HUNTELAARquote:Op zondag 29 juni 2014 19:34 schreef Intellectueel het volgende:
Robben blijf eens af van die corner.
Hij heeft zelf het risico genomen met Verhaegh en Kuytquote:
Excuus voor losersquote:Op zondag 29 juni 2014 19:36 schreef Arthur_Spooner het volgende:
De omstandigheden zijn gewoon te zwaar.
Dan mag hij de komende wedstrijden ook spelen, en sturen we Robin naar huis.quote:Op zondag 29 juni 2014 19:36 schreef Sasman het volgende:
Klaas Jan gaat het voor jullie doen jongens!
Want? De twee belangrijkste reddingen waren ballen die recht op hem af werden geschotenquote:Op zondag 29 juni 2014 19:35 schreef pietkanarie het volgende:
De Mexicaanse keeper is vervelend goed
Mwah redelijk extreem daar hoor..quote:Op zondag 29 juni 2014 19:36 schreef gosschalks het volgende:
Mexicanen hebben wel het voordeel dat ze de hitte gewend zijn
Hij durft er tenminste vanaf te gaan als hij voelt dat het niet neer gaat. Deed Sneijder dat maar.quote:
quote:Op zondag 29 juni 2014 19:37 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Nederland komt eraanwaar? Op Schiphol?
quote:Op zondag 29 juni 2014 19:37 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Nederland komt eraanwaar? Op Schiphol?
En die laatste was een redding met z'n beenquote:Op zondag 29 juni 2014 19:36 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Want? De twee belangrijkste reddingen waren ballen die recht op hem af werden geschoten
Zondagsschot? Kom op zeg, daar kon Cillessen echt niks aan doen.quote:Op zondag 29 juni 2014 19:37 schreef SonicVolcano het volgende:
Verliezen door een zondagsschot zou wel zuur zijn
Gaat nooit gebeuren.quote:Op zondag 29 juni 2014 19:37 schreef Fierce. het volgende:
Wel jammer. Ik wil eens meemaken dat Nederland kampioen wordt.
Wel mooi feest als een land wereldkampioen wordtquote:Op zondag 29 juni 2014 19:37 schreef Fierce. het volgende:
Wel jammer. Ik wil eens meemaken dat Nederland kampioen wordt.
Nee, niet weerquote:
quote:
Siquote:Op zondag 29 juni 2014 19:38 schreef Replicat het volgende:
[..]
Heb je ook gejinxed en op Mexico ingezet?
Omdat Mexico stopt met voetballen.quote:Op zondag 29 juni 2014 19:38 schreef TLC het volgende:
Waarom ging Nederland ook pas voetballen toen ze op achterstand kwamen..
zal je ook nooit meemaken (net als ik )quote:Op zondag 29 juni 2014 19:38 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Wel mooi feest als een land wereldkampioen wordt. Van NL heb ik het ook niet meegemaakt
Oké, maar hij staat gewoon in de wegquote:Op zondag 29 juni 2014 19:36 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Want? De twee belangrijkste reddingen waren ballen die recht op hem af werden geschoten
Carnavalspubliek.quote:Op zondag 29 juni 2014 19:38 schreef Intellectueel het volgende:
Achterstaan en dan juichen als supporter als je in beeld komt.
Onze James is niet zo goed, vier jaar geleden nog gedeeltelijk topscorer.quote:Op zondag 29 juni 2014 19:38 schreef El_Matador het volgende:
Walgelijk wat Nederland "laat zien": niets.
Kan jij het beter dan?quote:Op zondag 29 juni 2014 19:39 schreef Groby het volgende:
Blind speelt zo fucking fucking fucking slecht
Precies. Echt niet leuk. Nou ja, over 4 jaar.quote:Op zondag 29 juni 2014 19:38 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Wel mooi feest als een land wereldkampioen wordt. Van NL heb ik het ook niet meegemaakt
quote:Op zondag 29 juni 2014 19:39 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Blind wil nog lekker een paar jaar bij Ajax blijven.
Te hoog gegrepen. Zelden zo'n slappe speler gezienquote:Op zondag 29 juni 2014 19:39 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Blind wil nog lekker een paar jaar bij Ajax blijven.
quote:
precies dat is al alle wedstrijden zoquote:Op zondag 29 juni 2014 19:40 schreef CANARIS het volgende:
Cilessen zijn aftrappen komen echt nooit aan !!!
Ja, ik zit te FOK!ken, duh.quote:
Deutschlandquote:Op zondag 29 juni 2014 19:41 schreef op_quoter het volgende:
dus voor wie zijn jullie als nl eruit ligt?
Dan ben ik er gewoon klaar mee hoorquote:Op zondag 29 juni 2014 19:41 schreef op_quoter het volgende:
Inderdaadquote:
USA USA USA USA USA USA USA USA USA USA USAquote:Op zondag 29 juni 2014 19:41 schreef op_quoter het volgende:
VSquote:Op zondag 29 juni 2014 19:41 schreef op_quoter het volgende:
het is wel lichtelijk om te janken jaquote:Op zondag 29 juni 2014 19:42 schreef superworm het volgende:
[..]
Niet gestopt met kijken, wel begonnen met kreunen en steunen
Duitslandquote:Op zondag 29 juni 2014 19:41 schreef op_quoter het volgende:
Gaat niet gebeurenquote:Op zondag 29 juni 2014 19:41 schreef op_quoter het volgende:
dit is wel erg opzichtigquote:Op zondag 29 juni 2014 19:42 schreef Helpmefok het volgende:
Clasie op de bank houden en die flapdrol de opbouwende spelverdeler maken![]()
![]()
quote:Op zondag 29 juni 2014 19:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze wedstrijd slaat op kut op Dirk Kuyt
VSquote:Op zondag 29 juni 2014 19:41 schreef op_quoter het volgende:
Nee.quote:Op zondag 29 juni 2014 19:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit is het Nederland zoals het ook gewoon de eerste drie potjes was.
Lamlendig Chelseavoetbal. Geluk hebben op de counter omdat Chili, Australië en Spanje een vrij matig verdediging hebben. Nu komen ze een ploeg tegen die ongeveer hetzelfde voetbal spelen maar wel defensief stabiel zijn (misschien wel beter).
Denk je dat ik dit allemaal ga lezen?quote:Op zondag 29 juni 2014 19:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit is het Nederland zoals het ook gewoon de eerste drie potjes was.
Lamlendig Chelseavoetbal. Geluk hebben op de counter omdat Chili, Australië en Spanje een vrij matig verdediging hebben. Nu komen ze een ploeg tegen die ongeveer hetzelfde voetbal spelen maar wel defensief stabiel zijn (misschien wel beter).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |