Ja, en dat kon niet door de beugel?quote:
Ben ik dus niet de enige.. Ik heb bij Robben altijd het idee dat hij idd maar één tik hoeft te krijgen en hij heeft weer een blessure te pakkenquote:Op zondag 29 juni 2014 21:11 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ben elke keer bang dat hij een tik krijgt en geblesseerd raakt.
Het was gewoon een pingel.quote:Op zondag 29 juni 2014 21:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ook al was het geen pingel, we kregen in de 1ste helft een 100% pingel niet
Ik denk dat ze een beetje huiverig waren naar aanleiding van de emmer stront die Nicolette van Dam over zich heen kreeg dat een tweetje over Colombianen...quote:Op zondag 29 juni 2014 21:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, en dat kon niet door de beugel?
Wat een mietjesland is Nederland toch geworden.
Ja idd, werd gewoon geraakt.quote:Op zondag 29 juni 2014 21:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het was gewoon een pingel.
En we hadden er nog één moeten hebben idd.
Dit leek de Depaygoal tegen Australië. Had het idee dat Cilessen deze had kunnen hebben.quote:
Tof muziekje zit nu onder de beginmontage.quote:Op zondag 29 juni 2014 21:13 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Geen tof muziekje onder de eindmontage.
Vergis je niet in de hitte. (dat ik dat JOUW moet vertellen..hahaha) Nederland heeft meer gebalanceerd gespeeld en dat is "beloond"...... al dat domme commentaar over slap spelen van sommige "fans"...probeer het zelf maar eens met 30 graden en een hoge luchtvochtigheid...binnen 3 minuten ben je plat....quote:Op zondag 29 juni 2014 21:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
In slecht spel wel.
Nee, echt dramatisch slecht was Nederland. Een stel verwende lapzwansen, zoals vroeger. De 1-0 was een gelukje en de penalty versierd want onterecht.
Maar geeft niet, ik ben blij dat de droomfinale nog steeds door kan gaan.
Ja, die was dan ook dom en totaal ongrappig van die bitch. Hier is toch niets mis mee, of is het land echt overgevoelig geworden?quote:Op zondag 29 juni 2014 21:12 schreef alors het volgende:
[..]
Ik denk dat ze een beetje huiverig waren naar aanleiding van de emmer stront die Nicolette van Dam over zich heen kreeg dat een tweetje over Colombianen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |