Van verkrachten (hoe meer dan afschuwelijk het is) ga je niet dood he? En de meeste mensen zijn opportunisten, en die nemen geld en te verpatsen dingen dus mee). Maar een opportunistische moordenaar of verkrachter zou dat juist niet doen??quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:51 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nja verkrachten? Juist als je spullen meeneemt maak je jezelf verdacht en een stuk moeilijker?
-ik roep maar wat-
Uiteraard is die rivier er dan ook. Maar hebben we het dan over knie diep water met hele stukken die je over stenen kunt lopen (van steen naar steen) of nog steeds over een vrij diepe woest kolkende rivier? Tenslotte heb je die oversteekplaatsen sowieso nodig ook als de rivier alleen gevaarlijk is bij hoogwater.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:44 schreef eight het volgende:
[..]
Die rivier zal er in de droge periode ook zijn anders waren er geen twee oversteekplaatsen gemaakt
quote:
Maar wat heeft dat met hoog of laag water te maken?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:44 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Yep, wat ik dan heb geleerd is dat je strotklepje sluit maar komt op hetzelfde neer, zuurstofgebrek in je hersenen en poef, weg.
Crue als het klinkt schijnt het een hele fijne dood te zijn omdat je zelfs een soort van high word en geen pijn meer hebt.
Dat zeg ikquote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:52 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
het was al 2 weken extreem droog weer
dan wandel je zo over de keien naar de overkant
Nja inwendige bloedingen.. KAN, hups in de rivier en weg.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Van verkrachten (hoe meer dan afschuwelijk het is) ga je niet dood he? En de meeste mensen zijn opportunisten, en die nemen geld en te verpatsen dingen dus mee). Maar een opportunistische moordenaar of verkrachter zou dat juist niet doen??
En dan nog: weinig kans op getuigen etc.. Beter alles wegmoffelen dan sporen achter laten..
Helemaal niks..quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:55 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Maar wat heeft dat met hoog of laag water te maken?
En dan nog steeds gaat het om 2 meiden/dames he? Moet wel gruwelijk bruut geweest zijn dan..quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:57 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nja inwendige bloedingen.. KAN, hups in de rivier en weg.
Maar een motief is het niet inderdaad..
Is gewoon een ongeluk geweest.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En dan nog steeds gaat het om 2 meiden/dames he? Moet wel gruwelijk bruut geweest zijn dan..
Nja, heb je daar niet van die -even naam kwijt- leger-bendes? Of is het een vrij braaf gebied?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En dan nog steeds gaat het om 2 meiden/dames he? Moet wel gruwelijk bruut geweest zijn dan..
Dat lijkt mij ook het meest waarschijnlijk. Maar ook dan blijven er vele vragen over he?quote:
Die van Tanja N.? Dat is in een ander landquote:Op zondag 29 juni 2014 00:01 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nja, heb je daar niet van die -even naam kwijt- leger-bendes? Of is het een vrij braaf gebied?
Guerrilla dus*quote:Op zondag 29 juni 2014 00:01 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nja, heb je daar niet van die -even naam kwijt- leger-bendes? Of is het een vrij braaf gebied?
Hmhm.. Maar weet niet wat er allemaal in de bossen daar zit..quote:Op zondag 29 juni 2014 00:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die van Tanja N.? Dat is in een ander land
Wilde dieren en Indianenquote:Op zondag 29 juni 2014 00:03 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Hmhm.. Maar weet niet wat er allemaal in de bossen daar zit..
De meeste zullen onbeantwoord blijven. Ik ben benieuwd of er nog wat nuttigs in de telefoons en camera zitquote:Op zondag 29 juni 2014 00:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook het meest waarschijnlijk. Maar ook dan blijven er vele vragen over he?
Dat vrees ik ook en dat hoop ik ook. Voor de familie (het laatste)quote:Op zondag 29 juni 2014 00:05 schreef eight het volgende:
[..]
De meeste zullen onbeantwoord blijven. Ik ben benieuwd of er nog wat nuttigs in de telefoons en camera zit
Ben bang voor alleen een paar selfies.quote:Op zondag 29 juni 2014 00:05 schreef eight het volgende:
[..]
De meeste zullen onbeantwoord blijven. Ik ben benieuwd of er nog wat nuttigs in de telefoons en camera zit
Het waren mooie blonde, blanke meiden. Dat is een feit.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nou sorry hoor, maar een moordenaar die moordt zonder aanleiding én geld én telefoons én een camera laat liggen??? Alles kan, maar dit vind ik toch zéér onwaarschijnlijk..
In het geval van een ongeluk denk ik dat de familie het liever wilt wetenquote:Op zondag 29 juni 2014 00:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat vrees ik ook en dat hoop ik ook. Voor de familie (het laatste)![]()
Ik zeg niet dat het niet kan, ik zeg dat het me zeer onwaarschijnlijk lijkt..quote:Op zondag 29 juni 2014 00:07 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Het waren mooie blonde, blanke meiden. Dat is een feit.
Dan een paar speculaties naar aanleiding van dingen (en links) die ik hier gelezen heb:
- De lokale bevolking was niet onverdeeld enthousiast over de westerse toeristen (kap bossen, veel volk op de been-> weg rust, prijsstijgingen van grond -> onbetaalbaar geworden voor locals)
- Goudzoekers op de been met laag water -> vaak ruw volk zonder partner voor lange tijd
- Drugskartels actief in de regio -> ook geen fijn volk doorgaans
Dat 'zonder aanleiding' sluit lust/seks uit als aanleiding.
https://www.google.nl/#q=verkracht+en+vermoord
Moord na verkrachting (om het slachtoffer 'monddood' te maken) komt extreem vaak voor.
Waarom kán dat dan volgens jou niet? Omdat deze daders dan niet zo dom waren om de spullen/het geld mee te nemen?
-
Ik denk dat je mijn post niet begrijptquote:Op zondag 29 juni 2014 00:08 schreef eight het volgende:
[..]
In het geval van een ongeluk denk ik dat de familie het liever wilt weten
Wellicht was het doel ook niet eens roof en is het een uit de hand gelopen iets. Dan zou ik voor een paar honderd dollar geen extra risico nemen.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:54 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Precies, en anders hadden hij/zij/hun het contante geld wel meegenomen, de camera en alles.
Was dus niet interessant genoeg.
Een selfie op het klimtouw net voordat ze vallen..quote:Op zondag 29 juni 2014 00:07 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ben bang voor alleen een paar selfies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |