Hier geen last van. Laatste dingen allemaal binnen 14 dagen binnen gehadquote:Op woensdag 2 juli 2014 17:58 schreef terrorsjaak het volgende:
Wat duurt dat chinashoppen altijd lang![]()
Tenzij je een paar tientjes verzendkosten neerlegt
Ik wacht al bij Miniinthebox vanaf 2 juni en bij dx een weekquote:Op woensdag 2 juli 2014 18:51 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Hier geen last van. Laatste dingen allemaal binnen 14 dagen binnen gehad.
Gewoon geen dingen bestellen bij webshops die traag leveren
Ik zou een refund vragen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:08 schreef terrorsjaak het volgende:
[..]
Ik wacht al bij Miniinthebox vanaf 2 juni en bij dx een week
In de mail staat wel dat het max 45 dagen duurt in drukke periodesquote:
Nee, zomer hea.. altijd rustig.. chinezen gaan massaal naar het zwembad dan...quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:22 schreef terrorsjaak het volgende:
[..]
In de mail staat wel dat het max 45 dagen duurt in drukke periodes
Ik weet niet of het nu de drukke periode is?
Troll die jongen nietquote:
OP lezen, met China shoppen heb je je bestelling niet binnen een dag of twee thuis, eerder een week of 3 a 6. Heel normaal langdurige verzending. Dit had je zelf ook kunnen uitvogelenquote:Op woensdag 2 juli 2014 20:08 schreef terrorsjaak het volgende:
Ik wacht al bij Miniinthebox vanaf 2 juni en bij dx een week
Vorige keer na 2,5 week al binnen bij miniintheboxquote:Op woensdag 2 juli 2014 21:04 schreef NX het volgende:
[..]
Troll die jongen nietHij trapt er zelfs nog in!
[..]
OP lezen, met China shoppen heb je je bestelling niet binnen een dag of twee thuis, eerder een week of 3 a 6. Heel normaal langdurige verzending. Dit had je zelf ook kunnen uitvogelen
10000 mAh? 10000 g = 10 kg.. Zware powerbankquote:Op woensdag 2 juli 2014 18:29 schreef Kuhly het volgende:
[..]
Van leeg naar vol moet het aantal maH er in grammen bij zijn gekomen.
Ik troll niet, kranten staan er vaak vol mee na de eerste week. Let maar op.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:04 schreef NX het volgende:
[..]
Troll die jongen nietHij trapt er zelfs nog in!
[..]
OP lezen, met China shoppen heb je je bestelling niet binnen een dag of twee thuis, eerder een week of 3 a 6. Heel normaal langdurige verzending. Dit had je zelf ook kunnen uitvogelen
Refund vragen, ik zeg het niet nog een keer.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:14 schreef terrorsjaak het volgende:
[..]
Vorige keer na 2,5 week al binnen bij miniinthebox
En ja ik trapte erin![]()
Ga zelf lekker een refund vragen. Jaquote:Op woensdag 2 juli 2014 21:15 schreef ManageTheAnger het volgende:
Refund vragen, ik zeg het niet nog een keer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:29 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ga zelf lekker een refund vragen. Ja!
Die gaat ook niet komen ben ik bangSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb ze tot het eind van deze week gegeven, dan ga ik een claim openen.
Dan wacht ik nog een week met elders bestellen en dan ga ik er voor.
Had hem al willen hebben, het is mooi weer en alles en wil graag ritjes op de motor vastleggen e.d.
Zelfs de monopod van ebay is allang al binnen.YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
Ik zag trouwens van de week op IF een topic, waarin werd beschreven dat er ook 'fake' SJ4000's zijn inmiddels?quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:44 schreef shiznuts het volgende:
M'n tracking van de SJ4000 (die v/d AliExpress-deal nog altijd) zegt nu:
'2014-07-02 17:39, The item is on transport to the country of destination'.
Was eerst aangekondigd op: http://springglobalmailtracker.com/Home.aspx (selecteer 'track item' in dropdown)
En nu actief op: http://parcels-uk.tntpost(...)B=RS123456789NL&D=NL (voorbeeld)
Duurt lang.Maar 't lijkt erop dat 'ie niet meer pre-advised is en zulke nonsens, maar daadwerkelijk is afgegeven en onderweg is. 't Zal me benieuwen hoe rap dat nu weer in Oostenrijk opduikt en of vrij van extra kosten.
Inderdaad. Zie: GC / [Chinese Webshops] Topic #307 Waar we de OP lezen voordat we vragen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:53 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik zag trouwens van de week op IF een topic, waarin werd beschreven dat er ook 'fake' SJ4000's zijn inmiddels?
Zit momenteel weer op Arubaquote:
Ah ja!quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:58 schreef RobertNL het volgende:
Was Brammetjuh94 zie post 12 e.v. van dit topic (of het beeld anders is natuurlijk de vraag).
pshh, gadgetsquote:Op woensdag 2 juli 2014 21:26 schreef larry_flynt het volgende:
Net twee wijnstoppers gekochtecht alles is te koop in China!
Na de actie van Wijnvoordeel heb ik ze nodig haha
Ff een Chinese hoverboard importeren. Jwt.quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:42 schreef Zith het volgende:
[..]
pshh, gadgets![]()
Ik koop tenten en ganzeveren slaapzakken voor -10 in china.
Netjes. En nu de hamvraag... wat is het?quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:46 schreef igi0n het volgende:
Pakket binnen van Aliexpress, geshipped met chinapost. Hij was binnen 4 werkdagen binnen (!).
Recordje hiero!
Zie editquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:47 schreef shiznuts het volgende:
Netjes. En nu de hamvraag... wat is het?Beetje jubelen en dan niet delen waarom.
![]()
Dat ding slopen was echt pokkewerk, maar het was wel gelukt. Hij zit al weer in elkaar, en nu hopen dat hij het doet straks (even opladen nu etc)quote:
Kiek us oan.quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:52 schreef igi0n het volgende:
[..]
Dat ding slopen was echt pokkewerk, maar het was wel gelukt. Hij zit al weer in elkaar, en nu hopen dat hij het doet straks (even opladen nu etc)
Werken ze ook bij -10 in andere landen ?quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:42 schreef Zith het volgende:
[..]
Ik koop tenten en ganzeveren slaapzakken voor -10 in china.
Geen probleem. Die output heeft een Xiaomi powerbank ook. Gaat lekker snel.quote:Op donderdag 3 juli 2014 02:10 schreef mschol het volgende:
zoiets zoek je:
http://www.conrad.nl/ce/n(...)-mA?ref=searchDetail
of zoeen:
http://www.conrad.nl/ce/n(...)-mA?ref=searchDetail
van die laatste weet ik alleen niet in hoeverre je "teveel" kan/mag aanleveren?
Ja, zie hem nog gewoon staan bij de sj4000 als optie.quote:Op donderdag 3 juli 2014 09:41 schreef julius123 het volgende:
kunnen jullie nog gebruik maken van Netherlands Direct Mail bij BG?
ik kan er niet meer uit kiezen bij geen enkel product :S
quote:Op donderdag 3 juli 2014 09:49 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ja, zie hem nog gewoon staan bij de sj4000 als optie.
staat het er ook nog bij in de shopping cart?quote:Op donderdag 3 juli 2014 09:55 schreef RobertNL het volgende:
Hier ook. Het valt mij zelfs op dat bij steeds meer producten NL direct gratis is en registered mail betaald!
Ja, onder "upgrade your shipping options".quote:Op donderdag 3 juli 2014 10:12 schreef julius123 het volgende:
[..]
[..]
staat het er ook nog bij in de shopping cart?
quote:Dear shiz,
Thank you for your e-mail.
We will resend you a SKU103269 , the order number is A0000123456789 . We will arrange the shippment as quickly as possible.
Yours,
Linda
Tuurlijk, alleen even snel wat navragen is er nu niet bij en dan is het weer 1,5 dag wachten op reactie.quote:Op donderdag 3 juli 2014 10:28 schreef shiznuts het volgende:
Mja, gewoon inloggen en naar messages gaan ( http://www.buyincoins.com/?r=account/message/index ), daar iets achterlaten. Dat werkt toch prima? Heb ik nu ook prima heen&weer gecommuniceerd over een missende zending, die naar mijn vermoeden my POS Malaysia is verstuurd (onderaan shipping label stond namelijk MYPOST getypt). Ze gaan nu ff kijken of ze bij die lui kunnen achterhalen what is up. Niet dat ze daar wat aan hebben, maar goed. Ordertotal was trouwens nog geen 6 USD, claimen ga ik die boel niet en het is BIC, dus ik ga er sowieso wel vanuit dat we er uitkomen.
Kwaliteit is niks mis mee. Komt mede door de januari versie van de software die erop staat, dat is op dit moment de beste die je kunt hebben.quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:13 schreef larry_flynt het volgende:
Als ik de verpakking vergelijk heb ik een neppe. Kwaliteit is echter heel goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |