http://www.nu.nl/muziek/3(...)te-nummer-1-hit.htmlquote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
En vooral die tekst We're coming home now, we're coming home now terwijl je vol in het toernooi zit. Maarja, Dotcrap moet natuurlijk koste wat kost gepromoot worden.
WAT EEN VERRASSING WAT EEN VERRASSINGquote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:35 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/muziek/3(...)te-nummer-1-hit.html
quote:
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:39 schreef MarijeH het volgende:
![]()
Hoezo deze tt? Ik vind 'Home' best een leuk nummer moet ik eerlijk bekennen.
quote:
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 17:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dit lijkt meer op die panfluitjosti's die op zaterdag in de stad staan. Wat een oortyfus.
liefde voor haat-TT's!quote:Op dinsdag 24 juni 2014 17:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Dus we gaan van adoratie topics naar haat topics?
Fatih in humans: not restored.
Ik bespeur enige frustratie in dat topicquote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
FB / Incompetente kutmod in het WK forum.
Genot.
zeg het zequote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:58 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik bespeur enige frustratie in dat topic [ afbeelding ]
quote:
Was wel een kwaliteitspostquote:Op maandag 23 juni 2014 16:16 schreef user Kreator het volgende:
[..]
Er valt met jou niet te discussieren, omdat je het verstandelijk vermogen van een geestelijk gehandicapte 3 jarige aidsbaby hebt.
Daarom post ik ook in FB, dan kan ik jou verder gewoon negeren.
Kreeg je net een notificatie?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:03 schreef wolfrolf het volgende:
Oh zuig hij krijgt zeker die notificatie op die link naar de bewuste post toe.
Oh well
URL in je naam verwijderd enzo. Schijnt uit te maken.quote:
Ah dat is exact wat ik ook deedquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
URL in je naam verwijderd enzo. Schijnt uit te maken.
Jaloersquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Bier drinken tijdens het werken aan mijn scriptie.
En wijn tijdens het avondeten en er achterkomen dat je nog een fles wijn hebt.quote:
Alcoholquote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En wijn tijdens het avondeten en er achterkomen dat je nog een fles wijn hebt.
Portugezen doen zelfs port en wijn schenken bij de lunch tijdens een normale werkdag, gelukkig alleen als er speciale gasten zijn. Maar toch. Blij dat ik ondertussen een ervaren drinker ben.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:00 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Alcohol
Maar goed, voor mij ff niethet is immers een doordeweekse dag en dat doe ik dus niet meer
(behalve op woensdag, want dan oefen ik met de band
)
Bier drinken tijdens het chillenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Bier drinken tijdens het werken aan mijn scriptie.
Daarvoor is maar 1 iemand nodig toch?quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:04 schreef Sirolf het volgende:
Het aantal Ekstra Weekend-fans neemt nog niet echt af lijkt 't... zometeen de laatste plaat van de laatste Ekstra Weekend als request in de 3na12.
Dat refrein is wel echt heerlijkquote:
Precies dit.quote:Op woensdag 25 juni 2014 08:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat refrein is wel echt heerlijk
Sowieso goeie beat ook
quote:Op woensdag 25 juni 2014 08:27 schreef SilentChaos het volgende:
Taymir
Waarom gaan die gasten allemaal van die gay ass skinny jeans dragen met bijbehorende gay schoenen
[ afbeelding ]
De meeste reclames zijn klachtwaardig.quote:Op woensdag 25 juni 2014 09:02 schreef Bronson het volgende:
Tyf die Tijl met z'n Vodafone toch door het raam.
ik moet er altijd wel on lachenquote:Op woensdag 25 juni 2014 09:02 schreef Bronson het volgende:
Mhaw, de meeste vallen mij niet op. Maar Vodafone steekt er qua irritatiefactor met kop en schouders bovenuit.quote:Op woensdag 25 juni 2014 09:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De meeste reclames zijn klachtwaardig.
Irritatiefactor zorgt ervoor dat de reclame beter blijft hangen. Reclamebureaus doen dat met opzet.quote:Op woensdag 25 juni 2014 09:05 schreef Bronson het volgende:
[..]
Mhaw, de meeste vallen mij niet op. Maar Vodafone steekt er qua irritatiefactor met kop en schouders bovenuit.
Daar was ik ook al wel achter muis.quote:Op woensdag 25 juni 2014 09:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Irritatiefactor zorgt ervoor dat de reclame beter blijft hangen. Reclamebureaus doen dat met opzet.
Ga je ons ook nog vertellen dat de bal rond is?quote:Op woensdag 25 juni 2014 09:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Irritatiefactor zorgt ervoor dat de reclame beter blijft hangen. Reclamebureaus doen dat met opzet.
Niet als'ie leeggelopen isquote:Op woensdag 25 juni 2014 09:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ga je ons ook nog vertellen dat de bal rond is?
En gras is bruin.quote:Op woensdag 25 juni 2014 09:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ga je ons ook nog vertellen dat de bal rond is?
Ik ga voor de linker (die staat)quote:
Dank uquote:Op woensdag 25 juni 2014 10:11 schreef wolfrolf het volgende:
Broer, ik routeer even een goed gearomatiseerde fax naar je toe!
Wat wil je hiermee zeggen?quote:Op woensdag 25 juni 2014 10:47 schreef Bronson het volgende:
[..]
And I don't like a thing about your sister, no, no
'cause I I I think sex is overrated too.
Is het ookquote:
quote:On 25 June 2014, it’s 5 years ago that Michael Jackson died. DJ Sandstorm created an extended 9 minute version of his Tribute mix originally made in 2009, adding more classic Jackson tracks to the mix!
DJ Sandstorm Michael Jackson Tribute Mix (2009-2014)
1. Rock With You
2. Bad
3. Smooth Criminal
4. Jam
5. Thriller
6. In The Closet
7. Don’t Stop Till You Get Enough
8. Wanna Be Startin’ Somethin’
9. Black Or White
10. Billie Jean
11. Leave Me Alone
12. The Way You Make Me Feel
13. HIStory ((Tony Moran's HIStory Lesson)
quote:
quote:Op woensdag 25 juni 2014 09:02 schreef Bronson het volgende:
Ik ga voor 1 want WoD vind ik echt niks, sorry Mex....quote:Op woensdag 25 juni 2014 12:15 schreef Bronson het volgende:
Moeilijke lunchbox.![]()
Denk toch LB2.
Lunchbox 1
Everywhere - Fleetwood Mac
Pumped Up Kicks - Foster The People
Lunchbox 2
Living In America - James Brown
Red Eyes - War On Drugs
Broekiequote:
je sociaal leven is dus al 5 jaar dood?quote:
Ik heb sinds kort pas echt een sociaal leven dankzij FOK!quote:Op woensdag 25 juni 2014 12:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je sociaal leven is dus al 5 jaar dood?
Boh halloquote:Op woensdag 25 juni 2014 12:21 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb sinds kort pas echt een sociaal leven dankzij FOK!
Magicquote:Op woensdag 25 juni 2014 12:22 schreef de_boswachter het volgende:
Wie doe ik nu na;
MEH MEH MEH MEH MEH MEH MEH MEH MEH
Antwoord onder de streep.
-----------
Chris Martin - Coldplay.
Get a roomquote:
daar hoop ik al bijna 12 jaar opquote:Op woensdag 25 juni 2014 12:21 schreef DeLuna het volgende:
[..]
broekiequote:
quote:
Hoezoquote:
Dat jij nou in onze kamer zit kunnen wij toch niks aan doenquote:
ja, die 3 anderen was wel een minpuntje. maar toch gevoetjevrijd/tquote:Op woensdag 25 juni 2014 12:26 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hoezo? Wij zijn toch romantisch uit eten geweest
?
Jammer dat er nog 3 andere Fokkers omheen zaten![]()
Knap op zo'n afstand.quote:Op woensdag 25 juni 2014 12:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, die 3 anderen was wel een minpuntje. maar toch gevoetjevrijd/t
Dan heb je wel een partij lange stelten. Als ik me goed herinner zat daar toch nog wel een paar meter tussen. Of hebben jullie stiekem nog ergens anders gedatet?quote:Op woensdag 25 juni 2014 12:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, die 3 anderen was wel een minpuntje. maar toch gevoetjevrijd/t
lange benenquote:
Weet je zeker dat het SC was en niet Mex?quote:
Boh, ik vind Magic juist wel weer een lichtpuntje tussen -inderdaad- de vele rommel die ze maken. Meneer Martin bedenkt soms hele mooie liedjes (CD Parachutes) maar ontdekte op gegeven moment dat commerciele goedkoop klinkende bagger veul beter verkoopt. En daar rookt de schoorsteen van in huize Martin.quote:Op woensdag 25 juni 2014 12:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Magic
Een van de vele kutplaten die Coldplay heeft uitgebracht
Hier idemquote:Op woensdag 25 juni 2014 12:21 schreef DeLuna het volgende:
[..]
mmm, dat zou kunnen......oh oh...quote:Op woensdag 25 juni 2014 12:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het SC was en niet Mex?
Ja, jíj zat tegenover SC toch?quote:Op woensdag 25 juni 2014 12:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het SC was en niet Mex?
Nou en?quote:Op woensdag 25 juni 2014 12:56 schreef Pino112 het volgende:
Julian Velard komt binnenkort langs.
Bal is rond.
Yep.quote:
Ik zou tegen onze date ook geen nee kunnen zeggen.quote:Op woensdag 25 juni 2014 12:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Hier idem![]()
Maar het wordt wat te gek nu, moet nee gaan leren zeggen. Niet tof
Wie?quote:Op woensdag 25 juni 2014 13:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Nu weten we het wel dat hij dood is.
Daar heb ik dan nog geen last van.quote:Op woensdag 25 juni 2014 12:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Hier idem![]()
Maar het wordt wat te gek nu, moet nee gaan leren zeggen. Niet tof
Elvis is niet dood!quote:Op woensdag 25 juni 2014 13:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Nu weten we het wel dat hij dood is.
Een of andere zanger. Als 'ie niet dood zou zijn gegaan kon het nog best wel eens een grote artiest zijn geworden.quote:
ik heb echt geen idee meer wat de tafelindeling was. waarom onthoud ik dat niet en weet ik wel dat de gele power ranger is omgekomen bij ee nautoongeluk?quote:
Je weet niet meer dat je naast mij zat?quote:Op woensdag 25 juni 2014 13:06 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb echt geen idee meer wat de tafelindeling was. waarom onthoud ik dat niet en weet ik wel dat de gele power ranger is omgekomen bij ee nautoongeluk?
Wat is een nauto?quote:Op woensdag 25 juni 2014 13:06 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb echt geen idee meer wat de tafelindeling was. waarom onthoud ik dat niet en weet ik wel dat de gele power ranger is omgekomen bij ee nautoongeluk?
Tegenover me zat Muis, daarnaast CG, daarnaast jij..quote:Op woensdag 25 juni 2014 13:06 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
al een adoptierenner?quote:Op woensdag 25 juni 2014 13:11 schreef Pino112 het volgende:
Ah, Jett Rebel staat op Lowlands.
Nu al hét hoogtepunt!!111
Bal is ronder dan rond.quote:Op woensdag 25 juni 2014 13:11 schreef Pino112 het volgende:
Ah, Jett Rebel staat op Lowlands.
Nu al hét hoogtepunt!!111
Die staat vaster dan vast!quote:Op woensdag 25 juni 2014 13:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik zou tegen onze date ook geen nee kunnen zeggen.
En minthyquote:Op woensdag 25 juni 2014 13:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Fleetwood Mac
/Mexicanobakker en Muis
liever Fleetstone KFCquote:Op woensdag 25 juni 2014 13:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Fleetwood Mac
/Mexicanobakker en Muis
ik heb liever armadaplastic kfcquote:Op woensdag 25 juni 2014 13:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Fleetwood Mac
/Mexicanobakker en Muis
Zomaar overdag?!quote:
alleen al van de OP krijg ik zin om een lekkere pizza naar binnen te schuiven. hier op het werk lopen ook een zooi van die shakemutsen. ben benieuwd wanneer de kilo's er weer aan zittenquote:Op woensdag 25 juni 2014 15:23 schreef alors het volgende:
LIF / Het Centrale Fit-Girl topic #1
![]()
LIF / Prostaatbetasting bij de dokter
![]()
Weissmanquote:
Zo'n kennis heb ik ook. Vroeger was ze nooit te beroerd om mee te gaan naar de kroeg of een bord pasta weg te duwen voordat we naar de kroeg gingen. Nu werkt ze tijdelijk bij een sportschool en heeft ze een complete 180 gedaan. Shakes, hardlopen, gewichtheffen en al wat niet meer.quote:
Na de zomer waarschijnlijk, als iedereen op het strand hun afgetrainde lichaam heeft gezien.quote:Op woensdag 25 juni 2014 15:27 schreef 3rdRock het volgende:
ben benieuwd wanneer de kilo's er weer aan zitten
Wel dikke (hihi) respect voor mensen die hun lichaam zo af kunnen trainen hoorquote:Op woensdag 25 juni 2014 15:31 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Na de zomer waarschijnlijk, als iedereen op het strand hun afgetrainde lichaam heeft gezien.
en vooral het gemekker over hoe lekker die linksdraaiende moerbeien en vlierbessen zooi allemaal is is bloedirritant. iedere dag weer zo'n schaaltje "superfoods" met dan zo'n tekst van yummieyummie in mn tummie erbij. ga es dood.quote:Op woensdag 25 juni 2014 15:30 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Zo'n kennis heb ik ook. Vroeger was ze nooit te beroerd om mee te gaan naar de kroeg of een bord pasta weg te duwen voordat we naar de kroeg gingen. Nu werkt ze tijdelijk bij een sportschool en heeft ze een complete 180 gedaan. Shakes, hardlopen, gewichtheffen en al wat niet meer.![]()
En lekker op IG foto's posten van haar bakje met aardbeien, muesli en yoghurt.
Ja, maar dat hoef je toch niet elke dag te laten zien op FB/IG of welk ander platform dan ook?quote:Op woensdag 25 juni 2014 15:32 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wel dikke (hihi) respect voor mensen die hun lichaam zo af kunnen trainen hoort'is behoorlijk zwaar en vereist aardig wat doorzettingsvermogen
er is ook doorzettingsvermogen voor nodig om iedere avond op de bank te hangen en er 1 a 2 films door heen te jengsten, gecombineerd met tv-series en wrestlingquote:Op woensdag 25 juni 2014 15:32 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wel dikke (hihi) respect voor mensen die hun lichaam zo af kunnen trainen hoort'is behoorlijk zwaar en vereist aardig wat doorzettingsvermogen
Dat ben ik wel met je eens jaquote:Op woensdag 25 juni 2014 15:34 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ja, maar dat hoef je toch niet elke dag te laten zien op FB/IG of welk ander platform dan ook?
quote:Op woensdag 25 juni 2014 15:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
er is ook doorzettingsvermogen voor nodig om iedere avond op de bank te hangen en er 1 a 2 films door heen te jengsten, gecombineerd met tv-series en wrestling
ik heb ook helemaal geen tijd voor een vriendin, tenzij ze ook filmverslaafd is natuurlijk.....quote:Op woensdag 25 juni 2014 15:36 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat ben ik wel met je eens ja
[..]
OT: Kensington, dat hoor je echt te weinig op 3FM
Ik heb ook geen tijd, tenzij ze mee wil spelen op m'n gitaar, 3 keer per week mee gaat sporten (zonder dit op instagram te vermelden uiteraard) etc. etc....quote:Op woensdag 25 juni 2014 15:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb ook helemaal geen tijd voor een vriendin, tenzij ze ook filmverslaafd is natuurlijk.....
aan films kijken bijvoorbeeld! en pizza's en sjips vreten en energydrink zuipenquote:Op woensdag 25 juni 2014 15:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik eet liever normaal, beweeg normaal. Dan maar iets te dik zijn en eventueel eerder doodgaan.
De tijd die je bezig bent met dat hele afvallen/in shape blijven gedoe kan ik beter ergens anders aan besteden.
En daarbij superfoods
Ik zit mijn anderequote:
Benny Neyman?quote:Op woensdag 25 juni 2014 15:41 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik zit mijn anderete luisteren op het moment, aangezien die echt weinig gedraaid wordt op 3FM.
Precies.quote:Op woensdag 25 juni 2014 15:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik eet liever normaal, beweeg normaal. Dan maar iets te dik zijn en eventueel eerder doodgaan.
De tijd die je bezig bent met dat hele afvallen/in shape blijven gedoe kan ik beter ergens anders aan besteden.
En daarbij superfoods
Wie/wat is dat?quote:Op woensdag 25 juni 2014 15:41 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik zit mijn anderete luisteren op het moment, aangezien die echt weinig gedraaid wordt op 3FM.
∆quote:Op woensdag 25 juni 2014 15:41 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Die nieuwe singlequote:
Pino die loopt te skanken op muziek: Scapinoquote:
Inderdaadquote:Op woensdag 25 juni 2014 15:40 schreef ieniminimuis het volgende:
En daarbij superfoods
Godverdommequote:Op woensdag 25 juni 2014 15:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Pino die loopt te skanken op muziek: Scapino
Vergeet de whey-shakes en proteïnen nietquote:Op woensdag 25 juni 2014 15:46 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Inderdaad
En als je normaal eet en genoeg beweegt ben je niet te dik hoor
Superfoods iddwtf
Ach whey helpt welquote:Op woensdag 25 juni 2014 15:47 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Vergeet de whey-shakes en proteïnen niet
ik dacht al dat jij stond te watertrappelen om te beginnen met sporten!quote:
Ik moet nog beginnen inderdaad.quote:Op woensdag 25 juni 2014 15:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik dacht al dat jij stond te watertrappelen om te beginnen met sporten!
Ik doe dat ookquote:Op woensdag 25 juni 2014 15:48 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ach whey helpt welik gebruik het ook na het sporten... Sneller spierherstel --> minder spierpijn en de volgende dag gewoon weer trainen zonder problemen
En die ik heb smaakt naar aardbeienmilkshakequote:Op woensdag 25 juni 2014 15:53 schreef alors het volgende:
[..]
Ik doe dat ookhet is wel fijn voor spierherstel idd.
Oh ik heb gewoon een naturel, die chemische zoete troep vind ik echt niet te hachelen.quote:Op woensdag 25 juni 2014 15:54 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
En die ik heb smaakt naar aardbeienmilkshake
Je schijnt er ook 1 te hebben die naar praline smaakt... die schijnt ook erg lekker te zijnquote:Op woensdag 25 juni 2014 15:54 schreef alors het volgende:
[..]
Oh ik heb gewoon een naturel, die chemische zoete troep vind ik echt niet te hachelen.
Nu volgt de verplichte vraag over die ene vrouwelijke collega.quote:Op woensdag 25 juni 2014 15:53 schreef 3rdRock het volgende:
ja, ik mag weer naar huis. nog 3 werkdagen![]()
is er niet. ze werkt morgenavond pas. en vrijdag. en dat is eigenlijk mijn laatste kans tenzij ik maandag tot 16.00u blijf......dus....ehm....nou....wie weetquote:Op woensdag 25 juni 2014 15:55 schreef alors het volgende:
[..]
Nu volgt de verplichte vraag over die ene vrouwelijke collega.
Hallo niet beschikbaar.quote:Op woensdag 25 juni 2014 15:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hall0n
Ik ben vandaag niet beschikbaar :Q
Goeie grap!quote:
Ben je al onderweg?quote:Op woensdag 25 juni 2014 15:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hall0n
Ik ben vandaag niet beschikbaar :Q
quote:
Is SCTTH, dus binnenkort vast MH.quote:Op woensdag 25 juni 2014 16:20 schreef alors het volgende:
ZOMG NIEUWE MUZIEK OP 3FM. MIJN AUTISTENBREIN SCHROK VAN DIT ONBEKENDE NUMMER!
quote:
Ik zit ook op de stream hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |