Dat idee heb ik ook. Echt héél fit zijn de spelers van Nederland. Ook nog weinig tot geen blessures bij Nederland. Ja, De Jong. Maar de rest niet echt, ja BMI met hersenschudding maar dat was ongelukkigerwijze zo gekomen.quote:Op zondag 29 juni 2014 21:19 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Ja, Nederland lijkt tot nu toe het meest 'frisse' land wat ik al heb zien spelen (en heb ze toch quasi allemaal in actie gezien volgens mij, alleen Japan enkel in de samenvattingen). Complimenten voor de voorbereiding
Wat klopt er niet aan?quote:Op zondag 29 juni 2014 21:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://www.goal.com/en/ne(...)en-dive?ICID=HP_FT_1
Die titelGoede werknemers daar.
Ik vrees er ook voor, na dat hij van het veld stapte, verloren jullie een beetje het gevecht om het middenveld. Ik denk trouwens dat met De Jong nog op het veld, die eerste goal van Mexico niet valt.quote:Op zondag 29 juni 2014 21:22 schreef F.M.D. het volgende:
na alle euforie besef ik nu dat we het de rest van het wk zonder de jong moeten doen. die kan je gewoon niet missen. na robben de belangrijkste schakel. dat maakt onze kans op de wereldtitel bijna nihil. tegen een topland wordt je overlopen.
Ik loop nog liever met een Neymar shirt. Oh nee toch niet.quote:Op zondag 29 juni 2014 21:24 schreef Grifte het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alsof jij niet met dit shirt loopt
quote:Op zondag 29 juni 2014 21:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat klopt er niet aan?
De columnist heeft gelijk, Robben gedroeg zich als een Portugese Italiaan.
Maar er was hem er al een onthouden.
Het was dan ook gruwelijk, niemand geloofde er meer in..quote:Op zondag 29 juni 2014 21:25 schreef superworm het volgende:
[..]10 topics vol wanhoop, frustratie en 'voor wie zijn we nu dan maar?'
Jonckbloetplein?quote:Op zondag 29 juni 2014 21:19 schreef Perrin het volgende:
Flink feessie in Den Haag blijkbaar, de ME komt net langs met zwaaiende sirenes
Zal wel in Laak zijn jaquote:
Ja, vreselijk. Wie is die gast, had er nog NOOIT van gehoord??quote:
Ach, Sneijder was ook loeislecht (!!!), maar scoort alsnogquote:Op zondag 29 juni 2014 21:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, vreselijk. Wie is die gast, had er nog NOOIT van gehoord??
Niet 1 pass op maat. Niet meer opstellen, bitte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |