quote:Op zondag 29 juni 2014 00:41 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Het lijkt mij waarschijnlijk dat ze dood in de rivierbedding hebben gelegen gezien de vindplaatsen van de spullen en resten (verspreid langs de rivier).
Daar van uit gaande denk ik (He bah.. ik doe dit in een spoiler want dit is goor)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarmee 99% van de verhalen over verdwalen of verkrachting en vermoord na de mirador de prullenbak in kunnen.quote:Op zondag 29 juni 2014 00:50 schreef Halcon het volgende:
[..]
Of ze die levend hebben bereikt, is de vraag ja.
Nee juist niet hulpeloos in het leven.quote:Op zondag 29 juni 2014 00:52 schreef Poolbal het volgende:
[..]
Dan sta jij ook hulpeloos in het leven..
Hier zijn we op basis van feiten scenario's aan het TOETSEN.
In heel veel gevallen is er een lijk om verkrachting en/of moord te kunnen vaststellen. Nu niet, althans, met wat ze hebben kan je dat niet vaststellen. Of uitsluiten.quote:Op zondag 29 juni 2014 00:45 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Dan hebben we grofweg drie miljard verdachten voor elk misdrijf of ongeluk waar een vrouw bij betrokken is.
Of ze zijn niet die indiaan tegengekomen maar zijn buurman/broer...quote:Op zondag 29 juni 2014 00:45 schreef Halcon het volgende:
[..]
En een oude Duitser met bierbuik geven ze een kopje muntthee, twee blonde meisjes wat anders....
Lazer toch op met je gezanik. Ja, er is hier best veel aan te merken op mensen.. Maar de meesten willen echt snappen wat er gebeurd isquote:Op zondag 29 juni 2014 00:57 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Nee juist niet hulpeloos in het leven.
Ik heb geen willekeurige aanschakelingen van aannames nodig om tot in den treure maar een verklaring te kunnen geven.
Het begrip kans....leer het.
En getoetst wordt er al helemaal niet. Dat kan je niet met droge ogen beweren. Maar ondertussen wordt hier wel de panamese zoektocht van alles en nog wat beschuldigd.
CSI-Fok!, voor al uw ramptoerisme.
Hoe komen de resten en de spullen dan daar waar ze gevonden zijn?quote:Op zondag 29 juni 2014 00:46 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze de mirador ooit bereikt hebben?
Er zit een mooie en gelukkige Colombiaanse dame naast me, dus nee.quote:Op zondag 29 juni 2014 00:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mata is er weer, dit topic gaat sbnelheid krijgen
In heel veel gevallen komt men niet om bij een wandeling.quote:Op zondag 29 juni 2014 01:00 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
In heel veel gevallen is er een lijk om verkrachting en/of moord te kunnen vaststellen. Nu niet, althans, met wat ze hebben kan je dat niet vaststellen. Of uitsluiten.
Verder klopt het; verkrachting en daarna moord is vaak een onderzoekslijn bij (jonge/aantrekkelijke) vrouwen.
Scherp.quote:
Lees het "feesten" nog ff terugquote:Op zondag 29 juni 2014 01:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Er zit een mooie en gelukkige Colombiaanse dame naast me, dus nee.
Een beetje onderzoek leert van kritiek ipv zichzelf onder te wentelen in hoe goed ze zijn.quote:Op zondag 29 juni 2014 01:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Lazer toch op met je gezanik. Ja, er is hier best veel aan te merken op mensen.. Maar de meesten willen echt snappen wat er gebeurd is
Een onbekend antwoord op een vraag is nooit een bevestiging voor een derde theorie. Nooit.quote:Op zondag 29 juni 2014 01:03 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Hoe komen de resten en de spullen dan daar waar ze gevonden zijn?
Ik snap je wel, maar tochquote:Op zondag 29 juni 2014 01:09 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Een beetje onderzoek leert van kritiek ipv zichzelf onder te wentelen in hoe goed ze zijn.
Ik heb de mensen die de kaartjes verzorgen, nieuwsberichten etc al plaatsen zoals matador al een compliment gemaakt daarover.
Maar blijkbaar mag je geen kritiek hebben op een deel van de post hier omdat het idee nobel is. Dat idee heb ik ook positief benaderd.
Maar he, als jullie het zo fijn vinden om allerlei mogelijkheden de wereld in te helpen, dan mag ik dat toch wel soms een beetje onsmakelijk vinden? Of is dit een one way topic?
Inderdaad.quote:Op zondag 29 juni 2014 01:03 schreef houdjemond het volgende:
Nogmaals, al een paar mensen via DM verteld, wil niemand voor zijn/haar schenen schoppen.
Om weer on topic te gaan ; ooit iets te lang in bad/onder de douche gestaan/gelegen?
Als je maanden in een rivier ligt..
quote:Op zondag 29 juni 2014 01:06 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Fuck de familie, vrienden etc die alles maar moeten zien te ontwijken wat er op internet en de media geschreven wordt.
quote:
Zeg ik dat dan?quote:Op zondag 29 juni 2014 01:10 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Een onbekend antwoord op een vraag is nooit een bevestiging voor een derde theorie. Nooit.
Men zegt van niet. Jaloers?quote:
Echt, ik ben ontroerd.quote:Op zondag 29 juni 2014 01:12 schreef Ouder1 het volgende:
[..]![]()
Alsof ik daar geen rekening mee houd! Waarom denk je dat ik echte heftige dingen achter een spoiler zet?
Waarom stel je die wedervraag dan?quote:
Troll.quote:Op zondag 29 juni 2014 01:21 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Waarom stel je die wedervraag dan?
Juist de lichamen stroomOPwaarts van de rugzak is raar en dus verdacht.quote:Op zondag 29 juni 2014 01:20 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Echt, ik ben ontroerd.
En ondertussen staat doodleuk uitgebreid te lezen dat ze misschien verkracht is omdat ze blond is en of een hempje draagt.
Wat allerlei 'wat als' etc vragen op kan werpen bij bekenden die dat lezen. Stukje schuldgevoel
Ook tekenend dat er helemaal niet wordt gereageerd met inhoudelijke bewijzen voor de speculaties. Want die zijn er helemaal niet. Het is een speculatie uit een een of andere gegooglede statistiek. Dus dan maar of de boodschapper aanvallen of de eigen motieven verdedigen.
En ja, ik breng het bot en hard. Er zijn al een paar users geweest die het veel subtieler probeerden te zeggen, maar die boodschap is nooit aangekomen.
En dat vind ik jammer voor al het goede informatie verzamelen en gestructureerd weergeven van wat nu bekend is. Want ik zal niet de enige zijn die een wenkbrauw optrekt bij de hoeveelheid ruis je voorbij moet scrollen om weer een feitje tegen te komen.
Broodnodige voice of reason.quote:Op zondag 29 juni 2014 01:20 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Echt, ik ben ontroerd.
En ondertussen staat doodleuk uitgebreid te lezen dat ze misschien verkracht is omdat ze blond is en of een hempje draagt.
Wat allerlei 'wat als' etc vragen op kan werpen bij bekenden die dat lezen. Stukje schuldgevoel
Ook tekenend dat er helemaal niet wordt gereageerd met inhoudelijke bewijzen voor de speculaties. Want die zijn er helemaal niet. Het is een speculatie uit een een of andere gegooglede statistiek. Dus dan maar of de boodschapper aanvallen of de eigen motieven verdedigen.
En ja, ik breng het bot en hard. Er zijn al een paar users geweest die het veel subtieler probeerden te zeggen, maar die boodschap is nooit aangekomen.
En dat vind ik jammer voor al het goede informatie verzamelen en gestructureerd weergeven van wat nu bekend is. Want ik zal niet de enige zijn die een wenkbrauw optrekt bij de hoeveelheid ruis je voorbij moet scrollen om weer een feitje tegen te komen.
Gewoon een ongelukquote:Op zondag 29 juni 2014 01:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Juist de lichamen stroomOPwaarts van de rugzak is raar en dus verdacht.
Als de rugzak getransporteerd zou zijn, zouden we lezen over kapotte GSMs en zouden we beschadigde zonnebrilletjes (a 5 euro) zien. Alles ziet er puntgaaf uit, dat heeft niet in de rivier gelegen (die rotsen gezien?).
Dus dan moeten de meiden van de tas omhoog gelopen zijn. Dat is totaal onlogisch, zeker als je GSMs en geld achter zou laten.
Leg mij maar uit hoe dit kan. Logisch gezien.
quote:
logisch gezien zouden ze ook niet omkomen bij deze wandeling. Dat is het hele idee. Wat er gebeurt is, is niet volkomen logischquote:Op zondag 29 juni 2014 01:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als de rugzak getransporteerd zou zijn, zouden we lezen over kapotte GSMs en zouden we beschadigde zonnebrilletjes (a 5 euro) zien. Alles ziet er puntgaaf uit, dat heeft niet in de rivier gelegen (die rotsen gezien?).
Dus dan moeten de meiden van de tas omhoog gelopen zijn. Dat is totaal onlogisch, zeker als je GSMs en geld achter zou laten.
Nee, je stelt dat je helemaal niet mag beredeneren want dat zou schokkend kunnen zijn voor de familie die hier natuurlijk massaal meeleest. Nog bezijden het feit dat de familie zelf vast houdt aan een misdrijf.quote:Op zondag 29 juni 2014 01:26 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ik stel je redenatielijn gewoon aan de kaak.
Nee dat stel ik niet.quote:Op zondag 29 juni 2014 01:36 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Nee, je stelt dat je helemaal niet mag beredeneren want dat zou schokkend kunnen zijn voor de familie die hier natuurlijk massaal meeleest. Nog bezijden het feit dat de familie zelf vast houdt aan een misdrijf.
Ik zie het probleem niet. Meisjes en rugzak zijn in het water terechtgekomen. Meisjes zijn zwaarder en groter dan rugzak. Komen dus eerder tot stilstand (dood of levend) in het water of tussen de rotsblokken in het water. Rugzak stroomt alleen nog verder, maar komt enige tijd later ergens vast te zitten.quote:Op zondag 29 juni 2014 01:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kans is een percentage. Daarna hangt het ervan af hoe vaak de kans 'getrokken' wordt.quote:Op zondag 29 juni 2014 00:49 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ja, kans kans kans.
Maar het begrip kans fatsoenlijk interpreteren, ho maar.
Natuurlijk. Die ouders moeten natuurlijk iemand de schuld geven.quote:Op zondag 29 juni 2014 01:36 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Nee, je stelt dat je helemaal niet mag beredeneren want dat zou schokkend kunnen zijn voor de familie die hier natuurlijk massaal meeleest. Nog bezijden het feit dat de familie zelf vast houdt aan een misdrijf.
quote:Op zondag 29 juni 2014 02:39 schreef eight het volgende:
[..]
Natuurlijk. Die ouders moeten natuurlijk iemand de schuld geven.
De gedachte dat ze dochterlief misschien te beschermend hebben opgevoed en niet goed hebben klaargestoomd voor de grote boze wereld komt niet in hun op. Het zijn altijd anderen die er schuld aan hebben.
Nuja het heeft #31 topics geduurd voordat we doorhadden dat de rugzak stroomopwaarts was gevonden. Dus wat er nu als feiten worden gezien, hoeven helemaal geen feiten te zijn.quote:Op zondag 29 juni 2014 00:52 schreef Poolbal het volgende:
[..]
Dan sta jij ook hulpeloos in het leven..
Hier zijn we op basis van feiten scenario's aan het TOETSEN.
Nee. Dat schreef ik 10 topics geleden al. Stond in Panamese kranten.quote:Op zondag 29 juni 2014 08:21 schreef danos het volgende:
[..]
Nuja het heeft #31 topics geduurd voordat we doorhadden dat de rugzak stroomopwaarts was gevonden. Dus wat er nu als feiten worden gezien, hoeven helemaal geen feiten te zijn.
Ja maar het duurde dus nog 10 topics voor de tunnelvisionairs het aan hun tunneltje toe durfden te voegenquote:Op zondag 29 juni 2014 08:43 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nee. Dat schreef ik 10 topics geleden al. Stond in Panamese kranten.
Nee, Mata had het er ook al over.quote:Op zondag 29 juni 2014 08:47 schreef danos het volgende:
[..]
Ja maar het duurde dus nog 10 topics voor de tunnelvisionairs het aan hun tunneltje toe durfden te voegen
Die heeft 1 of 2 topics geleden zijn hele visie omgegooid van 'zeker verdwaald' naar 'zeker misdrijf' op basis van de rugzak.quote:
Hij was toch altijd zeker van een misdrijf?quote:Op zondag 29 juni 2014 09:10 schreef danos het volgende:
[..]
Die heeft 1 of 2 topics geleden zijn hele visie omgegooid van 'zeker verdwaald' naar 'zeker misdrijf' op basis van de rugzak.
quote:Op zondag 29 juni 2014 09:29 schreef Halcon het volgende:
[..]
Hij was toch altijd zeker van een misdrijf?
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, het is heel belangrijk, omdat een scenario nu met data ook op die (correcte) data gebaseerd moet zijn.
Ik baseerde het ongeluk op vondsten stroomafwaarts van de rugzak, en dat bleek dus precies andersom. Dat draait de zaak ook helemaal om.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |