Tja, ook de nepperts kosten wel eens 27 dollarquote:Op maandag 7 juli 2014 19:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Staat op de homepage. Is normaal 27 dollar, dus niet heel goedkoop. Nu meer dan 50% eraf
Wat is het nadeel van een nepper?quote:Op maandag 7 juli 2014 20:03 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Tja, ook de nepperts kosten wel eens 27 dollar
Jij hebt vaak geluk zo te zien.quote:Op maandag 7 juli 2014 20:02 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Sinds oktober ongeveer is er nog een stropdas onderweg...
5 weken voor een itailor overhemd (normaal voor hun)
45 dagen en counting voor een SJ4000
3 maanden op een stropdas
Van de 60 items die ik besteld heb (net gekeken)quote:Op maandag 7 juli 2014 20:35 schreef Muto het volgende:
[..]
Jij hebt vaak geluk zo te zien.
Bij mij is het meestal afhankelijk van de verkoper. Spul van Banggood heb ik meestal na 10 à 14 dagen binnen. Zeker kleinere dingen die door de brievenbus kunnen. Pakketpost wil nog wel paar dagen langer duren.
Ah, ging dus om uitzonderingen. Mijn SJ is vanmorgen in NL aangekomen (10 dagen geleden besteld). Hopelijk komt het ook snel hierheen.quote:Op maandag 7 juli 2014 20:42 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Van de 60 items die ik besteld heb (net gekeken)
Zijn er 2 refunds geweest wegens niet ontvangen, 1 daarvan is daarna uiteindelijk nog binnengekomen
2 refunds zijn gedaan omdat het product niet meer in voorraad was (sinaasappelschiller en volgens mij een controller)
Op dit moment dus nog de SJ4000, die ik dadelijk ga escaleren (case loopt nog).
Valt mee dus.
Met zo'n vuursteen wieltje is wel erg jaren 80quote:Op maandag 7 juli 2014 18:47 schreef yorkick het volgende:
Enkele maanden geleden had ik 6 aanstekers van Honest gekocht.
Dit type.
Ook wel hier vermeld dat het prima dingen zijn, echter, zijn ze bijna allemaal kapot. Had er een paar weggegeven, en gehoord dat bij iedereen het kogeltje na verloop van tijd eruit is geschoten. Bij mijn eigen 2 exemplaren precies hetzelfde. Geen goede koop dus.
Iemand nog stijlvolle aanstekers tegenkomen, die waarschijnlijk wat beter zijn?
Denk dat een wieltje dus toch niet zo handig is met dit soort prijzen.
Vond deze zelf wel redelijk.
Dit blijft ook een fijn (maar simpel) dingetje:quote:Op maandag 7 juli 2014 20:46 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Met zo'n vuursteen wieltje is wel erg jaren 80Ziet er een beetje flimsy uit dit model.
Honest is juist een goed merk maar dat zijn de elektronische windproof modellen. Zijn ook een tikkie duurder dan $3. Fasttech heeft zo te zien niet echt leuke honest modellen.
Dit type zoek je, vraag maar aan Shiz![]()
[ afbeelding ]
Minder capaciteit, ontploffingen, wisselende voltage output, etc, etc.quote:Op maandag 7 juli 2014 20:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wat is het nadeel van een nepper?
Die is inderdaad lekker licht maar voelt niet zo robuust aan als een Honest van metaal.quote:Op maandag 7 juli 2014 20:53 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Dit blijft ook een fijn (maar simpel) dingetje:
http://www.dx.com/p/styli(...)er-1456#.U7rrTECpaSc
1x per jaar vuurwerk aansteken.quote:Op maandag 7 juli 2014 23:03 schreef Iemand91 het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Rook niet dus wat ik ermee doe...
Deze man weet.quote:Op maandag 7 juli 2014 20:46 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Met zo'n vuursteen wieltje is wel erg jaren 80Ziet er een beetje flimsy uit dit model.
Honest is juist een goed merk maar dat zijn de elektronische windproof modellen. Zijn ook een tikkie duurder dan $3. Fasttech heeft zo te zien niet echt leuke honest modellen.
Dit type zoek je, vraag maar aan Shiz![]()
[ afbeelding ]
Ik moet het gewoon vragen man... waar laat je al dat spul?quote:Op maandag 7 juli 2014 23:20 schreef shiznuts het volgende:
[..]
1x per jaar vuurwerk aansteken.
En af en toe een kaarsje om de gesneuvelde rotjes en pijlen te herdenken.
[..]
Deze man weet.Gewoon ff op eBay en webshops zoeken op 'Honest jet flame' ofzo. En dan zo'n mooie halen met een enkele of dubbele vlam. Vaak ook geschaard onder de categorie 'sigaren aanstekers'. Die dingen die 1300 graden beweren te halen zou ik overigens lekker vanaf blijven. Meurende prutkwaliteit ondingen zijn dat.
- Geinige 'stekers, naast twee bazige Honests ook eentje met eaglekop en LEDje en eentje met 2 flamemodes...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ssstttt....quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:06 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ik moet het gewoon vragen man... waar laat je al dat spul?
Volgens mij werk jij stiekem gewoon uit 1 of ander hoofdkwartier van de Chinees
Doe ik ook niet aan.quote:Op maandag 7 juli 2014 23:20 schreef shiznuts het volgende:
1x per jaar vuurwerk aansteken.
En af en toe een kaarsje om de gesneuvelde rotjes en pijlen te herdenken.
Deze marketingquote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:14 schreef shiznuts het volgende:
[..]
AliExpress...![]()
[ afbeelding ]
't STAAT ER TOCH DIK OP JONGUH. 'AQUACELL'. BEETJE LIEGEN TEGEN ME.
Succes. Laat maar weten of het een echte is. Ik heb er ook ooit eens voor een normale prijs gekocht, maar die bleek nep. Verkoper met heel veel verkopen en hoog percentage. Wel geld teruggekregen via dispute.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Staat op de homepage. Is normaal 27 dollar, dus niet heel goedkoop. Nu meer dan 50% eraf
quote:US $ 77.02 (Including AliExpress Coupon: US $ 10.00;Buyer Payment US $ 67.02)
Seg. Zoek ook zelf eens ff, hè.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 09:55 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Dat ziet er spannend uit. Linkje? want wil die wel erbij hebben als vuurtje.
'Honest jet lighter', 'Honest lighter', 'Double Honest'. Bedenk het maar. Beetje self-initiative, hè.quote:Gewoon ff op eBay en webshops zoeken op 'Honest jet flame' ofzo
Nee, absoluut niet, daarom liet ik in de post voor je ook 'Vaak ook geschaard onder de categorie 'sigaren aanstekers' ' vallen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 09:15 schreef Questular het volgende:
Dat zijn een paar leuke aanstekers, zijn er ook aanstekers speciaal voor sigaren te krijgen in die web-shops?
Die eerste lijkt meer op een lightsaberquote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:16 schreef shiznuts het volgende:
Heb je voor cigaren niet eerder eentje nodig met drie flames?
[ afbeelding ]
Of een quadje... shittt.
[ afbeelding ]
Luke... *ksshhhhhh* have you lost wait? *ksshshhhhh*quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:58 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
Die eerste lijkt meer op een lightsaber
quote:Op maandag 7 juli 2014 20:46 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Nou ik vind deze modellen juist niet echt stijlvol, heeft vooral te maken met dat het Jet lighters zijn.quote:Op maandag 7 juli 2014 23:20 schreef shiznuts het volgende:
[..]
[..]
Deze man weet.Gewoon ff op eBay en webshops zoeken op 'Honest jet flame' ofzo. En dan zo'n mooie halen met een enkele of dubbele vlam. Vaak ook geschaard onder de categorie 'sigaren aanstekers'. Die dingen die 1300 graden beweren te halen zou ik overigens lekker vanaf blijven. Meurende prutkwaliteit ondingen zijn dat.
Ik had gehoopt op een '74 rematch met dit keer winst voor de Oranjes, maar dan zal het wel NED - BRA worden idd.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:31 schreef davedavy het volgende:
Kijk! BIC heeft enkele landen wie we gaan verslaan en al verslagen hebben nu uitgebracht als sleutelhanger
http://www.buyincoins.com/item/43332.html
Ik gok ook op een NED-DUI finale maar BIC denkt blijkbaar van nietquote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:55 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ik had gehoopt op een '74 rematch met dit keer winst voor de Oranjes, maar dan zal het wel NED - BRA worden idd.
Persoonlijk vind ik deze instellingen het lekkerst werken;quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:49 schreef Goddelijker het volgende:
Wat is de beste instelling voor het beeld voor de SJ4000? Aangezien ik verwacht hem eind deze week/begin volgende week binnen te krijgen
Thanks!quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:52 schreef igi0n het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik deze instellingen het lekkerst werken;
Resolutie het hoogst (doohh)
HDR aan
Exposure +1/3
De rest heb ik gewoon laten staan op waar ze op staan. Eventueel kan je bij white balance nog instellen om wat voor weer het gaat (dag/avond/veel wolken etc)
Helaas geen last van, tenzij hij in die water-proof case zit, dan weer wel!quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:55 schreef shiznuts het volgende:
Registreert de 'mode'-knop daar ook wat lastiger?
'k Moet hier de knop vrij ferm indrukken voor 'ie een registreert dat 'ie ingedrukt is.
No problem!quote:
Ik heb hem 2-7 besteldquote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:57 schreef Muto het volgende:
Morgen komt mijn SJ binnen. Snel gegaan, 28 juni besteld. Banggood
Foto is hetzelfde als degene die ik gekocht heb, http://www.ebay.nl/itm/261513212643, echter verschillen de afmetingen wel flink.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:47 schreef igi0n het volgende:
[ afbeelding ]
linkje: http://www.ebay.com/itm/N(...)&hash=item2589de433f
quote:Dear buyer,
Thank you for visiting our store.
As a friendly reminder, the Christmas Day is coming, so there are many packages need to be processed. It will be some delay in normal delivery time for your order. Looking forward to your understanding and patience.
Jij hebt waarschijnlijk de size S versie gekocht ipv de M die ik heb!quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:25 schreef remcosw het volgende:
[..]
Foto is hetzelfde als degene die ik gekocht heb, http://www.ebay.nl/itm/261513212643, echter verschillen de afmetingen wel flink.
We gaan t zien..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
Neuh, niet echt hoor. Een LED throwie weegt ook niks en dit is weinig anders dan een LED throwie in een shuttle. Uiteraard waren ze helemaal platgedrukt.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:01 schreef Magneet het volgende:
Zijn die shuttles niet een stuk zwaarder? Ze zien er ook niet helemaal jofel uit zeg maar.
Wat kan ik over een tas zeggen? Uh... ze zien er super uit en voelen ook zo aan. Dit verwacht je hier gewoon bij een normale camerastore te halen, alleen dan betaal je er vast het driedubbele voor ofzo. Aardig wat padding en layering going on, dus optimaal bescherming voor je cameragear. Best duurzaam en kwaliteit spulletje lijkt het. Maar goed, dat kun je pas echt zeggen na wat maanden gebruik. Wie weet gaan de ritsjes en gespjes snel kapot, of wat dan ook. Weet niet of je deze combo in de regen wilt hebben, zitten verder geen regencovers of iets bij en vertrouw er niet zo op dat water er zo vanaf glijdt, maar ik heb sowieso niks te zoeken in de regen, dus geen probleem.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:58 schreef Miniem het volgende:
Vertel me meer over de Caden tassenHad een week geleden al een mooie hoes van Caden binnen
dat gaat over speedminton shuttles, beetje verneukeratief gebracht dus. Dat wilde ik net opperen als betere optie vaan laat en buiten. Speedminton is echt cool.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:11 schreef Markos. het volgende:
Heeft Johan Vlemmings niet die shuttles uitgevonden en patent op?
edit: yeps
http://www.patentparade.n(...)dminton-shuttle.html
Ispy gebruiken.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:43 schreef baaart het volgende:
Ik heb voor de grap zo'n Escam 720p camera bij Tmart besteld, maar ik krijg de FTP opslag functie niet werkend. Alerts (met plaatjes) via email werkt verder prima.
Iemand die dit werkend heeft gekregen?
http://www.tmart.com/Esca(...)S-Plug-_p259495.html
Hoe bevalt hij? Ik wil hem ook nog steeds een keer kopen. Zijn er al goeie reviews van?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:43 schreef baaart het volgende:
Ik heb voor de grap zo'n Escam 720p camera bij Tmart besteld, maar ik krijg de FTP opslag functie niet werkend. Alerts (met plaatjes) via email werkt verder prima.
Iemand die dit werkend heeft gekregen?
http://www.tmart.com/Esca(...)S-Plug-_p259495.html
Op Tmart staan geen reviews in ieder geval. Ik heb hem nog maar kort geprobeerd, nog niet echt veel tijd voor gehad. Overdag en binnen is het beeld kwaliteit prima. Ook de alarm functie bij beweging werkt goed, via email voor zover ik het werkend heb gekregen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:46 schreef Markos. het volgende:
[..]
Hoe bevalt hij? Ik wil hem ook nog steeds een keer kopen. Zijn er al goeie reviews van?
Een goede sigaar steek je aan met een luciferquote:Op dinsdag 8 juli 2014 09:15 schreef Questular het volgende:
Dat zijn een paar leuke aanstekers, zijn er ook aanstekers speciaal voor sigaren te krijgen in die web-shops?
Bullit-time in wording...quote:Op dinsdag 8 juli 2014 09:36 schreef shiznuts het volgende:
* shiznuts joins the club...
[ afbeelding ]
... nieuwe cam, nieuw kaartje. Duurde ff, maar dan heb je ook wat. En seems legit ook nog.
Benieuwd of het m'n GoPro's nog een beetje bijhouden kan. Schermpje direct op de achterkant is natuurlijk wel sowieso al een erg leuke feature en voor de prijs kun je je nieuwsgierigheid ook weleens stillen. Remember:
Mooi. Gelijk maar weer 2?quote:
Dat sowieso, maar ik heb een een gas aansteker voor "erbij" steekt net wat makkelijker aan vind ikquote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:31 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Een goede sigaar steek je aan met een lucifer
[..]
Bullit-time in wording...
[..]
[..]
Mooi. Gelijk maar weer 2?![]()
Kan zo'n grote tas ook wel gebruiken eigenlijk. Heb zo langzamerhand zoveel fotografiezooi verzameld, lenzen-collectie, flitser, statief (+kop) etc. dat zo'n tas wel uit kan. Maar nog even wachten tot ik een 70-200mm f/2.8 met 2x extender of de 100-400mm heb; dan heb ik de juiste reden om er een te halen.![]()
![]()
Zijn de postdiensten nou ook al moeilijk aan het doen voor kleine Lithium-ion accu's? Ik wil m'n DSLR accu's!
Een goede lucifer steek je aan met een Honest lighter.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:31 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Een goede sigaar steek je aan met een lucifer![]()
Dan mag ik er wel nog een paar voor die prijs gaan regelen eerst.quote:[..]
Bullit-time in wording...
Nou ja, ik liep laatst door dierentuin Schönbrunn met twee schoudertassen, waarvan eentje doodnormaal (geen cameratas) en de ander nogal klein en een losse tripod. Daar wordt je niet blij van.quote:[..]
Mooi. Gelijk maar weer 2?![]()
Kan zo'n grote tas ook wel gebruiken eigenlijk. Heb zo langzamerhand zoveel fotografiezooi verzameld, lenzen-collectie, flitser, statief (+kop) etc. dat zo'n tas wel uit kan. Maar nog even wachten tot ik een 70-200mm f/2.8 met 2x extender of de 100-400mm heb; dan heb ik de juiste reden om er een te halen.![]()
![]()
[..]
Jij moet toch ondertussen ook minimaal zo'n verzameling van die kaartjes hebben:quote:Op dinsdag 8 juli 2014 09:36 schreef shiznuts het volgende:
* shiznuts joins the club...
[ afbeelding ]
... nieuwe cam, nieuw kaartje. Duurde ff, maar dan heb je ook wat. En seems legit ook nog.
Benieuwd of het m'n GoPro's nog een beetje bijhouden kan. Schermpje direct op de achterkant is natuurlijk wel sowieso al een erg leuke feature en voor de prijs kun je je nieuwsgierigheid ook weleens stillen. Remember:
[..]!
Deze man weetquote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:31 schreef Iemand91 het volgende:
Een goede sigaar steek je aan met een lucifer
Ja.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:48 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Jij moet toch ondertussen ook minimaal zo'n verzameling van die kaartjes hebben:
[ afbeelding ]
En hier zitten de kaartjes die in de tablets/telefoons zitten er niet bij![]()
[..]
Volgens de advertentie van mijn bag heb jij dan een >Lquote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:42 schreef igi0n het volgende:
[..]
Jij hebt waarschijnlijk de size S versie gekocht ipv de M die ik heb!
Bedenk me opeens dat er een SJ4000 accu ergens moet rondzwerven, met mijn adreslabel erop.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:31 schreef Iemand91 het volgende:
Zijn de postdiensten nou ook al moeilijk aan het doen voor kleine Lithium-ion accu's? Ik wil m'n DSLR accu's!
Nice. Was helaas te laat. Toen maar 2 stuks op Mymemory opgepiktquote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:49 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ja.En ook net van die iBoodactie gebruikgemaakt, twee nieuwe Extreme 64GB's onderweg.
Dacht dat dat dus over het merk gingquote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:14 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ssstttt....Straks is m'n cover nog blown.
Ik moet jullie enthousiast krijgen om spullen uit China te kopen, daar leef ik van.
*shiznuts briljant hilarische paint ooit eens van monkey niet teruggevonden krijgt
AliExpress...![]()
[ afbeelding ]
't STAAT ER TOCH DIK OP JONGUH. 'AQUACELL'. BEETJE LIEGEN TEGEN ME.
Nice! Mijn Caden-tas is door de douane. Nu hopen dat ie snel arriveert.quote:
mooi!quote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:10 schreef l0lownkill het volgende:
'S nachts werkt de escam prima. Mijn pa zijn showroom is ca 10 m lang, en je ziet alles duidelijk s nachts m.b.v de Ir. Ookzijn de ledjes om de lens heeb s nachts rood om mensen af te schrikken.
Nietcmet het menselijk oog, wel via camera. Richt je mobiel camera maar eens op het ir lichtje op de afstandsbedieninng, als je een knop indrukt wordt hij paars op de camera.quote:
Nice! Die heb ik ook besteld. Ook met 2MP cam. Hopelijk snel binnen. Is ook met SE verstuurd.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:03 schreef julius123 het volgende:
Net binnen via SwedenPost:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
26-6 besteld bij BG
(Heel kort door de bocht uitleg-> )quote:
Een 'the Italian job' horloge?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:36 schreef Miniem het volgende:
Dit lelijke horloge moet wel in China verkrijgbaar zijn.
Iemand?![]()
[ afbeelding ]
Ja dat weet ik wel. Maar dat zien kwaadwillenden niet natuurlijk. Denk dat hij doelde op een los rood ledjequote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:12 schreef funky_fart het volgende:
[..]
(Heel kort door de bocht uitleg-> )
IR voor standaard toepassingen zie je niet inderdaad, maar de lens vd camera heeft om goede nachtzicht te verkrijgen een hogere frequentie infrarood nodig, dat grenst aan de frequentie van gewoon rood. Daardoor is een rode gloed zichtbaar voor het menselijk oog.
Een IR ledje voor de afstandsbediening straalt onzichtbaar idd, die kan met andere frequenties prima af.
Jawel, dat ziet iedereen van meters afstand hoor, geen twijfel. En nee, hij had het niet over een enkel rood ledje maar over 'de leds om de lens heen' oid.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:21 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ja dat weet ik wel. Maar dat zien kwaadwillenden niet natuurlijk. Denk dat hij doelde op een los rood ledje
Had jij ook een lege envelop in de bus, opengescheurd?quote:Op woensdag 9 juli 2014 03:07 schreef igi0n het volgende:
Ik heb bij ChinaBuye een claim gemaakt over een powerbank die ik niet heb ontvangen. Ze geven als oplossing om tegen een vergoeding van $5 hem opnieuw te versturen incl tracking en als ik hem dan toch alsnog krijg dat ik hem mag houden. Doen of niet?
Zelf zou ik het doen, maar als ze niet kunnen bewijzen dat je het hebt ontvangen, kun je wellicht een paypal-claim indienen. Maar daar zou ik persoonlijk niet op 'gokken' na dit aanbod. Ook ethisch gezien vind ik het zo netter, aangezien ze er ook niks aan kunnen doen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 03:07 schreef igi0n het volgende:
Ik heb bij ChinaBuye een claim gemaakt over een powerbank die ik niet heb ontvangen. Ze geven als oplossing om tegen een vergoeding van $5 hem opnieuw te versturen incl tracking en als ik hem dan toch alsnog krijg dat ik hem mag houden. Doen of niet?
Dit: http://www.artscow.com/ph(...)gold-metal-watch-177quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:36 schreef Miniem het volgende:
Dit lelijke horloge moet wel in China verkrijgbaar zijn.
Iemand?![]()
[ afbeelding ]
Same here.quote:Op woensdag 9 juli 2014 10:22 schreef Nikihe het volgende:
Het valt me op dat er vrij veel mensen wachten op de xiaomi powerbank (zowel hier als tweakers) mij inclusief (besteld 1 juni verzonden op 4 juni). Wel leuk dat ze nu aanbieden om voor slechts 5 dollar een nieuwe te sturen. Maar begin een beetje hard hoofd te krijgen in of ze uberhaubt verzonden zijn
Bij waar?quote:Op woensdag 9 juli 2014 12:22 schreef ajaxboy het volgende:
Is er hier iemand die zijn earson 151 heeft gekocht bij: gearbest of ********** ? Kreeg je daar wel een verpakkingsdoos bij ?
Ik wacht ook op de powerbank, ook bij ChinaBuye gekocht. 6 juni besteld, 9 juni verzonden. Gezien de positieve berichten rond de snelheid van bezorging de laatste tijd is dit weer vrij lang.quote:Op woensdag 9 juli 2014 03:07 schreef igi0n het volgende:
Als je hem per sé voor 10 Augustus moet hebben zou ik het als ik jou was in Nederland halen. Heb je het tenminste op tijd. Je weet nooit hoelang het gaat duren.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:58 schreef Skiet het volgende:
[..]
Ik wacht ook op de powerbank, ook bij ChinaBuye gekocht. 6 juni besteld, 9 juni verzonden. Gezien de positieve berichten rond de snelheid van bezorging de laatste tijd is dit weer vrij lang.
Wil hem eigenlijk wel binnen hebben voor 10 augustus (vakantie). Iemand een tip waar ik hem het beste kan bestellen op dit moment? Wil uiteraard wel een originele
Is je camera geleverd met van die witte plastic rotzooi er omheen? Knip daar een klein stukje vanaf en leg dit op de batterij en druk het klepje erop. Er komt wat spanning op te staan. De eerst best volgende keer dat je het lipje opzij haalt, komt het klepje eraf zetten.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 09:43 schreef shiznuts het volgende:
Seg.Hoe krijg je dat KUDTKLEPPIE oop?
Seriously though.
NL Direct: zeker weten!quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:01 schreef Scarface150993 het volgende:
Ik ga binnenkort half augustus op vakantie naar Thailand en zou graag de SJ4000 mee willen hebben.
De mensen die het al eens hebben besteld van Banggood of dergelijke, hoe lang duurt het ongeveer voordat ik hem binnen heb? Red ik het wel binnen een maandje?
Via BG zonder NL Direct had ik hem binnen 12 dagen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:01 schreef Scarface150993 het volgende:
Ik ga binnenkort half augustus op vakantie naar Thailand en zou graag de SJ4000 mee willen hebben.
De mensen die het al eens hebben besteld van Banggood of dergelijke, hoe lang duurt het ongeveer voordat ik hem binnen heb? Red ik het wel binnen een maandje?
Dat was de normale verzendmethode die dealextreme ook gebruikt toch?quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:16 schreef Muto het volgende:
[..]
Via BG zonder NL Direct had ik hem binnen 12 dagen.
NL Direct is zonder extra kosten.quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:28 schreef Scarface150993 het volgende:
Dat was de normale verzendmethode die dealextreme ook gebruikt toch?
En wat is NL Direct, komen zeker extra kosten bij.
quote:Op woensdag 9 juli 2014 03:07 schreef igi0n het volgende:
Ik ga er niet op in.quote:Dear customer,
Extremely sorry for the delay, cause we use normal air shipping so we can not support you a useful track number, for any inconvenience, please accept my sincerely sorry.
We can resend to you as compensation,but for this time, I hope you can think about to pay us USD5 as shipping fee so that we can resend with tracking NO. to follow, okay? if future you will get two parcels we do not need pay us any more money, okay?
Wait for your direct feedback, thanks
Mini
Ik zie meestal iets van 23 cent o.i.d. staan. Wellicht bij duurdere items wel gratis.quote:
Bij de SJ is het inderdaad gratis.quote:Op donderdag 10 juli 2014 09:23 schreef Dromer het volgende:
[..]
Ik zie meestal iets van 23 cent o.i.d. staan. Wellicht bij duurdere items wel gratis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |