quote:Op zondag 29 juni 2014 00:41 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Het lijkt mij waarschijnlijk dat ze dood in de rivierbedding hebben gelegen gezien de vindplaatsen van de spullen en resten (verspreid langs de rivier).
Daar van uit gaande denk ik (He bah.. ik doe dit in een spoiler want dit is goor)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarmee 99% van de verhalen over verdwalen of verkrachting en vermoord na de mirador de prullenbak in kunnen.quote:Op zondag 29 juni 2014 00:50 schreef Halcon het volgende:
[..]
Of ze die levend hebben bereikt, is de vraag ja.
Nee juist niet hulpeloos in het leven.quote:Op zondag 29 juni 2014 00:52 schreef Poolbal het volgende:
[..]
Dan sta jij ook hulpeloos in het leven..
Hier zijn we op basis van feiten scenario's aan het TOETSEN.
In heel veel gevallen is er een lijk om verkrachting en/of moord te kunnen vaststellen. Nu niet, althans, met wat ze hebben kan je dat niet vaststellen. Of uitsluiten.quote:Op zondag 29 juni 2014 00:45 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Dan hebben we grofweg drie miljard verdachten voor elk misdrijf of ongeluk waar een vrouw bij betrokken is.
Of ze zijn niet die indiaan tegengekomen maar zijn buurman/broer...quote:Op zondag 29 juni 2014 00:45 schreef Halcon het volgende:
[..]
En een oude Duitser met bierbuik geven ze een kopje muntthee, twee blonde meisjes wat anders....
Lazer toch op met je gezanik. Ja, er is hier best veel aan te merken op mensen.. Maar de meesten willen echt snappen wat er gebeurd isquote:Op zondag 29 juni 2014 00:57 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Nee juist niet hulpeloos in het leven.
Ik heb geen willekeurige aanschakelingen van aannames nodig om tot in den treure maar een verklaring te kunnen geven.
Het begrip kans....leer het.
En getoetst wordt er al helemaal niet. Dat kan je niet met droge ogen beweren. Maar ondertussen wordt hier wel de panamese zoektocht van alles en nog wat beschuldigd.
CSI-Fok!, voor al uw ramptoerisme.
Hoe komen de resten en de spullen dan daar waar ze gevonden zijn?quote:Op zondag 29 juni 2014 00:46 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze de mirador ooit bereikt hebben?
Er zit een mooie en gelukkige Colombiaanse dame naast me, dus nee.quote:Op zondag 29 juni 2014 00:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mata is er weer, dit topic gaat sbnelheid krijgen
In heel veel gevallen komt men niet om bij een wandeling.quote:Op zondag 29 juni 2014 01:00 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
In heel veel gevallen is er een lijk om verkrachting en/of moord te kunnen vaststellen. Nu niet, althans, met wat ze hebben kan je dat niet vaststellen. Of uitsluiten.
Verder klopt het; verkrachting en daarna moord is vaak een onderzoekslijn bij (jonge/aantrekkelijke) vrouwen.
Scherp.quote:
Lees het "feesten" nog ff terugquote:Op zondag 29 juni 2014 01:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Er zit een mooie en gelukkige Colombiaanse dame naast me, dus nee.
Een beetje onderzoek leert van kritiek ipv zichzelf onder te wentelen in hoe goed ze zijn.quote:Op zondag 29 juni 2014 01:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Lazer toch op met je gezanik. Ja, er is hier best veel aan te merken op mensen.. Maar de meesten willen echt snappen wat er gebeurd is
Een onbekend antwoord op een vraag is nooit een bevestiging voor een derde theorie. Nooit.quote:Op zondag 29 juni 2014 01:03 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Hoe komen de resten en de spullen dan daar waar ze gevonden zijn?
Ik snap je wel, maar tochquote:Op zondag 29 juni 2014 01:09 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Een beetje onderzoek leert van kritiek ipv zichzelf onder te wentelen in hoe goed ze zijn.
Ik heb de mensen die de kaartjes verzorgen, nieuwsberichten etc al plaatsen zoals matador al een compliment gemaakt daarover.
Maar blijkbaar mag je geen kritiek hebben op een deel van de post hier omdat het idee nobel is. Dat idee heb ik ook positief benaderd.
Maar he, als jullie het zo fijn vinden om allerlei mogelijkheden de wereld in te helpen, dan mag ik dat toch wel soms een beetje onsmakelijk vinden? Of is dit een one way topic?
Inderdaad.quote:Op zondag 29 juni 2014 01:03 schreef houdjemond het volgende:
Nogmaals, al een paar mensen via DM verteld, wil niemand voor zijn/haar schenen schoppen.
Om weer on topic te gaan ; ooit iets te lang in bad/onder de douche gestaan/gelegen?
Als je maanden in een rivier ligt..
quote:Op zondag 29 juni 2014 01:06 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Fuck de familie, vrienden etc die alles maar moeten zien te ontwijken wat er op internet en de media geschreven wordt.
quote:
Zeg ik dat dan?quote:Op zondag 29 juni 2014 01:10 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Een onbekend antwoord op een vraag is nooit een bevestiging voor een derde theorie. Nooit.
Men zegt van niet. Jaloers?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |