Speciaal voor Jo en Fred.quote:Op zondag 29 juni 2014 21:15 schreef Tukker87 het volgende:
Maar goed dat die tweets nog even in het nederlands worden vertaald.
Die moeten ze tegen zichzelf in bescherming nemen.quote:
Eens. Ik merk er ook weinig van. Nederland had zich denk ik optimaal voorbereid op deze omstandigheden. Compliment naar Van Gaal en consorten.quote:Op zondag 29 juni 2014 21:15 schreef Lothiriel het volgende:
Men zei op voorhand ook dat de hitte in het voordeel is van de Amerikaanse landen; in Mexico is het toch snikheet in de zomer, die mannen konden er toch beduidend minder goed tegen had ik de indruk
Ja, Nederland lijkt tot nu toe het meest 'frisse' land wat ik al heb zien spelen (en heb ze toch quasi allemaal in actie gezien volgens mij, alleen Japan enkel in de samenvattingen). Complimenten voor de voorbereidingquote:Op zondag 29 juni 2014 21:17 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Eens. Ik merk er ook weinig van. Nederland had zich denk ik optimaal voorbereid op deze omstandigheden. Compliment naar Van Gaal en consorten.
Mexico leek eerder verstrooid te raken door de warmte.
"Take that, flag!"quote:Op zondag 29 juni 2014 21:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
Samenvatting
http://www.dailymotion.co(...)ghts-all-goals_sport
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |