abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 25 juni 2014 @ 12:37:08 #181
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_141528677
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 12:36 schreef ieniminimuis het volgende:

[..]

Knap op zo'n afstand.
lange benen :7
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
  woensdag 25 juni 2014 @ 12:53:23 #182
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_141529058
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 12:37 schreef 3rdRock het volgende:

[..]

lange benen :7
Weet je zeker dat het SC was en niet Mex?
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
  woensdag 25 juni 2014 @ 12:55:48 #183
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_141529114
quote:
2s.gif Op woensdag 25 juni 2014 12:22 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Magic O+
Een van de vele kutplaten die Coldplay heeft uitgebracht ;(
Boh, ik vind Magic juist wel weer een lichtpuntje tussen -inderdaad- de vele rommel die ze maken. Meneer Martin bedenkt soms hele mooie liedjes (CD Parachutes) maar ontdekte op gegeven moment dat commerciele goedkoop klinkende bagger veul beter verkoopt. En daar rookt de schoorsteen van in huize Martin.
Scratch a liberal and you will find a fascist
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 25 juni 2014 @ 12:56:38 #184
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_141529133
Julian Velard komt binnenkort langs.

Bal is rond.
pi_141529134
quote:
10s.gif Op woensdag 25 juni 2014 12:21 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Ik heb sinds kort pas echt een sociaal leven dankzij FOK! _O_
Hier idem _O-
Maar het wordt wat te gek nu, moet nee gaan leren zeggen. Niet tof :')
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
  woensdag 25 juni 2014 @ 13:00:54 #186
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_141529241
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 12:53 schreef ieniminimuis het volgende:

[..]

Weet je zeker dat het SC was en niet Mex?
mmm, dat zou kunnen......oh oh...
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
  woensdag 25 juni 2014 @ 13:01:06 #187
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_141529243
Dus vanaf vandaag 1 klusje minder per dag.
De kippen zijn geslacht.
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
  woensdag 25 juni 2014 @ 13:01:26 #188
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_141529261
Ik kan niet veel meer MJ hebben vandaag.
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_141529264
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 12:53 schreef ieniminimuis het volgende:

[..]

Weet je zeker dat het SC was en niet Mex?
Ja, jíj zat tegenover SC toch? *)
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  woensdag 25 juni 2014 @ 13:02:06 #190
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_141529287
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 13:01 schreef ChatGirl het volgende:

[..]

Ja, jíj zat tegenover SC toch? *)
En naast jou.
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
  woensdag 25 juni 2014 @ 13:02:09 #191
429333 GlennQuagmire
giggity giggity
pi_141529290
quote:
14s.gif Op woensdag 25 juni 2014 12:56 schreef Pino112 het volgende:
Julian Velard komt binnenkort langs.

Bal is rond.
Nou en?
Julian Velard _O_
pi_141529313
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 13:02 schreef ieniminimuis het volgende:

[..]

En naast jou.
Yep.
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  woensdag 25 juni 2014 @ 13:03:41 #193
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_141529330
Nu weten we het wel dat hij dood is.
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 25 juni 2014 @ 13:04:45 #194
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_141529359
quote:
10s.gif Op woensdag 25 juni 2014 12:56 schreef minthy het volgende:

[..]

Hier idem _O-
Maar het wordt wat te gek nu, moet nee gaan leren zeggen. Niet tof :')
Ik zou tegen onze date ook geen nee kunnen zeggen.
  woensdag 25 juni 2014 @ 13:05:06 #195
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_141529371
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 13:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Nu weten we het wel dat hij dood is.
Wie?
Scratch a liberal and you will find a fascist
  Redactie Sport woensdag 25 juni 2014 @ 13:05:47 #196
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_141529394
quote:
10s.gif Op woensdag 25 juni 2014 12:56 schreef minthy het volgende:

[..]

Hier idem _O-
Maar het wordt wat te gek nu, moet nee gaan leren zeggen. Niet tof :')
Daar heb ik dan nog geen last van. :P
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  woensdag 25 juni 2014 @ 13:06:08 #197
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_141529401
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 13:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Nu weten we het wel dat hij dood is.
Elvis is niet dood!
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_141529407
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 13:05 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Wie?
Een of andere zanger. Als 'ie niet dood zou zijn gegaan kon het nog best wel eens een grote artiest zijn geworden.
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  woensdag 25 juni 2014 @ 13:06:21 #199
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_141529408
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 13:01 schreef ChatGirl het volgende:

[..]

Ja, jíj zat tegenover SC toch? *)
ik heb echt geen idee meer wat de tafelindeling was. waarom onthoud ik dat niet en weet ik wel dat de gele power ranger is omgekomen bij ee nautoongeluk? :')
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
pi_141529420
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 13:06 schreef 3rdRock het volgende:

[..]

ik heb echt geen idee meer wat de tafelindeling was. waarom onthoud ik dat niet en weet ik wel dat de gele power ranger is omgekomen bij ee nautoongeluk? :')
Je weet niet meer dat je naast mij zat? :'(
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  woensdag 25 juni 2014 @ 13:07:20 #201
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_141529433
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 13:06 schreef 3rdRock het volgende:

[..]

ik heb echt geen idee meer wat de tafelindeling was. waarom onthoud ik dat niet en weet ik wel dat de gele power ranger is omgekomen bij ee nautoongeluk? :')
Wat is een nauto?
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
  woensdag 25 juni 2014 @ 13:07:35 #202
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_141529440
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 13:06 schreef 3rdRock het volgende:

[..]

ik heb echt geen idee meer wat de tafelindeling was. waarom onthoud ik dat niet en weet ik wel dat de gele power ranger is omgekomen bij ee nautoongeluk? :')
Tegenover me zat Muis, daarnaast CG, daarnaast jij..
Mex zat aan mijn kant :P
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  woensdag 25 juni 2014 @ 13:07:42 #203
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_141529444
Fleetwood Mac _O_

/Mexicanobakker en Muis
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 25 juni 2014 @ 13:07:45 #204
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_141529448
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 13:07 schreef ieniminimuis het volgende:

[..]

Wat is een nauto?
xd
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 25 juni 2014 @ 13:08:14 #205
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_141529467
Fleetwood MacBook Pro
  woensdag 25 juni 2014 @ 13:09:14 #206
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_141529498
dank SC en CG, ik had al zo'n idee dat het zoiets was.

en Muis: dat moet natuurlijk een autoongeluk zijn. gekkie :)
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 25 juni 2014 @ 13:11:49 #207
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_141529582
Ah, Jett Rebel staat op Lowlands.

Nu al hét hoogtepunt!!111
  woensdag 25 juni 2014 @ 13:21:52 #208
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_141529916
quote:
14s.gif Op woensdag 25 juni 2014 13:11 schreef Pino112 het volgende:
Ah, Jett Rebel staat op Lowlands.

Nu al hét hoogtepunt!!111
al een adoptierenner?

Reto Hollenstein is van mij!
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
  woensdag 25 juni 2014 @ 13:36:19 #209
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_141530440
Paul Rabbering juichbril :').
  woensdag 25 juni 2014 @ 13:36:31 #210
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_141530451
quote:
14s.gif Op woensdag 25 juni 2014 13:11 schreef Pino112 het volgende:
Ah, Jett Rebel staat op Lowlands.

Nu al hét hoogtepunt!!111
Bal is ronder dan rond.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')