Duitsland lijkt mij wel leuk, eerlijk gezegdquote:Op zondag 29 juni 2014 20:52 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Tegen Brazilie?? Of toch weer die Duitsers...??
Dat kan niet, tenminste, niet tegen Nederlandquote:Op zondag 29 juni 2014 20:53 schreef Revanches het volgende:
Tegen Duitsland lijkt me geen goed idee, doe België maar in de finale.
quote:Op zondag 29 juni 2014 20:50 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dan vliegen ze maar lekker met Air France.
Mij ook hoor, maar dan wel winnen.quote:Op zondag 29 juni 2014 20:53 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Duitsland lijkt mij wel leuk, eerlijk gezegd
Argentinië zit ook in onze toernooihelft?quote:Op zondag 29 juni 2014 20:51 schreef RvLaak het volgende:
Volgens Mulder wint Nederland sowieso van CR of GRI... Halve finale lijkt ook een formaliteit te zijn... Welke finale willen we dan zien?
Klopt, was mijn persoonlijke droomfinalequote:Op zondag 29 juni 2014 20:53 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat kan niet, tenminste, niet tegen Nederland
Jaquote:Op zondag 29 juni 2014 20:54 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Argentinië zit ook in onze toernooihelft?
Jouw gemis, niet het onzequote:Op zondag 29 juni 2014 20:54 schreef Onnoman het volgende:
mensen die tijdens deze wedstrijd op dit forum komen heb ik aardig medelijden mee
Geen idee eigenlijk... Ik volg enkel en alleen Nederlandquote:Op zondag 29 juni 2014 20:54 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Daar gaan de Belgen toch al mee afrekenen!quote:Op zondag 29 juni 2014 20:54 schreef Dekatria het volgende:
[..]
haha mijn gemis?quote:
Dank uquote:Op zondag 29 juni 2014 20:54 schreef bylbylbyl het volgende:
wederom proficiat noorderburen. Het zag er lange tijd slecht uit, knap om het nog te doen kantelen!
Jij bent toch ook al snel weer uitgefeest! Morgen naar school?quote:Op zondag 29 juni 2014 20:54 schreef Onnoman het volgende:
mensen die tijdens deze wedstrijd op dit forum komen heb ik aardig medelijden mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |