Motief, aanwijzing of verdachten ontbreken.quote:Op zondag 29 juni 2014 00:19 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Alles ten spijt, kan je het uitsluiten? Ik niet.

Of de uitdijing van het heelal is de schuld.quote:Op zondag 29 juni 2014 00:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar heb ik idd ook in gepost. Daar werden de theorieën ook steeds gekker.

Wsl waren ze wel met meer. Moet haast wel. Ze hebben ook nog met die lijken lopen slepen.quote:Op zondag 29 juni 2014 00:26 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Je slaat er eentje onverwacht neer (met een steen op het hoofd bijvoorbeeld) terwijl je met hen meeloopt, dan kan je je gang gaan met de ander. Of er waren meerdere daders. Ik roep ook maar wat.

Wat denk jij dan dat er is voorgevallen?quote:Op zondag 29 juni 2014 00:26 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Motief, aanwijzing of verdachten ontbreken.
Voor marsmannetjes is net zoveel bewijs,
Ik vind het bijna een belediging voor de familie. Allerlei rampscenario's poneren omdat google zegt dat het relatief veel voorkomt.
De situatie is onwaarschijnlijk en waarschijnlijk onvoorstelbaar. Anders leefden ze ook nog wel. Terugredeneren naar iets kan iedereen, zie hier de voedingsbodem voor complottheorieën. Maar van begin af aan aan de hand van bewijs wat neerleggen is een stuk moeilijker.

Om exact dezelfde reden als wanneer ze van die kabels waren gelazerd. Dood is dood, ongeacht de oorzaak is het gevolg na de dood hetzelfde als ze ten minste dood op dezelfde plek belanden (in de rivier gegooid bv).quote:Op zondag 29 juni 2014 00:15 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nee maar, waarom dan maar zo weinig terugvinden?

Het is gewoon al waarheid!quote:Op zondag 29 juni 2014 00:28 schreef Halcon het volgende:
Wsl waren ze wel met meer. Moet haast wel. Ze hebben ook nog met die lijken lopen slepen.

Motief: twee "lekkere" (voor Panamezen) blonde wijzenquote:Op zondag 29 juni 2014 00:26 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Motief, aanwijzing of verdachten ontbreken.

Beetje genoten van de wedstrijd?quote:Op zondag 29 juni 2014 00:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Motief: twee "lekkere" (voor Panamezen) blonde wijzen
Aanwijzing: het klopt niet
Verdachten: Razzia houden in dat Alto Romero
Ik geloof na de nieuwe plek nog minder in "zomaar verdwalen".
Die zijn uitgewoond en in de rivier gedumpt.

quote:Op zondag 29 juni 2014 00:21 schreef anonymoussie het volgende:
Is het 'spookhuis' niet in buurt waar ze langsgekomen zijn? Is er daar ook geen gehuchtje in de buurt? Dus niet echt helemaal onbewoond zeg maar...

De schoenen op slechts 2,5 uur lopen van de Mirador en niet op 35 km...quote:

Geniaal.quote:

2.5 uur stroomopwaarts?quote:Op zondag 29 juni 2014 00:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De schoenen op slechts 2,5 uur lopen van de Mirador en niet op 35 km...

Eerste goal gezien?quote:
 mooier dan Cahill, samen met de duik van Van Persie bovenaan...
 mooier dan Cahill, samen met de duik van Van Persie bovenaan...

Vanaf de Mirador is alles stroomafwaartsquote:

Gedumpt dus. Andere optie is uitgesloten.quote:Op zondag 29 juni 2014 00:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vanaf de Mirador is alles stroomafwaarts

Yep, was een mooie goal!quote:Op zondag 29 juni 2014 00:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Eerste goal gezien?mooier dan Cahill, samen met de duik van Van Persie bovenaan...

Hier nog nieuws? Bijna alweer een heel topic vol...quote:

Uit bijna dood ervaringen: je bent een tijdje benauwd en daarna vergeet je alle zorgen en pijn. Verdrinking schijnt mee te vallen.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:50 schreef eight het volgende:
[..]
Dit heb ik ook begrepen van enkele dode mensen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |