Ik denk persoonlijk niet dat je zoiets uit China wil halen. Philips heeft research gedaan naar hoe haren werken en de meeste Chinezen denk ik niet. En verder houden die Chinezen zich vaak niet echt aan de regeltjes die gelden in westerse landen wat betreft stroom, laser etc.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:31 schreef supayoshii het volgende:
Iemand heeft mij gevraagd of je ook zoiets in China kunt krijgen, schijnt rete duur te zijn hier, soort laser achtig iets voor haartjes, van Philips... maar misschien daar beter en goedkoper?
http://www.bol.com/nl/p/p(...)ng/9200000020655846/
heb zelf al beetje lopen zoeken, maar kan nie zo goed vinden :/ misshcien iemand met meer ervaring?
Wat is dat laatste dingetjequote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:58 schreef larry_flynt het volgende:
Wordt leuk de vakantie met vrienden in Bulgarije
Je kunt echt de grootste horrorverhalen zien van mensen die een foute laserbehandeling hebben gehad. Dit is geen laser maar ook niet helemaal onschuldig als je de gebruiksaanwijzingen leest. Het apparaat scant ook je huidtype om zo de juiste instelling te selecteren. Een no-name apparaat zou ik niet aandurven.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:39 schreef igi0n het volgende:
[..]
Ik denk persoonlijk niet dat je zoiets uit China wil halen. Philips heeft research gedaan naar hoe haren werken en de meeste Chinezen denk ik niet. En verder houden die Chinezen zich vaak niet echt aan de regeltjes die gelden in westerse landen wat betreft stroom, laser etc.
Niet doen
Pittige prijzen...quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:01 schreef shiznuts het volgende:
Dat heeft de Post hier ook: https://onlineshop.post.at/onlineshop/post-empfangsboxen_160 . Alleen, de buurtjes willen er niet aan.Dan maar verhuizen...
ipl is op basis van licht. Zijn ook wel te krijgen voor 150 ¤ hierquote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:31 schreef supayoshii het volgende:
Iemand heeft mij gevraagd of je ook zoiets in China kunt krijgen, schijnt rete duur te zijn hier, soort laser achtig iets voor haartjes, van Philips... maar misschien daar beter en goedkoper?
http://www.bol.com/nl/p/p(...)ng/9200000020655846/
heb zelf al beetje lopen zoeken, maar kan nie zo goed vinden :/ misshcien iemand met meer ervaring?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Happy 4th of July
To All Our USA Friends
-
Store Wide 10% Off*
Coupon: 4THJULY2014
-
Coupon not valid on FiiO products
Use coupon prior to checkout to get 10% off order.
Head on over to MP4 Nation to use it.
Coupon expires 6th July 2014!
Enjoy!
Brainwavz Delta duo pack was nog steeds ideaal met gratis FedEx. Met een paar dagen in huis en goede kwaliteit doppen en een setje comply foams erbij (voor mij een must, siliconen is echt niet te doen).quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:13 schreef monkeybrain het volgende:
Shiz, kijk eens op de website of je nog iets mist in de collectie
[..]
Heb net de Brainwavz S5 besteld (is onderweg).quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:13 schreef monkeybrain het volgende:
Shiz, kijk eens op de website of je nog iets mist in de collectie
[..]
Dat wel, maar het kan dus! Sowieso zijn we qua leveringen wel onze tijd vooruit hier.quote:
Waar is Hitler als je hem nodig hebt.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:41 schreef shiznuts het volgende:
Dat wel, maar het kan dus! Sowieso zijn we qua leveringen wel onze tijd vooruit hier.Zo heb je hier ook:
[ afbeelding ]
Wat kosten die powerbanks zo?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:03 schreef Dromer het volgende:
En post! Xiaomi powerbankje en Piston oortjes via mistertao bij xiaomi.tmall.com gescoord. Weet ik tenminste zeker dat het echte zijn. (en dus netjes controlekraslaagje op het doosje van de powerbank)
[ afbeelding ]
8 dollar, maar helaas komen er verzendkosten bij. Samen met de oortjes heb ik in totaal 43 dollar aan aanschaf, inlandse verzendkosten, commissie en internationale verzendkosten betaald. Met aanbiedingen her en der kun je ze via webshops wel iets goedkoper krijgen, maar 100% zeker dat het origineel is, weet je dan niet. (vaak zit het controlestickertje er niet op bv. en laatst had zelfs Banggood fake Xiaomi powerbanks)quote:
Ik zou eerst héél boos PostNL opbellen en het verhaal uitleggen (wellicht moet je dan niet té boos klinkenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:55 schreef funky_fart het volgende:
Vandaag bij thuiskomst van vakantie een envelop uit China, zonder herleidbare afzender erop. Leeg, opengescheurd bij de flap en half teruggeplakt op de nog aanwezige gomlaag.
update: heel klein referentienummer op de envelop kunnen traceren tussen al mn bestellinge... het was de xiaomi powerbank van Chinabuye. gdvrdgdvr
Proberen bij Chinabuye neer te leggen? Wat denken jullie?
zou postnl / bezorger dan niet eerder de helemaal niks afleveren . Gok dat t eerder bij de douane of daarvoor al weg was.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:19 schreef igi0n het volgende:
[..]
Ik zou eerst héél boos PostNL opbellen en het verhaal uitelggen (wellicht moet je dan niet té boos klinken). Dit is natuurlijk te zot voor woorden, maargoed, misschien hebben zij een oplossing?
Als je een antwoord van hen hebt gekregen zou ik pas naar ChinaBuye gaan!
Heb je een punt. Maar als het al bij de Douane of eerder gebeurd was had PostNL hem waarschijnlijk niet verwerkt lijkt me?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:28 schreef wootahH het volgende:
[..]
zou postnl / bezorger dan niet eerder de helemaal niks afleveren . Gok dat t eerder bij de douane of daarvoor al weg was.
De postnl-bezorgster woont drie huizen verderop, braaf huisvrouwtje die vermoedelijk niet heeft doorgehad dat de bubbeltjesenvelop leeg was. Maar goed, zal haar eens vragen morgenochtend. En anders met officieel postnl reactie richting chinabyebyebuye maar :-(quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:28 schreef wootahH het volgende:
[..]
zou postnl / bezorger dan niet eerder de helemaal niks afleveren . Gok dat t eerder bij de douane of daarvoor al weg was.
Mijn postbode heet Max en komt elke dag rond 21:30 omdat ik dan thuis benquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:55 schreef funky_fart het volgende:
Vandaag bij thuiskomst van vakantie een envelop uit China, zonder herleidbare afzender erop. Leeg, opengescheurd bij de flap en half teruggeplakt op de nog aanwezige gomlaag.
Maar goed, er had van alles in kunnen zitten. Had nl meerdere aankopen via eBay nog onderweg, ook nog een clickey ding voor m'n android phone via een webshop die ik nog niet kende.
De komende weken zal dus blijken wat ik kwijt ben. Op zich niet rampzalig, maar waarom kunnen postdienstmensen niet gewoon met hun fikken van andermans spullen afblijven, zó frustrerend
update: heel klein referentienummer op de envelop kunnen traceren tussen al mn bestellinge... het was de xiaomi powerbank van Chinabuye. gdvrdgdvr
Proberen bij Chinabuye neer te leggen? Wat denken jullie?
Gelukkig zijn ze er nogquote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:02 schreef Zith het volgende:
[..]
Mijn postbode heet Max en komt elke dag rond 21:30 omdat ik dan thuis ben
ik heb ook een medelander, maar hij is altijd keurig op tijd en ontzetten vriendelijk. Hij Heeft ook een karretje voor als ik weer eens kattenpis (28kg) heb besteld. Prima vent, Beste die ik tot nu toe gehad hebquote:Op zaterdag 5 juli 2014 10:18 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Gelukkig zijn ze er nog
Ik heb tegenwoordig ook weer 'n kerel van mijn leeftijd die gewoon aardig is en evt. 'n praatje maakt. Daarvoor was 't één of andere medelander (geen vooroordelen verder) met 'n BT-oortje in die me niet eens aankeek bij 't overhandigen van 't pakketje. Dat je 't werk doet om geld te verdienen a la, maar iets meer persoonlijkheid inbrengen is nooit verkeerd.
*gniffelt*quote:Op zaterdag 5 juli 2014 10:48 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
ik heb ook een medelander, maar hij is altijd keurig op tijd en ontzetten vriendelijk. Hij Heeft ook een karretje voor als ik weer eens kattenpis (28kg) heb besteld. Prima vent, Beste die ik tot nu toe gehad heb
Het kan ook tijdens het machinale proces gebeurd zijn. Komt het op de voorbereidingslocatie aan en iemand ziet wel dat het open is. Plakt het weer dicht maar vergeet er een excuuskaartje op te doen waarop staat dat de zending beschadigt/leeg aangetroffen is.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:31 schreef igi0n het volgende:
[..]
Heb je een punt. Maar als het al bij de Douane of eerder gebeurd was had PostNL hem waarschijnlijk niet verwerkt lijkt me?![]()
Ze doen het vooral om hun mailinglist op te bouwen. Er staat nergens hoeveel stuks ze weggeven.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 11:47 schreef tokko1 het volgende:
Bij aurabuy hebben ze binnekort limited quantity de helft korting. Lijkt me sommige items wel prima aktie.
http://www.aurabuy.com/to(...)edquantityitems.html
Als je "I want it" aanvinkt bij de items die je wilt krijg je een mail als de akties beschikbaar zijn.
Heb sowieso de Micro-SD kaartjes gedaan
Dit.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 13:32 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Ze doen het vooral om hun mailinglist op te bouwen. Er staat nergens hoeveel stuks ze weggeven.
Als ik al een mail van ze heb gehad met die actie, lijkt dat me weinig nut voor hen te hebben.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 13:32 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Ze doen het vooral om hun mailinglist op te bouwen. Er staat nergens hoeveel stuks ze weggeven.
Sophos gaat op tilt bij deze sitequote:Op zaterdag 5 juli 2014 11:47 schreef tokko1 het volgende:
Bij aurabuy hebben ze binnekort limited quantity de helft korting. Lijkt me sommige items wel prima aktie.
http://www.aurabuy.com/to(...)edquantityitems.html
Als je "I want it" aanvinkt bij de items die je wilt krijg je een mail als de akties beschikbaar zijn.
Heb sowieso de Micro-SD kaartjes gedaan
Inderdaad, en soweiso hebben ze die van mij al aangezien ik regelmatig dingen daar koop.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:35 schreef Dromer het volgende:
[..]
Als ik al een mail van ze heb gehad met die actie, lijkt dat me weinig nut voor hen te hebben.
(mijn adres hebben ze al gescoord via een 1-cent-deal)
Alleen Sophos, dus vast en zeker een false-positive.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:38 schreef AlwaysConnected het volgende:
[..]
Sophos gaat op tilt bij deze site
Zou ik niet zo snel doen, heb je geen bescherming als er iets mis is. Dan een prepaid CC regelen bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:51 schreef Teddyburrr het volgende:
Hoe bestel je op aliexpress zonder creditcard? Ik zie banktransfer staan. Heeft iemand hier ervaring mee?
Lees de OP even doorquote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:51 schreef Teddyburrr het volgende:
Hoe bestel je op aliexpress zonder creditcard? Ik zie banktransfer staan. Heeft iemand hier ervaring mee?
SPOILER: Ik kan ergens alleen met creditcard betalen, deze heb ik echter niet. Hellup!?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Een verkoper wil dat ik geld stort via Western Union. Goed idee?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
Werken die dingen een beetje goed?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:28 schreef Catch22- het volgende:
Zucht. Krijg allemaal nieuwe tracking codes om dat ze niet door de douane kwamen (xiaomi powerbanks.) Nu rp codes. Wat is dat?
Gadget: Feilun FT009 afstandbestuurbare boot (Tmart.com)quote:Op zondag 6 juli 2014 00:08 schreef Catch22- het volgende:
Iemand een tip voor een rc bootje? Hoeft niet overdreven goedkoop te zijn. Beetje sterk is een pré
jeep. doen wat ze moeten doenquote:
Ik zou met het track nummer contact op nemen met postNL en als daar niets bekend is, terug gaan en zeggen dat hij niet in Nederland gearriveerd is.quote:Op zondag 6 juli 2014 09:09 schreef CafeRoker het volgende:
Er lijkt een pakketje van dx kwijtgeraakt te zijn en ze sturen me van het kastje naar de muur. Iets meer dan twee maanden geleden besteld, deel 1 is al aangekomen en deel 2 lijkt verdwenen te zijn. Ze sturen me van het kastje naar de muur 'vertraging bij de douane', 'ga eens bij je lokale postkantoor vragen of er iets voor je ligt'. Helaas zit ik over de 45 dagen heen.. is te voorspellen hoe dit verder gaat lopen?
heb ik gedaan, maar daar moet nog antwoord op komen. Komt dat 'vraag het eens bij de post na' op afpoeieren neer of is dit een serieuze stap voor hun om het op te lossen?quote:Op zondag 6 juli 2014 10:09 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik zou met het track nummer contact op nemen met postNL en als daar niets bekend is, terug gaan en zeggen dat hij niet in Nederland gearriveerd is.
dat is toch niet zo bijzonder goedkoop? Bij halfords/hema/aanverwanten krijg je ze voor dezelfde prijs, en hierbij kunnen er nog aardig wat importkosten overheen komen.quote:Op zondag 6 juli 2014 09:17 schreef doctor.starbucks het volgende:
Heeft iemand wel eens een fiets gekocht?
150 euro incl. gratis verzending.
link
Lijkt me niet bij een product uit Engeland.quote:Op zondag 6 juli 2014 10:28 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
dat is toch niet zo bijzonder goedkoop? Bij halfords/hema/aanverwanten krijg je ze voor dezelfde prijs, en hierbij kunnen er nog aardig wat importkosten overheen komen.
Een fixie bouw je zelf!! Voor 150 euro kom je een heel end en dan heb je wel iets waarvan je enig idee hebt offie lekker gaat rijden. Als die wielen trouwens echt zo gespaakt zijn dan blijven ze niet lang recht.quote:Op zondag 6 juli 2014 09:17 schreef doctor.starbucks het volgende:
link
kan mij niet voorstellen dat je voor 150 euro incl verzenden een goede nieuwe fiets krijgt. ik zou dan binnen een half jaar al grote reparaties verwachten..quote:Op zondag 6 juli 2014 09:17 schreef doctor.starbucks het volgende:
link
Als je in de UK woont, ja.quote:Op zondag 6 juli 2014 09:17 schreef doctor.starbucks het volgende:
link
Dat laatste sowieso. Veel fietsen voor 5 tientjes van mp zullen nog beter zijn, en met wat customizing zien ze er even hip uit.quote:Op zondag 6 juli 2014 11:02 schreef mschol het volgende:
[..]
kan mij niet voorstellen dat je voor 150 euro incl verzenden een goede nieuwe fiets krijgt. ik zou dan binnen een half jaar al grote reparaties verwachten..
ik heb voor 120 euro een 2de hands giant fiets van MP gescoord waar nog steeds niks mee mis is na een driekwart jaar stevig gebruik
Ja, dat komt vaker voor. Maar ik weet dat het postkantoor hier (in Oostenrijk tenminste) toch niks gaat beginnen zonder notificatiebericht, ies policy ende zo. Dus gewoon braaf ja en amen en volgende dag melden dat ze van niks weten.quote:Op zondag 6 juli 2014 10:27 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
heb ik gedaan, maar daar moet nog antwoord op komen. Komt dat 'vraag het eens bij de post na' op afpoeieren neer of is dit een serieuze stap voor hun om het op te lossen?
Sportsdirect is gewoon een grote sportzaak in de UK. Die eBay pagina is hun outlet store.quote:Op zondag 6 juli 2014 09:17 schreef doctor.starbucks het volgende:
link
1000 maal excuses!quote:Op zondag 6 juli 2014 15:31 schreef Xetran het volgende:
[..]
Sportsdirect is gewoon een grote sportzaak in de UK. Die eBay pagina is hun outlet store.
En on another note...quote:Op donderdag 21 november 2013 07:51 schreef shiznuts het volgende:
Brainwavz S1
Goed gelaagd, heldere mids/highs, met een overheersende bass. De bass is nogal blubberig, rond, uitgesmeerd. Kweenie, vind het niet zo heel lekker, heb liever een wat directere bass met een impactvolle 'kick'. Zou 'em niet gebruiken als allrounder, pop/rock is dan mweh. Voor sommige electro dance/house en R&B rap nog niet zo slecht misschien, maar w.m.b. ben je beter bediend met de Delta's eigenlijk. Of die Visang die ik een paar dagen geleden voorbij liet komen; zijn ook erg fijntjes.
[..]
Dus ik kan 'em niet echt aanbevelen. Hoop dat de S5 stukken beter bevalt.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:50 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Kwam vandaag ook nog de Brainwavz S1 (toen voor 42 USD bemachtigd) binnen.
[..]
Vraag het me ook af. Wilde het wel eens proberen, stadsfietsje ofzo. Maar mijn tanden moeten oprapen van het asfalt wil ik ook niet echt als het niet zo soepel blijkt te gaan.quote:Op zondag 6 juli 2014 19:42 schreef doctor.starbucks het volgende:
[..]
1000 maal excuses!
Was vooral benieuwd of iemand wel eens een fiets heeft gekocht uit/via China.
oh nee, ik vind t wel grappig dat ik tot op de minuut precies kan zien waar me pakketje is xdquote:
› https://www.google.nl/#q=(...)oth%22+%22speaker%22quote:• First google, then ask. We zijn hier in dit topic geen customer service die op jouw commando alles voor je doen. We gaan geen moeite voor je doen als je die moeite zelf al niet eens op kunt brengen. Wil je ergens ondanks je eigen pogingen toch niet uitkomen, dan kun je, onder vermelding van wat je zelf allemaal al geprobeerd hebt om aan het antwoord te geraken, het natuurlijk altijd vriendelijk vragen
Tip: vele zaken zijn al besproken; duik de archieven in! Voeg je zoekterm(en) toe aan deze search
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |