Laatste nieuws:quote:Voor iedereen die de vindplaatsen op Google Earth/BING wil invoeren, hier de coordinaten (niet exact, bij benadering):
• R - rugzak - 8° 52' 59.15'' N ; 82° 24' 20.37" W
• S2 - schoen Lisanne en bekken Kris onbekend
• S1 - schoen Kris - ongeveer - onbekend
• Mirador - uitzichtpunt - ongeveer, precieze locatie onbekend - 8° 50' 57.75" N ; 82° 25' 02.14" W
• Finca Lorenzo - mogelijk de laatste waarneming van Kris en Lisanne, tijd onbekend - 8° 49' 31.04" N ; 82° 25' 18.84" W
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omgeving:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Verklarende kaartjes vindplaatsen, hellingen en afstanden:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tijdlijn:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Betrokkenen (getuigen dan wel verdachten):
• Volgens Panamese media zijn er (nog) géén verdachten ("nadie en investigación")SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flora, fauna en klimaat:
• Dierentuin
• 36 graden overdag, 22 's nachts in Boquete
• zon op: 6:27, zon onder: 18:40
• 1 april - maan op: 7:52, maan onder: 20:34
• 2 april - maan op: 8:42, maan onder: 21:27
• Nieuwe Maan was op 30 maart 13:45
• Op vrijdag 4 april, 3 dagen na de verdwijning van Kris en Lisanne begon het noodweer in het gebied
Goede informatie:
• John van den Heuvel, kort interview bij RTL Boulevard
• 26 mei 2014 - John van den Heuvel vanuit Panama - meisjes zouden een hele steile helling beklimmen, niet doorgegaan maar teruggekeerd en 'vermoedelijk' een of meerdere verkeerde personen tegengekomen
• (es) Video waar Feliciano Gonzalez en de getuige langs de El Pianista aan het woord komen
- interessant, grootste deel heb ik kunnen vertalen:
Bekijk de video en lees de tekst ernaast, het is niet moeilijk te begrijpen, Spaans.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• het was zonnig rond het middaguur op 1 april (geen slecht weer, dat komt pas een paar dagen later)
• eerste trail die de meiden probeerden was de Sendero de Alto Lino (rond een uur of 14:00 kwamen ze daar aan, getuige in filmpje), Casa de Pedro, hier vroegen ze of dit de El Pianista trail was, de man zei van niet, meiden namen de trail (>45 min) toch en kwamen al na ~15 min terug
Op deze plek stond een dubbel bord wat de verwarring verklaart. Video is de bron voor de 6 getuigen hierboven.
========================================================================
Nieuwslinks:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.===========================================================================
Ouder nieuws:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 27% gewijzigd door El_Matador op 28-06-2014 20:58:28 ]The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog![]()
Ja, er is niets anders.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, dus het punt dat je merkt dat je niet goed gaat, is verdwalen. Dat merk je aan het pad, de bochten, de geur, de omgeving, de hellingshoek, alles. Ook in het donker, dan juist, want je moet hartstikke opletten.
Dan moeten ze ergens op dat pad dus overnacht hebben? Midden in het bos?
Dat moet heel angstig geweest zijn. Misschien hebben ze om de beurt geslapen, hazenslaapjes, tegen elkaar aan vanwege de kou.I´m back.![]()
Zit mobiel dus kan hem even niet terugquoten.. Maar lijkt me sterk dat ze die schoenen even mooi strikken voor een media-foto?
Weet niet of ik de enige ben die het opviel of dat ik een open deur intrap maar ik vind het met de minuut vreemder worden.T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Klopt. Ik ben geen professioneel onderzoeker bij vermissingszaken. Volgens mij niemand in dit topic.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:41 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Je hebt er duidelijk geen verstand van.
Maar weet wel dat een beetje onderzoeker zich niet laat verleiden tot 1001 en 1 scenarios op basis van allerlei waarschijnlijkheden, aannames en veronderstellingen.
De feiten in het topic vind ik mooi. En dat mensen het in kaart proberen te brengen waar wat gevonden enzo is ook.
Helaas worden er veel verhalen gecreëerd en worden deze ingevuld zoals men zelf wat gokt. Past het niet helemaal, dan veranderen we de veronderstelling gewoon. Dat is precies de tunnelvisie, eerst het verhaal, en die dan langzaam invullen.. Maar goed, je voelt je blijkbaar aangesproken, dus je weet het zelf ook wel.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.![]()
We mogen degene die alle overzichten maken inderdaad héél dankbaar zijn want ik ben er té lui voor. Chapeau El_Matador en Miura!Dat bedoel ik dus. Voor mij toont dat, dat het héél abrupt is gegaan, waarom is die veter anders nog vast. Lijkt wel alsof een lugubere moordenaar ze vermalen heeft en binnen en buiten heeft gelegd ofzo, klinkt wat eng maar waar zijn in godsnaam de andere resten? Ook het water in het flesje spreekt boekdelen, iemand had hier als grap gezet het van de fotograaf was, blijkt onzin te zijn!quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:33 schreef houdjemond het volgende: Ben ik daarnaast de enige die het raar vind dat de schoenen nog "gestrikt" zijn? Als je een beetje moeite doet raak je je schoenen niet zomaar kwijt, en tevens waar is de rest van onze dames dan? Schedel, armen.. Ik vind het al met al maar een raar verhaal, en er zit vast meer achter.
![]()
Er is niets in tegenspraak met wat hier gezegd wordt. Vanaf het pad gezien zijn de vondsten stroomafwaarts gedaan in en bij de Culebra. De rugzak is eerst gevonden. Vanaf daar is men gaan zoeken en toen werden iets stroomopwaarts al snel botten en schoenen gevonden.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:30 schreef Jezus9 het volgende:
[..]
Kan, of hij vergist zich puur als het aankomt waar de schoenen lagen. Het gaat over een lokale gids, Gonzalez heet hij. Bron: http://www.volkskrant.nl/(...)er-dan-vermeld.dhtml![]()
Maar dan wisten ze dus dat ze verkeerd waren/verdwaald.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:38 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, er is niets anders.
Dat moet heel angstig geweest zijn. Misschien hebben ze om de beurt geslapen, hazenslaapjes, tegen elkaar aan vanwege de kou.
Waarom zijn ze dan niet bij ochtendgloren teruggelopen naar de Mirador?The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Die van Kris lijkt niet gestrikt, zie ik nu?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:38 schreef houdjemond het volgende:
Zit mobiel dus kan hem even niet terugquoten.. Maar lijkt me sterk dat ze die schoenen even mooi strikken voor een media-foto?
Weet niet of ik de enige ben die het opviel of dat ik een open deur intrap maar ik vind het met de minuut vreemder worden.The only limit is your own imagination
Als iemand lange tijd dood in het water ligt, dan zwelt het lichaam en zal een schoen gestrikt niet zomaar uitschieten. Misschien knapt de veter eerder door de spanning???quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:38 schreef houdjemond het volgende:
Weet niet of ik de enige ben die het opviel of dat ik een open deur intrap maar ik vind het met de minuut vreemder worden.![]()
Ik had trouwens die vraag al eens eerder gesteld maar kreeg er geen antwoord op. Waaruit is gebleken dat de meiden niet gebeld hebben? De tel-gegevens zijn nog helemaal niet naar buiten gebracht.
Even off-topic een vraag voor techneuten, mijn tekens doen het niet (vraagtekens, uitroepteken etc) moet het steeds kopiëren en plakken nu. Hoe moet ik m´n toetsenbord weer goed instellen?![]()
Ja, maar als je goed kijkt zijn de schoentjes netjes geveterd..quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:43 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
Als iemand lange tijd dood in het water ligt, dan zwelt het lichaam en zal een schoen gestrikt niet zomaar uitschieten. Misschien knapt de veter eerder door de spanning???T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Hier trouwens een indirect interview met de 2 (opgetrokken) reisgenoten van Kris en Lisanne:
www.telegraaf.nl/tv/nieuw(...)is_weer_thuis__.html (oh zie nu pas dat het 1.minuut duurt, niet de moeite waard haha)![]()
Met de veters kan je alle kanten op.
Oude veters, nieuwe veters. Veters in wandelschoenen die nat worden kunnen erg lastig los te krijgen zijn.
Ze kunnen tegen een rots schuren en kapot gaan etc. Er zijn zoveel mogelijkheden die losse en vaste veters als uitkomst kunnen hebben dat je er weinig mee kan als je geen context hebt.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Het viel me gewoon op dat ze gestrikt waren.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:47 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Met de veters kan je alle kanten op.
Oude veters, nieuwe veters. Veters in wandelschoenen die nat worden kunnen erg lastig los te krijgen zijn.
Ze kunnen tegen een rots schuren en kapot gaan etc. Er zijn zoveel mogelijkheden die losse en vaste veters als uitkomst kunnen hebben dat je er weinig mee kan als je geen context hebt.
Wil ook niks beweren of het beter weten, maar ik vind het niet logisch.T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
crtl shift?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:44 schreef Jezus9 het volgende:
Ik had trouwens die vraag al eens eerder gesteld maar kreeg er geen antwoord op. Waaruit is gebleken dat de meiden niet gebeld hebben? De tel-gegevens zijn nog helemaal niet naar buiten gebracht.
Even off-topic een vraag voor techneuten, mijn tekens doen het niet (vraagtekens, uitroepteken etc) moet het steeds kopiëren en plakken nu. Hoe moet ik m´n toetsenbord weer goed instellen?T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:50 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Het viel me gewoon op dat ze gestrikt waren.
Wil ook niks beweren of het beter weten, maar ik vind het niet logisch.
Deze veters zijn los, of gebroken.![]()
Nieuw snel kaartje, dat hopelijk duidelijker is;
de vondsten zijn gevonden op ~2,5 uur lopen vanaf de Mirador.
de rugzak is gevonden op ~5 uur lopen vanaf de Mirador
The only limit is your own imagination
En zelfs in Oostenrijk wordt geadviseerd na twaalf uur 's middags niet meer aan een wandeltocht te beginnen!quote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:33 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Zelfs in Oostenrijk ga je gewoon hetzelfde pad weer terug. Doorlopen slaat gewoon helemaal nergens op als het al donker werd ( dan ga je niet denken van oh, rechtdoor zal wel weer uitkomen bij het dorp ).
Misschien book smart, maar zeker niet street, of eigenlijk jungle smart... Hoewel ikzelf nu ook studeer, zou ik op dit moment, als ik in de wilde natuur zou worden achtergelaten, geen idee hebben hoe ik zou moeten overleven, hoe ik aan de hand van de zon mijn weg zou kunnen vinden of hoe ik - al had ik een kompas - zou moeten weten welke richting ik op zou moeten (waarschijnlijk omdat ik voor het weggaan niet gecheckt zou hebben uit welke richting ik gekomen zou zijn of waar überhaupt de bewoonde wereld gelegen had.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:05 schreef jackie12 het volgende:
Die meiden waren slim en kan me niet voorstellen dat ze dat wel gedaan hebben
Ik denk dat je hier intelligentie sowieso achterwege moet laten, want als je in land als Nederland en dan ook nog in een stad of stedelijke omgeving opgroeit, dan heb je geen idee wat je moet als je op jezelf zonder internet en wifi aangewezen bent....it is a tale told by an idiot, full of sound and fury, signifying nothing...![]()
Gebroken door de spanning wat hierboven werd gemeld kan heel goed.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:52 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze veters zijn los, of gebroken.T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Ik ken ook afdoende vrouwen die heel goed zijn in richting bepalenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:21 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
In het stuk bos hierachter bij ons verdwaald mijn vrouw ook, omdat ze niets herkend, terwijl ik elk paadje en bosje wel ken. Die gidsen zijn ook altijd mannen. (Hoewel de leidster van dat Panamanese team vrouw is toch).
Vrouwen willen altijd de weg vragen, mijn vrouw althans, en ik kom nog altijd overal (behalve af en toe in Spanje niet) zonder GPS en vragen.
Maar goed, ik weet niet of dit een rol heeft gespeeld, misschien wel, misschien niet.
zaterdag 13 augustus 2011 11:41 schreef RockNijntje het volgende:
Psy-freak heeft wel de schattigste UI van heel FOK!
FOK!-vriendin: Pixxie. & AdoraBelle![]()
Oh, was ook niet bedoelt dat je het niet zou moeten constateren hoor.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:50 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Het viel me gewoon op dat ze gestrikt waren.
Wil ook niks beweren of het beter weten, maar ik vind het niet logisch.
Misschien zit in zo'n detail de oplossing.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Er kunnen 1001 scenario's zijn voor een prof.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:39 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Klopt. Ik ben geen professioneel onderzoeker bij vermissingszaken. Volgens mij niemand in dit topic.
Maar weet wel dat een beetje onderzoeker zich niet laat verleiden tot 1001 en 1 scenarios op basis van allerlei waarschijnlijkheden, aannames en veronderstellingen.
De feiten in het topic vind ik mooi. En dat mensen het in kaart proberen te brengen waar wat gevonden enzo is ook.
Helaas worden er veel verhalen gecreëerd en worden deze ingevuld zoals men zelf wat gokt. Past het niet helemaal, dan veranderen we de veronderstelling gewoon. Dat is precies de tunnelvisie, eerst het verhaal, en die dan langzaam invullen.. Maar goed, je voelt je blijkbaar aangesproken, dus je weet het zelf ook wel.zaterdag 13 augustus 2011 11:41 schreef RockNijntje het volgende:
De éne schoen was vastgestrikt. En die andere schoen was los. Nee bedoel dat de tekens op m´n toetsenbord in de war zijn, als ik bijvoorbeeld ´?´ wil doen krijg ik ´=´ etc, hoe krijg ik dat goed?![]()
Je toetsenbordinstellingen op US en niet op NL zetten. Configuratiescherm.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:59 schreef Jezus9 het volgende:
De éne schoen was vastgestrikt. En die andere schoen was los. Nee bedoel dat de tekens op m´n toetsenbord in de war zijn, als ik bijvoorbeeld ´?´ wil doen krijg ik ´=´ etc, hoe krijg ik dat goed?The only limit is your own imagination
Meer in spoilers gezet, lengte is zo beter?quote:The only limit is your own imagination
ctrl shift = ofzoiets.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:59 schreef Jezus9 het volgende:
De éne schoen was vastgestrikt. En die andere schoen was los. Nee bedoel dat de tekens op m´n toetsenbord in de war zijn, als ik bijvoorbeeld ´?´ wil doen krijg ik ´=´ etc, hoe krijg ik dat goed?Kein gewalt! Wir sind das volk!
Ja, het is heel belangrijk, omdat een scenario nu met data ook op die (correcte) data gebaseerd moet zijn.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:39 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ik baseerde het ongeluk op vondsten stroomafwaarts van de rugzak, en dat bleek dus precies andersom. Dat draait de zaak ook helemaal om.The only limit is your own imagination
Hoe heb jij dit over het hoofd kunnen zienquote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, het is heel belangrijk, omdat een scenario nu met data ook op die (correcte) data gebaseerd moet zijn.
Ik baseerde het ongeluk op vondsten stroomafwaarts van de rugzak, en dat bleek dus precies andersom. Dat draait de zaak ook helemaal om.
Heeft wel grote consequenties idd...Even a broken clock is right twice a day.![]()
Hé hé eindelijk, tekens doen het weer normaal, dank Matador. Is de vermissing trouwens in Costa Rica en Colombia ook groot nieuws? Of alleen in Panama zélf?![]()
De rugtas heeft dus toch ver gedreven, mede dat er een leeg gesloten flesje in zat.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, het is heel belangrijk, omdat een scenario nu met data ook op die (correcte) data gebaseerd moet zijn.
Ik baseerde het ongeluk op vondsten stroomafwaarts van de rugzak, en dat bleek dus precies andersom. Dat draait de zaak ook helemaal om.![]()
Waarom zouden ze hun schoenen uittrekken?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:38 schreef houdjemond het volgende:
Weet niet of ik de enige ben die het opviel of dat ik een open deur intrap maar ik vind het met de minuut vreemder worden.
- In één van die schoenen zijn ook menselijke resten (deel van een voet) gevonden; dus in het ieder geval had één van hen de schoenen nog aan.
- Jongeren trappen trouwens wel vaker schoenen met gestrikte veters uit is mijn ervaring met puberzoons.![]()
Naïef, naïef.. meiden van die leeftijd halen idd allerlei fratsen uit en dat gaat eigenlijk altijd goed, en een heel enkele keer goed fout.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:41 schreef theavenger_ep het volgende:
Als ervaringsdeskundige ( 3 dochters en intelligent die to 21 -23 meegingen op vakanties: 02:30 dochter: : papa ik ben terug van de disco, maar ik ga nu nog zwemmen: de badmeester vind het goed!!!, 23:00 papa vind je het goed als ik met die drie jongens in een auto naar een disco ga !!! en meer van dat naïeve gedrag van studentes)
Rond die leeftijd deed ik zulke dingen ook; meegaan met een oud vrouwtje op een geheel verlaten plek ergens in Griekenland op een zandpaadje. Super ervaring om te zien hoe zulke mensen leven.. zij sliepen zelfs half op de oven!
Meegegaan met een Turk in een niet-toeristisch piep klein dorpje aan de kust; met zijn hoog zwangere vrouw die we later ontmoette groenten van het land gehaald en eten gekookt waaronder ook de vissen die de mannen ondertussen met harpoenen gevangen hadden
Couchsurfing bij wildvreemde single mannen in het buitenland..
Welke meid is er nog nooit naar een afterparty gegaan bij iemand thuis die je niet kende? Hell.. ik heb zelfs bij wild vreemden geslapen, met vriendinnen maar ook in mijn eentje.
En ik ben daarbij nog nooit aangerand, verkracht en blijkbaar ook niet vermoord of ik moet nu vanuit het hiernamaals zitten te typen.
Maar ja, je zult maar net die verkeerde treffen. Ik vind het scenario van die gids heel plausibel. Als die rivier daar ook bij laag water idd zo wild, diep en gevaarlijk is. Tas blijft vreemd. Naar de overkant gooien? Een tas met mobieltjes en een camera? Zelfs met een paspoort (die wil je niet kwijt raken; nat worden is minder erg). Maar kan. Logischer is het dat ze hem bij de oversteek om hadden om twee armen op de rug om beide armen vrij te hebben. Maar dan is de vindplaats en staat niet logisch.
Moord is toch voor mij de andere optie. Die eerdere vermiste was opgevangen door een indiaan.. in datzelfde gebied, via hetzelfde pad. Dat was een man, dit twee aantrekkelijke meisjes. Verkrachten, vermoorden, eventueel in de rivier gooien. Dat zou de tas ook kunnen verklaren en de kans op ontdekking is bijna 0.
BTW Zo ver ik weet breekt een wilde rivier een lichaam niet in stukken. Dat lijkt mij meer aan grote aaseters.![]()
Maar het klopt dan toch niet met die dieren die ze opgepeuzeld zouden hebben... want waarom zou dat dier dan nog een halve voet als eten laten liggen? Geen honger meer? Ja almenhoela, dieren komen dan terug of nemen het dan mee voor later, eten is focus-punt numero één voor dieren. Ik weet niet hoor, er zitten echt wat raadselachtige details aan deze zaak. Zal er ooit duidelijkheid komen...![]()
Misschien was de schoen te lastig, heb ik ook als ik krab eet.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:36 schreef Jezus9 het volgende:
Maar het klopt dan toch niet met die dieren die ze opgepeuzeld zouden hebben... want waarom zou dat dier dan nog een halve voet als eten laten liggen? Geen honger meer? Ja almenhoela, dieren komen dan terug of nemen het dan mee voor later, eten is focus-punt numero één voor dieren. Ik weet niet hoor, er zitten echt wat raadselachtige details aan deze zaak. Zal er ooit duidelijkheid komen...![]()
Dat doe ik ook na een dag werken.. trappen en uitschoppenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:24 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Waarom zouden ze hun schoenen uittrekken?
- In één van die schoenen zijn ook menselijke resten (deel van een voet) gevonden; dus in het ieder geval had één van hen de schoenen nog aan.
- Jongeren trappen trouwens wel vaker schoenen met gestrikte veters uit is mijn ervaring met puberzoons.![]()
Maar gezien de omstandigheden is het niet logisch.T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Dat. En 1 van de schoenen is achter en half onder een boomstronk gevonden, als dat die schoen is, misschien verstopt door een grote aaseter?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:39 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
Misschien was de schoen te lastig, heb ik ook als ik krab eet.![]()
Wat is er niet logisch aan? Waarom zouden ze de schoenen uit hebben gedaan?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:42 schreef houdjemond het volgende:
Maar gezien de omstandigheden is het niet logisch.![]()
Dat bedoelde ik dus, zit op mobiel dus typ soms beetje stom en te snel..quote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:45 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Wat is er niet logisch aan? Waarom zouden ze de schoenen uit hebben gedaan?
Waarom je schoenen uitdoen als je aan het lopen bent?T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Ja maar lieverd.. als het al een aaseter is komt ie echt niet terug voor het tweede lijk/hapje..quote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:44 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Dat. En 1 van de schoenen is achter en half onder een boomstronk gevonden, als dat die schoen is, misschien verstopt door een grote aaseter?T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Ze zijn gestrikt dus ws niet uit gedaan. De meest logische theorie is en combinatie van verrottingquote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:57 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik dus, zit op mobiel dus typ soms beetje stom en te snel..
Waarom je schoenen uitdoen als je aan het lopen bent?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en aaseters.
Verrotting ga je met dergelijke schoenen niet echt tegen maar je kan het aaseters daar wel heel erg lastig mee maken.
Het bekkenbot was geheel schoon, in de schoen zaten resten -> aaseters groot en/of klein.
Schoenen waren dus aan bij het overlijden. De schoenen van Lisanne zaten strakker of waren lastiger om in te komen voor een aaseter.
Bij één schoen is de flap los gelaten (kan de voet er gemakkelijker uit) en deze schoen lijkt ook flexibeler. De andere schoen lijkt stugger en is tot bovenaan toe dicht gemaakt.
Ik weet niet welke schoen van welk meisje is maar ik gok dat de tweede schoen van Lisanne is.
Heb ik zo meer duidelijkheid gegeven?![]()
Omdat je geen natte schoenen wil?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:57 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik dus, zit op mobiel dus typ soms beetje stom en te snel..
Waarom je schoenen uitdoen als je aan het lopen bent?Even a broken clock is right twice a day.![]()
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:00 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ja maar lieverd.. als het al een aaseter is komt ie echt niet terug voor het tweede lijk/hapje..![]()
![]()
Dankjewel voor je eerdere uitlegquote:stuk duidelijker.
En ik doelde op het feit dat ze allebei helaas dood zijn, een aaseter komt echt niet na uren terug om lijkje 2 op te eten..T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Ja maar dan knoop je ze om je nek of aan je tas?quote:T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
als een rivier bruut genoeg is om een lichaam in stukken te scheuren/ breken
dan kan bij dat geweld ook een schoen gestrikt en wel uitgaan
ooit een brommer ongeluk gezien, dat slachtoffer was ook zijn gymp verloren lag 2 meter verderop
gestrikt en wel![]()
Nee? Grote katachtigen zoals die ook daar voorkomen (alhoewel sporadisch gezien de getuigenissen) eten soms ook aas, en dan vooral juist het liefst van grotere zoogdieren. Zij slepen daarbij het lijk of delen van het lijk naar een voor hen veilige plek waar zij niet hoeven te vechten met andere 'gegadigden'.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:13 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Dankjewel voor je eerdere uitlegstuk duidelijker.
En ik doelde op het feit dat ze allebei helaas dood zijn, een aaseter komt echt niet na uren terug om lijkje 2 op te eten..
Wanneer er meer te halen valt dan zij op kunnen dan zullen zij later zeker terugkeren om te kijken of er nog steeds wat ligt.
Waarom 'na uren'? Daar kan best een dag of een paar dagen tussen zitten. Ze zijn toch dik 2 maanden zoek geweest?
Kijk eens naar het eetgedrag van katten en honden; Honden schrokken want roedeldieren die samen ter plekke eten. Katten peuzelen want solitair levende dieren die het eten verplaatsen naar een veilige plek.
Grote vogels die aas eten zoals die grote gier soort die daar voor komt eten ook ter plaatse en pikken een karkas leeg.
Het verspreiden van de resten wijst dus op katachtigen.![]()
Heb jij bewijzen dat rivieren lichamen in stukken scheuren/breken? Links misschien? Ik geloof dat namelijk niet. Als ledematen breken dan zijn er nog een heleboel weefsels omheen die het lichaamsdeel bij elkaar houden.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:20 schreef b_engeltje het volgende:
als een rivier bruut genoeg is om een lichaam in stukken te scheuren/ breken![]()
Een lichaam in water gaat niet zomaar in stukken, kijk ook naar de tas die bijna ongeschonden door dezelfde rivier twee keer zover is gedreven.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:25 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Heb jij bewijzen dat rivieren lichamen in stukken scheuren/breken? Links misschien? Ik geloof dat namelijk niet. Als ledematen breken dan zijn er nog een heleboel weefsels omheen die het lichaamsdeel bij elkaar houden.![]()
Zit wat in hoewel het me sterk lijkt..quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:22 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Nee? Grote katachtigen zoals die ook daar voorkomen (alhoewel sporadisch gezien de getuigenissen) eten soms ook aas, en dan vooral juist het liefst van grotere zoogdieren. Zij slepen daarbij het lijk of delen van het lijk naar een voor hen veilige plek waar zij niet hoeven te vechten met andere 'gegadigden'.
Wanneer er meer te halen valt dan zij op kunnen dan zullen zij later zeker terugkeren om te kijken of er nog steeds wat ligt.
Waarom 'na uren'? Daar kan best een dag of een paar dagen tussen zitten. Ze zijn toch dik 2 maanden zoek geweest?
Kijk eens naar het eetgedrag van katten en honden; Honden schrokken want roedeldieren die samen ter plekke eten. Katten peuzelen want solitair levende dieren die het eten verplaatsen naar een veilige plek.
Grote vogels die aas eten zoals die grote gier soort die daar voor komt eten ook ter plaatse en pikken een karkas leeg.
Het verspreiden van de resten wijst dus op katachtigen.
Maar wat hebben we, stukje voet en een heupbot..
Waarom dan niet in totaal meegenomen en alle botjes bij elkaar, of ieg in de buurt.
Waarom hun tas stroom-opwaarts?T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Dit geloof ik dus ook. Mensen zoeken té snel naar verklaringen wáárom die lichaamsstukken uit elkaar zijn en dús de rivier heeft het gedaan. Kan al niet, die schoen is in de natuur gevonden, niet in of meters van de rivier. Daarnaast: hoevaak werden overleden lichamen niet jaren later in water teruggevonden, ook in tropische klimaten, óók in woeste rivieren maar dan waren weliswaar botten en bekken gebroken maar inderdaad zoals je zegt, alsnog was het lichaam bij elkaar.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:25 schreef Ouder1 het volgende: Als ledematen breken dan zijn er nog een heleboel weefsels omheen die het lichaamsdeel bij elkaar houden.
![]()
Alles wat ik bedenk rammelt ergens wel. Maar alle andere mogelijke verklaringen ook.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:33 schreef houdjemond het volgende:
Zit wat in hoewel het me sterk lijkt..Omdat een heel mensenlichaam voor veel van de katachtigen die daar voorkomen te groot en te zwaar is om in zijn geheel te verplaatsen. Dus scheuren zij stukken af. Ook ga ik er als leek vanuit dat er meer aaseters zijn dan alleen die grotere katachtigen;quote:Maar wat hebben we, stukje voet en een heupbot..
Waarom dan niet in totaal meegenomen en alle botjes bij elkaar, of ieg in de buurt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Als de lichamen in het water of half op de kant lagen kunnen de resten daarna ook gemakkelijker verder meegenomen zijn door de stroming; zeker kleinere delen.Ik begreep dat de tas stroomafwaarts is gevonden. Als hij is blijven drijven en niet vast zat aan één van beide meiden (wat ruimte over laat voor een misdrijf) dan kan hij met wat geluk verder zijn afgedreven want lichter en want drijvend. Snelstromend water zet altijd eerst zware delen af.quote:Waarom hun tas stroom-opwaarts?
Maar die tas blijft mij in elk scenario dat ik kan bedenken hoofdpijn bezorgen.![]()
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:39 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
Misschien was de schoen te lastig, heb ik ook als ik krab eet.![]()
![]()
Maar STEL dat het een misdrijf is, kan evengoed die meiden een taxi terug naar huis wilden pakken (komt wel degelijk overeen met die getuige waaraan de meiden vroeger of ze beter een taxi of bus konden pakken, die getuige die hen daar bij die plek zag wachten en die getuige die zei één van de meiden, Kris of Lisanne, er ziek uitzag) en ze weliswaar dat pad zijn opgeweest (want ze zijn er gezien) maar erna gewoon terug zijn gegaan... en iets is misgegaan niet eens in dat gebied maar er gewoon achteraf zijn gedumpt, ik weet niet, toch blijft iets in me dit zeggen. Een gigantisch dwaalspoor van heb ik me jou daar.![]()
Ja maar als je echt astma hebt, dan stop je toch altijd voor de zekerheid je pufje in je tas?
Helemaal in dat warme benauwde klimaat..T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Maar hoe kan je dat rijmen met de fotos die ze schijnbaar gemaakt hebben totdat de batterij van hun camera op was? Als dat waar is, lijkt me toch dat ze verdwaald zijn.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:50 schreef Halcon het volgende:
Ik blijf denken dat er derden bij betrokken waren. Dat is logischer dan elk ander scenario.
Het zal me trouwens niet verrbazen als ze verdwaald zijn, omdat ze ergens van geschrokken zijn en de verkeerde kant opgegaan zijn. Een wild dier of iemand die ze probeerde te beroven?![]()
ouder1:
katten peuzelen absoluut NIET
ik ben fokker van het grootste huiskatten ras de maine coon (poezen zo rond 5/6kg) (mijn) katers 10 kg..
ik voer rauw vlees , hart kippelevers kippenekken(met bot) eendagskuikens vis enz enz (favo is gemalen konijn)
mijn lieve echt zacht aardige beestjes, veranderen in bloeddorstige killers als ik ze kipoenekken geef...
(instinkt zegt prooi doden dus zelfs dat vlees word op* hun manier gedood*, versleept en aan stukken gescheurd, en opgegeten met bot..
en stop maar niet je hand ertussen..
sociaal, ja normaal wel, maar hun prooi verdedigen ze met hun leven, ook andere poes moet niet trachten het hapje van een ander te pikken..
als het ligt te ontdooien, vreten ze zich door de zak heen , of tanden worden in een bak gezet,, ook keihard bevroren is geen probleem... en dit zijn nog maar huiskatjes...![]()
Een tas laat heus wel los van een lichaam dat een aantal dagen in de rivier ligt. En anders wel in de dagen erna. Het wordt lastiger als de tas voor zo'n band heeft die je kunt vastmaken. Maar ook dan zal na een aantal weken de tas wel losraken.
Hoe langer je ermee bezig bent, hoe beter je de meiden 'kent' en hoe bizarder het denkbeeld wordt dat ze zo de rivier in zijn gekletterd. Maar misschien is dit wel de beste optie, andere opties zijn nog veel verschrikkelijker.![]()
hmhm, ook een sterk punt, we wonen hier aan een weiland en heb de liefste katten van de hele wereld, maar probeer niet een muisje of vogeltje * zelf gevangen * uit hun bekje te trekken want dan ben je de L**.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:59 schreef b_engeltje het volgende:
ouder1:
ik ben fokker van het grootste huiskatten ras de maine coon (poezen zo rond 5/6kg) (mijn) katers 10 kg..
ik voer rauw vlees , hart kippelevers kippenekken(met bot) eendagskuikens vis enz enz (favo is gemalen konijn)
mijn lieve echt zacht aardige beestjes, veranderen in bloeddorstige killers als ik ze kipoenekken geef...
(instinkt zegt prooi doden dus zelfs dat vlees word op* hun manier gedood*, versleept en aan stukken gescheurd, en opgegeten met bot..
sociaal, ja normaal wel, maar hun prooi verdedigen ze met hun leven, ook andere poes moet niet trachten het hapje van een ander te pikken..
als het ligt te ontdooien, vreten ze zich door de zak heen , of tanden worden in een bak gezet,, ook keihard bevroren is geen probleem... en dit zijn nog maar huiskatjes...
Als ze iets hebben en hun tanden staan erin is het klaar.T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Ja maar was de tas in de rivier geslingerd... dan was hij niet zo schoon aagetroffen. Ook zou het wat raar zijn iedereen zegt die rivier zo'n lichaam kan breken, maar de zonnebrillen nog compleet intact zijn. Ook de BH's zagen nog schoon uit.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:01 schreef Loekie1 het volgende: Een tas laat heus wel los van een lichaam dat een aantal dagen in de rivier ligt.
![]()
Ik ken het gebied niet en weet niet of die 'gevaarlijke oversteek' (het lijkt aannemelijk dat zij daar of daar in de buurt in het water terecht kunnen zijn gekomen op de één of andere manier) gemakkelijk vanaf een weg bereikbaar is. Anders wordt het wel een heel groot vraagteken hoe hun lichamen daar gekomen zijn, dood en vanaf de 'bewoonde wereld'.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:49 schreef Jezus9 het volgende:
Maar STEL dat het een misdrijf is, kan evengoed die meiden een taxi terug naar huis wilden pakken (komt wel degelijk overeen met die getuige waaraan de meiden vroeger of ze beter een taxi of bus konden pakken, die getuige die hen daar bij die plek zag wachten en die getuige die zei één van de meiden, Kris of Lisanne, er ziek uitzag) en ze weliswaar dat pad zijn opgeweest (want ze zijn er gezien) maar erna gewoon terug zijn gegaan... en iets is misgegaan niet eens in dat gebied maar er gewoon achteraf zijn gedumpt, ik weet niet, toch blijft iets in me dit zeggen. Een gigantisch dwaalspoor van heb ik me jou daar.
Bij een misdrijf denk ik eerder aan iemand tegengekomen zijn op dat pad of zelfs daar met iemand hebben afgesproken. Dat laatste lijkt mij erg onwaarschijnlijk want links of rechtsom moet het haast wel een local (of 2 of meer) zijn die de weg daar goed weet. En zij leken het juist goed te kunnen vinden met twee andere toeristen.![]()
Broekzak?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:51 schreef houdjemond het volgende:
Ja maar als je echt astma hebt, dan stop je toch altijd voor de zekerheid je pufje in je tas?
Helemaal in dat warme benauwde klimaat..![]()
Het was misschien best een stevige tas en de tas had wél slijtageplekken. Dat zullen verse slijtageplekken zijn anders brengen ze dat niet naar buiten.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:03 schreef Jezus9 het volgende:
[..]
Ja maar was de tas in de rivier geslingerd... dan was hij niet zo schoon aagetroffen. Ook zou het wat raar zijn iedereen zegt die rivier zo'n lichaam kan breken, maar de zonnebrillen nog compleet intact zijn. Ook de BH's zagen nog schoon uit.![]()
Er zijn daar overigens veel riviertjes en beekjes toch? In dat soort landen heb je toch ook wel eens van die vaarders die je naar de overkant brengen voor een klein bedrag, zo kunnen ze die mannen ook hebben leren kennen, met een kano/boot meegenomen, gelokt door ze naar de 'overkant' te brengen.![]()
Ja, en alles nog heel, dat heeft dus geen dagen/weken in een rivier gedreven..quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:03 schreef Jezus9 het volgende:
[..]
Ja maar was de tas in de rivier geslingerd... dan was hij niet zo schoon aagetroffen. Ook zou het wat raar zijn iedereen zegt die rivier zo'n lichaam kan breken, maar de zonnebrillen nog compleet intact zijn. Ook de BH's zagen nog schoon uit.T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Dat kan ook eerder zijn geweest. Zo'n batterij is snel leeg.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:59 schreef Mula het volgende:
[..]
Maar hoe kan je dat rijmen met de fotos die ze schijnbaar gemaakt hebben totdat de batterij van hun camera op was? Als dat waar is, lijkt me toch dat ze verdwaald zijn.
Het zal me trouwens niet verrbazen als ze verdwaald zijn, omdat ze ergens van geschrokken zijn en de verkeerde kant opgegaan zijn. Een wild dier of iemand die ze probeerde te beroven?![]()
Als de stroming niet zo sterk was heeft het lichaam misschien dagenlang in een bocht op de bodem gelegen.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:05 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ja, en alles nog heel, dat heeft dus geen dagen/weken in een rivier gedreven..
Ik denk dat er niemand is geweest die op het idee zou zijn gekomen om in de rivier te zoeken. Terwijl het eigenlijk niet zo'n rare gedachte is.![]()
Dat een getuige zegt dat een vd twee er ziek uit zag zou ik niet te serieus nemen, dat kan je in het voorbij lopen echt niet zo even zien. Voor de rest ga ik met je verhaal mee.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:49 schreef Jezus9 het volgende:
Maar STEL dat het een misdrijf is, kan evengoed die meiden een taxi terug naar huis wilden pakken (komt wel degelijk overeen met die getuige waaraan de meiden vroeger of ze beter een taxi of bus konden pakken, die getuige die hen daar bij die plek zag wachten en die getuige die zei één van de meiden, Kris of Lisanne, er ziek uitzag) en ze weliswaar dat pad zijn opgeweest (want ze zijn er gezien) maar erna gewoon terug zijn gegaan... en iets is misgegaan niet eens in dat gebied maar er gewoon achteraf zijn gedumpt, ik weet niet, toch blijft iets in me dit zeggen. Een gigantisch dwaalspoor van heb ik me jou daar.Even a broken clock is right twice a day.![]()
Oké. Dan een andere manier om aan te geven wat ik bedoel:quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:59 schreef b_engeltje het volgende:
ouder1:
als het ligt te ontdooien, vreten ze zich door de zak heen , of tanden worden in een bak gezet,, ook keihard bevroren is geen probleem... en dit zijn nog maar huiskatjes...
Niet voor beelddenkers!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zonder details, lijken gaan drijven.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:10 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Als de stroming niet zo sterk was heeft het lichaam misschien dagenlang in een bocht op de bodem gelegen.
Ik denk dat er niemand is geweest die op het idee zou zijn gekomen om in de rivier te zoeken. Terwijl het eigenlijk niet zo'n rare gedachte is.T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Hoe dan? En vooral ook; als het botsen tegen rotsen/stenen hen het leven heeft gekost, hoe blijft de inhoud van de tas dan onbeschadigd als die bij één van hen op de rug zat?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:01 schreef Loekie1 het volgende:
Een tas laat heus wel los van een lichaam dat een aantal dagen in de rivier ligt. En anders wel in de dagen erna.
Als hij over één schouder hing.. ja.. Maar zouden ze dat gedaan hebben bij zo'n oversteek? Ik zou dan zelfde rugzak goed om doen om mijn handen goed vrij te hebben en niet gehinderd te worden door een zwierende tas aan mijn schouder/arm. En te voorkomen dat hij in het water valt natuurlijk.![]()
De gewone foto's die ik zie op andere plaatsen daar geven ondiep water aan. De foto van de gevaarlijke oversteek lijkt veel later (na de vondsten?) gemaakt te zijn en toen was het ondertussen regenseizoen geworden en stond de rivier hoog. Toen de meiden verdwenen stond het water laag door wekenlange droogte.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:04 schreef Jezus9 het volgende:
Er zijn daar overigens veel riviertjes en beekjes toch? In dat soort landen heb je toch ook wel eens van die vaarders die je naar de overkant brengen voor een klein bedrag, zo kunnen ze die mannen ook hebben leren kennen, met een kano/boot meegenomen, gelokt door ze naar de 'overkant' te brengen.![]()
Even goed nagedacht, en zo gek vind ik mijn theorie niet ; zelfmoord?
Vrolijk of niet, zegt niks over hoe je je van binnen voelt, en MI zou het een hoop verklaren.T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Lijkt me zeer onwaarschijnlijk, dan vind je een geheel lichaam, je gaat niet je eigen schoen eraf hakken, de tijden ik aan zelfmoord dacht kwam vooral verdoving in me op, je wil geen onnodig pijn lijden. Je gaat jezelf niet afslachten. Daarnaast: sámen zelfmoord?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:22 schreef houdjemond het volgende: Even goed nagedacht, en zo gek vind ik mijn theorie niet ; zelfmoord? Vrolijk of niet, zegt niks over hoe je je van binnen voelt, en MI zou het een hoop verklaren.
![]()
Dat is het!quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:22 schreef houdjemond het volgende:
Even goed nagedacht, en zo gek vind ik mijn theorie niet ; zelfmoord?
Vrolijk of niet, zegt niks over hoe je je van binnen voelt, en MI zou het een hoop verklaren.![]()
![]()
![]()
Hoe denk je dat ze dan samen in die rivier dood terecht zijn gekomen?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:10 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Als de stroming niet zo sterk was heeft het lichaam misschien dagenlang in een bocht op de bodem gelegen.
Ik denk dat er niemand is geweest die op het idee zou zijn gekomen om in de rivier te zoeken. Terwijl het eigenlijk niet zo'n rare gedachte is.![]()
Meest onlogische verklaring die ik hier heb gelezen.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:26 schreef Jezus9 het volgende:
[..]
Lijkt me zeer onwaarschijnlijk, dan vind je een geheel lichaam, je gaat niet je eigen schoen eraf hakken, de tijden ik aan zelfmoord dacht kwam vooral verdoving in me op, je wil geen onnodig pijn lijden. Je gaat jezelf niet afslachten. Daarnaast: sámen zelfmoord?
Zelfmoord in de jungle? Met al die andere mogelijke scenario's?
Nee, zelfmoord is wel het laatste waar ik aan zou denken.![]()
die houdjemond spoort echt nietquote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
Meest onlogische verklaring die ik hier heb gelezen.
Zelfmoord in de jungle? Met al die andere mogelijke scenario's?
Nee, zelfmoord is wel het laatste waar ik aan zou denken."A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."![]()
Toch pas na een paar dagen door de gasvorming in de buikholte?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:13 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Zonder details, lijken gaan drijven.![]()
Dit lijkt me niet nodig.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:35 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
die houdjemond spoort echt niet![]()
Iedereen kan en mag meedenken en er ook volkomen naast zitten denk ik zolang ze niet trollen.
Hell.. wie weet blijk ik hier achteraf alleen maar volslagen onzin gespoten te hebben.![]()
![]()
Want nadat je zelfmoord pleegt kun je niet worden opgegeten..?? Lijkt mij ook geen zelfmoord maar je argumenten slaan weer eens nergens op.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:26 schreef Jezus9 het volgende:
[..]
Lijkt me zeer onwaarschijnlijk, dan vind je een geheel lichaam, je gaat niet je eigen schoen eraf hakken, de tijden ik aan zelfmoord dacht kwam vooral verdoving in me op, je wil geen onnodig pijn lijden. Je gaat jezelf niet afslachten. Daarnaast: sámen zelfmoord?But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave![]()
Sarcast!quote:![]()
Probeer ook maar mee te denken en tja, het KAN.T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Ligt eraan hoe je "gaat" .. Heb er helaas zelf een mogen vindenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:35 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Toch pas na een paar dagen door de gasvorming in de buikholte?nog geen 12 uur dood.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Bedankt!quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:35 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
die houdjemond spoort echt nietT2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Misschien moet je eens nagaan of je eigen argument wel écht inhoud heeft en ergens opslaat aangezien je mijn punt niet eens goed gelezen hebt, want dan had je gelezen dat ik schreef iemand z'n eigen voet niet eraf gaat hakken, en zichzelf niet gaat opeten, alsnog kan een dier dat vanzelfsprekend doen. Goed lezen misschien.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:42 schreef Njosnavelin het volgende: Want nadat je zelfmoord pleegt kun je niet worden opgegeten..?? Lijkt mij ook geen zelfmoord maar je argumenten slaan weer eens nergens op.
Het valt me nogal op dat mensen met persoonlijke rancune jegens iemand niet meer in staat zijn naar de daadwerkelijke inhoudelijke argumenten van iemand te kijken, omdat ze zich nou eenmaal subjectief laten leiden door 'de persoon achter de informatie' alles wat diegene dan schrijft, al is het een sterk argument, zullen ze bij voorbaat uitsluiten omdat ze nou eenmaal beinvloedt worden door hun eigen subjectieve persoonlijke afkeur tegen iemand. Geen inhoudt maar persoonlijke rancune, onvolwassen gedoe hier soms.
Had een ander précies hetzelfde geschreven was het je niet eens opgevallen, dan was het waarschijnlijk zelfs een sterk argument geweest, degene die zich aan mij irriteren zullen al bij voorbaat alles wat ik schrijf willen afbranden. Ga ergens anders jaloers zijn dat ik de voorgrond weer eens krijg en jij niet.![]()
Eens.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:42 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Want nadat je zelfmoord pleegt kun je niet worden opgegeten..?? Lijkt mij ook geen zelfmoord maar je argumenten slaan weer eens nergens op.
Zelfmoord is zéér onwaarschijnlijk, maar ook daarna ontbindt je en kun je worden opgegeten (door maden/insecten sowieso al, maar ook door tevens aasetende roofdieren)."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Onzin, je deed alsof ze dan zelfmoord gepleegd moesten hebben door zichzelf in stukken te hakken..quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:59 schreef Jezus9 het volgende:
[..]
Misschien moet je eens nagaan of je eigen argument wel écht inhoudt en ergens opslaat heeft aangezien je mijn punt niet eens goed gelezen hebt, want dan had je gelezen dat ik schreef iemand z'n eigen voet niet eraf gaat hakken, en zichzelf niet gaan opeten, alsnog kan een dier dat doen. Goed lezen misschien.
Het valt me nogal op dat mensen met persoonlijke rancune jegens iemand niet meer in staat zijn naar de daadwerkelijke inhoudelijke argumenten van iemand te kijken, omdat ze zich nou eenmaal subjectief laten leiden door 'de persoon achter de informatie' alles wat diegene dan schrijft, al is het een sterk argument, zullen ze bij voorbaat uitsluiten omdat ze nou eenmaal beinvloedt worden door hun eigen subjectieve persoonlijke afkeur tegen iemand. Geen inhoudt maar persoonlijke rancune, onvolwassen gedoe hier soms.
Had een ander précies hetzelfde geschreven was het je niet eens opgevallen, dan was het waarschijnlijk zelfs een sterk argument geweest, degene die zich aan mij irriteren zullen al bij voorbaat alles wat ik schrijf willen afbranden. Ga ergens anders jaloers zijn dat ik de voorgrond weer eens krijg en jij niet.
En verder moet je niet jammeren, je vroeg zelf om feedback.."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Nee, lekker op de man/vrouw spelen is makkelijk toch.. -zucht diep-quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:59 schreef Jezus9 het volgende:
[..]
Misschien moet je eens nagaan of je eigen argument wel écht inhoudt en ergens opslaat heeft aangezien je mijn punt niet eens goed gelezen hebt, want dan had je gelezen dat ik schreef iemand z'n eigen voet niet eraf gaat hakken, en zichzelf niet gaan opeten, alsnog kan een dier dat doen. Goed lezen misschien.
Het valt me nogal op dat mensen met persoonlijke rancune jegens iemand niet meer in staat zijn naar de daadwerkelijke inhoudelijke argumenten van iemand te kijken, omdat ze zich nou eenmaal subjectief laten leiden door 'de persoon achter de informatie' alles wat diegene dan schrijft, al is het een sterk argument, zullen ze bij voorbaat uitsluiten omdat ze nou eenmaal beinvloedt worden door hun eigen subjectieve persoonlijke voorkeur/afkeur tegen iemand. Geen inhoudt maar persoonlijke rancune, onvolwassen gedoe hier soms.
Had een ander précies hetzelfde geschreven was het je niet eens opgevallen, dan was het waarschijnlijk zelfs een sterk argument geweest, degene die zich aan mij irriteren zullen al bij voorbaat alles wat ik schrijf willen afbranden. Ga ergens anders jaloers zijn dat ik de voorgrond weer eens krijg en jij niet.
Ik deed maar een suggestie, tuurlijk kunnen aaseters een lijk meeslepen/opeten.
Maar ik dacht alleen maar mee, zou me mond wel wel houden ( haha ik maak de grap zelf voor iemand die denkt leuk te zijn)
Hoop hoe dan ook heel snel duidelijkheid voor de families van beide.T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Maar goed: terug naar de wat logischer scenario's. Is het nu al duidelijk wat waar is gevonden? Las een post van miuri (?? sorry als ik je username verhaspel!!) dat het in zijn kaartje ook de oostelijke rivier zou kunnen zijn?"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Volgens mij ben je me aan het verwarren met 'Houdtjemond' zij schreef dat ze zelfmoord gepleegd konden hebben, ik schreef het volgende:quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:02 schreef Whiskers2009 het volgende: Onzin, je deed alsof ze dan zelfmoord gepleegd moesten hebben door zichzelf in stukken te hakken..
Kortom ik schreef JUIST dat zelfmoord onwaarschijnlijk is.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:26 schreef Jezus9 het volgende: Lijkt me zeer onwaarschijnlijk, dan vind je een geheel lichaam, je gaat niet je eigen schoen eraf hakken, de tijden ik aan zelfmoord dacht kwam vooral verdoving in me op, je wil geen onnodig pijn lijden. Je gaat jezelf niet afslachten. Daarnaast: sámen zelfmoord?
![]()
Ik heb een paranormaal iemand gesproken en die bevestigd hetzelfde als ik. Weet niet of jullie er voor open staan.zaterdag 13 augustus 2011 11:41 schreef RockNijntje het volgende:
Vertel, wat kreeg je te zien? Nieuwsgierig ben ik altijd!quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:07 schreef Psy-freak het volgende: Ik heb een paranormaal iemand gesproken en die bevestigd hetzelfde als ik. Weet niet of jullie er voor open staan.
![]()
Wat bazel je dan over die voet afhakken als dat er dus niks mee te maken heeft? Je komt gewoon zo ontzettend dom over, daar erger ik me aan. Had overigens niet in de gaten dat je hier op de voorgrond stond, wat een prestatiequote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:59 schreef Jezus9 het volgende:
[..]
Misschien moet je eens nagaan of je eigen argument wel écht inhoud heeft en ergens opslaat aangezien je mijn punt niet eens goed gelezen hebt, want dan had je gelezen dat ik schreef iemand z'n eigen voet niet eraf gaat hakken, en zichzelf niet gaat opeten, alsnog kan een dier dat vanzelfsprekend doen. Goed lezen misschien.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave![]()
Ok, goed. Maar dan nog: jij suggereerde dat zelfmoord dan door "jezelf in stukken hakken" moest zijn gebeurd. En dat triggerde me ookquote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:06 schreef Jezus9 het volgende:
[..]
Volgens mij ben je me aan het verwarren met 'Houdtjemond' zij zei dat ze zelfmoord gepleegd konden hebben, ik schreef het volgende:
[..]
Kortom ik schreef JUIST dat zelfmoord onwaarschijnlijk is.Vandaar de reactie. Sorry voor beide dames dat dat door elkaar liep. En verder ook niet rot bedoelt. Ik vind het gewoon uitermate onwaarschijnlijk (beide)..
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
We zagen de meisjes vlak achter elkaar de rivier in gaan.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:08 schreef Jezus9 het volgende:
[..]
Vertel, wat kreeg je te zien? Nieuwsgierig ben ik altijd!zaterdag 13 augustus 2011 11:41 schreef RockNijntje het volgende:
HOUD*jemond en het was een theorie/suggestie, geen waarheid.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:06 schreef Jezus9 het volgende:
[..]
Volgens mij ben je me aan het verwarren met 'Houdtjemond' zij schreef dat ze zelfmoord gepleegd konden hebben, ik schreef het volgende:
[..]
Kortom ik schreef JUIST dat zelfmoord onwaarschijnlijk is.T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:06 schreef Jezus9 het volgende:
[..]
Volgens mij ben je me aan het verwarren met 'Houdtjemond' zij zei dat ze zelfmoord gepleegd konden hebben, ik schreef het volgende:
[..]
Kortom ik schreef JUIST dat zelfmoord onwaarschijnlijk is.Waarom vind je een heel lichaam bij zelfmoord? (Niet dat ik zelfmoord waarschijnlijk acht.. maar toch.. )quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:26 schreef Jezus9 het volgende:
[..]
Lijkt me zeer onwaarschijnlijk, dan vind je een geheel lichaam, je gaat niet je eigen schoen eraf hakken, de tijden ik aan zelfmoord dacht kwam vooral verdoving in me op, je wil geen onnodig pijn lijden. Je gaat jezelf niet afslachten. Daarnaast: sámen zelfmoord?
Overigens komt het wel voor; een dubbele zelfmoord..![]()
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:07 schreef Psy-freak het volgende:
Ik heb een paranormaal iemand gesproken en die bevestigd hetzelfde als ik. Weet niet of jullie er voor open staan.![]()
![]()
Hoeft niet hoor.quote:zaterdag 13 augustus 2011 11:41 schreef RockNijntje het volgende:
Sorry, was mijn eerste reactie..quote:
Maar vertel
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:09 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
We zagen de meisjes vlak achter elkaar de rivier in gaan.
Ze zag jou als Fok-ker zeker ook achter je beeldscherm zitten?![]()
![]()
Laat maar.zaterdag 13 augustus 2011 11:41 schreef RockNijntje het volgende:
Het klonk alsof je dat als reden opgaf waarom het ECHT geen zelfmoord kon zijn. Hoe bedoelde je dat dan? Wat heeft een been afhakken met zelfmoord te maken?quote:![]()
Inderdaad.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:17 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Het klonk alsof je dat als reden opgaf waarom het ECHT geen zelfmoord kon zijn. Hoe bedoelde je dat dan? Wat heeft een been afhakken met zelfmoord te maken?
Maar laten we niet in dit gezemel blijven hangen. Weet jij antwoord op mijn eerdere vraag? Kan het nou wel of niet ook die oostelijker rivier zijn?"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Als het water laag stond, en de meiden houden van klimmen, kan de verleiding te groot zijn geweest. Maar als je valt, val je wel hard. Volgens mij hard genoeg om het niet te overleven.![]()
Hmhm.. als je met je hoofd op een rots valt, KO gaat en mee wordt gesleept door de stroming is het snel gedaan met je, sad but true..quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:21 schreef Loekie1 het volgende:
Als het water laag stond, en de meiden houden van klimmen, kan de verleiding te groot zijn geweest. Maar als je valt, val je wel hard. Volgens mij hard genoeg om het niet te overleven.T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Klimmen? Waarom zouden ze dat gaan doen? Dacht dat ze het wel hielden bij af en toe op een local klimmen.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:21 schreef Loekie1 het volgende:
Als het water laag stond, en de meiden houden van klimmen, kan de verleiding te groot zijn geweest. Maar als je valt, val je wel hard. Volgens mij hard genoeg om het niet te overleven.![]()
![]()
Ze doelt denk ik op die kabels over de rivierquote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:24 schreef Halcon het volgende:
[..]
Klimmen? Waarom zouden ze dat gaan doen? Dacht dat ze het wel hielden bij af en toe op een local klimmen.
Iemand?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
Maar goed: terug naar de wat logischer scenario's. Is het nu al duidelijk wat waar is gevonden? Las een post van miuri (?? sorry als ik je username verhaspel!!) dat het in zijn kaartje ook de oostelijke rivier zou kunnen zijn?"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Nou weet ik niet over iemand de waterstanden van de GOEDE rivier (welke dat ook moge zijn) al onderzocht heeft, maar was het toen niet juist een droge tijd?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:24 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Hmhm.. als je met je hoofd op een rots valt, KO gaat en mee wordt gesleept door de stroming is het snel gedaan met je, sad but true.."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Okquote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ze doelt denk ik op die kabels over de rivier
Zo'n avonturiers waren het toch niet?![]()
Geen idee om eerlijk te zijn. Dat ene plaatje uit Panama zelf noemt de rivier wel maar ik heb me niet verdiept in dat vergelijken met de andere plaatjes.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
Maar laten we niet in dit gezemel blijven hangen. Weet jij antwoord op mijn eerdere vraag? Kan het nou wel of niet ook die oostelijker rivier zijn?![]()
Twee meiden tegelijk?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:21 schreef Loekie1 het volgende:
Nja je kan met een beetje moeite al verdrinken in een plasje water van 2 cm..quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nou weet ik niet over iemand de waterstanden van de GOEDE rivier (welke dat ook moge zijn) al onderzocht heeft, maar was het toen niet juist een droge tijd?
Daarom zei ik ook als je KO gaat door een klap of botsing. Ben je zo weg.T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Nou ja, dat is wat die gids in het (online) VK-artikel denkt toch? Dat ze geprobeerd hebben daar over te steken en dat 1 of beide in de rivier terecht zijn gekomen?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:28 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ok
Zo'n avonturiers waren het toch niet?"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Ja, in theorie kan dat best. Maar ze waren met 2 he? Die ander zou haar dan toch wel uit het water gesleept hebben zodat dat niet kon gebeuren?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:29 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nja je kan met een beetje moeite al verdrinken in een plasje water van 2 cm..
Daarom zei ik ook als je KO gaat door een klap of botsing. Ben je zo weg.
Hoe lang duurt het voor je verdrinkt? Weet iemand dat (ja, ik kan op Google, maar als iemand het al weet)
Met 1.5 minuut ben je buiten bewustzijn.. verdrinken zelf een 4/5 minuutjes.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, in theorie kan dat best. Maar ze waren met 2 he? Die ander zou haar dan toch wel uit het water gesleept hebben zodat dat niet kon gebeuren?
Hoe lang duurt het voor je verdrinkt? Weet iemand dat (ja, ik kan op Google, maar als iemand het al weet)
-Scorpion_17![]()
Klopt. Dat is een mogelijkheid. Blijft de vraag waarom ze zo ver uit de richting waren?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nou ja, dat is wat die gids in het (online) VK-artikel denkt toch? Dat ze geprobeerd hebben daar over te steken en dat 1 of beide in de rivier terecht zijn gekomen?![]()
Ok, dank!quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:33 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Met 1.5 minuut ben je buiten bewustzijn.. verdrinken zelf een 4/5 minuutjes.
Dan moet dame2 toch tijd gehad hebben de ander uit het water te trekken?
Aan de andere kant: als die rivier zo droog was gebruik je die kabels niet...
En het verklaart het overlijden van de ander niet
Paniek gok ik?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:35 schreef Halcon het volgende:
[..]
Klopt. Dat is een mogelijkheid. Blijft de vraag waarom ze zo ver uit de richting waren?T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Ja, als we dat eens wisten... Met de info die we nu hebben is het gewoon raar. Kan het niet anders zeggenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:35 schreef Halcon het volgende:
[..]
Klopt. Dat is een mogelijkheid. Blijft de vraag waarom ze zo ver uit de richting waren?
Makkelijkquote:Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.![]()
Nja je hebt nog natte en droge verdrinking.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ok, dank!
Dan moet dame2 toch tijd gehad hebben de ander uit het water te trekken?
Aan de andere kant: als die rivier zo droog was gebruik je die kabels niet...
En het verklaart het overlijden van de ander niet
Bij de ene krijg je water in je longen, bij de andere sluit je lichaam gewoon af, zuurstof tekort en alles![]()
Lijkt me inderdaad dat je je vriendin uit het water probeert te halen en waarom zover weg .. vragen vragen vragen..T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Als in? Beiden die kabel op, er uit vallen en (dodelijk) gewond raken? Hmmm..quote:"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
In paniek ren je uit de richting en bergop? Wetende dat je ver uit de richting gaat en nog terug moet? En dat het al laat is...quote:![]()
Dat vind ik ook. Ben bang dat we het nooit zullen weten.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, als we dat eens wisten... Met de info die we nu hebben is het gewoon raar. Kan het niet anders zeggen![]()
Het speculeren wat we hier doen zit hem vooral in de diepte en woestheid van die rivier op die plek na een droge periode.. Dat weten we niet. De foto's van die plek lijken genomen tijdens het zoeken en vinden en toen was het regenseizoen en regende het al weken.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Als in? Beiden die kabel op, er uit vallen en (dodelijk) gewond raken? Hmmm..![]()
Droge verdrinking? Je doelt hier op? Aangezien het uiteraard zoet water was als ze verdronken zijn (of 1 van de 2)?quote:
Verdrinking in zoet water
Bij verdrinking in zoet water treedt bij het binnendringen van water in de mond/keelholte een verkramping van de stembanden op (laryngospasme). Dit voorkomt dat water in de longen loopt. Echter zal het water in plaats daarvan in de maag terechtkomen. Het slachtoffer verstikt door de afsluiting van de luchtpijp op het niveau van de stembanden. Dit wordt 'droge verdrinking' genoemd, er komt immers geen water in de longen en het slachtoffer komt om door verstikking. In een later stadium ontspannen de stembanden weer en zal alsnog water in de longen komen.
Zoet water in de longen zorgt voor een verplaatsing van water van de longen naar het bloed. Hierdoor neemt het bloedvolume in de vaten toe. Water zorgt ervoor dat de rode bloedcellen zich opblazen en kapot gaan. Daarbij komen veel stoffen vrij in het bloed, waaronder kalium dat zorgt in verhoogde concentraties voor hartritmestoornissen zoals kamerfibrilleren. Dit proces verloopt snel en leidt in korte tijd tot de dood."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Yep. De kabels worden juist instabieler als ze met z'n tweeën erop staan waardoor ze beiden gemakkelijk in de rivier vallen. De sterke stroming doet de restquote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Als in? Beiden die kabel op, er uit vallen en (dodelijk) gewond raken? Hmmm..Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.![]()
Het is en blijft erg lastig om te verklaren waarom ze zo laat die berg nog opgingen en waarom ze (kennelijk) bergopwaarts zijn gegaan.. Als je uitgaat van verdwalen/ongeluk (zoals ik), maar ook als je van iets anders uitgaat. Daar op de loer liggen op dat tijdstip is óók bizar..quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:40 schreef Halcon het volgende:
[..]
In paniek ren je uit de richting en bergop? Wetende dat je ver uit de richting gaat en nog terug moet? En dat het al laat is..."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Die rivier zal er in de droge periode ook zijn anders waren er geen twee oversteekplaatsen gemaaktquote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:41 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Het speculeren wat we hier doen zit hem vooral in de diepte en woestheid van die rivier op die plek na een droge periode.. Dat weten we niet. De foto's van die plek lijken genomen tijdens het zoeken en vinden en toen was het regenseizoen en regende het al weken.Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.![]()
Yep, wat ik dan heb geleerd is dat je strotklepje sluit maar komt op hetzelfde neer, zuurstofgebrek in je hersenen en poef, weg.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Droge verdrinking? Je doelt hier op? Aangezien het uiteraard zoet water was als ze verdronken zijn (of 1 van de 2)?
Verdrinking in zoet water
Bij verdrinking in zoet water treedt bij het binnendringen van water in de mond/keelholte een verkramping van de stembanden op (laryngospasme). Dit voorkomt dat water in de longen loopt. Echter zal het water in plaats daarvan in de maag terechtkomen. Het slachtoffer verstikt door de afsluiting van de luchtpijp op het niveau van de stembanden. Dit wordt 'droge verdrinking' genoemd, er komt immers geen water in de longen en het slachtoffer komt om door verstikking. In een later stadium ontspannen de stembanden weer en zal alsnog water in de longen komen.
Zoet water in de longen zorgt voor een verplaatsing van water van de longen naar het bloed. Hierdoor neemt het bloedvolume in de vaten toe. Water zorgt ervoor dat de rode bloedcellen zich opblazen en kapot gaan. Daarbij komen veel stoffen vrij in het bloed, waaronder kalium dat zorgt in verhoogde concentraties voor hartritmestoornissen zoals kamerfibrilleren. Dit proces verloopt snel en leidt in korte tijd tot de dood.
Crue als het klinkt schijnt het een hele fijne dood te zijn omdat je zelfs een soort van high word en geen pijn meer hebt.T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Dat laatste geloof ik niet zo. Op die plek was het geen 'toevalstreffer', dat moet dan eerder gebeurd zijn.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het is en blijft erg lastig om te verklaren waarom ze zo laat die berg nog opgingen en waarom ze (kennelijk) bergopwaarts zijn gegaan.. Als je uitgaat van verdwalen/ongeluk (zoals ik), maar ook als je van iets anders uitgaat. Daar op de loer liggen op dat tijdstip is óók bizar..![]()
Ja,dat is het VK-scernario inderdaad. Maar we weten niet eens welke rivier het dan geweest zou moeten zijn.. Laat staan of die droog was (zoals de rivier aan het begin van de Pianista) of een snelstromende snel vervallende bergrivier die dat wellicht nooit is (al ken ik ook prima droogstaande watervallen buiten het "seizoen")..quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:41 schreef eight het volgende:
[..]
Yep. De kabels worden juist instabieler als ze met z'n tweeën erop staan waardoor ze beiden gemakkelijk in de rivier vallen. De sterke stroming doet de rest"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Dus elke verkrachter/moordenaar ligt op de loer, te wachten op een slachtoffer?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
Daar op de loer liggen op dat tijdstip is óók bizar..
Ze grijpen nooit hun kans als die hen in de schoot geworpen wordt?
Die Duitser is gevonden door een indiaan. Lag die ook op de loer om verdwaalde toeristen op te vangen? Of komen niet-verkrachters wél onverwachts langs, geheel toevallig en verkrachters niet?![]()
Nou sorry hoor, maar een moordenaar die moordt zonder aanleiding én geld én telefoons én een camera laat liggen??? Alles kan, maar dit vind ik toch zéér onwaarschijnlijk..quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:47 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Dus elke verkrachter/moordenaar ligt op de loer, te wachten op een slachtoffer?
Ze grijpen nooit hun kans als die hen in de schoot geworpen wordt?
Die Duitser is gevonden door een indiaan. Lag die ook op de loer om verdwaalde toeristen op te vangen? Of komen niet-verkrachters wél onverwachts langs, geheel toevallig en verkrachters niet?"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Dit heb ik ook begrepen van enkele dode mensen.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:44 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Crue als het klinkt schijnt het een hele fijne dood te zijn omdat je zelfs een soort van high word en geen pijn meer hebt.Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.![]()
Nja verkrachten? Juist als je spullen meeneemt maak je jezelf verdacht en een stuk moeilijker?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nou sorry hoor, maar een moordenaar die moordt zonder aanleiding én geld én telefoons én een camera laat liggen??? Alles kan, maar dit vind ik toch zéér onwaarschijnlijk..
-ik roep maar wat-T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Gelukkig ben je helderziend en geloof je niet in de medische wetenschap.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:50 schreef eight het volgende:
[..]
Dit heb ik ook begrepen van enkele dode mensen."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
.. Ik heb een goede bui dus ga hier ff niet op inquote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:50 schreef eight het volgende:
[..]
Dit heb ik ook begrepen van enkele dode mensen.T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Ja. Je gaat je handen niet branden aan een telefoon die je voor 150 dollar kunt verpatsen.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:51 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nja verkrachten? Juist als je spullen meeneemt maak je jezelf verdacht en een stuk moeilijker?
-ik roep maar wat-![]()
Ja, twee meiden zijn echt een mooi, makkelijk en onverwacht prooi.
Damn.Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?![]()
het was al 2 weken extreem droog weerquote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja,dat is het VK-scernario inderdaad. Maar we weten niet eens welke rivier het dan geweest zou moeten zijn.. Laat staan of die droog was (zoals de rivier aan het begin van de Pianista) of een snelstromende snel vervallende bergrivier die dat wellicht nooit is (al ken ik ook prima droogstaande watervallen buiten het "seizoen")..
dan wandel je zo over de keien naar de overkant"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."![]()
Oh, waar kunnen we intekenen?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:44 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Yep, wat ik dan heb geleerd is dat je strotklepje sluit maar komt op hetzelfde neer, zuurstofgebrek in je hersenen en poef, weg.
Crue als het klinkt schijnt het een hele fijne dood te zijn omdat je zelfs een soort van high word en geen pijn meer hebt.![]()
![]()
Ik geloof vooral in het verdienmodel van onze wetenschappers.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gelukkig ben je helderziend en geloof je niet in de medische wetenschap.Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.![]()
Precies, en anders hadden hij/zij/hun het contante geld wel meegenomen, de camera en alles.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:52 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja. Je gaat je handen niet branden aan een telefoon die je voor 150 dollar kunt verpatsen.
Was dus niet interessant genoeg.T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Van verkrachten (hoe meer dan afschuwelijk het is) ga je niet dood he? En de meeste mensen zijn opportunisten, en die nemen geld en te verpatsen dingen dus mee). Maar een opportunistische moordenaar of verkrachter zou dat juist niet doen??quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:51 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nja verkrachten? Juist als je spullen meeneemt maak je jezelf verdacht en een stuk moeilijker?
-ik roep maar wat-
En dan nog: weinig kans op getuigen etc.. Beter alles wegmoffelen dan sporen achter laten.."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Uiteraard is die rivier er dan ook. Maar hebben we het dan over knie diep water met hele stukken die je over stenen kunt lopen (van steen naar steen) of nog steeds over een vrij diepe woest kolkende rivier? Tenslotte heb je die oversteekplaatsen sowieso nodig ook als de rivier alleen gevaarlijk is bij hoogwater.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:44 schreef eight het volgende:
[..]
Die rivier zal er in de droge periode ook zijn anders waren er geen twee oversteekplaatsen gemaakt![]()
quote:. Wat ik al eerder zei je kan verzuipen in een plasje water van 2cm.
Wel even je contante geld, telefoon en camera hier verloten.
[ Bericht 0% gewijzigd door houdjemond op 28-06-2014 23:57:49 (mobiele typtyfus) ]T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Maar wat heeft dat met hoog of laag water te maken?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:44 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Yep, wat ik dan heb geleerd is dat je strotklepje sluit maar komt op hetzelfde neer, zuurstofgebrek in je hersenen en poef, weg.
Crue als het klinkt schijnt het een hele fijne dood te zijn omdat je zelfs een soort van high word en geen pijn meer hebt.![]()
Dat zeg ikquote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:52 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
het was al 2 weken extreem droog weer
dan wandel je zo over de keien naar de overkantBehalve dan dat we niet weten welke rivier het is en ik ze sowieso niet ken.. Wat voor soort rivieren zijn het?
Nja inwendige bloedingen.. KAN, hups in de rivier en weg.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Van verkrachten (hoe meer dan afschuwelijk het is) ga je niet dood he? En de meeste mensen zijn opportunisten, en die nemen geld en te verpatsen dingen dus mee). Maar een opportunistische moordenaar of verkrachter zou dat juist niet doen??
En dan nog: weinig kans op getuigen etc.. Beter alles wegmoffelen dan sporen achter laten..
Maar een motief is het niet inderdaad..T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Helemaal niks..quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:55 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Maar wat heeft dat met hoog of laag water te maken?T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
En dan nog steeds gaat het om 2 meiden/dames he? Moet wel gruwelijk bruut geweest zijn dan..quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:57 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nja inwendige bloedingen.. KAN, hups in de rivier en weg.
Maar een motief is het niet inderdaad.."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Is gewoon een ongeluk geweest.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En dan nog steeds gaat het om 2 meiden/dames he? Moet wel gruwelijk bruut geweest zijn dan..Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.![]()
Nja, heb je daar niet van die -even naam kwijt- leger-bendes? Of is het een vrij braaf gebied?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En dan nog steeds gaat het om 2 meiden/dames he? Moet wel gruwelijk bruut geweest zijn dan..T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Dat lijkt mij ook het meest waarschijnlijk. Maar ook dan blijven er vele vragen over he?quote:
Die van Tanja N.? Dat is in een ander landquote:Op zondag 29 juni 2014 00:01 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nja, heb je daar niet van die -even naam kwijt- leger-bendes? Of is het een vrij braaf gebied?
Guerrilla dus*quote:Op zondag 29 juni 2014 00:01 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nja, heb je daar niet van die -even naam kwijt- leger-bendes? Of is het een vrij braaf gebied?T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Hmhm.. Maar weet niet wat er allemaal in de bossen daar zit..quote:Op zondag 29 juni 2014 00:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die van Tanja N.? Dat is in een ander land
-Scorpion_17![]()
Wilde dieren en Indianenquote:Op zondag 29 juni 2014 00:03 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Hmhm.. Maar weet niet wat er allemaal in de bossen daar zit..
De meeste zullen onbeantwoord blijven. Ik ben benieuwd of er nog wat nuttigs in de telefoons en camera zitquote:Op zondag 29 juni 2014 00:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook het meest waarschijnlijk. Maar ook dan blijven er vele vragen over he?Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.![]()
Dat vrees ik ook en dat hoop ik ook. Voor de familie (het laatste)quote:Op zondag 29 juni 2014 00:05 schreef eight het volgende:
[..]
De meeste zullen onbeantwoord blijven. Ik ben benieuwd of er nog wat nuttigs in de telefoons en camera zit![]()
Ben bang voor alleen een paar selfies.quote:Op zondag 29 juni 2014 00:05 schreef eight het volgende:
[..]
De meeste zullen onbeantwoord blijven. Ik ben benieuwd of er nog wat nuttigs in de telefoons en camera zitT2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Het waren mooie blonde, blanke meiden. Dat is een feit.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nou sorry hoor, maar een moordenaar die moordt zonder aanleiding én geld én telefoons én een camera laat liggen??? Alles kan, maar dit vind ik toch zéér onwaarschijnlijk..
Dan een paar speculaties naar aanleiding van dingen (en links) die ik hier gelezen heb:
- De lokale bevolking was niet onverdeeld enthousiast over de westerse toeristen (kap bossen, veel volk op de been-> weg rust, prijsstijgingen van grond -> onbetaalbaar geworden voor locals)
- Goudzoekers op de been met laag water -> vaak ruw volk zonder partner voor lange tijd
- Drugskartels actief in de regio -> ook geen fijn volk doorgaans
Dat 'zonder aanleiding' sluit lust/seks uit als aanleiding.
https://www.google.nl/#q=verkracht+en+vermoord
Moord na verkrachting (om het slachtoffer 'monddood' te maken) komt extreem vaak voor.
Waarom kán dat dan volgens jou niet? Omdat deze daders dan niet zo dom waren om de spullen/het geld mee te nemen?
-![]()
In het geval van een ongeluk denk ik dat de familie het liever wilt wetenquote:Op zondag 29 juni 2014 00:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat vrees ik ook en dat hoop ik ook. Voor de familie (het laatste)
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.![]()
Ik zeg niet dat het niet kan, ik zeg dat het me zeer onwaarschijnlijk lijkt..quote:Op zondag 29 juni 2014 00:07 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Het waren mooie blonde, blanke meiden. Dat is een feit.
Dan een paar speculaties naar aanleiding van dingen (en links) die ik hier gelezen heb:
- De lokale bevolking was niet onverdeeld enthousiast over de westerse toeristen (kap bossen, veel volk op de been-> weg rust, prijsstijgingen van grond -> onbetaalbaar geworden voor locals)
- Goudzoekers op de been met laag water -> vaak ruw volk zonder partner voor lange tijd
- Drugskartels actief in de regio -> ook geen fijn volk doorgaans
Dat 'zonder aanleiding' sluit lust/seks uit als aanleiding.
https://www.google.nl/#q=verkracht+en+vermoord
Moord na verkrachting (om het slachtoffer 'monddood' te maken) komt extreem vaak voor.
Waarom kán dat dan volgens jou niet? Omdat deze daders dan niet zo dom waren om de spullen/het geld mee te nemen?
-"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Ik denk dat je mijn post niet begrijptquote:Op zondag 29 juni 2014 00:08 schreef eight het volgende:
[..]
In het geval van een ongeluk denk ik dat de familie het liever wilt weten
Wellicht was het doel ook niet eens roof en is het een uit de hand gelopen iets. Dan zou ik voor een paar honderd dollar geen extra risico nemen.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:54 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Precies, en anders hadden hij/zij/hun het contante geld wel meegenomen, de camera en alles.
Was dus niet interessant genoeg.![]()
Nja hoe dan ook wil ik uitsluitsel voor de familie, zelfs als het een heel bruut scenario is, dan kunnen ze het een plekje geven ( en die hufters oppakken) Als het een tragisch ongeluk is idem.T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Een selfie op het klimtouw net voordat ze vallen..quote:Op zondag 29 juni 2014 00:07 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ben bang voor alleen een paar selfies.Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.![]()
As said dan weten ze het tenminste.quote:Op zondag 29 juni 2014 00:11 schreef eight het volgende:
[..]
Een selfie op het klimtouw net voordat ze vallen..T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Het is al laatquote:Op zondag 29 juni 2014 00:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik denk dat je mijn post niet begrijpt
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.![]()
Uit de hand gelopen sexje?quote:Op zondag 29 juni 2014 00:10 schreef Halcon het volgende:
[..]
Wellicht was het doel ook niet eens roof en is het een uit de hand gelopen iets. Dan zou ik voor een paar honderd dollar geen extra risico nemen.
Kan, maar 2 tegelijk..T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Wie weet waren die mannen ook met meer. Veel meer dan verkrachting blijft er dan niet over...quote:Op zondag 29 juni 2014 00:12 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Uit de hand gelopen sexje?
Kan, maar 2 tegelijk..![]()
Nee maar, waarom dan maar zo weinig terugvinden?quote:Op zondag 29 juni 2014 00:14 schreef Halcon het volgende:
[..]
Wie weet waren die mannen ook met meer. Veel meer dan verkrachting blijft er dan niet over...T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Ik ga bijna denken aan marsmannetjes.Curiosity cultured the cat
Ze liggen er al 2 maanden..quote:Op zondag 29 juni 2014 00:15 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nee maar, waarom dan maar zo weinig terugvinden?Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.![]()
Ja, of orgaanrovers ofzoquote:
Maar ken ik jou niet (ook) uit het broertjes-topic?"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
http://www.prisonlaw.nl/en/landen/zuid-amerika/panama?start=2quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:52 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja. Je gaat je handen niet branden aan een telefoon die je voor 150 dollar kunt verpatsen.Wat zou er staan op een dubbele moord en verkrachting van 2 toeristes? Laag genoeg om het risico te nemen dat het verpatsen van hun spullen voor 150 dollar de verdenking op je werpt? In een situatie waarin ze zeker vermist, wellicht niet gevonden zullen worden en hoogstwaarschijnlijk een misdrijf nooit bewezen zal kunnen worden?quote:De Panamese straffen zijn in vergelijking met de Nederlandse straffen erg hoog. Daarnaast zijn de omstandigheden waaronder deze straffen ten uitvoer worden gelegd zwaar. Het is daarom van belang om de wet te gehoorzamen in Panama.![]()
De tijd en de jungle die het werk doen? In stukken gesneden?quote:Op zondag 29 juni 2014 00:15 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nee maar, waarom dan maar zo weinig terugvinden?![]()
Lang dood, ontbinding, aaseters (groot en klein)?quote:Op zondag 29 juni 2014 00:15 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nee maar, waarom dan maar zo weinig terugvinden?"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Precies dit. Het is een extra risico en die spullen in de rugzak zijn dat niet waard.quote:Op zondag 29 juni 2014 00:17 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
http://www.prisonlaw.nl/en/landen/zuid-amerika/panama?start=2
[..]
Wat zou er staan op een dubbele moord en verkrachting van 2 toeristes? Laag genoeg om het risico te nemen dat het verpatsen van hun spullen voor 150 dollar de verdenking op je werpt? In een situatie waarin ze zeker vermist, wellicht niet gevonden zullen worden en hoogstwaarschijnlijk een misdrijf nooit bewezen zal kunnen worden?
Zo'n telefoon verpats je of schakel je in en dan kan het kassa zijn...![]()
Botten vergaan niet lieve Whiskers2009..quote:Op zondag 29 juni 2014 00:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Lang dood, ontbinding, aaseters (groot en klein)?T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Daar heb ik idd ook in gepost. Daar werden de theorieën ook steeds gekker.quote:Op zondag 29 juni 2014 00:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ja, of orgaanrovers ofzo
Maar ken ik jou niet (ook) uit het broertjes-topic?Curiosity cultured the cat
Alles ten spijt, kan je het uitsluiten? Ik niet.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Van verkrachten (hoe meer dan afschuwelijk het is) ga je niet dood he? En de meeste mensen zijn opportunisten, en die nemen geld en te verpatsen dingen dus mee). Maar een opportunistische moordenaar of verkrachter zou dat juist niet doen??
En dan nog: weinig kans op getuigen etc.. Beter alles wegmoffelen dan sporen achter laten..![]()
Maar worden wel opgevreten lieverdquote:Op zondag 29 juni 2014 00:18 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Botten vergaan niet lieve Whiskers2009..
Maar dat staat toch helemaal los van een 'natte' of 'droge' verdrinking?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:55 schreef houdjemond het volgende:
Wat ik al eerder zei je kan verzuipen in een plasje water van 2cm.![]()
Is het 'spookhuis' niet in buurt waar ze langsgekomen zijn? Is er daar ook geen gehuchtje in de buurt? Dus niet echt helemaal onbewoond zeg maar...![]()
Alles ja?quote:Op zondag 29 juni 2014 00:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar worden wel opgevreten lieverdT2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Er lopen indianen rond.quote:Op zondag 29 juni 2014 00:21 schreef anonymoussie het volgende:
Is het 'spookhuis' niet in buurt waar ze langsgekomen zijn? Is er daar ook geen gehuchtje in de buurt? Dus niet echt helemaal onbewoond zeg maar...![]()
Ja.. Maar ben een beetje van de duidelijke infoquote:Op zondag 29 juni 2014 00:20 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Maar dat staat toch helemaal los van een 'natte' of 'droge' verdrinking?
Lijkt me sterk dat ze allebei verdronken zijn.T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Je slaat er eentje onverwacht neer (met een steen op het hoofd bijvoorbeeld) terwijl je met hen meeloopt, dan kan je je gang gaan met de ander. Of er waren meerdere daders. Ik roep ook maar wat.quote:Op zondag 29 juni 2014 00:12 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Uit de hand gelopen sexje?
Kan, maar 2 tegelijk..![]()
Motief, aanwijzing of verdachten ontbreken.quote:Op zondag 29 juni 2014 00:19 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Alles ten spijt, kan je het uitsluiten? Ik niet.
Voor marsmannetjes is net zoveel bewijs,
Ik vind het bijna een belediging voor de familie. Allerlei rampscenario's poneren omdat google zegt dat het relatief veel voorkomt.
De situatie is onwaarschijnlijk en waarschijnlijk onvoorstelbaar. Anders leefden ze ook nog wel. Terugredeneren naar iets kan iedereen, zie hier de voedingsbodem voor complottheorieën. Maar van begin af aan aan de hand van bewijs wat neerleggen is een stuk moeilijker.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Of de uitdijing van het heelal is de schuld.quote:Op zondag 29 juni 2014 00:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar heb ik idd ook in gepost. Daar werden de theorieën ook steeds gekker.
Dat is tenminste nog meer bewezen.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Wsl waren ze wel met meer. Moet haast wel. Ze hebben ook nog met die lijken lopen slepen.quote:Op zondag 29 juni 2014 00:26 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Je slaat er eentje onverwacht neer (met een steen op het hoofd bijvoorbeeld) terwijl je met hen meeloopt, dan kan je je gang gaan met de ander. Of er waren meerdere daders. Ik roep ook maar wat.![]()
Wat denk jij dan dat er is voorgevallen?quote:Op zondag 29 juni 2014 00:26 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Motief, aanwijzing of verdachten ontbreken.
Voor marsmannetjes is net zoveel bewijs,
Ik vind het bijna een belediging voor de familie. Allerlei rampscenario's poneren omdat google zegt dat het relatief veel voorkomt.
De situatie is onwaarschijnlijk en waarschijnlijk onvoorstelbaar. Anders leefden ze ook nog wel. Terugredeneren naar iets kan iedereen, zie hier de voedingsbodem voor complottheorieën. Maar van begin af aan aan de hand van bewijs wat neerleggen is een stuk moeilijker.T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Om exact dezelfde reden als wanneer ze van die kabels waren gelazerd. Dood is dood, ongeacht de oorzaak is het gevolg na de dood hetzelfde als ze ten minste dood op dezelfde plek belanden (in de rivier gegooid bv).quote:Op zondag 29 juni 2014 00:15 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nee maar, waarom dan maar zo weinig terugvinden?
Vanwege de locatie kan het bijna niet anders dan dat het locals zijn als het een moord is geweest. En locals weten wat er met een lijk gebeurt als je dat op de juiste plek dumpt.![]()
Het is gewoon al waarheid!quote:Op zondag 29 juni 2014 00:28 schreef Halcon het volgende:
Wsl waren ze wel met meer. Moet haast wel. Ze hebben ook nog met die lijken lopen slepen.Curiosity cultured the cat
Motief: twee "lekkere" (voor Panamezen) blonde wijzenquote:Op zondag 29 juni 2014 00:26 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Motief, aanwijzing of verdachten ontbreken.
Aanwijzing: het klopt niet
Verdachten: Razzia houden in dat Alto Romero
Ik geloof na de nieuwe plek nog minder in "zomaar verdwalen".
Die zijn uitgewoond en in de rivier gedumpt.The only limit is your own imagination
Beetje genoten van de wedstrijd?quote:Op zondag 29 juni 2014 00:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Motief: twee "lekkere" (voor Panamezen) blonde wijzen
Die zijn uitgewoond en in de rivier gedumpt.![]()
Nieuwe plek?
Uiteraard, verdwalen is klets. Daar zijn al meerdere keren hele goede argumenten tegen gegeven.![]()
quote:Op zondag 29 juni 2014 00:21 schreef anonymoussie het volgende:
De schoenen op slechts 2,5 uur lopen van de Mirador en niet op 35 km...quote:The only limit is your own imagination
Geniaal.quote:
2.5 uur stroomopwaarts?quote:Op zondag 29 juni 2014 00:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De schoenen op slechts 2,5 uur lopen van de Mirador en niet op 35 km...![]()
Rio Pianista begin - eind
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."![]()
Eerste goal gezien?quote:mooier dan Cahill, samen met de duik van Van Persie bovenaan...
Vanaf de Mirador is alles stroomafwaartsquote:
Gedumpt dus. Andere optie is uitgesloten.quote:Op zondag 29 juni 2014 00:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vanaf de Mirador is alles stroomafwaarts
Dat ze maar eens wat pics uit die foons online gooien.![]()
Yep, was een mooie goal!quote:Op zondag 29 juni 2014 00:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Eerste goal gezien?mooier dan Cahill, samen met de duik van Van Persie bovenaan...
![]()
![]()
Waar de tas gevonden is
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."![]()
Hier nog nieuws? Bijna alweer een heel topic vol...quote:The only limit is your own imagination
Uit bijna dood ervaringen: je bent een tijdje benauwd en daarna vergeet je alle zorgen en pijn. Verdrinking schijnt mee te vallen.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:50 schreef eight het volgende:
[..]
Dit heb ik ook begrepen van enkele dode mensen.![]()
Het lijkt mij waarschijnlijk dat ze dood in de rivierbedding hebben gelegen gezien de vindplaatsen van de spullen en resten (verspreid langs de rivier).quote:
Daar van uit gaande denk ik (He bah.. ik doe dit in een spoiler want dit is goor)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is weekend he? Feesten?quote:
Niet echt. Kom er net pas in, vanaf pag 8. Heb ook naar voetbal gekeken.quote:Op zondag 29 juni 2014 00:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hier nog nieuws? Bijna alweer een heel topic vol...![]()
Klopt. Een Duitser die daar verdwaalde heeft onderdak gevonden bij een indiaan die hem gevonden had in de jungle.quote:Op zondag 29 juni 2014 00:21 schreef anonymoussie het volgende:
Alsof die vraag elke theorie die niet verder gaat dan borrelpraat aan de bar goedpraat.quote:Op zondag 29 juni 2014 00:28 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Wat denk jij dan dat er is voorgevallen?
Ik heb geen idee wat er gebeurt is. Een misdrijf of ongeluk. Allebei kan. Hoe wat waar. Geen idee. En ik weiger om te speculeren en de ene aanname aan de ander te rijgen om daarna de volgende aanname te onderbouwen met een aanname van twee redenaties terug.
Dat heeft namelijk niks meer met iets van onderzoek te maken. Dat is een vorm van sensatie of machteloosheid om hulpbehoevend te zijn of whatever.
Als je van elke aanname of mogelijkheid in de tijdslijn dit met elkaar vermenigvuldigd krijg je bijna een oneindigheid aan aaneenschakelingen van mogelijkheden. Die vorm van statistiek moet al aangeven dat het pure speculariteiten zijn. Prima, maar hier doet men of men csi achtige theorieën heeft.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Mata is er weer, dit topic gaat sbnelheid krijgenquote:Op zondag 29 juni 2014 00:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die zijn uitgewoond en in de rivier gedumpt.
Dan hebben we grofweg drie miljard verdachten voor elk misdrijf of ongeluk waar een vrouw bij betrokken is.quote:Op zondag 29 juni 2014 00:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die zijn uitgewoond en in de rivier gedumpt.Kein gewalt! Wir sind das volk!
En een oude Duitser met bierbuik geven ze een kopje muntthee, twee blonde meisjes wat anders....quote:Op zondag 29 juni 2014 00:43 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Klopt. Een Duitser die daar verdwaalde heeft onderdak gevonden bij een indiaan die hem gevonden had in de jungle.![]()
Als ik die oversteek zie.. en er vanuit ga dat die rivier net zo is in de droge periode.. dan kan ik me er wel wat bij voorstellen eigenlijk.. Vooral als ze samen op die kabels gaan.quote:Op zondag 29 juni 2014 00:23 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ja.. Maar ben een beetje van de duidelijke info
Lijkt me sterk dat ze allebei verdronken zijn.
Blijft die tas wel vreemd..![]()
Heb jij een alibi?quote:Op zondag 29 juni 2014 00:45 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Dan hebben we grofweg drie miljard verdachten voor elk misdrijf of ongeluk waar een vrouw bij betrokken is.![]()
Wie zegt dat ze de mirador ooit bereikt hebben?quote:Op zondag 29 juni 2014 00:37 schreef Halcon het volgende:
[..]
Gedumpt dus. Andere optie is uitgesloten.
Dat ze maar eens wat pics uit die foons online gooien.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Nope, net zulke dikke nonsens als daarvoor..quote:Op zondag 29 juni 2014 00:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die zijn uitgewoond en in de rivier gedumpt."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Random info: je hoeft niet heel bewust een verkrachting te plannen. Het kan ook zijn dat je al langere tijd iets zou willen,maar dat je nooit zoiets zou plannen. Maar als er opeens een mogelijkheid ontstaat en je hebt zin..quote:Op zondag 29 juni 2014 00:17 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
http://www.prisonlaw.nl/en/landen/zuid-amerika/panama?start=2
[..]
Wat zou er staan op een dubbele moord en verkrachting van 2 toeristes? Laag genoeg om het risico te nemen dat het verpatsen van hun spullen voor 150 dollar de verdenking op je werpt? In een situatie waarin ze zeker vermist, wellicht niet gevonden zullen worden en hoogstwaarschijnlijk een misdrijf nooit bewezen zal kunnen worden?![]()
Niet iedereen is een autistische zolderkamer crimineel.quote:Op zondag 29 juni 2014 00:45 schreef Halcon het volgende:
[..]
En een oude Duitser met bierbuik geven ze een kopje muntthee, twee blonde meisjes wat anders....Kein gewalt! Wir sind das volk!
Ik had wel van dat Duitse echtpaar gehoord, maar wist niet waar ze onderdak kregen.quote:Op zondag 29 juni 2014 00:43 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Klopt. Een Duitser die daar verdwaalde heeft onderdak gevonden bij een indiaan die hem gevonden had in de jungle.![]()
Ik geloof er nog in anders..quote:Op zondag 29 juni 2014 00:33 schreef Halcon het volgende:
Nieuwe plek?
Uiteraard, verdwalen is klets. Daar zijn al meerdere keren hele goede argumenten tegen gegeven."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Ik wel.quote:
Als je enigszins een onderbouwde speculatie wil doen kan je beter de dader zoeken in de mensen die als eerste dit topic bezochten,Kein gewalt! Wir sind das volk!
Niet per definitie denk ik.quote:Op zondag 29 juni 2014 00:46 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Die golddiggers zijn ook indianen?![]()
Ja, kans kans kans.quote:Op zondag 29 juni 2014 00:47 schreef Poolbal het volgende:
[..]
Random info: je hoeft niet heel bewust een verkrachting te plannen. Het kan ook zijn dat je al langere tijd iets zou willen,maar dat je nooit zoiets zou plannen. Maar als er opeens een mogelijkheid ontstaat en je hebt zin..
Maar het begrip kans fatsoenlijk interpreteren, ho maar.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Of ze die levend hebben bereikt, is de vraag ja.quote:Op zondag 29 juni 2014 00:46 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze de mirador ooit bereikt hebben?![]()
Dan sta jij ook hulpeloos in het leven..quote:Op zondag 29 juni 2014 00:43 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Alsof die vraag elke theorie die niet verder gaat dan borrelpraat aan de bar goedpraat.
Ik heb geen idee wat er gebeurt is. Een misdrijf of ongeluk. Allebei kan. Hoe wat waar. Geen idee. En ik weiger om te speculeren en de ene aanname aan de ander te rijgen om daarna de volgende aanname te onderbouwen met een aanname van twee redenaties terug.
Dat heeft namelijk niks meer met iets van onderzoek te maken. Dat is een vorm van sensatie of machteloosheid om hulpbehoevend te zijn of whatever.
Als je van elke aanname of mogelijkheid in de tijdslijn dit met elkaar vermenigvuldigd krijg je bijna een oneindigheid aan aaneenschakelingen van mogelijkheden. Die vorm van statistiek moet al aangeven dat het pure speculariteiten zijn. Prima, maar hier doet men of men csi achtige theorieën heeft.
Hier zijn we op basis van feiten scenario's aan het TOETSEN.![]()
uit het oosten?quote:Op zondag 29 juni 2014 00:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
...![]()
Dit gaat weer naar bizar.. Kunnen we het niet een béétje realistisch houden? Dank alvast!"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
quote:Op zondag 29 juni 2014 00:41 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Het lijkt mij waarschijnlijk dat ze dood in de rivierbedding hebben gelegen gezien de vindplaatsen van de spullen en resten (verspreid langs de rivier).
Daar van uit gaande denk ik (He bah.. ik doe dit in een spoiler want dit is goor)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarmee 99% van de verhalen over verdwalen of verkrachting en vermoord na de mirador de prullenbak in kunnen.quote:Op zondag 29 juni 2014 00:50 schreef Halcon het volgende:
[..]
Of ze die levend hebben bereikt, is de vraag ja.
Nu heb je heel veel van dit soort vragen dus heel vaak de situatie dat 99% van de theorieën niet klopt. Nou, een beetje PABO'er weet nu zelf dat als je een paar van dit soort situaties achter elkaar plaats je dezelfde waarschijnlijkheid overhoudt als de kwantummechanische kans dat spontaan de lege chipszakken in een lekker wijf veranderen.
Ergo, je hebt fatsoenlijk bewijs nodig ipv google die waarschijnlijkheden aangeeft. Ergo, als je heel veel roept kan je achteraf altijd zeggen dat een deel van je theorie klopt. Wedden dat dit in dit topic gaat gebeuren mocht er een verhaal komen. Ergo, de speculaties zijn pure quatsch.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Nee juist niet hulpeloos in het leven.quote:Op zondag 29 juni 2014 00:52 schreef Poolbal het volgende:
[..]
Dan sta jij ook hulpeloos in het leven..
Hier zijn we op basis van feiten scenario's aan het TOETSEN.
Ik heb geen willekeurige aanschakelingen van aannames nodig om tot in den treure maar een verklaring te kunnen geven.
Het begrip kans....leer het.
En getoetst wordt er al helemaal niet. Dat kan je niet met droge ogen beweren. Maar ondertussen wordt hier wel de panamese zoektocht van alles en nog wat beschuldigd.
CSI-Fok!, voor al uw ramptoerisme.Kein gewalt! Wir sind das volk!
In heel veel gevallen is er een lijk om verkrachting en/of moord te kunnen vaststellen. Nu niet, althans, met wat ze hebben kan je dat niet vaststellen. Of uitsluiten.quote:Op zondag 29 juni 2014 00:45 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Dan hebben we grofweg drie miljard verdachten voor elk misdrijf of ongeluk waar een vrouw bij betrokken is.
Verder klopt het; verkrachting en daarna moord is vaak een onderzoekslijn bij (jonge/aantrekkelijke) vrouwen.![]()
Of ze zijn niet die indiaan tegengekomen maar zijn buurman/broer...quote:Op zondag 29 juni 2014 00:45 schreef Halcon het volgende:
[..]
En een oude Duitser met bierbuik geven ze een kopje muntthee, twee blonde meisjes wat anders....![]()
Lazer toch op met je gezanik. Ja, er is hier best veel aan te merken op mensen.. Maar de meesten willen echt snappen wat er gebeurd isquote:Op zondag 29 juni 2014 00:57 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Nee juist niet hulpeloos in het leven.
Ik heb geen willekeurige aanschakelingen van aannames nodig om tot in den treure maar een verklaring te kunnen geven.
Het begrip kans....leer het.
En getoetst wordt er al helemaal niet. Dat kan je niet met droge ogen beweren. Maar ondertussen wordt hier wel de panamese zoektocht van alles en nog wat beschuldigd.
CSI-Fok!, voor al uw ramptoerisme."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Hoe komen de resten en de spullen dan daar waar ze gevonden zijn?quote:Op zondag 29 juni 2014 00:46 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze de mirador ooit bereikt hebben?![]()
Nogmaals, al een paar mensen via DM verteld, wil niemand voor zijn/haar schenen schoppen.
Om weer on topic te gaan ; ooit iets te lang in bad/onder de douche gestaan/gelegen?
Als je maanden in een rivier ligt..
-Scorpion_17![]()
Er zit een mooie en gelukkige Colombiaanse dame naast me, dus nee.quote:Op zondag 29 juni 2014 00:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mata is er weer, dit topic gaat sbnelheid krijgen
In heel veel gevallen komt men niet om bij een wandeling.quote:Op zondag 29 juni 2014 01:00 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
In heel veel gevallen is er een lijk om verkrachting en/of moord te kunnen vaststellen. Nu niet, althans, met wat ze hebben kan je dat niet vaststellen. Of uitsluiten.
Verder klopt het; verkrachting en daarna moord is vaak een onderzoekslijn bij (jonge/aantrekkelijke) vrouwen.
Als we alles gaan beweren op basis van in heel veel gevallen kan je nog een statistiek of 1000 lostrekken.
Het is vaak een onderzoekslijn omdat er naast het vrouw zijn nog een indicatie is dat er zoiets zou kunnen zijn, dat is er nu niet. Feitelijk is er niks onderbouwing voor verkrachting dan het AD verhaal over orgaanhandel. Maar dat willen jullie hier niet zien met de jong blond vrouw hempje tunnelvisie.
En ja, uiteindelijk kan het wel het geval zijn. Maar op dit moment kan je daar niks over zeggen. Maar he, roep alles en je kan altijd zeggen dat je het geroepen hebt. Fuck de familie, vrienden etc die alles maar moeten zien te ontwijken wat er op internet en de media geschreven wordt. Google zegt toch dat er een kans is.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Scherp.quote:
We omzeilden de non alcohol wet vandaag met colabekers bier.![]()
Lees het "feesten" nog ff terugquote:Op zondag 29 juni 2014 01:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Er zit een mooie en gelukkige Colombiaanse dame naast me, dus nee.
Een beetje onderzoek leert van kritiek ipv zichzelf onder te wentelen in hoe goed ze zijn.quote:Op zondag 29 juni 2014 01:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Lazer toch op met je gezanik. Ja, er is hier best veel aan te merken op mensen.. Maar de meesten willen echt snappen wat er gebeurd is
Ik heb de mensen die de kaartjes verzorgen, nieuwsberichten etc al plaatsen zoals matador al een compliment gemaakt daarover.
Maar blijkbaar mag je geen kritiek hebben op een deel van de post hier omdat het idee nobel is. Dat idee heb ik ook positief benaderd.
Maar he, als jullie het zo fijn vinden om allerlei mogelijkheden de wereld in te helpen, dan mag ik dat toch wel soms een beetje onsmakelijk vinden? Of is dit een one way topic?Kein gewalt! Wir sind das volk!
Een onbekend antwoord op een vraag is nooit een bevestiging voor een derde theorie. Nooit.quote:Op zondag 29 juni 2014 01:03 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Hoe komen de resten en de spullen dan daar waar ze gevonden zijn?Kein gewalt! Wir sind das volk!
Ik snap je wel, maar tochquote:Op zondag 29 juni 2014 01:09 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Een beetje onderzoek leert van kritiek ipv zichzelf onder te wentelen in hoe goed ze zijn.
Ik heb de mensen die de kaartjes verzorgen, nieuwsberichten etc al plaatsen zoals matador al een compliment gemaakt daarover.
Maar blijkbaar mag je geen kritiek hebben op een deel van de post hier omdat het idee nobel is. Dat idee heb ik ook positief benaderd.
Maar he, als jullie het zo fijn vinden om allerlei mogelijkheden de wereld in te helpen, dan mag ik dat toch wel soms een beetje onsmakelijk vinden? Of is dit een one way topic?
Inderdaad.quote:Op zondag 29 juni 2014 01:03 schreef houdjemond het volgende:
Nogmaals, al een paar mensen via DM verteld, wil niemand voor zijn/haar schenen schoppen.
Om weer on topic te gaan ; ooit iets te lang in bad/onder de douche gestaan/gelegen?
Als je maanden in een rivier ligt..
Plus het weer in bergen met modderstromen, regen, wind dieren etc.
Alles kan verplaatst zijn of een enkel deel of niks of..Kein gewalt! Wir sind das volk!
quote:Op zondag 29 juni 2014 01:06 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Fuck de familie, vrienden etc die alles maar moeten zien te ontwijken wat er op internet en de media geschreven wordt.![]()
Alsof ik daar geen rekening mee houd! Waarom denk je dat ik echte heftige dingen achter een spoiler zet?![]()
quote:
Zeg ik dat dan?quote:Op zondag 29 juni 2014 01:10 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Een onbekend antwoord op een vraag is nooit een bevestiging voor een derde theorie. Nooit.![]()
Het is mijn topic niet, maar morgen verder met een een frisse kijk op dingen?
Het is al erg zat dus laten we het ook elkaar niet moeilijker maken dan het al is!T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Men zegt van niet. Jaloers?quote:
Echt, ik ben ontroerd.quote:Op zondag 29 juni 2014 01:12 schreef Ouder1 het volgende:
[..]![]()
Alsof ik daar geen rekening mee houd! Waarom denk je dat ik echte heftige dingen achter een spoiler zet?
En ondertussen staat doodleuk uitgebreid te lezen dat ze misschien verkracht is omdat ze blond is en of een hempje draagt.
Wat allerlei 'wat als' etc vragen op kan werpen bij bekenden die dat lezen. Stukje schuldgevoel
Ook tekenend dat er helemaal niet wordt gereageerd met inhoudelijke bewijzen voor de speculaties. Want die zijn er helemaal niet. Het is een speculatie uit een een of andere gegooglede statistiek. Dus dan maar of de boodschapper aanvallen of de eigen motieven verdedigen.
En ja, ik breng het bot en hard. Er zijn al een paar users geweest die het veel subtieler probeerden te zeggen, maar die boodschap is nooit aangekomen.
En dat vind ik jammer voor al het goede informatie verzamelen en gestructureerd weergeven van wat nu bekend is. Want ik zal niet de enige zijn die een wenkbrauw optrekt bij de hoeveelheid ruis je voorbij moet scrollen om weer een feitje tegen te komen.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Waarom stel je die wedervraag dan?quote:Kein gewalt! Wir sind das volk!
Troll.quote:Op zondag 29 juni 2014 01:21 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Waarom stel je die wedervraag dan?![]()
![]()
Mensen kap eens met dat gezeik."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Juist de lichamen stroomOPwaarts van de rugzak is raar en dus verdacht.quote:Op zondag 29 juni 2014 01:20 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Echt, ik ben ontroerd.
En ondertussen staat doodleuk uitgebreid te lezen dat ze misschien verkracht is omdat ze blond is en of een hempje draagt.
Wat allerlei 'wat als' etc vragen op kan werpen bij bekenden die dat lezen. Stukje schuldgevoel
Ook tekenend dat er helemaal niet wordt gereageerd met inhoudelijke bewijzen voor de speculaties. Want die zijn er helemaal niet. Het is een speculatie uit een een of andere gegooglede statistiek. Dus dan maar of de boodschapper aanvallen of de eigen motieven verdedigen.
En ja, ik breng het bot en hard. Er zijn al een paar users geweest die het veel subtieler probeerden te zeggen, maar die boodschap is nooit aangekomen.
En dat vind ik jammer voor al het goede informatie verzamelen en gestructureerd weergeven van wat nu bekend is. Want ik zal niet de enige zijn die een wenkbrauw optrekt bij de hoeveelheid ruis je voorbij moet scrollen om weer een feitje tegen te komen.
Als de rugzak getransporteerd zou zijn, zouden we lezen over kapotte GSMs en zouden we beschadigde zonnebrilletjes (a 5 euro) zien. Alles ziet er puntgaaf uit, dat heeft niet in de rivier gelegen (die rotsen gezien?).
Dus dan moeten de meiden van de tas omhoog gelopen zijn. Dat is totaal onlogisch, zeker als je GSMs en geld achter zou laten.
Leg mij maar uit hoe dit kan. Logisch gezien.The only limit is your own imagination
Broodnodige voice of reason.quote:Op zondag 29 juni 2014 01:20 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Echt, ik ben ontroerd.
En dat vind ik jammer voor al het goede informatie verzamelen en gestructureerd weergeven van wat nu bekend is. Want ik zal niet de enige zijn die een wenkbrauw optrekt bij de hoeveelheid ruis je voorbij moet scrollen om weer een feitje tegen te komen.Curiosity cultured the cat
Gewoon een ongelukquote:Op zondag 29 juni 2014 01:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Juist de lichamen stroomOPwaarts van de rugzak is raar en dus verdacht.
Als de rugzak getransporteerd zou zijn, zouden we lezen over kapotte GSMs en zouden we beschadigde zonnebrilletjes (a 5 euro) zien. Alles ziet er puntgaaf uit, dat heeft niet in de rivier gelegen (die rotsen gezien?).
Dus dan moeten de meiden van de tas omhoog gelopen zijn. Dat is totaal onlogisch, zeker als je GSMs en geld achter zou laten.
Leg mij maar uit hoe dit kan. Logisch gezien."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
quote:ja daag.
Ik stel je redenatielijn gewoon aan de kaak.
Je kan het niet hebben dat er nu nog geen verklaring is die een beetje steekhoudend is. Dat betekent niet dat ik een verklaring voor vragen moeten hebben om een redenatie niet te geloven.
Dat is geen trollen, dat is hoe elk fatsoenlijk onderzoek begint. Wetenschappelijk, strafrechtelijk of whatever.
Ga boeken kaften ofzo.Kein gewalt! Wir sind das volk!
logisch gezien zouden ze ook niet omkomen bij deze wandeling. Dat is het hele idee. Wat er gebeurt is, is niet volkomen logischquote:Op zondag 29 juni 2014 01:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Leg mij maar uit hoe dit kan. Logisch gezien.![]()
Ik gooide laatste mijn racefiets boos weg. Per ongeluk kwam die staand terecht tegen een boom. Niks aan het handje. Logisch? Nee. Luit het mij nog een keer? Nee.
Tijdens 911 lagen er papieren tussen de brandende hitte. Logisch? Nee. Toch gebeuren die dingen. En juist deze zaak is ook een geval dat de logica van het normale niet opgaat. Het gebrek aan logica is dus niet direct een bewijs aangezien het overlijden van de twee per definitie en gebrek aan logica in de gebeurtenissen is geweest.![]()
En nee. Dat geeft bar weinig antwoorden op veel open vragen. Maar de snelste weg naar die antwoorden is imo zoveel mogelijk de feiten volgen.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Nee, je stelt dat je helemaal niet mag beredeneren want dat zou schokkend kunnen zijn voor de familie die hier natuurlijk massaal meeleest. Nog bezijden het feit dat de familie zelf vast houdt aan een misdrijf.quote:Op zondag 29 juni 2014 01:26 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ik stel je redenatielijn gewoon aan de kaak.![]()
Nee dat stel ik niet.quote:Op zondag 29 juni 2014 01:36 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Nee, je stelt dat je helemaal niet mag beredeneren want dat zou schokkend kunnen zijn voor de familie die hier natuurlijk massaal meeleest. Nog bezijden het feit dat de familie zelf vast houdt aan een misdrijf.
Edit: ik zal ook maar een stukje onderbouwing bijtypen anders zijn we weer tig posts verder. Het gaat er om dat er niks echt beredeneerd wordt maar er allerlei willekeurige situaties worden opgenoemd. Zelfde als roddelkrant staat tot kwaliteitskrant. De roddelkrant staat ook vol, maar dat zegt niks.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Ik zie het probleem niet. Meisjes en rugzak zijn in het water terechtgekomen. Meisjes zijn zwaarder en groter dan rugzak. Komen dus eerder tot stilstand (dood of levend) in het water of tussen de rotsblokken in het water. Rugzak stroomt alleen nog verder, maar komt enige tijd later ergens vast te zitten.quote:Op zondag 29 juni 2014 01:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Leg mij maar uit hoe dit kan. Logisch gezien.
Meisjes zijn dan al overleden (bijv. door zwaar hoofdletsel) of nog levend, maar zwaargewond. Dieren komen om zich te goed te doen aan de stoffelijke overschotten en/of de zwaargewonde meisjes uit hun lijden te verlossen.![]()
Kans is een percentage. Daarna hangt het ervan af hoe vaak de kans 'getrokken' wordt.quote:Op zondag 29 juni 2014 00:49 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ja, kans kans kans.
Maar het begrip kans fatsoenlijk interpreteren, ho maar.
Maar praktisch: er zijn een aantal feiten bekend. Soms blijken die feiten niet eens te kloppen (tegenstrijdige media). Op basis daarvan, en wat algemeen bekend is, en onbekende factoren die wel enigszins in te schatten zijn, worden er scenario's bedacht. Die scenario's worden getoetst en dat lijkt met zeer nuttig. Ik denk trouwens dat als een van mijn geliefden vermist was dat ik zelf de meest betrouwbare info naar buiten zou brengen op een plek als FOK. Laat iedereen maar meedenken en wie weet..![]()
Natuurlijk. Die ouders moeten natuurlijk iemand de schuld geven.quote:Op zondag 29 juni 2014 01:36 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Nee, je stelt dat je helemaal niet mag beredeneren want dat zou schokkend kunnen zijn voor de familie die hier natuurlijk massaal meeleest. Nog bezijden het feit dat de familie zelf vast houdt aan een misdrijf.
De gedachte dat ze dochterlief misschien te beschermend hebben opgevoed en niet goed hebben klaargestoomd voor de grote boze wereld komt niet in hun op. Het zijn altijd anderen die er schuld aan hebben.Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.![]()
quote:Op zondag 29 juni 2014 02:39 schreef eight het volgende:
[..]
Natuurlijk. Die ouders moeten natuurlijk iemand de schuld geven.
De gedachte dat ze dochterlief misschien te beschermend hebben opgevoed en niet goed hebben klaargestoomd voor de grote boze wereld komt niet in hun op. Het zijn altijd anderen die er schuld aan hebben.
Ik ga ook uit van een misdrijf. Nog wel meer hier. Zijn best logische redenaties om daar aan te denken.![]()
typisch panamees,die indiaanse en dat booertje werden niet voor vol aangezien"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."![]()
Nuja het heeft #31 topics geduurd voordat we doorhadden dat de rugzak stroomopwaarts was gevonden. Dus wat er nu als feiten worden gezien, hoeven helemaal geen feiten te zijn.quote:Op zondag 29 juni 2014 00:52 schreef Poolbal het volgende:
[..]
Dan sta jij ook hulpeloos in het leven..
Hier zijn we op basis van feiten scenario's aan het TOETSEN.Even a broken clock is right twice a day.![]()
Nee. Dat schreef ik 10 topics geleden al. Stond in Panamese kranten.quote:Op zondag 29 juni 2014 08:21 schreef danos het volgende:
[..]
Nuja het heeft #31 topics geduurd voordat we doorhadden dat de rugzak stroomopwaarts was gevonden. Dus wat er nu als feiten worden gezien, hoeven helemaal geen feiten te zijn.![]()
Ja maar het duurde dus nog 10 topics voor de tunnelvisionairs het aan hun tunneltje toe durfden te voegenquote:Op zondag 29 juni 2014 08:43 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nee. Dat schreef ik 10 topics geleden al. Stond in Panamese kranten.
Even a broken clock is right twice a day.![]()
Nee, Mata had het er ook al over.quote:Op zondag 29 juni 2014 08:47 schreef danos het volgende:
[..]
Ja maar het duurde dus nog 10 topics voor de tunnelvisionairs het aan hun tunneltje toe durfden te voegen![]()
Die heeft 1 of 2 topics geleden zijn hele visie omgegooid van 'zeker verdwaald' naar 'zeker misdrijf' op basis van de rugzak.quote:Even a broken clock is right twice a day.![]()
El Matador en Miuri hebben een goed punt gemaakt dat het kaartje van de VK niet klopt. Kunnen jullie op datzelfde kaartje misschien de correcte locaties intekenen?![]()
Hij was toch altijd zeker van een misdrijf?quote:Op zondag 29 juni 2014 09:10 schreef danos het volgende:
[..]
Die heeft 1 of 2 topics geleden zijn hele visie omgegooid van 'zeker verdwaald' naar 'zeker misdrijf' op basis van de rugzak.![]()
quote:Op zondag 29 juni 2014 09:29 schreef Halcon het volgende:
[..]
Hij was toch altijd zeker van een misdrijf?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik baseerde het ongeluk op vondsten stroomafwaarts van de rugzak, en dat bleek dus precies andersom. Dat draait de zaak ook helemaal om.Even a broken clock is right twice a day.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: