Zal wel weer tegen de moffen zijn.quote:Op zondag 29 juni 2014 20:51 schreef RvLaak het volgende:
Volgens Mulder wint Nederland sowieso van CR of GRI... Halve finale lijkt ook een formaliteit te zijn... Welke finale willen we dan zien?
En je leeft nog steeds????quote:Op zondag 29 juni 2014 20:55 schreef El_Matador het volgende:
Echt, al die Mexicanen om ons heen, priceless... wij als ENIGEN in het oranje.
morgen werken (y)quote:Op zondag 29 juni 2014 20:55 schreef Halcon het volgende:
[..]
Jij bent toch ook al snel weer uitgefeest! Morgen naar school?
Sprak mijn vader in de 80e minuut, zat met 1 mexicaanse collega die heel blij was.....toen nog wel.quote:Op zondag 29 juni 2014 20:55 schreef El_Matador het volgende:
Echt, al die Mexicanen om ons heen, priceless... wij als ENIGEN in het oranje.
Iedereen wel denk ikquote:Op zondag 29 juni 2014 20:56 schreef 7nightwing7 het volgende:
Wat een wedstrijd. Ze zijn echt door het oog van de naald gekropen. En ik, ik heb de nerven (zenuwen) kapot.
quote:Op zondag 29 juni 2014 20:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Sprak mijn vader in de 80e minuut, zat met 1 mexicaanse collega die heel blij was.....toen nog wel.
Kijk de Vakantieman of 'Het is hier Fantastisch!' uit de jaren '90 en het was niks anders. Dat ze gaan vox-poppen op het Buikslotermeerplein helpt ook wel mee natuurlijk.quote:Op zondag 29 juni 2014 20:50 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Ik sta met mijn oren te klapperen!!! Is Nederland ZOO ver al afgezakt??????
Ja. Ze hebben net de samenvatting van de NOS beelden icm het Radio1-commentaar van Jack online gezet.quote:
Dat fragment kon ik helaas niet vinden. Dat was helemaal hilarisch.quote:Op zondag 29 juni 2014 20:57 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Kijk de Vakantieman of 'Het is hier Fantastisch!' uit de jaren '90 en het was niks anders. Dat ze gaan vox-poppen op het Buikslotermeerplein helpt ook wel mee natuurlijk.
Ja, het is Colombia, geen Mexicoquote:
Ik zei toen heel inspiratieloos, ze hebben nog even.quote:
Jij ook Laak.quote:Op zondag 29 juni 2014 20:59 schreef RvLaak het volgende:
Nah, ik ga in bed verder TV kijken.... Veel plezier nog vanavond
Dat ze naast de zee staan en aanwijzen dat ze in Polen zijn.quote:Op zondag 29 juni 2014 20:59 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat fragment kon ik helaas niet vinden. Dat was helemaal hilarisch.
Je hebt medelijden met jezelf?quote:Op zondag 29 juni 2014 20:54 schreef Onnoman het volgende:
mensen die tijdens deze wedstrijd op dit forum komen heb ik aardig medelijden mee
KUT! Nu heb ik volg-malware van de NSA.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |