Ja dat weet ik wel. Maar dat zien kwaadwillenden niet natuurlijk. Denk dat hij doelde op een los rood ledjequote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:12 schreef funky_fart het volgende:
[..]
(Heel kort door de bocht uitleg-> )
IR voor standaard toepassingen zie je niet inderdaad, maar de lens vd camera heeft om goede nachtzicht te verkrijgen een hogere frequentie infrarood nodig, dat grenst aan de frequentie van gewoon rood. Daardoor is een rode gloed zichtbaar voor het menselijk oog.
Een IR ledje voor de afstandsbediening straalt onzichtbaar idd, die kan met andere frequenties prima af.
Jawel, dat ziet iedereen van meters afstand hoor, geen twijfel. En nee, hij had het niet over een enkel rood ledje maar over 'de leds om de lens heen' oid.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:21 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ja dat weet ik wel. Maar dat zien kwaadwillenden niet natuurlijk. Denk dat hij doelde op een los rood ledje
Had jij ook een lege envelop in de bus, opengescheurd?quote:Op woensdag 9 juli 2014 03:07 schreef igi0n het volgende:
Ik heb bij ChinaBuye een claim gemaakt over een powerbank die ik niet heb ontvangen. Ze geven als oplossing om tegen een vergoeding van $5 hem opnieuw te versturen incl tracking en als ik hem dan toch alsnog krijg dat ik hem mag houden. Doen of niet?
Zelf zou ik het doen, maar als ze niet kunnen bewijzen dat je het hebt ontvangen, kun je wellicht een paypal-claim indienen. Maar daar zou ik persoonlijk niet op 'gokken' na dit aanbod. Ook ethisch gezien vind ik het zo netter, aangezien ze er ook niks aan kunnen doen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 03:07 schreef igi0n het volgende:
Ik heb bij ChinaBuye een claim gemaakt over een powerbank die ik niet heb ontvangen. Ze geven als oplossing om tegen een vergoeding van $5 hem opnieuw te versturen incl tracking en als ik hem dan toch alsnog krijg dat ik hem mag houden. Doen of niet?
Dit: http://www.artscow.com/ph(...)gold-metal-watch-177quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:36 schreef Miniem het volgende:
Dit lelijke horloge moet wel in China verkrijgbaar zijn.
Iemand?![]()
[ afbeelding ]
Same here.quote:Op woensdag 9 juli 2014 10:22 schreef Nikihe het volgende:
Het valt me op dat er vrij veel mensen wachten op de xiaomi powerbank (zowel hier als tweakers) mij inclusief (besteld 1 juni verzonden op 4 juni). Wel leuk dat ze nu aanbieden om voor slechts 5 dollar een nieuwe te sturen. Maar begin een beetje hard hoofd te krijgen in of ze uberhaubt verzonden zijn
Bij waar?quote:Op woensdag 9 juli 2014 12:22 schreef ajaxboy het volgende:
Is er hier iemand die zijn earson 151 heeft gekocht bij: gearbest of ********** ? Kreeg je daar wel een verpakkingsdoos bij ?
Ik wacht ook op de powerbank, ook bij ChinaBuye gekocht. 6 juni besteld, 9 juni verzonden. Gezien de positieve berichten rond de snelheid van bezorging de laatste tijd is dit weer vrij lang.quote:Op woensdag 9 juli 2014 03:07 schreef igi0n het volgende:
Als je hem per sé voor 10 Augustus moet hebben zou ik het als ik jou was in Nederland halen. Heb je het tenminste op tijd. Je weet nooit hoelang het gaat duren.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:58 schreef Skiet het volgende:
[..]
Ik wacht ook op de powerbank, ook bij ChinaBuye gekocht. 6 juni besteld, 9 juni verzonden. Gezien de positieve berichten rond de snelheid van bezorging de laatste tijd is dit weer vrij lang.
Wil hem eigenlijk wel binnen hebben voor 10 augustus (vakantie). Iemand een tip waar ik hem het beste kan bestellen op dit moment? Wil uiteraard wel een originele
Is je camera geleverd met van die witte plastic rotzooi er omheen? Knip daar een klein stukje vanaf en leg dit op de batterij en druk het klepje erop. Er komt wat spanning op te staan. De eerst best volgende keer dat je het lipje opzij haalt, komt het klepje eraf zetten.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 09:43 schreef shiznuts het volgende:
Seg.Hoe krijg je dat KUDTKLEPPIE oop?
Seriously though.
NL Direct: zeker weten!quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:01 schreef Scarface150993 het volgende:
Ik ga binnenkort half augustus op vakantie naar Thailand en zou graag de SJ4000 mee willen hebben.
De mensen die het al eens hebben besteld van Banggood of dergelijke, hoe lang duurt het ongeveer voordat ik hem binnen heb? Red ik het wel binnen een maandje?
Via BG zonder NL Direct had ik hem binnen 12 dagen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:01 schreef Scarface150993 het volgende:
Ik ga binnenkort half augustus op vakantie naar Thailand en zou graag de SJ4000 mee willen hebben.
De mensen die het al eens hebben besteld van Banggood of dergelijke, hoe lang duurt het ongeveer voordat ik hem binnen heb? Red ik het wel binnen een maandje?
Dat was de normale verzendmethode die dealextreme ook gebruikt toch?quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:16 schreef Muto het volgende:
[..]
Via BG zonder NL Direct had ik hem binnen 12 dagen.
NL Direct is zonder extra kosten.quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:28 schreef Scarface150993 het volgende:
Dat was de normale verzendmethode die dealextreme ook gebruikt toch?
En wat is NL Direct, komen zeker extra kosten bij.
quote:Op woensdag 9 juli 2014 03:07 schreef igi0n het volgende:
Ik ga er niet op in.quote:Dear customer,
Extremely sorry for the delay, cause we use normal air shipping so we can not support you a useful track number, for any inconvenience, please accept my sincerely sorry.
We can resend to you as compensation,but for this time, I hope you can think about to pay us USD5 as shipping fee so that we can resend with tracking NO. to follow, okay? if future you will get two parcels we do not need pay us any more money, okay?
Wait for your direct feedback, thanks
Mini
Ik zie meestal iets van 23 cent o.i.d. staan. Wellicht bij duurdere items wel gratis.quote:
Bij de SJ is het inderdaad gratis.quote:Op donderdag 10 juli 2014 09:23 schreef Dromer het volgende:
[..]
Ik zie meestal iets van 23 cent o.i.d. staan. Wellicht bij duurdere items wel gratis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |