En dan met de overige transfers alle schulden wegpoetsenquote:Op zondag 29 juni 2014 20:38 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Lazio mag lekker 40 - 45 miljoen betalen.
Die keeper van Mexico komt er wel erg bekaaid af. Die man had minstens een 8 moeten hebben. Hij heeft fantastisch gekeept.quote:
Van Gaal hield wel een slag om de arm en zei: "Ik moet niet voor m'n beurt spreken. Daar hebben we een medische staf voor."quote:
HUNTELAARGODquote:Op zondag 29 juni 2014 20:40 schreef Uccie het volgende:
Wie is MOTM geworden?
Zag overigens pas laat dat ik het topic sloot
quote:Now the Dutch bandwagon rolls on to Salvador, where they will play either Costa Rica or Greece on Sunday. Salvador - hmmm, why is that flicking a light-bulb in my mind? Oh yes...
Clasie erin bij de volgende wedstrijd... Feyenoord kan het geld goed gebruikenquote:Op zondag 29 juni 2014 20:42 schreef Elfletterig het volgende:
Op Clasie (en de beide reserve-doelmannen) na hebben alle spelers inmiddels speelminuten gemaakt dit WK.
Dat heb ik gemist, wat tweette ze?quote:Op zondag 29 juni 2014 20:42 schreef Sinister-D- het volgende:
KLM heeft die tweet verwijdert
https://twitter.com/KLM
Dat zijn de Telegraaf reaguurders van België, moet je niet serieus nemen joh.quote:Op zondag 29 juni 2014 20:42 schreef DUTCHKO het volgende:
Het commentaar van sommige Belgen is beschamend.
Had niet verwacht dat ze zoo haatvol waren. Robben verdiende al eerder 2 strafschoppen. De scheids heeft gewoon de overtredingen opgeteld en gaf een strafschop na de derde penalty overtreding.
Belgie ga je schamen om zulk commentaar!!!!!!
Je hebt net gewonnen en i.p.v. een feestje te vieren zit je op buitenlandse internetsites te kijken om te zien wat ze er daar van vinden.quote:Op zondag 29 juni 2014 20:42 schreef DUTCHKO het volgende:
Het commentaar van sommige Belgen is beschamend.
Had niet verwacht dat ze zoo haatvol waren. Robben verdiende al eerder 2 strafschoppen. De scheids heeft gewoon de overtredingen opgeteld en gaf een strafschop na de derde penalty overtreding.
Belgie ga je schamen om zulk commentaar!!!!!!
Welke?quote:Op zondag 29 juni 2014 20:42 schreef Sinister-D- het volgende:
Duidelijk geen Feyenoord fanquote:Op zondag 29 juni 2014 20:43 schreef beantherio het volgende:
M'n zenuwen trekken niet nog zo'n wedstrijd
Weten ze dan waar Brazilie ligt?quote:Op zondag 29 juni 2014 20:43 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je hebt net gewonnen en i.p.v. een feestje te vieren zit je op buitenlandse internetsites te kijken om te zien wat ze er daar van vinden.
quote:Op zondag 29 juni 2014 20:42 schreef Sinister-D- het volgende:
Hij is ook 10 keer meer een man dan Arno Vermeulenquote:Op zondag 29 juni 2014 20:44 schreef Shreyas het volgende:
Hoe komt het dat Jack van Gelder tien keer beter commentaar kan geven dan Arno Vermeulen?
quote:
Zaterdagquote:Op zondag 29 juni 2014 20:41 schreef Dekatria het volgende:
http://www.bbc.com/sport/live/football/27463618
[..]
Om 'm te verwijderen jaquote:
Ja, zeker bang dat ze klandizie kwijtrakenquote:
Hij speelt dan ook in Duitsland.....quote:Op zondag 29 juni 2014 20:45 schreef El_Matador het volgende:
Geniaal hoe die dekselse Robben een onterechte penalty versierde!
Er waren al diverse Mexicaanse ''bekendheden'' die erop gereageerd hadden dat ze nooit meer van hun leven met de KLM zouden vliegenquote:
Iedereen ging in de schaduw staan wegens hitte.quote:Op zondag 29 juni 2014 20:46 schreef Dekatria het volgende:
Wat was dat stadion trouwens schandelijk leeg zeg.
Vooral aan de kant waar je vol in de zon zat. Logisch.quote:Op zondag 29 juni 2014 20:46 schreef Dekatria het volgende:
Volgens Jack en kompaan was dat puur vanwege de zon.quote:Op zondag 29 juni 2014 20:46 schreef Dekatria het volgende:
quote:Op zondag 29 juni 2014 20:46 schreef Dekatria het volgende:
Eer was hem al een onthouden, dus zo krijgen de Mexicanen hem terug.quote:Op zondag 29 juni 2014 20:46 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Hij speelt dan ook in Duitsland.....ahumhum.....
In de zon zat het vol?quote:Op zondag 29 juni 2014 20:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Vooral aan de kant waar je vol in de zon zat. Logisch.
quote:Op zondag 29 juni 2014 20:46 schreef Dekatria het volgende:
Huh, KLM, wat, waar gaat dit over?quote:Op zondag 29 juni 2014 20:46 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Er waren al diverse Mexicaanse ''bekendheden'' die erop gereageerd hadden dat ze nooit meer van hun leven met de KLM zouden vliegen
KLM laat zich kleineren door 10 nietszeggende BM-ers
Nice. Komt vast wel op Youtube of kan je ergens anders terugluisteren?quote:Op zondag 29 juni 2014 20:46 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Je kan de wedstrijden trouwens online kijken met gesynchroniseerd radio commentaar
Straks lekker naar Qatarquote:Op zondag 29 juni 2014 20:47 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Volgens Jack en kompaan was dat puur vanwege de zon.
Wat zielig. Maar goed heel veel landen laten hun gevoelens vaak de overhand nemen....komt wel weer goed....ze mogen blij zijn dat ze erbij waren, de Mexicanen. De voorrondes waren schandalig slecht van hun....quote:Op zondag 29 juni 2014 20:46 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Er waren al diverse Mexicaanse ''bekendheden'' die erop gereageerd hadden dat ze nooit meer van hun leven met de KLM zouden vliegen
Terugluisteren weet ik niet, maar live is op: http://www.npo.nl/livequote:Op zondag 29 juni 2014 20:48 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Nice. Komt vast wel op Youtube of kan je ergens anders terugluisteren?
Ik sta met mijn oren te klapperen!!! Is Nederland ZOO ver al afgezakt??????quote:
Dan vliegen ze maar lekker met Air France.quote:Op zondag 29 juni 2014 20:46 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 juni 2014 20:48 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Terugluisteren weet ik niet, maar live is op: http://www.npo.nl/live
Hehequote:Op zondag 29 juni 2014 20:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
VS, die kunnen jullie best aan...Dempsey nog een blauw oog erbij, kan hij in elk geval thuis zeggen dat hij een echte sport beoefend
Jij zal ook wel met een stijve pik rondlopen nu Columbia weer een ronde verder is.....quote:Op zondag 29 juni 2014 20:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Eer was hem al een onthouden, dus zo krijgen de Mexicanen hem terug.
Scheids was weer slecht, weinig goede scheidsen behalve die van Brazilie-Chili.
Holanda - Colombia, sin duda.quote:Op zondag 29 juni 2014 20:51 schreef RvLaak het volgende:
Volgens Mulder wint Nederland sowieso van CR of GRI... Halve finale lijkt ook een formaliteit te zijn... Welke finale willen we dan zien?
Nederland Belgiequote:Op zondag 29 juni 2014 20:51 schreef RvLaak het volgende:
Volgens Mulder wint Nederland sowieso van CR of GRI... Halve finale lijkt ook een formaliteit te zijn... Welke finale willen we dan zien?
Tegen Brazilie?? Of toch weer die Duitsers...??quote:Op zondag 29 juni 2014 20:51 schreef RvLaak het volgende:
Ik zal het eens gaan bekijken, wafel erbijquote:Op zondag 29 juni 2014 20:50 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Hehe
We zullen zien, spel zal er toch op vooruit moeten gaan dan. Maar we gaan proberen he
Duitsland lijkt mij wel leuk, eerlijk gezegdquote:Op zondag 29 juni 2014 20:52 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Tegen Brazilie?? Of toch weer die Duitsers...??
Dat kan niet, tenminste, niet tegen Nederlandquote:Op zondag 29 juni 2014 20:53 schreef Revanches het volgende:
Tegen Duitsland lijkt me geen goed idee, doe België maar in de finale.
quote:Op zondag 29 juni 2014 20:50 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dan vliegen ze maar lekker met Air France.
Mij ook hoor, maar dan wel winnen.quote:Op zondag 29 juni 2014 20:53 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Duitsland lijkt mij wel leuk, eerlijk gezegd
Argentinië zit ook in onze toernooihelft?quote:Op zondag 29 juni 2014 20:51 schreef RvLaak het volgende:
Klopt, was mijn persoonlijke droomfinalequote:Op zondag 29 juni 2014 20:53 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat kan niet, tenminste, niet tegen Nederland
Jaquote:Op zondag 29 juni 2014 20:54 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Argentinië zit ook in onze toernooihelft?
Jouw gemis, niet het onzequote:Op zondag 29 juni 2014 20:54 schreef Onnoman het volgende:
mensen die tijdens deze wedstrijd op dit forum komen heb ik aardig medelijden mee
Geen idee eigenlijk... Ik volg enkel en alleen Nederlandquote:Op zondag 29 juni 2014 20:54 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Daar gaan de Belgen toch al mee afrekenen!quote:Op zondag 29 juni 2014 20:54 schreef Dekatria het volgende:
[..]
haha mijn gemis?quote:
Dank uquote:Op zondag 29 juni 2014 20:54 schreef bylbylbyl het volgende:
wederom proficiat noorderburen. Het zag er lange tijd slecht uit, knap om het nog te doen kantelen!
Jij bent toch ook al snel weer uitgefeest! Morgen naar school?quote:Op zondag 29 juni 2014 20:54 schreef Onnoman het volgende:
mensen die tijdens deze wedstrijd op dit forum komen heb ik aardig medelijden mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |