Ik denk persoonlijk niet dat je zoiets uit China wil halen. Philips heeft research gedaan naar hoe haren werken en de meeste Chinezen denk ik niet. En verder houden die Chinezen zich vaak niet echt aan de regeltjes die gelden in westerse landen wat betreft stroom, laser etc.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:31 schreef supayoshii het volgende:
Iemand heeft mij gevraagd of je ook zoiets in China kunt krijgen, schijnt rete duur te zijn hier, soort laser achtig iets voor haartjes, van Philips... maar misschien daar beter en goedkoper?
http://www.bol.com/nl/p/p(...)ng/9200000020655846/
heb zelf al beetje lopen zoeken, maar kan nie zo goed vinden :/ misshcien iemand met meer ervaring?
Wat is dat laatste dingetjequote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:58 schreef larry_flynt het volgende:
Wordt leuk de vakantie met vrienden in Bulgarije
Je kunt echt de grootste horrorverhalen zien van mensen die een foute laserbehandeling hebben gehad. Dit is geen laser maar ook niet helemaal onschuldig als je de gebruiksaanwijzingen leest. Het apparaat scant ook je huidtype om zo de juiste instelling te selecteren. Een no-name apparaat zou ik niet aandurven.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:39 schreef igi0n het volgende:
[..]
Ik denk persoonlijk niet dat je zoiets uit China wil halen. Philips heeft research gedaan naar hoe haren werken en de meeste Chinezen denk ik niet. En verder houden die Chinezen zich vaak niet echt aan de regeltjes die gelden in westerse landen wat betreft stroom, laser etc.
Niet doen
Pittige prijzen...quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:01 schreef shiznuts het volgende:
Dat heeft de Post hier ook: https://onlineshop.post.at/onlineshop/post-empfangsboxen_160 . Alleen, de buurtjes willen er niet aan.Dan maar verhuizen...
ipl is op basis van licht. Zijn ook wel te krijgen voor 150 ¤ hierquote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:31 schreef supayoshii het volgende:
Iemand heeft mij gevraagd of je ook zoiets in China kunt krijgen, schijnt rete duur te zijn hier, soort laser achtig iets voor haartjes, van Philips... maar misschien daar beter en goedkoper?
http://www.bol.com/nl/p/p(...)ng/9200000020655846/
heb zelf al beetje lopen zoeken, maar kan nie zo goed vinden :/ misshcien iemand met meer ervaring?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Happy 4th of July
To All Our USA Friends
-
Store Wide 10% Off*
Coupon: 4THJULY2014
-
Coupon not valid on FiiO products
Use coupon prior to checkout to get 10% off order.
Head on over to MP4 Nation to use it.
Coupon expires 6th July 2014!
Enjoy!
Brainwavz Delta duo pack was nog steeds ideaal met gratis FedEx. Met een paar dagen in huis en goede kwaliteit doppen en een setje comply foams erbij (voor mij een must, siliconen is echt niet te doen).quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:13 schreef monkeybrain het volgende:
Shiz, kijk eens op de website of je nog iets mist in de collectie
[..]
Heb net de Brainwavz S5 besteld (is onderweg).quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:13 schreef monkeybrain het volgende:
Shiz, kijk eens op de website of je nog iets mist in de collectie
[..]
Dat wel, maar het kan dus! Sowieso zijn we qua leveringen wel onze tijd vooruit hier.quote:
Waar is Hitler als je hem nodig hebt.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:41 schreef shiznuts het volgende:
Dat wel, maar het kan dus! Sowieso zijn we qua leveringen wel onze tijd vooruit hier.Zo heb je hier ook:
[ afbeelding ]
Wat kosten die powerbanks zo?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:03 schreef Dromer het volgende:
En post! Xiaomi powerbankje en Piston oortjes via mistertao bij xiaomi.tmall.com gescoord. Weet ik tenminste zeker dat het echte zijn. (en dus netjes controlekraslaagje op het doosje van de powerbank)
[ afbeelding ]
8 dollar, maar helaas komen er verzendkosten bij. Samen met de oortjes heb ik in totaal 43 dollar aan aanschaf, inlandse verzendkosten, commissie en internationale verzendkosten betaald. Met aanbiedingen her en der kun je ze via webshops wel iets goedkoper krijgen, maar 100% zeker dat het origineel is, weet je dan niet. (vaak zit het controlestickertje er niet op bv. en laatst had zelfs Banggood fake Xiaomi powerbanks)quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |