Ff een Chinese hoverboard importeren. Jwt.quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:42 schreef Zith het volgende:
[..]
pshh, gadgets![]()
Ik koop tenten en ganzeveren slaapzakken voor -10 in china.
Netjes. En nu de hamvraag... wat is het?quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:46 schreef igi0n het volgende:
Pakket binnen van Aliexpress, geshipped met chinapost. Hij was binnen 4 werkdagen binnen (!).
Recordje hiero!
Zie editquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:47 schreef shiznuts het volgende:
Netjes. En nu de hamvraag... wat is het?Beetje jubelen en dan niet delen waarom.
![]()
Dat ding slopen was echt pokkewerk, maar het was wel gelukt. Hij zit al weer in elkaar, en nu hopen dat hij het doet straks (even opladen nu etc)quote:
Kiek us oan.quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:52 schreef igi0n het volgende:
[..]
Dat ding slopen was echt pokkewerk, maar het was wel gelukt. Hij zit al weer in elkaar, en nu hopen dat hij het doet straks (even opladen nu etc)
Werken ze ook bij -10 in andere landen ?quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:42 schreef Zith het volgende:
[..]
Ik koop tenten en ganzeveren slaapzakken voor -10 in china.
Geen probleem. Die output heeft een Xiaomi powerbank ook. Gaat lekker snel.quote:Op donderdag 3 juli 2014 02:10 schreef mschol het volgende:
zoiets zoek je:
http://www.conrad.nl/ce/n(...)-mA?ref=searchDetail
of zoeen:
http://www.conrad.nl/ce/n(...)-mA?ref=searchDetail
van die laatste weet ik alleen niet in hoeverre je "teveel" kan/mag aanleveren?
Ja, zie hem nog gewoon staan bij de sj4000 als optie.quote:Op donderdag 3 juli 2014 09:41 schreef julius123 het volgende:
kunnen jullie nog gebruik maken van Netherlands Direct Mail bij BG?
ik kan er niet meer uit kiezen bij geen enkel product :S
quote:Op donderdag 3 juli 2014 09:49 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ja, zie hem nog gewoon staan bij de sj4000 als optie.
staat het er ook nog bij in de shopping cart?quote:Op donderdag 3 juli 2014 09:55 schreef RobertNL het volgende:
Hier ook. Het valt mij zelfs op dat bij steeds meer producten NL direct gratis is en registered mail betaald!
Ja, onder "upgrade your shipping options".quote:Op donderdag 3 juli 2014 10:12 schreef julius123 het volgende:
[..]
[..]
staat het er ook nog bij in de shopping cart?
quote:Dear shiz,
Thank you for your e-mail.
We will resend you a SKU103269 , the order number is A0000123456789 . We will arrange the shippment as quickly as possible.
Yours,
Linda
Tuurlijk, alleen even snel wat navragen is er nu niet bij en dan is het weer 1,5 dag wachten op reactie.quote:Op donderdag 3 juli 2014 10:28 schreef shiznuts het volgende:
Mja, gewoon inloggen en naar messages gaan ( http://www.buyincoins.com/?r=account/message/index ), daar iets achterlaten. Dat werkt toch prima? Heb ik nu ook prima heen&weer gecommuniceerd over een missende zending, die naar mijn vermoeden my POS Malaysia is verstuurd (onderaan shipping label stond namelijk MYPOST getypt). Ze gaan nu ff kijken of ze bij die lui kunnen achterhalen what is up. Niet dat ze daar wat aan hebben, maar goed. Ordertotal was trouwens nog geen 6 USD, claimen ga ik die boel niet en het is BIC, dus ik ga er sowieso wel vanuit dat we er uitkomen.
Kwaliteit is niks mis mee. Komt mede door de januari versie van de software die erop staat, dat is op dit moment de beste die je kunt hebben.quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:13 schreef larry_flynt het volgende:
Als ik de verpakking vergelijk heb ik een neppe. Kwaliteit is echter heel goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |