Ik kan dit beamen. Heb een mooiun Sansa Fuze (oud model, met scrollpadquote:Op donderdag 3 juli 2014 11:39 schreef NX het volgende:
[..]
IDEM, wat hij zegt over de Sandisk icm Rockbox
Ik doe aan extreme teennagelclippen. Dat wil ik niemand onthouden natuurlijk.quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:43 schreef davedavy het volgende:
Vraag me echt af wat voor spannende tochten iedereen meemaakt dat ze zo'n cam kopenIk zelf kan enkel de ritjes naar de supermarkt oid filmen.. op mijn fiets
Weet niet of iemand dat wil zien
quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:37 schreef remcosw het volgende:
Anijs. Und? Happy mit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Earson met doosje
Lijkt idd nieuw doosje.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
Heb er zelf al één, heb deze voor een nader te bepalen doel gekocht.quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:42 schreef shiznuts het volgende:
Anijs. Und? Happy mit?
Lijkt idd nieuw doosje.
Damn, jij hebt naast je drukke werk en gereis en je fulltime China-gadgeteritus óók nog tijd voor een we-situatie??quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:52 schreef shiznuts het volgende:
En toen was er iemand jarig en nu hebben we er weer gewoon een.
Hoe is het geluid van dat ding?quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:34 schreef remcosw het volgende:
[..]
http://www.aliexpress.com/snapshot/6132878730.html 21ste
Banggood zeker? Deze verkoopt de Earson zonder doos (OEM).quote:Op donderdag 3 juli 2014 16:13 schreef Miniem het volgende:
Ik heb de Earson niet in een doosje ontvangen.gewoon los.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 16:14 schreef NX het volgende:
[..]
Banggood zeker? Deze verkoopt de Earson zonder doos (OEM).
Tipje: GC / [gadgets] Chinese webshops reviewtopic .quote:
FOK!Ban?quote:Op donderdag 3 juli 2014 16:45 schreef bierjoost het volgende:
Hoe heet dat Chinese zonnebrillenmerk ook alweer, die wel prima dingen maken?
Zijn toch gewoon overal hier in Nederland te vinden? Volgensmij kost zo'n 1 liter glas een euro of 12 ofzo.quote:Op donderdag 3 juli 2014 16:58 schreef larry_flynt het volgende:
Iemand die weet waar je goedkoop een das Boot glas kan kopen?
Orekaquote:Op donderdag 3 juli 2014 16:45 schreef bierjoost het volgende:
Hoe heet dat Chinese zonnebrillenmerk ook alweer, die wel prima dingen maken?
Dacht misschien ergens in China goedkoopquote:Op donderdag 3 juli 2014 17:05 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Zijn toch gewoon overal hier in Nederland te vinden? Volgensmij kost zo'n 1 liter glas een euro of 12 ofzo.
Ja misschien wel maar vaak is dat glas heel slecht gegoten en is de kwaliteit nogal slecht. Ik zou ze gewoon in Nederland (Of duitsland) kopen als je er eentje wilt. Iemand had hier toen ook een doodskop/skull gekocht voor drinken in te doen maar daar was het glas toen ook heel slecht van dacht ik.quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:13 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Dacht misschien ergens in China goedkoopMaar die chinezen zuipen natuurlijk niet zoveel als wij.
Was het maar waar.quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:49 schreef remcosw het volgende:
http://www.dealsmachine.c(...)dG1haWwuY29tfDk2OQ==
Batterijen die niet opgeladen moeten worden maar die op water werken? Zie ik dat goed?
Dan zit je toch nog lang niet op 44 dagen?quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:33 schreef badschaap het volgende:
toch maar even een claim gemaakt bij paypal over mijn Xiaomi Power Bank. ! juni besteld bij chinabuye, nog steeds niets ontvangen.
nee maar mijn ervaringover chinabuye is dat ze aan de trage kant zijn met reageren op claims, dus zodoende maak ik voor mezelf wat ruimtequote:Op donderdag 3 juli 2014 18:35 schreef rene90 het volgende:
[..]
Dan zit je toch nog lang niet op 44 dagen?
Als je eenmaal een geschil hebt gemaakt heb je gewoon 2 weken ofzo tot je hem kan opwaarderen, dus dat maakt helemaal niks uit. Het is niet zo dat wanneer je op dag 44 een geschil start je hem op dag 45 moet opwaarderen tot een claim.quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:36 schreef badschaap het volgende:
[..]
nee maar mijn ervaringover chinabuye is dat ze aan de trage kant zijn met reageren op claims, dus zodoende maak ik voor mezelf wat ruimte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |