En voor wie ben je dan?quote:Op zondag 29 juni 2014 21:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
In slecht spel wel.
Nee, echt dramatisch slecht was Nederland. Een stel verwende lapzwansen, zoals vroeger. De 1-0 was een gelukje en de penalty versierd want onterecht.
Maar geeft niet, ik ben blij dat de droomfinale nog steeds door kan gaan.
Die penalty was wél terecht.quote:Op zondag 29 juni 2014 21:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
In slecht spel wel.
Nee, echt dramatisch slecht was Nederland. Een stel verwende lapzwansen, zoals vroeger. De 1-0 was een gelukje en de penalty versierd want onterecht.
Staat hierboven wel ergens -foto-quote:Op zondag 29 juni 2014 21:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, want ik weet nog steeds niet waar die tweet nou over ging? KLM, tweet, wat?
Oranje, lijkt me duidelijk. Maar ik kan niet verliezen die dag. En de volgende op vakantiequote:
quote:Op zondag 29 juni 2014 21:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, want ik weet nog steeds niet waar die tweet nou over ging? KLM, tweet, wat?
Dus? Je punt blijft onzinnig.quote:Op zondag 29 juni 2014 21:04 schreef Onnoman het volgende:
[..]
weet niet wie jou voor de gek houdt.. maar de wedstrijd is in mijn land al 1 uur afgelopen
Staat zelfs in dit topic. Ff scrollen dan he?quote:Op zondag 29 juni 2014 21:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
nee sorryquote:
Dramatisch slecht waren ze inderdaad 60 min, daarna ging het juist prima.quote:Op zondag 29 juni 2014 21:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
In slecht spel wel.
Ik vind het altijd mooi hoe Robben om iedereen heen huppelt (want zo lijkt het soms) in rap tempoquote:Op zondag 29 juni 2014 21:08 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Samen met James Rodríguez van Colombia de beste speler van dit WK.
Het ziet er zo makkelijk uit, prachtig.quote:Op zondag 29 juni 2014 21:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind het altijd mooi hoe Robben om iedereen heen huppelt (want zo lijkt het soms) in rap tempo
quote:
quote:Op zondag 29 juni 2014 19:47 schreef Etsu het volgende:
WIE WAS ALLEMAAL NEGATIEF OVER SNEIJDER? FUCK JULLIE.![]()
![]()
Jep, Robben en zijn huppeltjequote:Op zondag 29 juni 2014 21:10 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Het ziet er zo makkelijk uit, prachtig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |