super power. What's yours?
De reactie van dat bedrijf ookquote:Op donderdag 3 juli 2014 12:28 schreef ManageTheAnger het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)al-Jersey-Boys.dhtml
Tja, de inkoper van Action heeft zeker niet dit topic gevolgd... We tried to warn you![]()
Dozenschuivers
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/![]()
Welk gsm Dock was dat?quote:Op donderdag 3 juli 2014 12:28 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Ja ach, ik las het laatste topic regelmatig dat mensen erop aan het wachten zaten. Ben nogal druk, dus het blijft meestal bij lurken de laatste tijd. Ik loop ook qua aankopen een beetje achter de feiten aan. Zo heb ik van de week zo'n gsm dock gekocht die hier een half jaartje of wat geleden helemaal de shizzle was. Over een half jaar kom ik vast eindelijk op een idee waar ik de sj4000 voor kan gebruiken en koop ik die, terwijl de SJ4000 hypetrain tegen die tijd alweer in verregaande staat van ontbinding zal zijn - Fyra stijl.![]()
![]()
Hé, bedankt! Is die eerste lader voldoende of is de tweede beter en z'n meerprijs echt waard?quote:Op donderdag 3 juli 2014 02:10 schreef mschol het volgende:
zoiets zoek je:
http://www.conrad.nl/ce/n(...)-mA?ref=searchDetail
of zoeen:
http://www.conrad.nl/ce/n(...)-mA?ref=searchDetail
van die laatste weet ik alleen niet in hoeverre je "teveel" kan/mag aanleveren?![]()
Uhu, tot aan het einde dacht ik, goh Action pakt het netjes op en het lijkt erop dat het snel opgelost zal worden, vervolgens lees ik het einde;quote:Op donderdag 3 juli 2014 12:33 schreef RobertNL het volgende:
De reactie van dat bedrijf ook![]()
Dozenschuiversen tjah, daar ga je frontaal de mist in. Stuur dan ook geen 15 jarige inpakker...quote:De accu is gisteren door het productiebedrijf bij Desiré thuis opgehaald voor onderzoek. Zij hoopt dat alle schade door het bedrijf wordt vergoed, maar verwacht daar niet veel van. 'De man die de accu kwam ophalen, toonde weinig begrip. Het enige dat hij kwijt kon, was dat hij het allemaal maar 'apart' vond.'![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb deze in gebruik, werkt goed en de telefoon wordt snel opgeladen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 12:45 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
Hé, bedankt! Is die eerste lader voldoende of is de tweede beter en z'n meerprijs echt waard?
http://www.conrad.nl/ce/n(...)1-x-1000-mA?ref=list![]()
Malaysian post is terecht, bij de afzender
een vliegtuig raken ze kwijt, maar een pakketje kunnen ze wel terugsturen
Straks maar accu's bestellen
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.![]()
Lekker, er is ook een conrad.be. Thanks!!quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:04 schreef Gunny het volgende:
[..]
Ik heb deze in gebruik, werkt goed en de telefoon wordt snel opgeladen.
http://www.conrad.nl/ce/n(...)1-x-1000-mA?ref=list![]()
De orico geeft 2x2A en 2x1A, ik heb wat testjes gedaan en het ligt ook nogal aan welke kabel je gebruikt. Ik heb van die crap china kabels gebruikt en die gaan beduidend langzamer dan een officiële samsung kabel.quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:13 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
Lekker, er is ook een conrad.be. Thanks!!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Earson met doosje![]()
![]()
Vraag me echt af wat voor spannende tochten iedereen meemaakt dat ze zo'n cam kopenIk zelf kan enkel de ritjes naar de supermarkt oid filmen.. op mijn fiets
Weet niet of iemand dat wil zien
![]()
![]()
Ik heb hem voor vakantie met vrienden gekocht.quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:43 schreef davedavy het volgende:
Vraag me echt af wat voor spannende tochten iedereen meemaakt dat ze zo'n cam kopenIk zelf kan enkel de ritjes naar de supermarkt oid filmen.. op mijn fiets
![]()
Off-shore training, wielrennen, mountainbiken, off-road rijden, rondje rijden op de Nurburgring, als ik weg ga met de vrienden, vakanties... Zijn genoeg toepassingen te bedenken zoquote:Op donderdag 3 juli 2014 13:43 schreef davedavy het volgende:
![]()
![]()
Zoiets dusquote:Op donderdag 3 juli 2014 13:48 schreef Junior.. het volgende:
[..]
Off-shore training, wielrennen, mountainbiken, off-road rijden, rondje rijden op de Nurburgring, als ik weg ga met de vrienden, vakanties... Zijn genoeg toepassingen te bedenken zoSnorkelen is ook een goeie
Kennis van me had gisteren een Go Pro suction mount gekocht voor de SJ4000 (die hij in NL voor 2x zoveel heeft gekocht als waar ik 'm voor had) voor op de buitenkant van zijn auto. Zou hij gisteren gaan testen, heb niets meer gehoord of het gelukt was of dat hij z'n cam in de berm mag gaan zoeken...
Don't let my username fool you...![]()
Iemand ervaring met mini portable speakers? Bij het grote aanbod van o.a. dealextreme en banggood twijfel ik over de geluidskwaliteit en batterijduur...
Iemand ervaring of tips?![]()
Weet iemand of er ook een losse waterproof backdoor is te verkrijgen voor de sj4000? Niet de hele case, alleen de backdoor. Ben de mijne kwijtgeraakt 😢![]()
quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:37 schreef remcosw het volgende:
When and where gekocht?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Earson met doosje![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:37 schreef remcosw het volgende:
Nieuw doosje blijkbaar. Doosje wat ik had was vrij saai (wit) dacht ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Earson met doosjeMisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/![]()
Helaas niet mogelijk. Ik heb het ook al geprobeerd, maar uiteindelijk alleen de case gekocht bij banggood.quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:04 schreef sattertje het volgende:
Weet iemand of er ook een losse waterproof backdoor is te verkrijgen voor de sj4000? Niet de hele case, alleen de backdoor. Ben de mijne kwijtgeraakt 😢![]()
Earson ER151/ES151A is hier vrij populair. http://www.banggood.com/W(...)Device-p-911696.htmlquote:Op donderdag 3 juli 2014 14:03 schreef sgtbombastic het volgende:
Iemand ervaring met mini portable speakers? Bij het grote aanbod van o.a. dealextreme en banggood twijfel ik over de geluidskwaliteit en batterijduur...
Iemand ervaring of tips?![]()
Ik heb vorig jaar ook al zo'n doosje binnen gekregen dus is niet nieuw.quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:05 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Nieuw doosje blijkbaar. Doosje wat ik had was vrij saai (wit) dacht ik.“Being second is to be the first of the ones who lose.”
Forum Opties Forumhop: Hop naar: