Ispy gebruiken.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:43 schreef baaart het volgende:
Ik heb voor de grap zo'n Escam 720p camera bij Tmart besteld, maar ik krijg de FTP opslag functie niet werkend. Alerts (met plaatjes) via email werkt verder prima.
Iemand die dit werkend heeft gekregen?
http://www.tmart.com/Esca(...)S-Plug-_p259495.html
Hoe bevalt hij? Ik wil hem ook nog steeds een keer kopen. Zijn er al goeie reviews van?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:43 schreef baaart het volgende:
Ik heb voor de grap zo'n Escam 720p camera bij Tmart besteld, maar ik krijg de FTP opslag functie niet werkend. Alerts (met plaatjes) via email werkt verder prima.
Iemand die dit werkend heeft gekregen?
http://www.tmart.com/Esca(...)S-Plug-_p259495.html
Op Tmart staan geen reviews in ieder geval. Ik heb hem nog maar kort geprobeerd, nog niet echt veel tijd voor gehad. Overdag en binnen is het beeld kwaliteit prima. Ook de alarm functie bij beweging werkt goed, via email voor zover ik het werkend heb gekregen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:46 schreef Markos. het volgende:
[..]
Hoe bevalt hij? Ik wil hem ook nog steeds een keer kopen. Zijn er al goeie reviews van?
Een goede sigaar steek je aan met een luciferquote:Op dinsdag 8 juli 2014 09:15 schreef Questular het volgende:
Dat zijn een paar leuke aanstekers, zijn er ook aanstekers speciaal voor sigaren te krijgen in die web-shops?
Bullit-time in wording...quote:Op dinsdag 8 juli 2014 09:36 schreef shiznuts het volgende:
* shiznuts joins the club...
[ afbeelding ]
... nieuwe cam, nieuw kaartje. Duurde ff, maar dan heb je ook wat. En seems legit ook nog.
Benieuwd of het m'n GoPro's nog een beetje bijhouden kan. Schermpje direct op de achterkant is natuurlijk wel sowieso al een erg leuke feature en voor de prijs kun je je nieuwsgierigheid ook weleens stillen. Remember:
Mooi. Gelijk maar weer 2?quote:
Dat sowieso, maar ik heb een een gas aansteker voor "erbij" steekt net wat makkelijker aan vind ikquote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:31 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Een goede sigaar steek je aan met een lucifer
[..]
Bullit-time in wording...
[..]
[..]
Mooi. Gelijk maar weer 2?![]()
Kan zo'n grote tas ook wel gebruiken eigenlijk. Heb zo langzamerhand zoveel fotografiezooi verzameld, lenzen-collectie, flitser, statief (+kop) etc. dat zo'n tas wel uit kan. Maar nog even wachten tot ik een 70-200mm f/2.8 met 2x extender of de 100-400mm heb; dan heb ik de juiste reden om er een te halen.![]()
![]()
Zijn de postdiensten nou ook al moeilijk aan het doen voor kleine Lithium-ion accu's? Ik wil m'n DSLR accu's!
Een goede lucifer steek je aan met een Honest lighter.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:31 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Een goede sigaar steek je aan met een lucifer![]()
Dan mag ik er wel nog een paar voor die prijs gaan regelen eerst.quote:[..]
Bullit-time in wording...
Nou ja, ik liep laatst door dierentuin Schönbrunn met twee schoudertassen, waarvan eentje doodnormaal (geen cameratas) en de ander nogal klein en een losse tripod. Daar wordt je niet blij van.quote:[..]
Mooi. Gelijk maar weer 2?![]()
Kan zo'n grote tas ook wel gebruiken eigenlijk. Heb zo langzamerhand zoveel fotografiezooi verzameld, lenzen-collectie, flitser, statief (+kop) etc. dat zo'n tas wel uit kan. Maar nog even wachten tot ik een 70-200mm f/2.8 met 2x extender of de 100-400mm heb; dan heb ik de juiste reden om er een te halen.![]()
![]()
[..]
Jij moet toch ondertussen ook minimaal zo'n verzameling van die kaartjes hebben:quote:Op dinsdag 8 juli 2014 09:36 schreef shiznuts het volgende:
* shiznuts joins the club...
[ afbeelding ]
... nieuwe cam, nieuw kaartje. Duurde ff, maar dan heb je ook wat. En seems legit ook nog.
Benieuwd of het m'n GoPro's nog een beetje bijhouden kan. Schermpje direct op de achterkant is natuurlijk wel sowieso al een erg leuke feature en voor de prijs kun je je nieuwsgierigheid ook weleens stillen. Remember:
[..]!
Deze man weetquote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:31 schreef Iemand91 het volgende:
Een goede sigaar steek je aan met een lucifer
Ja.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:48 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Jij moet toch ondertussen ook minimaal zo'n verzameling van die kaartjes hebben:
[ afbeelding ]
En hier zitten de kaartjes die in de tablets/telefoons zitten er niet bij![]()
[..]
Volgens de advertentie van mijn bag heb jij dan een >Lquote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:42 schreef igi0n het volgende:
[..]
Jij hebt waarschijnlijk de size S versie gekocht ipv de M die ik heb!
Bedenk me opeens dat er een SJ4000 accu ergens moet rondzwerven, met mijn adreslabel erop.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:31 schreef Iemand91 het volgende:
Zijn de postdiensten nou ook al moeilijk aan het doen voor kleine Lithium-ion accu's? Ik wil m'n DSLR accu's!
Nice. Was helaas te laat. Toen maar 2 stuks op Mymemory opgepiktquote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:49 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ja.En ook net van die iBoodactie gebruikgemaakt, twee nieuwe Extreme 64GB's onderweg.
Dacht dat dat dus over het merk gingquote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:14 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ssstttt....Straks is m'n cover nog blown.
Ik moet jullie enthousiast krijgen om spullen uit China te kopen, daar leef ik van.
*shiznuts briljant hilarische paint ooit eens van monkey niet teruggevonden krijgt
AliExpress...![]()
[ afbeelding ]
't STAAT ER TOCH DIK OP JONGUH. 'AQUACELL'. BEETJE LIEGEN TEGEN ME.
Nice! Mijn Caden-tas is door de douane. Nu hopen dat ie snel arriveert.quote:
mooi!quote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:10 schreef l0lownkill het volgende:
'S nachts werkt de escam prima. Mijn pa zijn showroom is ca 10 m lang, en je ziet alles duidelijk s nachts m.b.v de Ir. Ookzijn de ledjes om de lens heeb s nachts rood om mensen af te schrikken.
Nietcmet het menselijk oog, wel via camera. Richt je mobiel camera maar eens op het ir lichtje op de afstandsbedieninng, als je een knop indrukt wordt hij paars op de camera.quote:
Nice! Die heb ik ook besteld. Ook met 2MP cam. Hopelijk snel binnen. Is ook met SE verstuurd.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:03 schreef julius123 het volgende:
Net binnen via SwedenPost:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
26-6 besteld bij BG
(Heel kort door de bocht uitleg-> )quote:
Een 'the Italian job' horloge?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:36 schreef Miniem het volgende:
Dit lelijke horloge moet wel in China verkrijgbaar zijn.
Iemand?![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |