En dan met de overige transfers alle schulden wegpoetsenquote:Op zondag 29 juni 2014 20:38 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Lazio mag lekker 40 - 45 miljoen betalen.
Die keeper van Mexico komt er wel erg bekaaid af. Die man had minstens een 8 moeten hebben. Hij heeft fantastisch gekeept.quote:
Van Gaal hield wel een slag om de arm en zei: "Ik moet niet voor m'n beurt spreken. Daar hebben we een medische staf voor."quote:
HUNTELAARGODquote:Op zondag 29 juni 2014 20:40 schreef Uccie het volgende:
Wie is MOTM geworden?
Zag overigens pas laat dat ik het topic sloot
quote:Now the Dutch bandwagon rolls on to Salvador, where they will play either Costa Rica or Greece on Sunday. Salvador - hmmm, why is that flicking a light-bulb in my mind? Oh yes...
Clasie erin bij de volgende wedstrijd... Feyenoord kan het geld goed gebruikenquote:Op zondag 29 juni 2014 20:42 schreef Elfletterig het volgende:
Op Clasie (en de beide reserve-doelmannen) na hebben alle spelers inmiddels speelminuten gemaakt dit WK.
Dat heb ik gemist, wat tweette ze?quote:Op zondag 29 juni 2014 20:42 schreef Sinister-D- het volgende:
KLM heeft die tweet verwijdert
https://twitter.com/KLM
Dat zijn de Telegraaf reaguurders van België, moet je niet serieus nemen joh.quote:Op zondag 29 juni 2014 20:42 schreef DUTCHKO het volgende:
Het commentaar van sommige Belgen is beschamend.
Had niet verwacht dat ze zoo haatvol waren. Robben verdiende al eerder 2 strafschoppen. De scheids heeft gewoon de overtredingen opgeteld en gaf een strafschop na de derde penalty overtreding.
Belgie ga je schamen om zulk commentaar!!!!!!
Je hebt net gewonnen en i.p.v. een feestje te vieren zit je op buitenlandse internetsites te kijken om te zien wat ze er daar van vinden.quote:Op zondag 29 juni 2014 20:42 schreef DUTCHKO het volgende:
Had niet verwacht dat ze zoo haatvol waren. Robben verdiende al eerder 2 strafschoppen. De scheids heeft gewoon de overtredingen opgeteld en gaf een strafschop na de derde penalty overtreding.
Welke?quote:Op zondag 29 juni 2014 20:42 schreef Sinister-D- het volgende:
Duidelijk geen Feyenoord fanquote:Op zondag 29 juni 2014 20:43 schreef beantherio het volgende:
M'n zenuwen trekken niet nog zo'n wedstrijd
Weten ze dan waar Brazilie ligt?quote:Op zondag 29 juni 2014 20:43 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je hebt net gewonnen en i.p.v. een feestje te vieren zit je op buitenlandse internetsites te kijken om te zien wat ze er daar van vinden.
quote:Op zondag 29 juni 2014 20:42 schreef Sinister-D- het volgende:
Hij is ook 10 keer meer een man dan Arno Vermeulenquote:Op zondag 29 juni 2014 20:44 schreef Shreyas het volgende:
Hoe komt het dat Jack van Gelder tien keer beter commentaar kan geven dan Arno Vermeulen?
quote:
Zaterdagquote:Op zondag 29 juni 2014 20:41 schreef Dekatria het volgende:
http://www.bbc.com/sport/live/football/27463618
[..]
Om 'm te verwijderen jaquote:
Ja, zeker bang dat ze klandizie kwijtrakenquote:
Hij speelt dan ook in Duitsland.....quote:Op zondag 29 juni 2014 20:45 schreef El_Matador het volgende:
Geniaal hoe die dekselse Robben een onterechte penalty versierde!
Er waren al diverse Mexicaanse ''bekendheden'' die erop gereageerd hadden dat ze nooit meer van hun leven met de KLM zouden vliegenquote:
Iedereen ging in de schaduw staan wegens hitte.quote:Op zondag 29 juni 2014 20:46 schreef Dekatria het volgende:
Wat was dat stadion trouwens schandelijk leeg zeg.
Vooral aan de kant waar je vol in de zon zat. Logisch.quote:Op zondag 29 juni 2014 20:46 schreef Dekatria het volgende:
Volgens Jack en kompaan was dat puur vanwege de zon.quote:Op zondag 29 juni 2014 20:46 schreef Dekatria het volgende:
quote:Op zondag 29 juni 2014 20:46 schreef Dekatria het volgende:
Eer was hem al een onthouden, dus zo krijgen de Mexicanen hem terug.quote:Op zondag 29 juni 2014 20:46 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Hij speelt dan ook in Duitsland.....ahumhum.....
In de zon zat het vol?quote:Op zondag 29 juni 2014 20:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Vooral aan de kant waar je vol in de zon zat. Logisch.
quote:Op zondag 29 juni 2014 20:46 schreef Dekatria het volgende:
Huh, KLM, wat, waar gaat dit over?quote:Op zondag 29 juni 2014 20:46 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Er waren al diverse Mexicaanse ''bekendheden'' die erop gereageerd hadden dat ze nooit meer van hun leven met de KLM zouden vliegen
KLM laat zich kleineren door 10 nietszeggende BM-ers
Nice. Komt vast wel op Youtube of kan je ergens anders terugluisteren?quote:Op zondag 29 juni 2014 20:46 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Je kan de wedstrijden trouwens online kijken met gesynchroniseerd radio commentaar
Straks lekker naar Qatarquote:Op zondag 29 juni 2014 20:47 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Volgens Jack en kompaan was dat puur vanwege de zon.
Wat zielig. Maar goed heel veel landen laten hun gevoelens vaak de overhand nemen....komt wel weer goed....ze mogen blij zijn dat ze erbij waren, de Mexicanen. De voorrondes waren schandalig slecht van hun....quote:Op zondag 29 juni 2014 20:46 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Er waren al diverse Mexicaanse ''bekendheden'' die erop gereageerd hadden dat ze nooit meer van hun leven met de KLM zouden vliegen
Terugluisteren weet ik niet, maar live is op: http://www.npo.nl/livequote:Op zondag 29 juni 2014 20:48 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Nice. Komt vast wel op Youtube of kan je ergens anders terugluisteren?
Ik sta met mijn oren te klapperen!!! Is Nederland ZOO ver al afgezakt??????quote:
Dan vliegen ze maar lekker met Air France.quote:Op zondag 29 juni 2014 20:46 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 juni 2014 20:48 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Terugluisteren weet ik niet, maar live is op: http://www.npo.nl/live
Hehequote:Op zondag 29 juni 2014 20:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
VS, die kunnen jullie best aan...Dempsey nog een blauw oog erbij, kan hij in elk geval thuis zeggen dat hij een echte sport beoefend
Jij zal ook wel met een stijve pik rondlopen nu Columbia weer een ronde verder is.....quote:Op zondag 29 juni 2014 20:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Eer was hem al een onthouden, dus zo krijgen de Mexicanen hem terug.
Scheids was weer slecht, weinig goede scheidsen behalve die van Brazilie-Chili.
Holanda - Colombia, sin duda.quote:Op zondag 29 juni 2014 20:51 schreef RvLaak het volgende:
Volgens Mulder wint Nederland sowieso van CR of GRI... Halve finale lijkt ook een formaliteit te zijn... Welke finale willen we dan zien?
Nederland Belgiequote:Op zondag 29 juni 2014 20:51 schreef RvLaak het volgende:
Volgens Mulder wint Nederland sowieso van CR of GRI... Halve finale lijkt ook een formaliteit te zijn... Welke finale willen we dan zien?
Tegen Brazilie?? Of toch weer die Duitsers...??quote:Op zondag 29 juni 2014 20:51 schreef RvLaak het volgende:
Ik zal het eens gaan bekijken, wafel erbijquote:Op zondag 29 juni 2014 20:50 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Hehe
We zullen zien, spel zal er toch op vooruit moeten gaan dan. Maar we gaan proberen he
Duitsland lijkt mij wel leuk, eerlijk gezegdquote:Op zondag 29 juni 2014 20:52 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Tegen Brazilie?? Of toch weer die Duitsers...??
Dat kan niet, tenminste, niet tegen Nederlandquote:Op zondag 29 juni 2014 20:53 schreef Revanches het volgende:
Tegen Duitsland lijkt me geen goed idee, doe België maar in de finale.
quote:Op zondag 29 juni 2014 20:50 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dan vliegen ze maar lekker met Air France.
Mij ook hoor, maar dan wel winnen.quote:Op zondag 29 juni 2014 20:53 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Duitsland lijkt mij wel leuk, eerlijk gezegd
Argentinië zit ook in onze toernooihelft?quote:Op zondag 29 juni 2014 20:51 schreef RvLaak het volgende:
Klopt, was mijn persoonlijke droomfinalequote:Op zondag 29 juni 2014 20:53 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat kan niet, tenminste, niet tegen Nederland
Jaquote:Op zondag 29 juni 2014 20:54 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Argentinië zit ook in onze toernooihelft?
Jouw gemis, niet het onzequote:Op zondag 29 juni 2014 20:54 schreef Onnoman het volgende:
mensen die tijdens deze wedstrijd op dit forum komen heb ik aardig medelijden mee
Geen idee eigenlijk... Ik volg enkel en alleen Nederlandquote:Op zondag 29 juni 2014 20:54 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Daar gaan de Belgen toch al mee afrekenen!quote:Op zondag 29 juni 2014 20:54 schreef Dekatria het volgende:
[..]
haha mijn gemis?quote:
Dank uquote:Op zondag 29 juni 2014 20:54 schreef bylbylbyl het volgende:
wederom proficiat noorderburen. Het zag er lange tijd slecht uit, knap om het nog te doen kantelen!
Jij bent toch ook al snel weer uitgefeest! Morgen naar school?quote:Op zondag 29 juni 2014 20:54 schreef Onnoman het volgende:
mensen die tijdens deze wedstrijd op dit forum komen heb ik aardig medelijden mee
Zal wel weer tegen de moffen zijn.quote:Op zondag 29 juni 2014 20:51 schreef RvLaak het volgende:
En je leeft nog steeds????quote:Op zondag 29 juni 2014 20:55 schreef El_Matador het volgende:
Echt, al die Mexicanen om ons heen, priceless... wij als ENIGEN in het oranje.
morgen werken (y)quote:Op zondag 29 juni 2014 20:55 schreef Halcon het volgende:
[..]
Jij bent toch ook al snel weer uitgefeest! Morgen naar school?
Sprak mijn vader in de 80e minuut, zat met 1 mexicaanse collega die heel blij was.....toen nog wel.quote:Op zondag 29 juni 2014 20:55 schreef El_Matador het volgende:
Echt, al die Mexicanen om ons heen, priceless... wij als ENIGEN in het oranje.
Iedereen wel denk ikquote:Op zondag 29 juni 2014 20:56 schreef 7nightwing7 het volgende:
Wat een wedstrijd. Ze zijn echt door het oog van de naald gekropen. En ik, ik heb de nerven (zenuwen) kapot.
quote:Op zondag 29 juni 2014 20:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Sprak mijn vader in de 80e minuut, zat met 1 mexicaanse collega die heel blij was.....toen nog wel.
Kijk de Vakantieman of 'Het is hier Fantastisch!' uit de jaren '90 en het was niks anders. Dat ze gaan vox-poppen op het Buikslotermeerplein helpt ook wel mee natuurlijk.quote:Op zondag 29 juni 2014 20:50 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Ik sta met mijn oren te klapperen!!! Is Nederland ZOO ver al afgezakt??????
Ja. Ze hebben net de samenvatting van de NOS beelden icm het Radio1-commentaar van Jack online gezet.quote:
Dat fragment kon ik helaas niet vinden. Dat was helemaal hilarisch.quote:Op zondag 29 juni 2014 20:57 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Kijk de Vakantieman of 'Het is hier Fantastisch!' uit de jaren '90 en het was niks anders. Dat ze gaan vox-poppen op het Buikslotermeerplein helpt ook wel mee natuurlijk.
Ja, het is Colombia, geen Mexicoquote:
Ik zei toen heel inspiratieloos, ze hebben nog even.quote:
Jij ook Laak.quote:Op zondag 29 juni 2014 20:59 schreef RvLaak het volgende:
Nah, ik ga in bed verder TV kijken.... Veel plezier nog vanavond
Dat ze naast de zee staan en aanwijzen dat ze in Polen zijn.quote:Op zondag 29 juni 2014 20:59 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat fragment kon ik helaas niet vinden. Dat was helemaal hilarisch.
Je hebt medelijden met jezelf?quote:Op zondag 29 juni 2014 20:54 schreef Onnoman het volgende:
KUT! Nu heb ik volg-malware van de NSA.quote:
auwhoer nit jongquote:Op zondag 29 juni 2014 20:56 schreef 7nightwing7 het volgende:
Wat een wedstrijd. Ze zijn echt door het oog van de naald gekropen. En ik, ik heb de nerven (zenuwen) kapot.
Tsja, helaas stikt het ook nog altijd van gasten die hier in NL op dezelfde manier over Duitsland praten.quote:Op zondag 29 juni 2014 20:42 schreef DUTCHKO het volgende:
iddquote:Op zondag 29 juni 2014 20:59 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Ja. Ze hebben net de samenvatting van de NOS beelden icm het Radio1-commentaar van Jack online gezet.
Natuurlijk is iedereen benieuwd
quote:Op zondag 29 juni 2014 21:04 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Is Nederland nog goed weggekomen. Sterk team die Mexicanen.
weet niet wie jou voor de gek houdt.. maar de wedstrijd is in mijn land al 1 uur afgelopenquote:
Haha Nederland domineerde het laatste half uur, mallerd.quote:Op zondag 29 juni 2014 21:04 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Is Nederland nog goed weggekomen. Sterk team die Mexicanen.
quote:Op zondag 29 juni 2014 21:05 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Haha Nederland domineerde het laatste half uur, mallerd.
Nee, want ik weet nog steeds niet waar die tweet nou over ging? KLM, tweet, wat?quote:
En voor wie ben je dan?quote:Op zondag 29 juni 2014 21:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
In slecht spel wel.
Nee, echt dramatisch slecht was Nederland. Een stel verwende lapzwansen, zoals vroeger. De 1-0 was een gelukje en de penalty versierd want onterecht.
Maar geeft niet, ik ben blij dat de droomfinale nog steeds door kan gaan.
Die penalty was wél terecht.quote:Op zondag 29 juni 2014 21:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
In slecht spel wel.
Nee, echt dramatisch slecht was Nederland. Een stel verwende lapzwansen, zoals vroeger. De 1-0 was een gelukje en de penalty versierd want onterecht.
Staat hierboven wel ergens -foto-quote:Op zondag 29 juni 2014 21:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, want ik weet nog steeds niet waar die tweet nou over ging? KLM, tweet, wat?
Oranje, lijkt me duidelijk. Maar ik kan niet verliezen die dag. En de volgende op vakantiequote:
quote:Op zondag 29 juni 2014 21:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, want ik weet nog steeds niet waar die tweet nou over ging? KLM, tweet, wat?
Dus? Je punt blijft onzinnig.quote:Op zondag 29 juni 2014 21:04 schreef Onnoman het volgende:
[..]
weet niet wie jou voor de gek houdt.. maar de wedstrijd is in mijn land al 1 uur afgelopen
Staat zelfs in dit topic. Ff scrollen dan he?quote:Op zondag 29 juni 2014 21:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
nee sorryquote:
Dramatisch slecht waren ze inderdaad 60 min, daarna ging het juist prima.quote:Op zondag 29 juni 2014 21:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
In slecht spel wel.
Ik vind het altijd mooi hoe Robben om iedereen heen huppelt (want zo lijkt het soms) in rap tempoquote:Op zondag 29 juni 2014 21:08 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Samen met James Rodríguez van Colombia de beste speler van dit WK.
Het ziet er zo makkelijk uit, prachtig.quote:Op zondag 29 juni 2014 21:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind het altijd mooi hoe Robben om iedereen heen huppelt (want zo lijkt het soms) in rap tempo
quote:
quote:Op zondag 29 juni 2014 19:47 schreef Etsu het volgende:
WIE WAS ALLEMAAL NEGATIEF OVER SNEIJDER? FUCK JULLIE.![]()
![]()
Jep, Robben en zijn huppeltjequote:Op zondag 29 juni 2014 21:10 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Het ziet er zo makkelijk uit, prachtig.
Ja, en dat kon niet door de beugel?quote:
Ben ik dus niet de enige.. Ik heb bij Robben altijd het idee dat hij idd maar één tik hoeft te krijgen en hij heeft weer een blessure te pakkenquote:Op zondag 29 juni 2014 21:11 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ben elke keer bang dat hij een tik krijgt en geblesseerd raakt.
Het was gewoon een pingel.quote:Op zondag 29 juni 2014 21:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ook al was het geen pingel, we kregen in de 1ste helft een 100% pingel niet
Ik denk dat ze een beetje huiverig waren naar aanleiding van de emmer stront die Nicolette van Dam over zich heen kreeg dat een tweetje over Colombianen...quote:Op zondag 29 juni 2014 21:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, en dat kon niet door de beugel?
Wat een mietjesland is Nederland toch geworden.
Ja idd, werd gewoon geraakt.quote:Op zondag 29 juni 2014 21:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het was gewoon een pingel.
En we hadden er nog één moeten hebben idd.
Dit leek de Depaygoal tegen Australië. Had het idee dat Cilessen deze had kunnen hebben.quote:
Tof muziekje zit nu onder de beginmontage.quote:Op zondag 29 juni 2014 21:13 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Geen tof muziekje onder de eindmontage.
Vergis je niet in de hitte. (dat ik dat JOUW moet vertellen..hahaha) Nederland heeft meer gebalanceerd gespeeld en dat is "beloond"...... al dat domme commentaar over slap spelen van sommige "fans"...probeer het zelf maar eens met 30 graden en een hoge luchtvochtigheid...binnen 3 minuten ben je plat....quote:Op zondag 29 juni 2014 21:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
In slecht spel wel.
Ja, die was dan ook dom en totaal ongrappig van die bitch. Hier is toch niets mis mee, of is het land echt overgevoelig geworden?quote:Op zondag 29 juni 2014 21:12 schreef alors het volgende:
[..]
Ik denk dat ze een beetje huiverig waren naar aanleiding van de emmer stront die Nicolette van Dam over zich heen kreeg dat een tweetje over Colombianen...
Speciaal voor Jo en Fred.quote:Op zondag 29 juni 2014 21:15 schreef Tukker87 het volgende:
Maar goed dat die tweets nog even in het nederlands worden vertaald.
Die moeten ze tegen zichzelf in bescherming nemen.quote:
Eens. Ik merk er ook weinig van. Nederland had zich denk ik optimaal voorbereid op deze omstandigheden. Compliment naar Van Gaal en consorten.quote:Op zondag 29 juni 2014 21:15 schreef Lothiriel het volgende:
Men zei op voorhand ook dat de hitte in het voordeel is van de Amerikaanse landen; in Mexico is het toch snikheet in de zomer, die mannen konden er toch beduidend minder goed tegen had ik de indruk
Ja, Nederland lijkt tot nu toe het meest 'frisse' land wat ik al heb zien spelen (en heb ze toch quasi allemaal in actie gezien volgens mij, alleen Japan enkel in de samenvattingen). Complimenten voor de voorbereidingquote:Op zondag 29 juni 2014 21:17 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Eens. Ik merk er ook weinig van. Nederland had zich denk ik optimaal voorbereid op deze omstandigheden. Compliment naar Van Gaal en consorten.
Mexico leek eerder verstrooid te raken door de warmte.
"Take that, flag!"quote:Op zondag 29 juni 2014 21:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
Samenvatting
http://www.dailymotion.co(...)ghts-all-goals_sport
Dat idee heb ik ook. Echt héél fit zijn de spelers van Nederland. Ook nog weinig tot geen blessures bij Nederland. Ja, De Jong. Maar de rest niet echt, ja BMI met hersenschudding maar dat was ongelukkigerwijze zo gekomen.quote:Op zondag 29 juni 2014 21:19 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Ja, Nederland lijkt tot nu toe het meest 'frisse' land wat ik al heb zien spelen (en heb ze toch quasi allemaal in actie gezien volgens mij, alleen Japan enkel in de samenvattingen). Complimenten voor de voorbereiding
Wat klopt er niet aan?quote:Op zondag 29 juni 2014 21:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://www.goal.com/en/ne(...)en-dive?ICID=HP_FT_1
Die titelGoede werknemers daar.
Ik vrees er ook voor, na dat hij van het veld stapte, verloren jullie een beetje het gevecht om het middenveld. Ik denk trouwens dat met De Jong nog op het veld, die eerste goal van Mexico niet valt.quote:Op zondag 29 juni 2014 21:22 schreef F.M.D. het volgende:
na alle euforie besef ik nu dat we het de rest van het wk zonder de jong moeten doen. die kan je gewoon niet missen. na robben de belangrijkste schakel. dat maakt onze kans op de wereldtitel bijna nihil. tegen een topland wordt je overlopen.
Ik loop nog liever met een Neymar shirt. Oh nee toch niet.quote:Op zondag 29 juni 2014 21:24 schreef Grifte het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alsof jij niet met dit shirt loopt
quote:Op zondag 29 juni 2014 21:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat klopt er niet aan?
De columnist heeft gelijk, Robben gedroeg zich als een Portugese Italiaan.
Maar er was hem er al een onthouden.
Het was dan ook gruwelijk, niemand geloofde er meer in..quote:Op zondag 29 juni 2014 21:25 schreef superworm het volgende:
[..]10 topics vol wanhoop, frustratie en 'voor wie zijn we nu dan maar?'
Jonckbloetplein?quote:Op zondag 29 juni 2014 21:19 schreef Perrin het volgende:
Flink feessie in Den Haag blijkbaar, de ME komt net langs met zwaaiende sirenes
Zal wel in Laak zijn jaquote:
Ja, vreselijk. Wie is die gast, had er nog NOOIT van gehoord??quote:
Ach, Sneijder was ook loeislecht (!!!), maar scoort alsnogquote:Op zondag 29 juni 2014 21:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, vreselijk. Wie is die gast, had er nog NOOIT van gehoord??
Niet 1 pass op maat. Niet meer opstellen, bitte.
Klopt, vooral eerste helft. Maar mooie goal waar die topkeeper Ochoa geen antwoord op had.quote:Op zondag 29 juni 2014 21:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ach, Sneijder was ook loeislecht (!!!), maar scoort alsnog
Bedankt.quote:Op zondag 29 juni 2014 21:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
Anouk is bevallen van een zoon. Dat maakt de zangeres zondagavond bekend via Facebook.
"Sion Jethro is ook blij!," schrijft ze kort nadat het Nederlands elftal met 2-1 van Mexico wint. "In zijn dromen!"
Anouks vijfde kind ligt op bed met een oranje overtrek en heeft een medaille in zijn hand met de Nederlandse vlag.
http://www.telegraaf.nl/p(...)_van_een_zoon__.html
Jethroquote:Op zondag 29 juni 2014 21:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
Anouk is bevallen van een zoon. Dat maakt de zangeres zondagavond bekend via Facebook.
"Sion Jethro is ook blij!," schrijft ze kort nadat het Nederlands elftal met 2-1 van Mexico wint. "In zijn dromen!"
Anouks vijfde kind ligt op bed met een oranje overtrek en heeft een medaille in zijn hand met de Nederlandse vlag.
Ok.quote:Op zondag 29 juni 2014 21:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nee, het hele toernooi alquote:Op zondag 29 juni 2014 21:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Klopt, vooral eerste helft. Maar mooie goal waar die topkeeper Ochoa geen antwoord op had.
De Hunt is erin gebracht voor de corners en de penalty. Afgesproken werk.
quote:
5 verschillendequote:Op zondag 29 juni 2014 21:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Allemaal van dezelfde vader? Een unicum in de Schilderswijk.
Ja, Miss Escobar vindt hem het leukst. En was dus extra blij dat "mi chico" scoorde.quote:Op zondag 29 juni 2014 21:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, het hele toernooi al![]()
Maar hij scoort![]()
![]()
Neequote:Op zondag 29 juni 2014 21:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Allemaal van dezelfde vader? Een unicum in de Schilderswijk.
Dat nou ook weer niet: 3 verschillendequote:
Serieus?quote:
Oh. 3 blijkbaarquote:Op zondag 29 juni 2014 21:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Serieus?
Het bewijs dat dat soort "moeders" dus toch 'succesvol' kunnen zijn?!
quote:Op zondag 29 juni 2014 21:32 schreef Belladonna80 het volgende:
Sneijder, de man die ik dit toernooi niet goed vond, ja juist hij met een kiezelharde stoot bezorgd de 1-1. Héérlijke trap. Niet nadenken, gewoon keihard de bal in het netje knallen.
Gouden wissel Van Persie - Huntelaar.
Huntelaar, de man die nog geen minuut speelde, doét het.
Ijzingwekkend kalm. Ook een kwaliteit. De helft had van spanning al 6 meter de lucht in gesprongen. Klaas-Jan, héél veel dank.
[ afbeelding ]
3 negers toch?quote:Op zondag 29 juni 2014 21:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat nou ook weer niet: 3 verschillende
Goh, misschien niet, maar dan nog is het heel nipt als je het mij vraagt. M'n punt is vooral dat de Mexicanen extreme hitte toch gewoon zijn en al doodop waren na 70 minuten spelen.quote:Op zondag 29 juni 2014 21:22 schreef theunderdog het volgende:
Nounou, Nederland is fit, maar meest fitte land?
Lijkt mij nogal overdreven.
3 negers waarschijnlijk.quote:
Dat komt vooral omdat de Mexicanen de eerste helft aan het domineren waren.quote:Op zondag 29 juni 2014 21:33 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Goh, misschien niet, maar dan nog is het heel nipt als je het mij vraagt. M'n punt is vooral dat de Mexicanen extreme hitte toch gewoon zijn en al doodop waren na 70 minuten spelen.
Hij moest ook heel erg lang wachten ivm die gele kaart. Enorm knap gedaan van hemquote:Op zondag 29 juni 2014 21:32 schreef Belladonna80 het volgende:
Sneijder, de man die ik dit toernooi niet goed vond, ja juist hij met een kiezelharde stoot bezorgd de 1-1. Héérlijke trap. Niet nadenken, gewoon keihard de bal in het netje knallen.
Gouden wissel Van Persie - Huntelaar.
Huntelaar, de man die nog geen minuut speelde, doét het.
Ijzingwekkend kalm. Ook een kwaliteit. De helft had van spanning al 6 meter de lucht in gesprongen. Klaas-Jan, héél veel dank.
[ afbeelding ]
De veronderstelling dat het lichaam aan hoge temperaturen kan wennen klopt misschien ook wel gewoon niet.quote:Op zondag 29 juni 2014 21:33 schreef Lothiriel het volgende:
Goh, misschien niet, maar dan nog is het heel nipt als je het mij vraagt. M'n punt is vooral dat de Mexicanen extreme hitte toch gewoon zijn en al doodop waren na 70 minuten spelen.
Die is wel érg makkelijk he?quote:
Waar heb je het over?quote:Op zondag 29 juni 2014 21:35 schreef Amarantha het volgende:
Van Persie, goede speler maar zijn gedrag..
watquote:Op zondag 29 juni 2014 21:35 schreef Amarantha het volgende:
Van Persie, goede speler maar zijn gedrag..
Eerste helft niet gezien dus daar kan ik me niet op baserenquote:Op zondag 29 juni 2014 21:34 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat komt vooral omdat de Mexicanen de eerste helft aan het domineren waren.
Dat was een hel (voor NL)quote:Op zondag 29 juni 2014 21:36 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Eerste helft niet gezien dus daar kan ik me niet op baseren. Maar zou best kunnen natuurlijk.
Ook weer waar. Ik ben verre van expert dus in dit geval ga ik een beetje mee met wat zoveel mensen zeggen (voordeel voor Amerikaanse landen i.v.m hitte). Maar misschien is dat inderdaad wel onzinquote:Op zondag 29 juni 2014 21:35 schreef Kowloon het volgende:
[..]
De veronderstelling dat het lichaam aan hoge temperaturen kan wennen klopt misschien ook wel gewoon niet.
quote:
Ok ik overdrijf het misschien maar ik vind Van Persie echt uitlokken af en toe (en hij is niet voor niets geschorst laatst voor een wedstrijd)quote:
Ach bekijk het zo; het gaat over wat je hebt na 90 minuten spelenquote:
Denk dat er wel een kern van waarheid inzit.quote:Op zondag 29 juni 2014 21:35 schreef Kowloon het volgende:
[..]
De veronderstelling dat het lichaam aan hoge temperaturen kan wennen klopt misschien ook wel gewoon niet.
quote:Op zondag 29 juni 2014 21:36 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Eerste helft niet gezien dus daar kan ik me niet op baseren. Maar zou best kunnen natuurlijk.
Weg geld.quote:Op zondag 29 juni 2014 21:37 schreef Happel het volgende:
[..]
Hoi, mag je dat wel zeggen van je moeder?
“Sing, don’t cry,” runs the Mexicans’ tune of choice, but there was no stopping the tears at the end. Just when they appeared to be on the edge of breaking a barrier that has stood before them for 28 years and will now haunt them for four more, they were defeated. Giovani dos Santos had given them the lead, but for the sixth successive World Cup they have reached the knockout phase and been knocked out: Holland did to them what Bulgaria did in 1994, Germany in 1998, the USA in 2002 and Argentina in 2006 and 2010.quote:
quote:Op zondag 29 juni 2014 21:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die is wel érg makkelijk he?
En niet waar
quote:Op zondag 29 juni 2014 21:37 schreef superworm het volgende:
Commentaren onder het Guardianstuk zijn erg pissig op Robben.
Robbed
There are two ways to play football - the honest way and the Dutch way.....
To whom it may concern, please please DON'T let Holland win the world cup.
'Your Basic Dutchman' has a thin veneer of outward respectability and geniality, but with the creeping violent capacity of a panther. I know of what I speak.
Heartbreaking loss for the Mexicans. Marquez shouldn't have stuck his leg out. Everyone knows that Robben will flop like a dolphin.
Robben is as big a cheat, and as disgusting a "sportsman" as Suarez. If a referee doesn't grow some balls and send him off, he'll dive his way to the World Cup final.
Robben. It's hard to say if there was least likeable personality in the world of football than him. However, if there is a player I'd like to have in my team against the rivals that have much more quality in their ranks, it's Robben. No Messi, no Ronaldo - Robben. He is capable of producing something on his own even if his team-mates suck for over an hour. He can beat his marker and dance his way to the penalty box. After that, everything is possible - a goal, a red card for the opponents, a penalty. Remember, it was Robben who kept Holland alive against Brazil four years ago even if Sneijder was the one who got the credits for his goals.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |