Zal wel weer tegen de moffen zijn.quote:Op zondag 29 juni 2014 20:51 schreef RvLaak het volgende:
Volgens Mulder wint Nederland sowieso van CR of GRI... Halve finale lijkt ook een formaliteit te zijn... Welke finale willen we dan zien?
En je leeft nog steeds????quote:Op zondag 29 juni 2014 20:55 schreef El_Matador het volgende:
Echt, al die Mexicanen om ons heen, priceless... wij als ENIGEN in het oranje.
morgen werken (y)quote:Op zondag 29 juni 2014 20:55 schreef Halcon het volgende:
[..]
Jij bent toch ook al snel weer uitgefeest! Morgen naar school?
Sprak mijn vader in de 80e minuut, zat met 1 mexicaanse collega die heel blij was.....toen nog wel.quote:Op zondag 29 juni 2014 20:55 schreef El_Matador het volgende:
Echt, al die Mexicanen om ons heen, priceless... wij als ENIGEN in het oranje.
Iedereen wel denk ikquote:Op zondag 29 juni 2014 20:56 schreef 7nightwing7 het volgende:
Wat een wedstrijd. Ze zijn echt door het oog van de naald gekropen. En ik, ik heb de nerven (zenuwen) kapot.
quote:Op zondag 29 juni 2014 20:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Sprak mijn vader in de 80e minuut, zat met 1 mexicaanse collega die heel blij was.....toen nog wel.
Kijk de Vakantieman of 'Het is hier Fantastisch!' uit de jaren '90 en het was niks anders. Dat ze gaan vox-poppen op het Buikslotermeerplein helpt ook wel mee natuurlijk.quote:Op zondag 29 juni 2014 20:50 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Ik sta met mijn oren te klapperen!!! Is Nederland ZOO ver al afgezakt??????
Ja. Ze hebben net de samenvatting van de NOS beelden icm het Radio1-commentaar van Jack online gezet.quote:
Dat fragment kon ik helaas niet vinden. Dat was helemaal hilarisch.quote:Op zondag 29 juni 2014 20:57 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Kijk de Vakantieman of 'Het is hier Fantastisch!' uit de jaren '90 en het was niks anders. Dat ze gaan vox-poppen op het Buikslotermeerplein helpt ook wel mee natuurlijk.
Ja, het is Colombia, geen Mexicoquote:
Ik zei toen heel inspiratieloos, ze hebben nog even.quote:
Jij ook Laak.quote:Op zondag 29 juni 2014 20:59 schreef RvLaak het volgende:
Nah, ik ga in bed verder TV kijken.... Veel plezier nog vanavond
Dat ze naast de zee staan en aanwijzen dat ze in Polen zijn.quote:Op zondag 29 juni 2014 20:59 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat fragment kon ik helaas niet vinden. Dat was helemaal hilarisch.
Je hebt medelijden met jezelf?quote:Op zondag 29 juni 2014 20:54 schreef Onnoman het volgende:
mensen die tijdens deze wedstrijd op dit forum komen heb ik aardig medelijden mee
KUT! Nu heb ik volg-malware van de NSA.quote:
auwhoer nit jongquote:Op zondag 29 juni 2014 20:56 schreef 7nightwing7 het volgende:
Wat een wedstrijd. Ze zijn echt door het oog van de naald gekropen. En ik, ik heb de nerven (zenuwen) kapot.
Tsja, helaas stikt het ook nog altijd van gasten die hier in NL op dezelfde manier over Duitsland praten.quote:Op zondag 29 juni 2014 20:42 schreef DUTCHKO het volgende:
Het commentaar van sommige Belgen is beschamend.
Had niet verwacht dat ze zoo haatvol waren. Robben verdiende al eerder 2 strafschoppen. De scheids heeft gewoon de overtredingen opgeteld en gaf een strafschop na de derde penalty overtreding.
Belgie ga je schamen om zulk commentaar!!!!!!
iddquote:Op zondag 29 juni 2014 20:59 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Ja. Ze hebben net de samenvatting van de NOS beelden icm het Radio1-commentaar van Jack online gezet.
Natuurlijk is iedereen benieuwd
quote:Op zondag 29 juni 2014 21:04 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Is Nederland nog goed weggekomen. Sterk team die Mexicanen.
weet niet wie jou voor de gek houdt.. maar de wedstrijd is in mijn land al 1 uur afgelopenquote:
Haha Nederland domineerde het laatste half uur, mallerd.quote:Op zondag 29 juni 2014 21:04 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Is Nederland nog goed weggekomen. Sterk team die Mexicanen.
quote:Op zondag 29 juni 2014 21:05 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Haha Nederland domineerde het laatste half uur, mallerd.
Nee, want ik weet nog steeds niet waar die tweet nou over ging? KLM, tweet, wat?quote:
En voor wie ben je dan?quote:Op zondag 29 juni 2014 21:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
In slecht spel wel.
Nee, echt dramatisch slecht was Nederland. Een stel verwende lapzwansen, zoals vroeger. De 1-0 was een gelukje en de penalty versierd want onterecht.
Maar geeft niet, ik ben blij dat de droomfinale nog steeds door kan gaan.
Die penalty was wél terecht.quote:Op zondag 29 juni 2014 21:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
In slecht spel wel.
Nee, echt dramatisch slecht was Nederland. Een stel verwende lapzwansen, zoals vroeger. De 1-0 was een gelukje en de penalty versierd want onterecht.
Staat hierboven wel ergens -foto-quote:Op zondag 29 juni 2014 21:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, want ik weet nog steeds niet waar die tweet nou over ging? KLM, tweet, wat?
Oranje, lijkt me duidelijk. Maar ik kan niet verliezen die dag. En de volgende op vakantiequote:
quote:Op zondag 29 juni 2014 21:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, want ik weet nog steeds niet waar die tweet nou over ging? KLM, tweet, wat?
Dus? Je punt blijft onzinnig.quote:Op zondag 29 juni 2014 21:04 schreef Onnoman het volgende:
[..]
weet niet wie jou voor de gek houdt.. maar de wedstrijd is in mijn land al 1 uur afgelopen
Staat zelfs in dit topic. Ff scrollen dan he?quote:Op zondag 29 juni 2014 21:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
nee sorryquote:
Dramatisch slecht waren ze inderdaad 60 min, daarna ging het juist prima.quote:Op zondag 29 juni 2014 21:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
In slecht spel wel.
Ik vind het altijd mooi hoe Robben om iedereen heen huppelt (want zo lijkt het soms) in rap tempoquote:Op zondag 29 juni 2014 21:08 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Samen met James Rodríguez van Colombia de beste speler van dit WK.
Het ziet er zo makkelijk uit, prachtig.quote:Op zondag 29 juni 2014 21:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind het altijd mooi hoe Robben om iedereen heen huppelt (want zo lijkt het soms) in rap tempo
quote:
quote:Op zondag 29 juni 2014 19:47 schreef Etsu het volgende:
WIE WAS ALLEMAAL NEGATIEF OVER SNEIJDER? FUCK JULLIE.![]()
![]()
Jep, Robben en zijn huppeltjequote:Op zondag 29 juni 2014 21:10 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Het ziet er zo makkelijk uit, prachtig.
Ja, en dat kon niet door de beugel?quote:
Ben ik dus niet de enige.. Ik heb bij Robben altijd het idee dat hij idd maar één tik hoeft te krijgen en hij heeft weer een blessure te pakkenquote:Op zondag 29 juni 2014 21:11 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ben elke keer bang dat hij een tik krijgt en geblesseerd raakt.
Het was gewoon een pingel.quote:Op zondag 29 juni 2014 21:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ook al was het geen pingel, we kregen in de 1ste helft een 100% pingel niet
Ik denk dat ze een beetje huiverig waren naar aanleiding van de emmer stront die Nicolette van Dam over zich heen kreeg dat een tweetje over Colombianen...quote:Op zondag 29 juni 2014 21:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, en dat kon niet door de beugel?
Wat een mietjesland is Nederland toch geworden.
Ja idd, werd gewoon geraakt.quote:Op zondag 29 juni 2014 21:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het was gewoon een pingel.
En we hadden er nog één moeten hebben idd.
Dit leek de Depaygoal tegen Australië. Had het idee dat Cilessen deze had kunnen hebben.quote:
Tof muziekje zit nu onder de beginmontage.quote:Op zondag 29 juni 2014 21:13 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Geen tof muziekje onder de eindmontage.
Vergis je niet in de hitte. (dat ik dat JOUW moet vertellen..hahaha) Nederland heeft meer gebalanceerd gespeeld en dat is "beloond"...... al dat domme commentaar over slap spelen van sommige "fans"...probeer het zelf maar eens met 30 graden en een hoge luchtvochtigheid...binnen 3 minuten ben je plat....quote:Op zondag 29 juni 2014 21:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
In slecht spel wel.
Ja, die was dan ook dom en totaal ongrappig van die bitch. Hier is toch niets mis mee, of is het land echt overgevoelig geworden?quote:Op zondag 29 juni 2014 21:12 schreef alors het volgende:
[..]
Ik denk dat ze een beetje huiverig waren naar aanleiding van de emmer stront die Nicolette van Dam over zich heen kreeg dat een tweetje over Colombianen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |