Broekiequote:
je sociaal leven is dus al 5 jaar dood?quote:
Ik heb sinds kort pas echt een sociaal leven dankzij FOK!quote:Op woensdag 25 juni 2014 12:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je sociaal leven is dus al 5 jaar dood?
Boh halloquote:Op woensdag 25 juni 2014 12:21 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb sinds kort pas echt een sociaal leven dankzij FOK!
Magicquote:Op woensdag 25 juni 2014 12:22 schreef de_boswachter het volgende:
Wie doe ik nu na;
MEH MEH MEH MEH MEH MEH MEH MEH MEH
Antwoord onder de streep.
-----------
Chris Martin - Coldplay.
Get a roomquote:
daar hoop ik al bijna 12 jaar opquote:Op woensdag 25 juni 2014 12:21 schreef DeLuna het volgende:
[..]
broekiequote:
quote:
Hoezoquote:
Dat jij nou in onze kamer zit kunnen wij toch niks aan doenquote:
ja, die 3 anderen was wel een minpuntje. maar toch gevoetjevrijd/tquote:Op woensdag 25 juni 2014 12:26 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hoezo? Wij zijn toch romantisch uit eten geweest
?
Jammer dat er nog 3 andere Fokkers omheen zaten![]()
Knap op zo'n afstand.quote:Op woensdag 25 juni 2014 12:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, die 3 anderen was wel een minpuntje. maar toch gevoetjevrijd/t
Dan heb je wel een partij lange stelten. Als ik me goed herinner zat daar toch nog wel een paar meter tussen. Of hebben jullie stiekem nog ergens anders gedatet?quote:Op woensdag 25 juni 2014 12:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, die 3 anderen was wel een minpuntje. maar toch gevoetjevrijd/t
lange benenquote:
Weet je zeker dat het SC was en niet Mex?quote:
Boh, ik vind Magic juist wel weer een lichtpuntje tussen -inderdaad- de vele rommel die ze maken. Meneer Martin bedenkt soms hele mooie liedjes (CD Parachutes) maar ontdekte op gegeven moment dat commerciele goedkoop klinkende bagger veul beter verkoopt. En daar rookt de schoorsteen van in huize Martin.quote:Op woensdag 25 juni 2014 12:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Magic
Een van de vele kutplaten die Coldplay heeft uitgebracht
Hier idemquote:Op woensdag 25 juni 2014 12:21 schreef DeLuna het volgende:
[..]
mmm, dat zou kunnen......oh oh...quote:Op woensdag 25 juni 2014 12:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het SC was en niet Mex?
Ja, jíj zat tegenover SC toch?quote:Op woensdag 25 juni 2014 12:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het SC was en niet Mex?
Nou en?quote:Op woensdag 25 juni 2014 12:56 schreef Pino112 het volgende:
Julian Velard komt binnenkort langs.
Bal is rond.
Yep.quote:
Ik zou tegen onze date ook geen nee kunnen zeggen.quote:Op woensdag 25 juni 2014 12:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Hier idem![]()
Maar het wordt wat te gek nu, moet nee gaan leren zeggen. Niet tof
Wie?quote:Op woensdag 25 juni 2014 13:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Nu weten we het wel dat hij dood is.
Daar heb ik dan nog geen last van.quote:Op woensdag 25 juni 2014 12:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Hier idem![]()
Maar het wordt wat te gek nu, moet nee gaan leren zeggen. Niet tof
Elvis is niet dood!quote:Op woensdag 25 juni 2014 13:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Nu weten we het wel dat hij dood is.
Een of andere zanger. Als 'ie niet dood zou zijn gegaan kon het nog best wel eens een grote artiest zijn geworden.quote:
ik heb echt geen idee meer wat de tafelindeling was. waarom onthoud ik dat niet en weet ik wel dat de gele power ranger is omgekomen bij ee nautoongeluk?quote:
Je weet niet meer dat je naast mij zat?quote:Op woensdag 25 juni 2014 13:06 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb echt geen idee meer wat de tafelindeling was. waarom onthoud ik dat niet en weet ik wel dat de gele power ranger is omgekomen bij ee nautoongeluk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |