Dan zit je toch nog lang niet op 44 dagen?quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:33 schreef badschaap het volgende:
toch maar even een claim gemaakt bij paypal over mijn Xiaomi Power Bank. ! juni besteld bij chinabuye, nog steeds niets ontvangen.
nee maar mijn ervaringover chinabuye is dat ze aan de trage kant zijn met reageren op claims, dus zodoende maak ik voor mezelf wat ruimtequote:Op donderdag 3 juli 2014 18:35 schreef rene90 het volgende:
[..]
Dan zit je toch nog lang niet op 44 dagen?
Als je eenmaal een geschil hebt gemaakt heb je gewoon 2 weken ofzo tot je hem kan opwaarderen, dus dat maakt helemaal niks uit. Het is niet zo dat wanneer je op dag 44 een geschil start je hem op dag 45 moet opwaarderen tot een claim.quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:36 schreef badschaap het volgende:
[..]
nee maar mijn ervaringover chinabuye is dat ze aan de trage kant zijn met reageren op claims, dus zodoende maak ik voor mezelf wat ruimte
Bluetooth knop lang ingedrukt houden toch ? Dan hoor je een geluidje en stopt t blauwe lampje met knipperen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:03 schreef MarkBroflovski het volgende:
Iemand earson er151 handleiding ? Ik wil met male to male 3.5 verbinden met mijn mp3 speler maar elke keer springt bluetooth verbinding aan als ik standaard kabel gebruik niet maar kwaliteit daarvan is![]()
Dus hoe schakel je bluetooth uit?
Bovenste is bluetooth toch? Even testenquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:10 schreef N22 het volgende:
[..]
Bluetooth knop lang ingedrukt houden toch ? Dan hoor je een geluidje en stopt t blauwe lampje met knipperen.
Ja bovenste knop, zit een bluetooth logo op.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:11 schreef MarkBroflovski het volgende:
[..]
Bovenste is bluetooth toch? Even testen
Ik 1 juni besteld ook nog niks binnen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:33 schreef badschaap het volgende:
toch maar even een claim gemaakt bij paypal over mijn Xiaomi Power Bank. ! juni besteld bij chinabuye, nog steeds niets ontvangen.
4 juni daar ook de XPB besteld en ook nog niets binnen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:33 schreef badschaap het volgende:
Hier ook op 1 juni powerbank besteld bij chinabuye, komt vanzelf wel binnen joh. Als die op de 44ste dag niet binnen is maak je een claim aanquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:26 schreef BoyB het volgende:
[..]
4 juni daar ook de XPB besteld en ook nog niets binnen.
Ik verkeerde in de veronderstelling dat dit een betrouwbare verkoper is.
Hoe lang nog wachten voor een claim? Wat adviseren jullie?
Arme buurvrouw, hoeveel pakketjesneemt die wel niet aan?quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:54 schreef shiznuts het volgende:
Oef. Zie nu pas dat de buurvrouw gisteren had gemaild dat ze pakketjes voor me had aangenomen, maar dat ik het dan ook gisteren bij haar zou moeten komen ophalen, want nu zit ze t/m maandag in Italië.
Neem het dan ook niet aan, dan haal ik het wel bij het postkantoor op, of dump het bij andere buren, denk ik dan.
Trouwens interessant. Want de normale 'late' postbode (lopend met een karretje en brievenpost) die laat spul eigenlijk nooit achter bij buren en notificeert de boel. De 'vroege' postbode (met auto) is vaak met Amazon/EU pakketjes onderweg. Die doet dat vaak wel, net als UPS. Maar ik heb eigenlijk niks openstaan dat niet uit China komt...Of het moet die SJ4000 zijn met Netherlands direct mail?
Nou, niet zo heel vaak. 1x in de 2 maanden ofzo dat dat voorkomt (don't worry, laatste keer als bedankje nog stroopwafels en boterkoek voor d'r meegenomen uit NL). Zoals gezegd, normalerwijze betreft dat dan EU-/Amazon-zendingen ofzo, maar nu alleen China-spul onderweg eigenlijk. Alleen wordt dat dan eigenlijk nooit achtergelaten bij buurtjes. Nu ben ik nieuwsgierig naar wat het dan is.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:34 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
Arme buurvrouw, hoeveel pakketjesneemt die wel niet aan?
Ik heb hem daar eergisteren besteld, was gisteren al verzonden!quote:Op vrijdag 4 juli 2014 07:55 schreef roflmaker het volgende:
Refund gekregen van mn Tmart SJ4000, nu dus maar bij Banggood bestellen lijkt me? (NL Direct?)
Zou ik wel doen. Mijne deed er laatste keer 11 dagen overquote:Op vrijdag 4 juli 2014 07:55 schreef roflmaker het volgende:
Refund gekregen van mn Tmart SJ4000, nu dus maar bij Banggood bestellen lijkt me? (NL Direct?)
Ook eens gehad, buurvrouw had een pakketje aangenomen, maar die zat midden in een verhuizing en was er daardoor bijna niet. Toen vroeg ik me ook al af waarom die ooit gedacht had dat het een goed idee was om dat pakketje aan te nemen. Als het op het postkantoor was afgeleverd, had ik het sneller gehad.quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:54 schreef shiznuts het volgende:
Oef. Zie nu pas dat de buurvrouw gisteren had gemaild dat ze pakketjes voor me had aangenomen, maar dat ik het dan ook gisteren bij haar zou moeten komen ophalen, want nu zit ze t/m maandag in Italië.
Neem het dan ook niet aan, dan haal ik het wel bij het postkantoor op, of dump het bij andere buren, denk ik dan.
Trouwens interessant. Want de normale 'late' postbode (lopend met een karretje en brievenpost) die laat spul eigenlijk nooit achter bij buren en notificeert de boel. De 'vroege' postbode (met auto) is vaak met Amazon/EU pakketjes onderweg. Die doet dat vaak wel, net als UPS. Maar ik heb eigenlijk niks openstaan dat niet uit China komt...Of het moet die SJ4000 zijn met Netherlands direct mail?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |