abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141524758
Broer, ik routeer even een goed gearomatiseerde fax naar je toe!
lekker faxen heel de dag echt genot
  woensdag 25 juni 2014 @ 10:12:21 #102
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_141524773
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 10:06 schreef Pandaplint het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

?
Ik ga voor de linker (die staat)
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  woensdag 25 juni 2014 @ 10:12:46 #103
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_141524783
quote:
10s.gif Op woensdag 25 juni 2014 10:11 schreef wolfrolf het volgende:
Broer, ik routeer even een goed gearomatiseerde fax naar je toe!
Dank u :) Ik zal de mijne ook rerouten naar Eindhoven de gekste!
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  woensdag 25 juni 2014 @ 10:22:19 #104
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_141524978
quote:
5s.gif Op woensdag 25 juni 2014 10:06 schreef wolfrolf het volgende:
Muis mag ik jou iets vragen?
Tuurlijk jij mag alles vragen.
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 25 juni 2014 @ 10:24:37 #105
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_141525033
Inb4 Mex
pi_141525132
Verlate Glory Box. _O_ _O_
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 25 juni 2014 @ 10:32:03 #107
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_141525200
Inb4 Pino.
pi_141525207
Barst.
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 25 juni 2014 @ 10:32:49 #110
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_141525213
quote:
9s.gif Op woensdag 25 juni 2014 10:32 schreef Bronson het volgende:
Barst.
:D
pi_141525486
4x4. *O*
  woensdag 25 juni 2014 @ 10:43:48 #112
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_141525504
16 *O*
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  woensdag 25 juni 2014 @ 10:45:42 #113
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_141525555
I hate everything about you *O*
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_141525571
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 10:22 schreef ieniminimuis het volgende:

[..]

Tuurlijk jij mag alles vragen.
oke.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_141525598
quote:
14s.gif Op woensdag 25 juni 2014 10:45 schreef SilentChaos het volgende:
I hate everything about you *O*
And I don't like a thing about your sister, no, no
'cause I I I think sex is overrated too.

:?
  woensdag 25 juni 2014 @ 10:48:38 #116
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_141525627
quote:
15s.gif Op woensdag 25 juni 2014 10:47 schreef Bronson het volgende:

[..]

And I don't like a thing about your sister, no, no
'cause I I I think sex is overrated too.

:?
Wat wil je hiermee zeggen? :)
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_141525674
quote:
2s.gif Op woensdag 25 juni 2014 10:48 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Wat wil je hiermee zeggen? :)
Seks wat overschat is SC.
pi_141525722
Multiply. :O
pi_141525734
Pyro. _O_
  woensdag 25 juni 2014 @ 10:53:41 #120
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_141525747
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 10:50 schreef Bronson het volgende:

[..]

Seks wat overschat is SC.
Is het ook :)

Pyro _O_ Dat vind ik wel een fijne plaat van de KoL :Y
Dat basgeluid :~
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  woensdag 25 juni 2014 @ 10:55:18 #121
123170 alors
zlata1234
pi_141525782
Pyro
know'm sayin?
×
word? word.
pi_141526217
Down the road. *O*
  woensdag 25 juni 2014 @ 11:30:17 #123
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_141526695
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juni 2014 10:46 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

oke.
Wat wilde je vragen?
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
  woensdag 25 juni 2014 @ 11:32:04 #124
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_141526746
zo, dat was een pittig sollicitatiegesprek. ben bang dat ik te sociaal wenselijk antwoorden heb gegeven, maar hoop dat in het 2e gedeelte wat te hebben verbeterd. bijna een uur gezeten. is dat normaal???
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
pi_141526966
Sandstorm Michael Jackson Mix. _O_ _O_ _O_
  woensdag 25 juni 2014 @ 11:41:36 #126
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_141527023
Mss was om 6 uur opstaan toch niet zo'n goed idee.
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 25 juni 2014 @ 11:42:18 #127
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_141527078
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 11:30 schreef ieniminimuis het volgende:

[..]

Wat wilde je vragen?
Of ik je iets mag vragen ;(

Flauw he
lekker faxen heel de dag echt genot
  woensdag 25 juni 2014 @ 11:44:17 #129
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_141527102
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juni 2014 11:43 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Of ik je iets mag vragen ;(

Flauw he
Manmanman.

Ik zal dit onthouden.
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
pi_141527108
Deze mix wil ik hebben.
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 25 juni 2014 @ 11:44:57 #131
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_141527118
Sandstorm blijft een enorme baas _O_
pi_141527125
quote:
14s.gif Op woensdag 25 juni 2014 11:44 schreef Pino112 het volgende:
Sandstorm blijft een enorme baas _O_
Eens.
pi_141527145
quote:
14s.gif Op woensdag 25 juni 2014 11:44 schreef Bronson het volgende:
Deze mix wil ik hebben.
Hop
Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
  Redactie Frontpage woensdag 25 juni 2014 @ 11:46:33 #134
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_141527156
Nice :9
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_141527157
https://soundcloud.com/ja(...)te-mix-extended-2014
_O_

quote:
On 25 June 2014, it’s 5 years ago that Michael Jackson died. DJ Sandstorm created an extended 9 minute version of his Tribute mix originally made in 2009, adding more classic Jackson tracks to the mix!

DJ Sandstorm Michael Jackson Tribute Mix (2009-2014)
1. Rock With You
2. Bad
3. Smooth Criminal
4. Jam
5. Thriller
6. In The Closet
7. Don’t Stop Till You Get Enough
8. Wanna Be Startin’ Somethin’
9. Black Or White
10. Billie Jean
11. Leave Me Alone
12. The Way You Make Me Feel
13. HIStory ((Tony Moran's HIStory Lesson)
pi_141527163
quote:
14s.gif Op woensdag 25 juni 2014 11:46 schreef Sersjee het volgende:

[..]

Hop
Had hem al gevonden.
  woensdag 25 juni 2014 @ 11:47:37 #137
408059 Zaktabak
Arrrgwanende Piraat
pi_141527180
_O_ _O_
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 25 juni 2014 @ 11:48:17 #138
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
  woensdag 25 juni 2014 @ 11:52:13 #139
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_141527331
Wat een 13-in-een-dozijn kutnummer is dit toch.
Scratch a liberal and you will find a fascist
  woensdag 25 juni 2014 @ 11:53:47 #140
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_141527377
Twist and Shout _O_ _O_ _O_
The Beatles _O_ _O_ _O_
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  woensdag 25 juni 2014 @ 11:54:03 #141
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_141527391
_O_ The Beatles _O_
  woensdag 25 juni 2014 @ 11:55:08 #142
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_141527432
Beatles; altijd goed _O_
Scratch a liberal and you will find a fascist
  woensdag 25 juni 2014 @ 11:58:28 #143
123170 alors
zlata1234
pi_141527543
Tijl moet echt kapot met zijn kutreclames
know'm sayin?
×
word? word.
pi_141527583
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 11:58 schreef alors het volgende:
Tijl moet echt kapot met zijn kutreclames
quote:
13s.gif Op woensdag 25 juni 2014 09:02 schreef Bronson het volgende:
Tyf die Tijl met z'n Vodafone toch door het raam.
O+
pi_141527829
Tijl, wat een baas met zijn Vodafone reclames _O_
lekker faxen heel de dag echt genot
  Redactie Sport woensdag 25 juni 2014 @ 12:09:42 #146
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_141527898
Problem
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_141527901
Problem *O*
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_141528074
Moeilijke lunchbox. :o
Denk toch LB2.

Lunchbox 1
Everywhere - Fleetwood Mac
Pumped Up Kicks - Foster The People

Lunchbox 2
Living In America - James Brown
Red Eyes - War On Drugs
pi_141528131
LB1
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  woensdag 25 juni 2014 @ 12:16:55 #150
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_141528133
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 12:15 schreef Bronson het volgende:
Moeilijke lunchbox. :o
Denk toch LB2.

Lunchbox 1
Everywhere - Fleetwood Mac
Pumped Up Kicks - Foster The People

Lunchbox 2
Living In America - James Brown
Red Eyes - War On Drugs
Ik ga voor 1 want WoD vind ik echt niks, sorry Mex....
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  woensdag 25 juni 2014 @ 12:17:47 #151
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_141528160
_O_ MJ _O_
  woensdag 25 juni 2014 @ 12:18:02 #152
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_141528173
Muis heeft vandaag geen mening.
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
pi_141528178
Another Part Of Me. _O_ _O_
pi_141528179
MJ mag vaker 5 jaar dood zijn.
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 25 juni 2014 @ 12:19:24 #155
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
  woensdag 25 juni 2014 @ 12:19:49 #156
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_141528231
MJ *O*
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  Redactie Sport woensdag 25 juni 2014 @ 12:20:21 #157
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_141528245
quote:
14s.gif Op woensdag 25 juni 2014 12:18 schreef Bronson het volgende:
MJ mag vaker 5 jaar dood zijn.
Ik zit 5 jaar op FOK! :')
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  woensdag 25 juni 2014 @ 12:20:51 #158
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_141528262
quote:
10s.gif Op woensdag 25 juni 2014 12:20 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Ik zit 5 jaar op FOK! :')
Broekie :')
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  woensdag 25 juni 2014 @ 12:21:01 #159
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_141528266
quote:
10s.gif Op woensdag 25 juni 2014 12:20 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Ik zit 5 jaar op FOK! :')
je sociaal leven is dus al 5 jaar dood? ;)
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
  Redactie Sport woensdag 25 juni 2014 @ 12:21:10 #160
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_141528279
quote:
2s.gif Op woensdag 25 juni 2014 12:20 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Broekie :')
Klopt *O*
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  Redactie Sport woensdag 25 juni 2014 @ 12:21:37 #161
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_141528291
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 12:21 schreef 3rdRock het volgende:

[..]

je sociaal leven is dus al 5 jaar dood? ;)
Ik heb sinds kort pas echt een sociaal leven dankzij FOK! _O_
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_141528315
Wie doe ik nu na;

MEH MEH MEH MEH MEH MEH MEH MEH MEH

Antwoord onder de streep.

-----------

Chris Martin - Coldplay.
U MAD?
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 25 juni 2014 @ 12:22:48 #163
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_141528321
quote:
10s.gif Op woensdag 25 juni 2014 12:21 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Ik heb sinds kort pas echt een sociaal leven dankzij FOK! _O_
Boh hallo
  woensdag 25 juni 2014 @ 12:22:52 #164
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_141528324
quote:
15s.gif Op woensdag 25 juni 2014 12:22 schreef de_boswachter het volgende:
Wie doe ik nu na;

MEH MEH MEH MEH MEH MEH MEH MEH MEH

Antwoord onder de streep.

-----------

Chris Martin - Coldplay.
Magic O+
Een van de vele kutplaten die Coldplay heeft uitgebracht ;(
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  Redactie Sport woensdag 25 juni 2014 @ 12:23:03 #165
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_141528331
quote:
17s.gif Op woensdag 25 juni 2014 12:22 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Boh hallo
Ja precies.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_141528333
Hide You. *O*
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 25 juni 2014 @ 12:23:30 #167
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
  woensdag 25 juni 2014 @ 12:25:41 #168
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_141528394
quote:
17s.gif Op woensdag 25 juni 2014 12:23 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Ja precies.
Get a room :6
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  woensdag 25 juni 2014 @ 12:25:43 #169
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_141528396
quote:
10s.gif Op woensdag 25 juni 2014 12:21 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Ik heb sinds kort pas echt een sociaal leven dankzij FOK! _O_
daar hoop ik al bijna 12 jaar op :')
quote:
2s.gif Op woensdag 25 juni 2014 12:20 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Broekie :')
broekie :')
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
pi_141528402
quote:
10s.gif Op woensdag 25 juni 2014 12:20 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Ik zit 5 jaar op FOK! :')
Lol newb
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_141528419
quote:
17s.gif Op woensdag 25 juni 2014 12:25 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Lol newb
:D
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  woensdag 25 juni 2014 @ 12:26:33 #172
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_141528420
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 12:25 schreef 3rdRock het volgende:

[..]

daar hoop ik al bijna 12 jaar op :')

Hoezo ;(? Wij zijn toch romantisch uit eten geweest O+?
Jammer dat er nog 3 andere Fokkers omheen zaten :') :P
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 25 juni 2014 @ 12:28:37 #173
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
  woensdag 25 juni 2014 @ 12:29:14 #174
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_141528493
Crystal AIDS :r
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  Redactie Sport woensdag 25 juni 2014 @ 12:29:31 #175
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_141528498
quote:
2s.gif Op woensdag 25 juni 2014 12:25 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Get a room :6
Dat jij nou in onze kamer zit kunnen wij toch niks aan doen :{w
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_141528564
U2 :r
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  woensdag 25 juni 2014 @ 12:34:57 #177
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_141528624
quote:
2s.gif Op woensdag 25 juni 2014 12:25 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Get a room :6
Mag, mits de deur open blijft.
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
  woensdag 25 juni 2014 @ 12:35:37 #178
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_141528634
quote:
2s.gif Op woensdag 25 juni 2014 12:26 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Hoezo ;(? Wij zijn toch romantisch uit eten geweest O+?
Jammer dat er nog 3 andere Fokkers omheen zaten :') :P
ja, die 3 anderen was wel een minpuntje. maar toch gevoetjevrijd/t
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
  woensdag 25 juni 2014 @ 12:36:09 #179
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_141528646
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 12:35 schreef 3rdRock het volgende:

[..]

ja, die 3 anderen was wel een minpuntje. maar toch gevoetjevrijd/t
Knap op zo'n afstand.
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
pi_141528675
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 12:35 schreef 3rdRock het volgende:

[..]

ja, die 3 anderen was wel een minpuntje. maar toch gevoetjevrijd/t
Dan heb je wel een partij lange stelten. Als ik me goed herinner zat daar toch nog wel een paar meter tussen. Of hebben jullie stiekem nog ergens anders gedatet?
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  woensdag 25 juni 2014 @ 12:37:08 #181
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_141528677
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 12:36 schreef ieniminimuis het volgende:

[..]

Knap op zo'n afstand.
lange benen :7
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
  woensdag 25 juni 2014 @ 12:53:23 #182
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_141529058
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 12:37 schreef 3rdRock het volgende:

[..]

lange benen :7
Weet je zeker dat het SC was en niet Mex?
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
  woensdag 25 juni 2014 @ 12:55:48 #183
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_141529114
quote:
2s.gif Op woensdag 25 juni 2014 12:22 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Magic O+
Een van de vele kutplaten die Coldplay heeft uitgebracht ;(
Boh, ik vind Magic juist wel weer een lichtpuntje tussen -inderdaad- de vele rommel die ze maken. Meneer Martin bedenkt soms hele mooie liedjes (CD Parachutes) maar ontdekte op gegeven moment dat commerciele goedkoop klinkende bagger veul beter verkoopt. En daar rookt de schoorsteen van in huize Martin.
Scratch a liberal and you will find a fascist
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 25 juni 2014 @ 12:56:38 #184
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_141529133
Julian Velard komt binnenkort langs.

Bal is rond.
pi_141529134
quote:
10s.gif Op woensdag 25 juni 2014 12:21 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Ik heb sinds kort pas echt een sociaal leven dankzij FOK! _O_
Hier idem _O-
Maar het wordt wat te gek nu, moet nee gaan leren zeggen. Niet tof :')
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
  woensdag 25 juni 2014 @ 13:00:54 #186
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_141529241
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 12:53 schreef ieniminimuis het volgende:

[..]

Weet je zeker dat het SC was en niet Mex?
mmm, dat zou kunnen......oh oh...
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
  woensdag 25 juni 2014 @ 13:01:06 #187
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_141529243
Dus vanaf vandaag 1 klusje minder per dag.
De kippen zijn geslacht.
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
  woensdag 25 juni 2014 @ 13:01:26 #188
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_141529261
Ik kan niet veel meer MJ hebben vandaag.
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_141529264
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 12:53 schreef ieniminimuis het volgende:

[..]

Weet je zeker dat het SC was en niet Mex?
Ja, jíj zat tegenover SC toch? *)
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  woensdag 25 juni 2014 @ 13:02:06 #190
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_141529287
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 13:01 schreef ChatGirl het volgende:

[..]

Ja, jíj zat tegenover SC toch? *)
En naast jou.
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
  woensdag 25 juni 2014 @ 13:02:09 #191
429333 GlennQuagmire
giggity giggity
pi_141529290
quote:
14s.gif Op woensdag 25 juni 2014 12:56 schreef Pino112 het volgende:
Julian Velard komt binnenkort langs.

Bal is rond.
Nou en?
Julian Velard _O_
pi_141529313
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 13:02 schreef ieniminimuis het volgende:

[..]

En naast jou.
Yep.
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  woensdag 25 juni 2014 @ 13:03:41 #193
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_141529330
Nu weten we het wel dat hij dood is.
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 25 juni 2014 @ 13:04:45 #194
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_141529359
quote:
10s.gif Op woensdag 25 juni 2014 12:56 schreef minthy het volgende:

[..]

Hier idem _O-
Maar het wordt wat te gek nu, moet nee gaan leren zeggen. Niet tof :')
Ik zou tegen onze date ook geen nee kunnen zeggen.
  woensdag 25 juni 2014 @ 13:05:06 #195
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_141529371
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 13:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Nu weten we het wel dat hij dood is.
Wie?
Scratch a liberal and you will find a fascist
  Redactie Sport woensdag 25 juni 2014 @ 13:05:47 #196
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_141529394
quote:
10s.gif Op woensdag 25 juni 2014 12:56 schreef minthy het volgende:

[..]

Hier idem _O-
Maar het wordt wat te gek nu, moet nee gaan leren zeggen. Niet tof :')
Daar heb ik dan nog geen last van. :P
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  woensdag 25 juni 2014 @ 13:06:08 #197
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_141529401
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 13:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Nu weten we het wel dat hij dood is.
Elvis is niet dood!
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_141529407
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 13:05 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Wie?
Een of andere zanger. Als 'ie niet dood zou zijn gegaan kon het nog best wel eens een grote artiest zijn geworden.
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  woensdag 25 juni 2014 @ 13:06:21 #199
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_141529408
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 13:01 schreef ChatGirl het volgende:

[..]

Ja, jíj zat tegenover SC toch? *)
ik heb echt geen idee meer wat de tafelindeling was. waarom onthoud ik dat niet en weet ik wel dat de gele power ranger is omgekomen bij ee nautoongeluk? :')
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
pi_141529420
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 13:06 schreef 3rdRock het volgende:

[..]

ik heb echt geen idee meer wat de tafelindeling was. waarom onthoud ik dat niet en weet ik wel dat de gele power ranger is omgekomen bij ee nautoongeluk? :')
Je weet niet meer dat je naast mij zat? :'(
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')