En dan met de overige transfers alle schulden wegpoetsenquote:Op zondag 29 juni 2014 20:38 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Lazio mag lekker 40 - 45 miljoen betalen.
Die keeper van Mexico komt er wel erg bekaaid af. Die man had minstens een 8 moeten hebben. Hij heeft fantastisch gekeept.quote:
Van Gaal hield wel een slag om de arm en zei: "Ik moet niet voor m'n beurt spreken. Daar hebben we een medische staf voor."quote:
HUNTELAARGODquote:Op zondag 29 juni 2014 20:40 schreef Uccie het volgende:
Wie is MOTM geworden?
Zag overigens pas laat dat ik het topic sloot
quote:Now the Dutch bandwagon rolls on to Salvador, where they will play either Costa Rica or Greece on Sunday. Salvador - hmmm, why is that flicking a light-bulb in my mind? Oh yes...
Clasie erin bij de volgende wedstrijd... Feyenoord kan het geld goed gebruikenquote:Op zondag 29 juni 2014 20:42 schreef Elfletterig het volgende:
Op Clasie (en de beide reserve-doelmannen) na hebben alle spelers inmiddels speelminuten gemaakt dit WK.
Dat heb ik gemist, wat tweette ze?quote:Op zondag 29 juni 2014 20:42 schreef Sinister-D- het volgende:
KLM heeft die tweet verwijdert
https://twitter.com/KLM
Dat zijn de Telegraaf reaguurders van België, moet je niet serieus nemen joh.quote:Op zondag 29 juni 2014 20:42 schreef DUTCHKO het volgende:
Het commentaar van sommige Belgen is beschamend.
Had niet verwacht dat ze zoo haatvol waren. Robben verdiende al eerder 2 strafschoppen. De scheids heeft gewoon de overtredingen opgeteld en gaf een strafschop na de derde penalty overtreding.
Belgie ga je schamen om zulk commentaar!!!!!!
Je hebt net gewonnen en i.p.v. een feestje te vieren zit je op buitenlandse internetsites te kijken om te zien wat ze er daar van vinden.quote:Op zondag 29 juni 2014 20:42 schreef DUTCHKO het volgende:
Het commentaar van sommige Belgen is beschamend.
Had niet verwacht dat ze zoo haatvol waren. Robben verdiende al eerder 2 strafschoppen. De scheids heeft gewoon de overtredingen opgeteld en gaf een strafschop na de derde penalty overtreding.
Belgie ga je schamen om zulk commentaar!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |