abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 25 juni 2014 @ 13:07:20 #201
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_141529433
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 13:06 schreef 3rdRock het volgende:

[..]

ik heb echt geen idee meer wat de tafelindeling was. waarom onthoud ik dat niet en weet ik wel dat de gele power ranger is omgekomen bij ee nautoongeluk? :')
Wat is een nauto?
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
  woensdag 25 juni 2014 @ 13:07:35 #202
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_141529440
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 13:06 schreef 3rdRock het volgende:

[..]

ik heb echt geen idee meer wat de tafelindeling was. waarom onthoud ik dat niet en weet ik wel dat de gele power ranger is omgekomen bij ee nautoongeluk? :')
Tegenover me zat Muis, daarnaast CG, daarnaast jij..
Mex zat aan mijn kant :P
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  woensdag 25 juni 2014 @ 13:07:42 #203
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_141529444
Fleetwood Mac _O_

/Mexicanobakker en Muis
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 25 juni 2014 @ 13:07:45 #204
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_141529448
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 13:07 schreef ieniminimuis het volgende:

[..]

Wat is een nauto?
xd
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 25 juni 2014 @ 13:08:14 #205
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_141529467
Fleetwood MacBook Pro
  woensdag 25 juni 2014 @ 13:09:14 #206
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_141529498
dank SC en CG, ik had al zo'n idee dat het zoiets was.

en Muis: dat moet natuurlijk een autoongeluk zijn. gekkie :)
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 25 juni 2014 @ 13:11:49 #207
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_141529582
Ah, Jett Rebel staat op Lowlands.

Nu al hét hoogtepunt!!111
  woensdag 25 juni 2014 @ 13:21:52 #208
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_141529916
quote:
14s.gif Op woensdag 25 juni 2014 13:11 schreef Pino112 het volgende:
Ah, Jett Rebel staat op Lowlands.

Nu al hét hoogtepunt!!111
al een adoptierenner?

Reto Hollenstein is van mij!
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
  woensdag 25 juni 2014 @ 13:36:19 #209
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_141530440
Paul Rabbering juichbril :').
  woensdag 25 juni 2014 @ 13:36:31 #210
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_141530451
quote:
14s.gif Op woensdag 25 juni 2014 13:11 schreef Pino112 het volgende:
Ah, Jett Rebel staat op Lowlands.

Nu al hét hoogtepunt!!111
Bal is ronder dan rond.
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 25 juni 2014 @ 13:37:32 #211
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_141530493
De Paul Rabbering-juichbril _O-
pi_141530498
Lavalamp *O*
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  woensdag 25 juni 2014 @ 13:41:18 #213
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_141530634
Braaaaaaaak :r
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_141530637
quote:
10s.gif Op woensdag 25 juni 2014 13:04 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Ik zou tegen onze date ook geen nee kunnen zeggen.
Die staat vaster dan vast! _O_
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_141530659
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 13:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Fleetwood Mac _O_

/Mexicanobakker en Muis
En minthy *O*
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
  woensdag 25 juni 2014 @ 13:45:46 #216
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_141530814
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 13:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Fleetwood Mac _O_

/Mexicanobakker en Muis
liever Fleetstone KFC
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
  woensdag 25 juni 2014 @ 13:46:37 #217
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_141530842
Minthy!
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 25 juni 2014 @ 13:46:42 #218
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_141530851
De tering
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 25 juni 2014 @ 13:46:56 #219
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_141530859
quote:
14s.gif Op woensdag 25 juni 2014 13:41 schreef minthy het volgende:

[..]

Die staat vaster dan vast! _O_
_O_
pi_141530965
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 13:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Fleetwood Mac _O_

/Mexicanobakker en Muis
ik heb liever armadaplastic kfc

;(
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_141532774
quote:
99s.gif Op woensdag 25 juni 2014 13:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
Minthy!
Zomaar overdag?!
Kukel naast me heeft de radio zacht gezet, ik hoor niets meer ;(
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
  Redactie Sport woensdag 25 juni 2014 @ 14:46:56 #222
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_141532868
SR
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 25 juni 2014 @ 15:02:55 #223
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_141533414
Bedrijven met omslachtige aanmeldingsmethoden :r
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  woensdag 25 juni 2014 @ 15:23:19 #225
123170 alors
zlata1234
  woensdag 25 juni 2014 @ 15:27:45 #226
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_141534178
quote:
alleen al van de OP krijg ik zin om een lekkere pizza naar binnen te schuiven. hier op het werk lopen ook een zooi van die shakemutsen. ben benieuwd wanneer de kilo's er weer aan zitten :')

edit: dat gaat om dat FitGirl topic. dat prostaatfestijn laat ik lekker langs me heen gaan :)
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
  woensdag 25 juni 2014 @ 15:30:40 #227
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_141534280
quote:
Weissman :')
Verder, neptieten :r
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_141534282
quote:
Zo'n kennis heb ik ook. Vroeger was ze nooit te beroerd om mee te gaan naar de kroeg of een bord pasta weg te duwen voordat we naar de kroeg gingen. Nu werkt ze tijdelijk bij een sportschool en heeft ze een complete 180 gedaan. Shakes, hardlopen, gewichtheffen en al wat niet meer. :{w

En lekker op IG foto's posten van haar bakje met aardbeien, muesli en yoghurt.
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 25 juni 2014 @ 15:31:34 #229
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_141534319
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 15:27 schreef 3rdRock het volgende:
ben benieuwd wanneer de kilo's er weer aan zitten :')

Na de zomer waarschijnlijk, als iedereen op het strand hun afgetrainde lichaam heeft gezien.
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_141534326
*O* *O* *O* *O* *O*
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  woensdag 25 juni 2014 @ 15:32:13 #232
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_141534332
Dune *O* *O* *O*
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  woensdag 25 juni 2014 @ 15:32:43 #233
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_141534351
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 15:31 schreef ChatGirl het volgende:

[..]

Na de zomer waarschijnlijk, als iedereen op het strand hun afgetrainde lichaam heeft gezien.
Wel dikke (hihi) respect voor mensen die hun lichaam zo af kunnen trainen hoor ;) t'is behoorlijk zwaar en vereist aardig wat doorzettingsvermogen ;)
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  woensdag 25 juni 2014 @ 15:34:05 #234
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_141534391
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 15:30 schreef ChatGirl het volgende:

[..]

Zo'n kennis heb ik ook. Vroeger was ze nooit te beroerd om mee te gaan naar de kroeg of een bord pasta weg te duwen voordat we naar de kroeg gingen. Nu werkt ze tijdelijk bij een sportschool en heeft ze een complete 180 gedaan. Shakes, hardlopen, gewichtheffen en al wat niet meer. :{w

En lekker op IG foto's posten van haar bakje met aardbeien, muesli en yoghurt.
en vooral het gemekker over hoe lekker die linksdraaiende moerbeien en vlierbessen zooi allemaal is is bloedirritant. iedere dag weer zo'n schaaltje "superfoods" met dan zo'n tekst van yummieyummie in mn tummie erbij. ga es dood.
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
pi_141534399
quote:
2s.gif Op woensdag 25 juni 2014 15:32 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Wel dikke (hihi) respect voor mensen die hun lichaam zo af kunnen trainen hoor ;) t'is behoorlijk zwaar en vereist aardig wat doorzettingsvermogen ;)
Ja, maar dat hoef je toch niet elke dag te laten zien op FB/IG of welk ander platform dan ook?
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  woensdag 25 juni 2014 @ 15:35:20 #236
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_141534424
quote:
2s.gif Op woensdag 25 juni 2014 15:32 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Wel dikke (hihi) respect voor mensen die hun lichaam zo af kunnen trainen hoor ;) t'is behoorlijk zwaar en vereist aardig wat doorzettingsvermogen ;)
er is ook doorzettingsvermogen voor nodig om iedere avond op de bank te hangen en er 1 a 2 films door heen te jengsten, gecombineerd met tv-series en wrestling :)
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
pi_141534430
Inb4 DeLuna.
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  woensdag 25 juni 2014 @ 15:36:21 #238
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_141534453
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 15:34 schreef ChatGirl het volgende:

[..]

Ja, maar dat hoef je toch niet elke dag te laten zien op FB/IG of welk ander platform dan ook?
Dat ben ik wel met je eens ja :P

quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 15:35 schreef 3rdRock het volgende:

[..]

er is ook doorzettingsvermogen voor nodig om iedere avond op de bank te hangen en er 1 a 2 films door heen te jengsten, gecombineerd met tv-series en wrestling :)
:D

OT: Kensington, dat hoor je echt te weinig op 3FM :')
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  woensdag 25 juni 2014 @ 15:38:04 #239
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_141534508
quote:
2s.gif Op woensdag 25 juni 2014 15:36 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Dat ben ik wel met je eens ja :P

[..]

:D

OT: Kensington, dat hoor je echt te weinig op 3FM :')
ik heb ook helemaal geen tijd voor een vriendin, tenzij ze ook filmverslaafd is natuurlijk.....
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
  woensdag 25 juni 2014 @ 15:39:48 #240
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_141534570
quote:
9s.gif Op woensdag 25 juni 2014 15:38 schreef 3rdRock het volgende:

[..]

ik heb ook helemaal geen tijd voor een vriendin, tenzij ze ook filmverslaafd is natuurlijk.....
Ik heb ook geen tijd, tenzij ze mee wil spelen op m'n gitaar, 3 keer per week mee gaat sporten (zonder dit op instagram te vermelden uiteraard) etc. etc....
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  woensdag 25 juni 2014 @ 15:40:23 #241
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_141534591
Ik eet liever normaal, beweeg normaal. Dan maar iets te dik zijn en eventueel eerder doodgaan.
De tijd die je bezig bent met dat hele afvallen/in shape blijven gedoe kan ik beter ergens anders aan besteden.

En daarbij superfoods :')
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
  woensdag 25 juni 2014 @ 15:41:33 #242
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_141534623
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 15:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik eet liever normaal, beweeg normaal. Dan maar iets te dik zijn en eventueel eerder doodgaan.
De tijd die je bezig bent met dat hele afvallen/in shape blijven gedoe kan ik beter ergens anders aan besteden.

En daarbij superfoods :')
aan films kijken bijvoorbeeld! en pizza's en sjips vreten en energydrink zuipen :)
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
  Redactie Sport woensdag 25 juni 2014 @ 15:41:44 #243
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_141534631
quote:
10s.gif Op woensdag 25 juni 2014 15:35 schreef ChatGirl het volgende:
Inb4 DeLuna.
Ik zit mijn andere :9~ te luisteren op het moment, aangezien die echt weinig gedraaid wordt op 3FM.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  woensdag 25 juni 2014 @ 15:42:33 #244
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_141534660
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 15:41 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Ik zit mijn andere :9~ te luisteren op het moment, aangezien die echt weinig gedraaid wordt op 3FM.
Benny Neyman?
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
pi_141534663
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 15:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik eet liever normaal, beweeg normaal. Dan maar iets te dik zijn en eventueel eerder doodgaan.
De tijd die je bezig bent met dat hele afvallen/in shape blijven gedoe kan ik beter ergens anders aan besteden.

En daarbij superfoods :')
Precies.
Ik weet van mezelf wat ik naar binnen duw qua eten en daar hoef ik geen bewijs voor te leveren aan de wereld. Ik eet gezond en gevarieerd.
En ik hoef me dan ook niet schuldig te voelen als ik een keer uit eten ga of een ijsje eet.

En ja, sporten mag ik wel wat vaker :@
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  Redactie Sport woensdag 25 juni 2014 @ 15:42:44 #246
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_141534665
quote:
9s.gif Op woensdag 25 juni 2014 15:42 schreef 3rdRock het volgende:

[..]

Benny Neyman?
Neyman.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_141534674
quote:
10s.gif Op woensdag 25 juni 2014 15:41 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Ik zit mijn andere :9~ te luisteren op het moment, aangezien die echt weinig gedraaid wordt op 3FM.
Wie/wat is dat?
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 25 juni 2014 @ 15:43:08 #248
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_141534685
quote:
10s.gif Op woensdag 25 juni 2014 15:41 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Ik zit mijn andere :9~ te luisteren op het moment, aangezien die echt weinig gedraaid wordt op 3FM.
  Redactie Sport woensdag 25 juni 2014 @ 15:43:37 #249
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_141534703
quote:
17s.gif Op woensdag 25 juni 2014 15:43 schreef Pino112 het volgende:

[..]


Nee, helaas.
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 15:42 schreef ChatGirl het volgende:

[..]

Wie/wat is dat?
MIKA.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 25 juni 2014 @ 15:43:55 #250
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_141534712
quote:
14s.gif Op woensdag 25 juni 2014 15:43 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Nee, helaas.
:r
pi_141534740
quote:
17s.gif Op woensdag 25 juni 2014 15:43 schreef Pino112 het volgende:

[..]


Die nieuwe single O+
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  woensdag 25 juni 2014 @ 15:46:40 #252
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_141534798
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 15:42 schreef ChatGirl het volgende:

[..]

Wie/wat is dat?
Pino die loopt te skanken op muziek: Scapino :)
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
  woensdag 25 juni 2014 @ 15:46:57 #253
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_141534809
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 15:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik eet liever normaal, beweeg normaal. Dan maar iets te dik zijn en eventueel eerder doodgaan.
De tijd die je bezig bent met dat hele afvallen/in shape blijven gedoe kan ik beter ergens anders aan besteden.

En daarbij superfoods :')
Inderdaad :)
En als je normaal eet en genoeg beweegt ben je niet te dik hoor ;)

Superfoods idd :') wtf :')
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_141534815
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 15:46 schreef 3rdRock het volgende:

[..]

Pino die loopt te skanken op muziek: Scapino :)
Godverdomme
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  Redactie Sport woensdag 25 juni 2014 @ 15:47:29 #255
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_141534827
Ik moet ook maar eens meer sporten.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  Redactie Sport woensdag 25 juni 2014 @ 15:47:39 #256
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_141534830
Oké, nee, grapje.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_141534832
quote:
2s.gif Op woensdag 25 juni 2014 15:46 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Inderdaad :)
En als je normaal eet en genoeg beweegt ben je niet te dik hoor ;)

Superfoods idd :') wtf :')
Vergeet de whey-shakes en proteïnen niet ;)
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 25 juni 2014 @ 15:48:03 #258
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_141534842
Luna please stahp.
  Redactie Sport woensdag 25 juni 2014 @ 15:48:20 #259
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_141534854
quote:
7s.gif Op woensdag 25 juni 2014 15:48 schreef Pino112 het volgende:
Luna please stahp.
Waz met jou.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  woensdag 25 juni 2014 @ 15:48:32 #260
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_141534858
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 15:47 schreef ChatGirl het volgende:

[..]

Vergeet de whey-shakes en proteïnen niet ;)
Ach whey helpt wel :@ ik gebruik het ook na het sporten... Sneller spierherstel --> minder spierpijn en de volgende dag gewoon weer trainen zonder problemen *O*
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  woensdag 25 juni 2014 @ 15:48:42 #261
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_141534862
quote:
10s.gif Op woensdag 25 juni 2014 15:47 schreef DeLuna het volgende:
Oké, nee, grapje.
ik dacht al dat jij stond te watertrappelen om te beginnen met sporten!
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 25 juni 2014 @ 15:49:01 #262
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_141534868
quote:
6s.gif Op woensdag 25 juni 2014 15:48 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Waz met jou.
  Redactie Sport woensdag 25 juni 2014 @ 15:49:05 #263
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_141534871
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 15:48 schreef 3rdRock het volgende:

[..]

ik dacht al dat jij stond te watertrappelen om te beginnen met sporten!
Ik moet nog beginnen inderdaad.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  woensdag 25 juni 2014 @ 15:53:04 #264
123170 alors
zlata1234
pi_141534979
quote:
2s.gif Op woensdag 25 juni 2014 15:48 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Ach whey helpt wel :@ ik gebruik het ook na het sporten... Sneller spierherstel --> minder spierpijn en de volgende dag gewoon weer trainen zonder problemen *O*
Ik doe dat ook :@ het is wel fijn voor spierherstel idd.
know'm sayin?
×
word? word.
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 25 juni 2014 @ 15:53:35 #265
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_141534990
Sport :')
  woensdag 25 juni 2014 @ 15:53:50 #266
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_141534997
ja, ik mag weer naar huis. nog 3 werkdagen *O* *O*
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
  woensdag 25 juni 2014 @ 15:54:04 #267
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_141535003
quote:
7s.gif Op woensdag 25 juni 2014 15:53 schreef alors het volgende:

[..]

Ik doe dat ook :@ het is wel fijn voor spierherstel idd.
En die ik heb smaakt naar aardbeienmilkshake :9
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  woensdag 25 juni 2014 @ 15:54:44 #268
123170 alors
zlata1234
pi_141535024
quote:
2s.gif Op woensdag 25 juni 2014 15:54 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

En die ik heb smaakt naar aardbeienmilkshake :9
Oh ik heb gewoon een naturel, die chemische zoete troep vind ik echt niet te hachelen.
know'm sayin?
×
word? word.
  woensdag 25 juni 2014 @ 15:55:38 #269
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_141535044
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 15:54 schreef alors het volgende:

[..]

Oh ik heb gewoon een naturel, die chemische zoete troep vind ik echt niet te hachelen.
Je schijnt er ook 1 te hebben die naar praline smaakt... die schijnt ook erg lekker te zijn :9
Praline _O_ _O_ _O_
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  woensdag 25 juni 2014 @ 15:55:59 #270
123170 alors
zlata1234
pi_141535056
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 15:53 schreef 3rdRock het volgende:
ja, ik mag weer naar huis. nog 3 werkdagen *O* *O*
Nu volgt de verplichte vraag over die ene vrouwelijke collega.
know'm sayin?
×
word? word.
  Redactie Sport woensdag 25 juni 2014 @ 15:57:21 #271
274204 crew  Mexicanobakker
pi_141535091
Hall0n

Ik ben vandaag niet beschikbaar :Q
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  woensdag 25 juni 2014 @ 15:58:28 #272
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_141535123
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 15:55 schreef alors het volgende:

[..]

Nu volgt de verplichte vraag over die ene vrouwelijke collega.
is er niet. ze werkt morgenavond pas. en vrijdag. en dat is eigenlijk mijn laatste kans tenzij ik maandag tot 16.00u blijf......dus....ehm....nou....wie weet :')
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
pi_141535171
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 15:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hall0n

Ik ben vandaag niet beschikbaar :Q
Hallo niet beschikbaar.
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  Redactie Sport woensdag 25 juni 2014 @ 16:01:35 #274
274204 crew  Mexicanobakker
pi_141535217
quote:
9s.gif Op woensdag 25 juni 2014 16:00 schreef ChatGirl het volgende:

[..]

Hallo niet beschikbaar.
Goeie grap! :)
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 25 juni 2014 @ 16:01:48 #275
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_141535226
quote:
9s.gif Op woensdag 25 juni 2014 16:00 schreef ChatGirl het volgende:

[..]

Hallo niet beschikbaar.
:')
pi_141535289
De Michael Jackson mix van DJ Sandstorm is erg goed ^O^ Ik heb hem net teruggeluisterd.
Beter iets moois verliezen, dan dat je het nooit hebt gehad.
  woensdag 25 juni 2014 @ 16:08:41 #277
123170 alors
zlata1234
pi_141535408
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 15:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hall0n

Ik ben vandaag niet beschikbaar :Q
Ben je al onderweg?
know'm sayin?
×
word? word.
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 25 juni 2014 @ 16:11:50 #278
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_141535519
Intro :')
pi_141535660
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  woensdag 25 juni 2014 @ 16:16:27 #280
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_141535694
quote:
:')

Neptieten :r
Tieten die uit verhouding zijn met de rest van het lichaam :r
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  woensdag 25 juni 2014 @ 16:20:21 #281
123170 alors
zlata1234
pi_141535842
ZOMG NIEUWE MUZIEK OP 3FM. MIJN AUTISTENBREIN SCHROK VAN DIT ONBEKENDE NUMMER!
know'm sayin?
×
word? word.
pi_141535933
quote:
9s.gif Op woensdag 25 juni 2014 16:20 schreef alors het volgende:
ZOMG NIEUWE MUZIEK OP 3FM. MIJN AUTISTENBREIN SCHROK VAN DIT ONBEKENDE NUMMER!
Is SCTTH, dus binnenkort vast MH.
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_141535996
quote:
9s.gif Op woensdag 25 juni 2014 16:00 schreef ChatGirl het volgende:

[..]

Hallo niet beschikbaar.
Ik moest grinniken.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 25 juni 2014 @ 16:25:09 #284
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_141536028
Bassie _O_
  woensdag 25 juni 2014 @ 16:25:56 #285
342505 Anti-vermoeidheid
DigitaleVitamine C
pi_141536059
Allememachies, het is Bassie gewoon ^O^
  woensdag 25 juni 2014 @ 16:26:08 #286
123170 alors
zlata1234
pi_141536070
quote:
14s.gif Op woensdag 25 juni 2014 16:25 schreef Pino112 het volgende:
Bassie _O_
know'm sayin?
×
word? word.
pi_141536072
quote:
9s.gif Op woensdag 25 juni 2014 16:24 schreef minthy het volgende:

[..]

Ik moest grinniken.
:D
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 25 juni 2014 @ 16:28:26 #288
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_141536223
Wat een gezelligheid in Amsterdam.
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  woensdag 25 juni 2014 @ 16:30:28 #290
123170 alors
zlata1234
pi_141536242
*O* ik gooi die heupjes zo los hoor
know'm sayin?
×
word? word.
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 25 juni 2014 @ 16:31:20 #291
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_141536277
Ahiaho _O_
  woensdag 25 juni 2014 @ 16:31:32 #292
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_141536284
16 *O*
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_141536289
4x4 *O*
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  woensdag 25 juni 2014 @ 16:31:37 #294
123170 alors
zlata1234
pi_141536290
inb4x4 fap
know'm sayin?
×
word? word.
  woensdag 25 juni 2014 @ 16:31:43 #295
342505 Anti-vermoeidheid
DigitaleVitamine C
pi_141536295
:r.
  Redactie Sport woensdag 25 juni 2014 @ 16:31:46 #296
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_141536296
4x4 *O*
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  woensdag 25 juni 2014 @ 16:32:13 #297
429333 GlennQuagmire
giggity giggity
pi_141536312
4x4 *O*
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 25 juni 2014 @ 16:32:57 #298
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_141536351
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 16:31 schreef alors het volgende:
inb4x4 fap
Je bent langzaam
  woensdag 25 juni 2014 @ 16:33:32 #299
123170 alors
zlata1234
pi_141536378
quote:
10s.gif Op woensdag 25 juni 2014 16:32 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Je bent langzaam
Ja stream.
know'm sayin?
×
word? word.
  woensdag 25 juni 2014 @ 16:37:47 #300
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_141536558
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 16:33 schreef alors het volgende:

[..]

Ja stream.
Ik zit ook op de stream hoor :6
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')