Makkelijkquote:
Nja je hebt nog natte en droge verdrinking.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ok, dank!
Dan moet dame2 toch tijd gehad hebben de ander uit het water te trekken?
Aan de andere kant: als die rivier zo droog was gebruik je die kabels niet...
En het verklaart het overlijden van de ander niet
Als in? Beiden die kabel op, er uit vallen en (dodelijk) gewond raken? Hmmm..quote:
In paniek ren je uit de richting en bergop? Wetende dat je ver uit de richting gaat en nog terug moet? En dat het al laat is...quote:
Dat vind ik ook. Ben bang dat we het nooit zullen weten.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, als we dat eens wisten... Met de info die we nu hebben is het gewoon raar. Kan het niet anders zeggen
Het speculeren wat we hier doen zit hem vooral in de diepte en woestheid van die rivier op die plek na een droge periode.. Dat weten we niet. De foto's van die plek lijken genomen tijdens het zoeken en vinden en toen was het regenseizoen en regende het al weken.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Als in? Beiden die kabel op, er uit vallen en (dodelijk) gewond raken? Hmmm..
Droge verdrinking? Je doelt hier op? Aangezien het uiteraard zoet water was als ze verdronken zijn (of 1 van de 2)?quote:
Yep. De kabels worden juist instabieler als ze met z'n tweeën erop staan waardoor ze beiden gemakkelijk in de rivier vallen. De sterke stroming doet de restquote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Als in? Beiden die kabel op, er uit vallen en (dodelijk) gewond raken? Hmmm..
Het is en blijft erg lastig om te verklaren waarom ze zo laat die berg nog opgingen en waarom ze (kennelijk) bergopwaarts zijn gegaan.. Als je uitgaat van verdwalen/ongeluk (zoals ik), maar ook als je van iets anders uitgaat. Daar op de loer liggen op dat tijdstip is óók bizar..quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:40 schreef Halcon het volgende:
[..]
In paniek ren je uit de richting en bergop? Wetende dat je ver uit de richting gaat en nog terug moet? En dat het al laat is...
Die rivier zal er in de droge periode ook zijn anders waren er geen twee oversteekplaatsen gemaaktquote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:41 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Het speculeren wat we hier doen zit hem vooral in de diepte en woestheid van die rivier op die plek na een droge periode.. Dat weten we niet. De foto's van die plek lijken genomen tijdens het zoeken en vinden en toen was het regenseizoen en regende het al weken.
Yep, wat ik dan heb geleerd is dat je strotklepje sluit maar komt op hetzelfde neer, zuurstofgebrek in je hersenen en poef, weg.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Droge verdrinking? Je doelt hier op? Aangezien het uiteraard zoet water was als ze verdronken zijn (of 1 van de 2)?
Verdrinking in zoet water
Bij verdrinking in zoet water treedt bij het binnendringen van water in de mond/keelholte een verkramping van de stembanden op (laryngospasme). Dit voorkomt dat water in de longen loopt. Echter zal het water in plaats daarvan in de maag terechtkomen. Het slachtoffer verstikt door de afsluiting van de luchtpijp op het niveau van de stembanden. Dit wordt 'droge verdrinking' genoemd, er komt immers geen water in de longen en het slachtoffer komt om door verstikking. In een later stadium ontspannen de stembanden weer en zal alsnog water in de longen komen.
Zoet water in de longen zorgt voor een verplaatsing van water van de longen naar het bloed. Hierdoor neemt het bloedvolume in de vaten toe. Water zorgt ervoor dat de rode bloedcellen zich opblazen en kapot gaan. Daarbij komen veel stoffen vrij in het bloed, waaronder kalium dat zorgt in verhoogde concentraties voor hartritmestoornissen zoals kamerfibrilleren. Dit proces verloopt snel en leidt in korte tijd tot de dood.
Dat laatste geloof ik niet zo. Op die plek was het geen 'toevalstreffer', dat moet dan eerder gebeurd zijn.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het is en blijft erg lastig om te verklaren waarom ze zo laat die berg nog opgingen en waarom ze (kennelijk) bergopwaarts zijn gegaan.. Als je uitgaat van verdwalen/ongeluk (zoals ik), maar ook als je van iets anders uitgaat. Daar op de loer liggen op dat tijdstip is óók bizar..
Ja,dat is het VK-scernario inderdaad. Maar we weten niet eens welke rivier het dan geweest zou moeten zijn.. Laat staan of die droog was (zoals de rivier aan het begin van de Pianista) of een snelstromende snel vervallende bergrivier die dat wellicht nooit is (al ken ik ook prima droogstaande watervallen buiten het "seizoen")..quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:41 schreef eight het volgende:
[..]
Yep. De kabels worden juist instabieler als ze met z'n tweeën erop staan waardoor ze beiden gemakkelijk in de rivier vallen. De sterke stroming doet de rest
Dus elke verkrachter/moordenaar ligt op de loer, te wachten op een slachtoffer?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
Daar op de loer liggen op dat tijdstip is óók bizar..
Nou sorry hoor, maar een moordenaar die moordt zonder aanleiding én geld én telefoons én een camera laat liggen??? Alles kan, maar dit vind ik toch zéér onwaarschijnlijk..quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:47 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Dus elke verkrachter/moordenaar ligt op de loer, te wachten op een slachtoffer?
Ze grijpen nooit hun kans als die hen in de schoot geworpen wordt?
Die Duitser is gevonden door een indiaan. Lag die ook op de loer om verdwaalde toeristen op te vangen? Of komen niet-verkrachters wél onverwachts langs, geheel toevallig en verkrachters niet?
Dit heb ik ook begrepen van enkele dode mensen.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:44 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Crue als het klinkt schijnt het een hele fijne dood te zijn omdat je zelfs een soort van high word en geen pijn meer hebt.
Nja verkrachten? Juist als je spullen meeneemt maak je jezelf verdacht en een stuk moeilijker?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nou sorry hoor, maar een moordenaar die moordt zonder aanleiding én geld én telefoons én een camera laat liggen??? Alles kan, maar dit vind ik toch zéér onwaarschijnlijk..
Gelukkig ben je helderziend en geloof je niet in de medische wetenschap.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:50 schreef eight het volgende:
[..]
Dit heb ik ook begrepen van enkele dode mensen.
.. Ik heb een goede bui dus ga hier ff niet op inquote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:50 schreef eight het volgende:
[..]
Dit heb ik ook begrepen van enkele dode mensen.
Ja. Je gaat je handen niet branden aan een telefoon die je voor 150 dollar kunt verpatsen.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:51 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nja verkrachten? Juist als je spullen meeneemt maak je jezelf verdacht en een stuk moeilijker?
-ik roep maar wat-
het was al 2 weken extreem droog weerquote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja,dat is het VK-scernario inderdaad. Maar we weten niet eens welke rivier het dan geweest zou moeten zijn.. Laat staan of die droog was (zoals de rivier aan het begin van de Pianista) of een snelstromende snel vervallende bergrivier die dat wellicht nooit is (al ken ik ook prima droogstaande watervallen buiten het "seizoen")..
Oh, waar kunnen we intekenen?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:44 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Yep, wat ik dan heb geleerd is dat je strotklepje sluit maar komt op hetzelfde neer, zuurstofgebrek in je hersenen en poef, weg.
Crue als het klinkt schijnt het een hele fijne dood te zijn omdat je zelfs een soort van high word en geen pijn meer hebt.
Ik geloof vooral in het verdienmodel van onze wetenschappers.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gelukkig ben je helderziend en geloof je niet in de medische wetenschap.
Precies, en anders hadden hij/zij/hun het contante geld wel meegenomen, de camera en alles.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:52 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja. Je gaat je handen niet branden aan een telefoon die je voor 150 dollar kunt verpatsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |